home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 693 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1005155 gange)
Caspper
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #3405: 01 Mar 2009, 21:01 »

Ja i har sgu heldet med jer. Smiley

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #3406: 01 Mar 2009, 21:07 »

Ja, det var også på tide. Jeg er bare ked af at vi højst sandsynligt ryger ud i ChL, og det er ikke fortjent! Skuffet

Zone 43
Manager

« Svar #3407: 01 Mar 2009, 21:15 »

Det kan kun vise sig positivt, da vi så kun har ligaen at tænke på, men Barcelona, hvis jeg ikke husker forkert, er med i ligaen, CL og Copaen, hvor de skal bruge kræfter ca. 2 gange om ugen.. :-)

Så snupper vi bare CL næste år. ;-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3408: 01 Mar 2009, 21:20 »

Så snupper vi bare CL næste år. ;-)

Nemlig. På Santiago Bernabéu med CR9 som stjernespilleren.

Fantastisk at Atlético vandt i dag! 4 point, hvoraf vi selv kan sørge for de 3 ved at slå dem på hjemmebane.

Perfekt.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #3409: 02 Mar 2009, 12:00 »

Cristiano ville være fantastisk at få til klubben, ham og robben på hver sin kant vil kunne åbne et hvert forsvar op Smiley så ville vi ikke havde haft problemer med at løbe liverpool over ende ! Wink

Også en ny venstre back for det var har nu er max Herfølge BK værdigt..!

Zone 43
Manager

« Svar #3410: 02 Mar 2009, 12:17 »

Cristiano ville være fantastisk at få til klubben, ham og robben på hver sin kant vil kunne åbne et hvert forsvar op Smiley så ville vi ikke havde haft problemer med at løbe liverpool over ende ! Wink

Eller også skulle vi bare have en van Nistelrooy, som, correct me if i'm wrong, gerne laver en kasse eller to mod Liverpool. Som den kamp forløb savnede jeg ham og Diarra. Lass og Gago lavede en del dumme fejl, hvilket de må rette op på i returkampen. ;-)

Casillas
Ramos - Pepe - Cannavaro/Garay - Ny mand (Lahm?)
Robben - Lass - Diarra - Ronaldo
Raúl/van Nistelrooy - Higuain/Huntelaar

Damn et hold alligevel.. Cool

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #3411: 02 Mar 2009, 12:25 »

det er ikke til at foretrække lass og diarra sammen på den centrale.! de er begge 2 defensive, vi skal bruge en gago, sneijder, guti eller VDV der til at stå for det kreative... Smiley

jeg har store forventninger til Garay der kommer til sommer, jeg tror han bliver en sten sikkert investering Opstemt

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3412: 02 Mar 2009, 12:29 »

Jeg ville nu klart udskifte Diarra med Gago eller Sneijder, da to fysiske spillere på midtbanen er én for meget. Og så ville et køb af Benzema heller ikke være dårligt for fremtiden, selvom det for den kommende sæson vil skabe nogle problemer ift., hvem der skal starte inde. Nistelrooy tager nok hul på sin sidste sæson, mens Raúl smutter sæsonen efter, så vi skal snart have en erstatning af højeste kaliber.

Den er ikke helt let at løse.

Zone 43
Manager

« Svar #3413: 02 Mar 2009, 12:31 »

Det går da fint med Lass og Gago, som begge er defensive i deres spil, og med 2 x Diarra der kan det kun blive bedre. Van der Vaart har intet vist over hjemmekampen mod Gijon, og tbh så tror jeg, at han sælges til sommer. Sneijder og Guti er on and off, forstået på den måde, at de viser deres kvalitet i perioder. Desuden trækker Higuain og Raúl ofte ned i banen, så det burde ikke være noget problem. :-)

- Daniel Agger.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3414: 02 Mar 2009, 12:40 »

Det går da fint med Lass og Gago, som begge er defensive i deres spil, og med 2 x Diarra der kan det kun blive bedre.

Der er noget, du har misforstået her. Gago kan arbejde begge veje, hvilket han også gør. Han er vores spilfordeler, og hvis Diarra skulle erstatte ham, ville vi ikke have nogen playmaker. Hvem skulle så fordele bolden på midten? Diarra kan kun én ting, og det er at agere oprydder, men til dette har vi allerede Lass, der gør det til perfektion. Lass er en bedre pasningsspiller end Diarra, og så kan han også føre bolden frem i modsætning til Diarra. Alt i alt er han langt mere komplet.

Midt på banen: Oprydder - playmaker.

Zone 43
Manager

« Svar #3415: 02 Mar 2009, 12:49 »

Jeg har nu altid set Gago som en defensiv midtbanespiller, må jeg nok erkende. Forlegen

- Daniel Agger.

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #3416: 02 Mar 2009, 14:43 »

Er det sikkert at Cristiano kommer til Real Madrid. I lyder rimlig sikre Opstemt ?

lacop
Ynglingespiller

« Svar #3417: 02 Mar 2009, 15:01 »

Jeg har nu altid set Gago som en defensiv midtbanespiller, må jeg nok erkende. Forlegen

Gago arbejder begge veje, han kan både gå med tilbage og føre bolden frem og han kan blive fremme og fordele spillet.... Sneijder og Guti går tilgengæld kun offensive..

lacop
Ynglingespiller

« Svar #3418: 02 Mar 2009, 15:02 »

Jeg tror ikke man skal regne med at se Diarra eller Lass ligge den afgørende stikning, som guti fx kan Smiley

AFC
Manager

« Svar #3419: 02 Mar 2009, 15:42 »

Med Barcelonas nederlag igår mod Atletico Madrid på 4-3  Hævet Øjenbryn, så mangler vi kun 4 point op til dem, hvilket jeg syntes er meget realistisk at indhente runde for runde. Barcelona er begyndt at miste deres form som de startede med, og igår spillede de ellers fint. Jeg log bare mærke til at de gik i panik når de var bagud. Lagde for mange fejlafleveringer og fik slet ikke ro i spillet. Det håber jeg de kan fortsætte med, men det kræver vi bliver ved med at vinde. Go Real!

Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010