home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 223 224 [225] 226 227 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1005220 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #3360: 26 Feb 2009, 00:12 »

Han sad jo og svinede Real Madridspillerne kampen igennem, først var niveauet slet ikke højt nok, så var tempoet for langsomt, så var Ramos for offensiv, så var Robben for egoistisk og Real Madrid spillede jo kun ham, men faktum var jo, at Real Madrid var det bedste hold - måske ikke det taktisk bedste hold, men det klart bedst spillende hold, så det kan godt være Liverpool stillede sig bag bolden og ikke kom frem til meget, men derfor skal man jo nødvendigvis ikke roses. Det var HELT vildt tydeligt for min bror (manchester) og jeg, der så kampen sammen, hvor dum Møjby er at høre på.

Haha hold da op.. Det mener du måske ikke der var grund til.. Du var måske ligefrem tilfreds med jeres præstation Shockeret.. Altså vi satte stort set ikke en fod forkert i den kamp, vi havde dog ikke meget offensivt, men det er hvad man kunne regne med så intet nyt der...

Bortset fra robben var de fleste real spillere da en ren katastrofe.. De havde jo intet tempo eller noget som helst i deres spil, der bare kunne andlede til den mindste ros.. I skabte ikke engang en 100 % chance, bortset fra jeres offside mål...

Set ud fra hvad begge hold ville have ud af kampen var liverpool KLART det bedste hold.. I har selv udtalt at i skulle frem og lægge os under massivt pres og helst vinde med 2-3 mål for at være sikker.. Vi sagde at vi bare ville slå jeres spil i stykker, leve på kontraer og få et brugbar resultat med hjem... Plus at i overhoved ikke havde noget spil.. Jeg ved ikke hvilken kamp du har set, men i mistede den jo stort set hver gang i kom over midten, hvor i så effektivt blev lukket inde...

Nej kære zulue, jeg kan simpelthen ikke forstå hvad du mener, og jeg syntes den kritik Mølby gav jeres spillere var berettiget.. Selvfølgelig er der nogle af de ting han siger som måske ikke er helt sande, men gennemgående har han ret..

I var VIRKELIG sløje i dag, men det ku man jo have forventet på forhånd for ingen spiller godt mod os når vi spiller på den måde, selvom i stadig var så sikre i jeres sag Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #3361: 26 Feb 2009, 08:34 »

Ehh hvorfor var det lige fik fik manden der har overtaget schusters skæg ind i stedet for sneijder eller van der vaart?

United-styrer
Gæst

« Svar #3362: 26 Feb 2009, 08:56 »

Åh Jan Mølby, hold nu din kæft. Det er da helt utroligt, så meget han kan favorisere, umuligt at folkene omkring det CL ikke kan se hvor tydeligt og klamt det er.
PS. - Ja, jeg er ret sur og er egentlig ligeglad med det mål, det er bare typisk Real at vi smider det hele.

Ja, det er for latterligt, at de to dage i træk vælger en åbenlyst partisk kommentator. Det var jo som at se en kamp på en Liverpool-kanal; Mølby forholdt sig stort set kun til Liverpool, og når han endelig nævnte Real Madrid, var det gennemsyret af en umiskendelig ringeagt.

Jeg var meget skuffet over Real i går. Jeg havde håbet, og troet, at I ville spille et middelmådigt Liverpool-hold baglæns ud af Bernabeu, men jeres offensiv var ude af sync, og det var generelt en rigtig skidt præstation. Ærgerligt, jeg havde meget gerne set Liverpool ryge ud.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #3363: 26 Feb 2009, 09:00 »

Hold kæft en lorte kamp i aftes. det er længe siden jeg har været så sur over en fodbold kamp, og hvor er det så pladt at høre på kommentatorne og aviserne idag: "Liverpool var spil styrende"" liverpool styrede kampen" osv. Det er da den væreste gang lort, jeg har aldrig set et hold spille så kedeligt som liverpool gjorde, har de fået drillo som træner eller hvad? alle mand på egen halvdel og 1 over midten også bare lange bolde.

