home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 639 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 220 221 [222] 223 224 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1005250 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #3315: 25 Feb 2009, 17:03 »

En uafgjort eller et målssejr er ikke nok i dag. Vi skal mindst vinde med 2-3 stykker, og det uden at lukke mål ind. Det tror jeg dog heller ikke sker, da jeg er sikker på, at Lass nok skal holde Gerrard, deres farligste mand, i snor. Jeg føler mig sikker på, at vi henter en stor sejr i aften, hvilket ikke vil gøre mig noget. ;-)

Casillas
Ramos - Pepe - Cannavaro - Heinze
Robben - Lass - Gago - Marcelo
Higuain - Raúl

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

AFC
Manager

« Svar #3316: 25 Feb 2009, 17:07 »

Er helt på linje med dig Zone, for jeg siger det samme. Vi skal vinde med mere en 1 mål og holde nullet, ellers blive det lidt svært på Anfield. Lass håber jeg og ved at han kan holde de store gutter på midtbanen såsom Gerrard. Alt i alt glæder jeg mig som et lille barn. Jeg håber vi kan sende Liverpool ud af CHL for de er sku med til finalen eller semifinalerne hvert år stortset. Så håber vi kan sende dem ud.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3317: 25 Feb 2009, 17:11 »

Mit bud er 1-0, hvilket i mine øjne skulle være nok til at gå videre til kvartfinalerne. Nævn lige sidste gang Liverpool lukkede 3 mål ind i CL? Derfor tror jeg ikke vi skal regne med den mest underholdende kamp, men jeg håber da jeg tager fejl.

Der er i øvrigt en smule tvivl om hvem der skal have den sidste midtbaneplads foruden Robben, Lass og Gago. Madridista tror vist nok på Marcelo, men Guti og Sneijder skulle ogs være i tankerne. Personligt synes jeg Marcelo skal have chancen idet han har gjort det fremragende i de sidste storsejrskampe, og så er backpositionen jo ikke ligefrem den stærkeste besatte position på holdet. Lad os håbe Marcelo og Robben kan komme til at tørre godt og grundigt røv i Arbeloa og formegentlig Aurelio.
Nøøøj, hvor bliver det godt Opstemt

Vuelve la ilusión

Zone 43
Manager

« Svar #3318: 25 Feb 2009, 17:18 »

Nævn lige sidste gang Liverpool lukkede 3 mål ind i CL?

30/04-08 Chelsea - Liverpool 3-2. Hævet Øjenbryn

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3319: 25 Feb 2009, 17:20 »

30/04-08 Chelsea - Liverpool 3-2. Hævet Øjenbryn

Okay okay  Sur

Pointen var bare at de er ret gode defensivt i Champions League, og de forstår virkelig at spille deres kort helt rigtigt i denne turnering med det knap så imponerende spillermateriale (i hvert fald i forhold til de andre hold) de har haft.

Vuelve la ilusión

motZ
Gæst

« Svar #3320: 25 Feb 2009, 17:54 »

Vi har alle spillere klar bortset fra Salgado.
Så må vi håbe at det kan gavne os i kampen i aften. Og jeg glæder mig sindsygt meget til denne kamp, da det virkelig er to gode hold der spiller, men stadig tror jeg vi får sejren i dag!

verdenskrig
Manager

« Svar #3321: 25 Feb 2009, 18:00 »

Mit bud er 1-0, hvilket i mine øjne skulle være nok til at gå videre til kvartfinalerne. Nævn lige sidste gang Liverpool lukkede 3 mål ind i CL? Derfor tror jeg ikke vi skal regne med den mest underholdende kamp, men jeg håber da jeg tager fejl.

Der er i øvrigt en smule tvivl om hvem der skal have den sidste midtbaneplads foruden Robben, Lass og Gago. Madridista tror vist nok på Marcelo, men Guti og Sneijder skulle ogs være i tankerne. Personligt synes jeg Marcelo skal have chancen idet han har gjort det fremragende i de sidste storsejrskampe, og så er backpositionen jo ikke ligefrem den stærkeste besatte position på holdet. Lad os håbe Marcelo og Robben kan komme til at tørre godt og grundigt røv i Arbeloa og formegentlig Aurelio.Nøøøj, hvor bliver det godt Opstemt

Studsede lige over dette..