Selvom Madrid spillede fuldstændig fantasiløst offensivt så havde de alligvel bolde i stortset hele kampen, det er fandme også svært at skabe chancer mod et hold der ikke vil spille fodbold men bare sparke væk..!!!

Men det er jo også en forlit erklæring at havde heinze inde i så vigtig en kamp, jeg håber fandme ikke for ham at han ejer skam i livet når han ser den kamp igen, fordi så begær han da selvmord?!

Men lad os se frem af ,vi tager lige espanyol og aletico i den hjemmelige og finder det kreative frem igen også håber vi at liverpool vil danse med når vi kommer til anfield og ikke satser på et 0-0 resultat.

verdenskrig
Manager

« Svar #3364: 26 Feb 2009, 09:05 »

Hold kæft en lorte kamp i aftes. det er længe siden jeg har været så sur over en fodbold kamp, og hvor er det så pladt at høre på kommentatorne og aviserne idag: "Liverpool var spil styrende"" liverpool styrede kampen" osv. Det er da den væreste gang lort, jeg har aldrig set et hold spille så kedeligt som liverpool gjorde, har de fået drillo som træner eller hvad? alle mand på egen halvdel og 1 over midten også bare lange bolde.

Selvom Madrid spillede fuldstændig fantasiløst offensivt så havde de alligvel bolde i stortset hele kampen, det er fandme også svært at skabe chancer mod et hold der ikke vil spille fodbold men bare sparke væk..!!!

Men det er jo også en forlit erklæring at havde heinze inde i så vigtig en kamp, jeg håber fandme ikke for ham at han ejer skam i livet når han ser den kamp igen, fordi så begær han da selvmord?!

Men lad os se frem af ,vi tager lige espanyol og aletico i den hjemmelige og finder det kreative frem igen også håber vi at liverpool vil danse med når vi kommer til anfield og ikke satser på et 0-0 resultat.

Ja det er aldrig rart at spille mod et hold der har styr på den form for fodbold de selv vil praktisere, og udfører den til ug med kryds og slange Thumbs Up.. Det kan man desværre ikke sige om jer i går, og i virkede for mig at se slet ikke til at have hverken løbemønstre eller indbyrdes forståelse...

Jeg ved godt det er utrolig frygteligt at spille mod os fordi vi spiller åhhh så kedeligt, men må jeg minde om at vi klart har kampens største chancer, og i lange perioder selv kører den godt rundt... Det må også være svært at være Raul på toppen, når de andre uddeler det ene boldtab efter det andet, som var det et tagselvbord med gratis bajer, pizza, og gavekort Peace...

Og jeg kan love dig for vi ikke byder op til dans på Anfield... Hvorfor sku vi dog det Rullende Øjne.. Nu har vi lige vist at vi på udebane fuldstændigt neutraliserer jeres totalt over hypede offensiv, så mon ik vi kan gentage succen på hjemmebane Smiley?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

lacop
Ynglingespiller

« Svar #3365: 26 Feb 2009, 09:40 »

Ja men det er skuda pisse kedeligt at se på.. Liverpool var bare heldige at Real aldrig for alvor kom ind i kampen og fik deres offensive til at flyde, så havde vi set et andet resultat, det er jeg overbevist om.

Det irretere mig at store hold som liverpool går til en udebane kamp i CL og spiller på en 0-0, ved godt det er godt for dem osv men gab hvor er det kedeligt at se på , de har jo masser af offensive kvaliteter men de bliver aldrig vist frem på den måde.
Tilgengæld så stor respekt til Untied der gik frygtløst ind til kampen mod inter og startede offensivt, det rystede virkelig inter som dermed aldrig fandt deres spil frem. det var ligesom kampen igår, et hold sparker væk og det andet angriber.!

Liverpool var ligesom at se Grækenland da de vandt EM, *gab*

vesperGT
Manager

« Svar #3366: 26 Feb 2009, 09:50 »

Ja men det er skuda pisse kedeligt at se på.. Liverpool var bare heldige at Real aldrig for alvor kom ind i kampen og fik deres offensive til at flyde, så havde vi set et andet resultat, det er jeg overbevist om.

Det irretere mig at store hold som liverpool går til en udebane kamp i CL og spiller på en 0-0, ved godt det er godt for dem osv men gab hvor er det kedeligt at se på , de har jo masser af offensive kvaliteter men de bliver aldrig vist frem på den måde.
Tilgengæld så stor respekt til Untied der gik frygtløst ind til kampen mod inter og startede offensivt, det rystede virkelig inter som dermed aldrig fandt deres spil frem. det var ligesom kampen igår, et hold sparker væk og det andet angriber.!

Som de også sagde i går: Liverpool har en tendens til at købe offensive kræfter, men med tiden gøre dem bedre defensive!

F.eks Torres, der som den type angriber han er, skal ligge på kanten af offside mere eller mindre hele tiden, men af en eller anden mærkelig grund ryger han ned som en ekstra midtbanespiller, fordi 'pool spiller så FÅKING defensivt.... Det er en skam at se at Rafa B. har ødelagt et 'pool hold sådan....... Der var andre boller (Hævet Øjenbryn) på suppen, da han var Valencia coach!

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #3367: 26 Feb 2009, 09:57 »

Hvad havde du regnet med? Hvor mange hold tager til Bernabeu og spiller med 4 angribere? Hvor er de offensive typer på Liverpools hold, som skal sætte et Real Madrid-hold under pres? Du siger, at Liverpool var heldige, at Real ikke fik gang i spillet. Fra mit synspunkt har det ikke en skid med held at gøre. Det var tværtimod Liverpools fortjeneste. Det er det her, som Liverpools trup kan. Smadre andre holds spil. Desværre for os Liverpool-fans, så kan de desværre heller ikke så meget andet, hvilket de mange uafgjorte på Anfield tydeligt viser.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #3368: 26 Feb 2009, 10:50 »

Jamen så kan otto rehagel da overtager benitez trænersæde til hver en tid? han kan jo ikke andet.

Det er fandme synd for fodbolden, at en af verdens mest succsefulde hold skal vinde noget som helt ved bare at ødelægge andres spil, kan de ikke bare spille deres eget spil? de spiller jo flot fodbold (hvad jeg har set) mod dårligere hold i den hjemmelige liga, men de trækker sig fuldstændig ned når de bare bliver presset lidt?! det er fandme sjældent at man ser et hold som, barcelona, man u, Real osv der trækker sig ned på sådan en måde også bare sparker væk. !

JKJ
Gæst

« Svar #3369: 26 Feb 2009, 10:55 »

Ja det kan være kedeligt et se på, jeg kedede mig i hvertflad bravt i en del af kampen... Men fodbold er ikke en skønhedskonkurrence hvor det drejer sig om stil point for bedste spil osv... Det drejer sig om at vinde med de muligheder man nu endgang har til rådighed.
Vi har ikke de penge i har til at købe klasse spillere så vi må jo bruge det vi har og sætte en taktik ud fra den.

Og da Grækenland vandt lavede de helt det samme ja... Og igen det drejer sig om at vinde ikke om at afdrible flest på det mindste område eller at have bolden mest...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3370: 26 Feb 2009, 10:59 »

Boring, boring Liverpool! Wink

(Det må man godt når man selv var genstand for det i første halvdel af 90'erne)

JKJ
Gæst

« Svar #3371: 26 Feb 2009, 11:05 »

Boring, boring Liverpool! Wink

(Det må man godt når man selv var genstand for det i første halvdel af 90'erne)

Alligevel har vi kun tabt 3 ud af 40 kampe i denne sæson hvoraf den ene endda først var efter forlænget spilletid Wink

Men ja vi er nok ikke det mest offensive hold i hverken PL eller CL Wink

Og burde du ikke skrive det i Liverpool tråden??  Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3372: 26 Feb 2009, 11:08 »

Sådan var det jo også med Arsenal i sin tid, der ofte vandt 1-0 Wink

Og jo, det kan godt være, men nu så jeg bare diskussionen kørte herinde hehe...