Behøver jeg virkelig minde om hvordan Arbeloa NEUTRALISEREDE Messi fuldstændigt da vi mødte barca i cl  Grin.. PLus at han altid er garant for et stykke def arbejde !

Lige lidt flueknepperi, men ku ik lade være Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

motZ
Gæst

« Svar #3322: 25 Feb 2009, 18:04 »

Samtidig kommer nyheden så om at Raul regner med at stoppe i 2011, hvor han vil overveje at tage en år til USA og spille.

http://www.bold.dk/nyt/Raul-vil-stoppe-i-2011

Trist er det selvfølgelig når det er en sådan legende der forlader klubben, men på det tidspunkt er han vel også 33-34 år(ret mig hvis det er forkert), så han skal vel snart til at tænke på det, men imo er han en mand med en del år i benene endnu.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #3323: 25 Feb 2009, 18:07 »

Glæder mig fandeme til kampen i aften. Tror at vi af en eller anden grund kommer tidligt bagud af et langskud af Gerrard, og så sikrer Pepe og Raúl os sejren, på 2-1 Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #3324: 25 Feb 2009, 18:19 »

Behøver jeg virkelig minde om hvordan Arbeloa NEUTRALISEREDE Messi fuldstændigt da vi mødte barca i cl  Grin.. PLus at han altid er garant for et stykke def arbejde !

Det var da nok det mærkeligste svar!!

Hvad er der i vejen med at håbe det, når man er Real Madrid fan? 

Og kan slet ikke se hvad det har med flueknepperi at gøre  Huh

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3325: 25 Feb 2009, 18:20 »

Og hvornår var det lige Liverpool mødte Barca i CL? Så vidt jeg kan huske var det hele to år siden, hvor Messi var en lille dreng på 19 som ikke havde den klasse Messi eller Robben har i dag.
Og enhver Liverpool-fan (inkl. mig selv som er det en smule) må da kunne se at back-positionerne ikke er de stærkeste de har. Især ikke venstrebacken.

Vuelve la ilusión

verdenskrig
Manager

« Svar #3326: 25 Feb 2009, 18:26 »

Du kan søreme ikke fornægte at Messi allerede dengang var en klassespiller.. Allerede i 05/06 slog han igennem på barcas hold, så i den sæson jeg omtaler var han fast mand.. det er man ikke på barcas hold hvis man ikke har klasse ud over det sædvanlige Smiley

Og ja til dels enig, vi kunne godt bruge en ny back i hver side, men anser kun vores venstre for svag.. Arbeloa er en ganske habil back, som er rigtig dygtig i det defensive, blot mindre god offensivt Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #3327: 25 Feb 2009, 18:26 »

Nu er der vist noget der tyder på, at Marcelo bliver venstrekant og jeg tror næppe, at han kommer til at tørre røv i Àrbeloa. Det er Arbeloa for god til. Tilgengæld synes jeg at Robben vs Aurélio er fucked up..

Incestic
Lilleputspiller
*

« Svar #3328: 25 Feb 2009, 18:32 »

Jeg håber at Insua spiller venstre Back, og Aurélio har en freestyle-rolle hvor han skal mandsopdække Robben, ligesom Arbeloa gjorde mod Messi mod Barca Smiley

Insua er også bedre til det defensive end Aurélio efter min mening!

Liverpool laver ikke en fejl i aften, de vinder 2 - 1 !

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3329: 25 Feb 2009, 18:38 »

Du kan søreme ikke fornægte at Messi allerede dengang var en klassespiller.. Allerede i 05/06 slog han igennem på barcas hold, så i den sæson jeg omtaler var han fast mand.. det er man ikke på barcas hold hvis man ikke har klasse ud over det sædvanlige Smiley

Og ja til dels enig, vi kunne godt bruge en ny back i hver side, men anser kun vores venstre for svag.. Arbeloa er en ganske habil back, som er rigtig dygtig i det defensive, blot mindre god offensivt Smiley

Jeg fornægter da overhovedet ikke at Messi ik var en klassespiller dengang. Jeg siger at du graver 2 år gamle oplysninger frem som i bund og grund er ubrugelige i sådan en diskussion. Desuden mener jeg at en spiller som Robben er bedre i hans nuværende niveau end Messi var for 2 år siden. Hvilket må gøre Robben til mere end en klassespiller, som han er når han er i form, som han er nu.

Vuelve la ilusión

Sider: 1 ... 220 221 [222] 223 224 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010