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #3373: 26 Feb 2009, 11:09 »

Jamen så kan otto rehagel da overtager benitez trænersæde til hver en tid? han kan jo ikke andet.

Det er fandme synd for fodbolden, at en af verdens mest succsefulde hold skal vinde noget som helt ved bare at ødelægge andres spil, kan de ikke bare spille deres eget spil? de spiller jo flot fodbold (hvad jeg har set) mod dårligere hold i den hjemmelige liga, men de trækker sig fuldstændig ned når de bare bliver presset lidt?! det er fandme sjældent at man ser et hold som, barcelona, man u, Real osv der trækker sig ned på sådan en måde også bare sparker væk. !

Og du synes ikke, at der er bare en anelse forskel på Liverpools trup, og så de andre du nævner. Og så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvilke kampe du har set med Liverpool. Hvis du baserer dit indtryk på Newcastle-kampen, så er den temmelig misvisende for sæsonen generelt. Liverpool savner i den grad kreative spillere, og resultaterne mod mindre hold viser det med al tydelighed. Man må jo spille efter det materiale, som er til rådighed.

Du foreslår, at vi skyder hul i resultaterne og satser på at spille lækker bold med hæl og tå i stedet? Benitez' tilgang til de europæiske storkampe virker. Hvorfor skulle han så gå bort fra det?

verdenskrig
Manager

« Svar #3374: 26 Feb 2009, 11:12 »

nej og hvis skyld er det... Vi neutraliserede jer jo fuldstændigt... I havde intet.. Ganske enkelt.. I var på hjemmebane så man ku have forventet en del mere, men vi stod simpelthen for godt på banen!!

Og hvis du syntes vi er så kedelige, ja er det så ikke endnu mere pinligt at tabe.. Måske, men lige så kedelige vi var, lige så elendige var i..

Det er da fint du har respekt for united, det har jeg også for det er et af verdens bedste hold Smiley.. Men de fik 0-0 og vi vandt 1-0... Plus hvad med respekten for os.. At neutralisere et hold der lige har pulveriseret deres modstander i ligaen, syntes jeg også kræver en respektfuld omgangs tone Peace..

Jeg har en mening om fodbold.. Hellere spille røvsygt og vinde, end at spille flot(som i ikke engang gjorde, jeres spil var lige så krampagtigt og røvsygt at se på som vores) og så tude over at de andre spiller kedeligt og vinder på det Cool

Liverpool var ligesom Grækenland.. Vandt mens resten af verden beklagede sig.. Det kan jo virkelig ikke være vores problem at i ikke kan åbne vores solide jernmur  Thumbs Up

Du foreslår, at vi skyder hul i resultaterne og satser på at spille lækker bold med hæl og tå i stedet? Benitez' tilgang til de europæiske storkampe virker. Hvorfor skulle han så gå bort fra det?

Fuldstændigt som talt ud af min mund.. Hvorfor ændrer noget der fungere.. Liverpools job er ikke at underholde, det er at vinde.. at andre hold vægter underholdning højere end sejre er deres sag, og det må de selv om..

Men til de neutrale tilskuere der syntes kampen var røvsyg i går.. Der var masser af andre spændende og velspillende kampe at se med masser af mål... Hvorfor vælger i pools når vi er så røvsyge Opstemt Grin
« Seneste Redigering: 26 Feb 2009, 11:15 af verdenskrig » Logged

Cool

Sider: 1 ... 223 224 [225] 226 227 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010