home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 786 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1005427 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #3180: 11 Feb 2009, 12:00 »

Ja, så skulle man have ventet det halve år og så købt Tevez, men nu gik der panik i den og man hentede Huntelaar, som jeg ej heller helt har forstået.

Tevez tror jeg ville blive en gevinst, men i lyset af at Huntelaar er kommet til klubben, ville det ikke give mening at hente ham Skuffet

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

motZ
Gæst

« Svar #3181: 12 Feb 2009, 18:35 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-20380024.html

Vi er stadigvæk de rigeste i verden, ligesom sidste år.

Zone 43
Manager

« Svar #3182: 12 Feb 2009, 19:04 »

http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=10335

Jeg vil hellere have Ramos' kontrakt forlænget med en 2-3 år.. Salgado er desuden blevet skadet Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

real ralle
Førsteholdsspiller

« Svar #3183: 12 Feb 2009, 19:07 »

Jeg vil hellere have Ramos' kontrakt forlænget med en 2-3 år.. Salgado er desuden blevet skadet Ubeslutsom

Vil give dig ret i jeg hellere så Ramos som træner,har ikke den store fidus til Ancelotti

alek9000
Manager

« Svar #3184: 12 Feb 2009, 19:10 »

Minder det her bare lidt om AaB og Allan Kuhn?

Men hvis jeg var jer, ville jeg også helt klart hellere have Ramos' kontrakt forlænget. Han har gjort det godt, og jeg ved ikke, om det er smart med en italiener mere.

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #3185: 12 Feb 2009, 19:29 »

ramos er heldig han har ikke vundet en kamp i nu. real har vundet med hjælp fra dommeren eller på et heldigt mål. og real spiller det væreste fodbold jeg har set fra dem i meget langtid. de har ikke spillet en kamp hvor de har haft styr på kampen i mere ind 60 minutter og det er dårligt for Real.
« Seneste Redigering: 12 Feb 2009, 19:31 af dalle112 » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #3186: 14 Feb 2009, 16:22 »

We look so fucked! Sneijder, Robben, van der Vaart og Guti er ikke udtaget til kampen mod Gijon i morgen aften..

Goalkeepers
Casillas, Dudek

Defenders
Pepe, Ramos, Cannavaro, Marcelo, Heinze, Torres

Midfielders
Lass, Gago, Parejo, Faubert, Javi Garcia

Forwards
Raul, Saviola, Huntelaar, Higuain, Bueno

Casillas
Ramos - Pepe - Cannavaro - Heinze
Faubert - Lass - Gago - Higuain
Raul - Huntelaar

Mon ikke vi ender med at snuppe endnu en 1-0 sejr ;-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Szczesny
Manager

« Svar #3187: 14 Feb 2009, 16:34 »

Synes umiddelbart at det er en god opstilling, når man tænker på skaderne.

Håber ikke at Ancelotti kommer til. Få nu landstræneren tilbage til Madrid. Den dummeste fyring i klubbens historie.

Real Madrid skal spille offensiv possesion football, som var deres varemærke for sæsoner tilbage - se det var tider. Vi er inde i en god stime nu, men det  er jo ikke qua imponerende fodbold at vi vinder. Forventer selvfølgelig ikke at Ramos har fået styr på alt det endnu og det vigtigste er pointene. Så Ramos skal minimum have en sæson mere til at sætte vind i sejlene Smiley

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #3188: 15 Feb 2009, 15:03 »

ramos er heldig han har ikke vundet en kamp i nu. real har vundet med hjælp fra dommeren eller på et heldigt mål. og real spiller det væreste fodbold jeg har set fra dem i meget langtid. de har ikke spillet en kamp hvor de har haft styr på kampen i mere ind 60 minutter og det er dårligt for Real.

Barca-fan?  Peace

AFC
Manager

« Svar #3189: 15 Feb 2009, 15:06 »

Idag skal vi vinde for at kunne jage Barcelona endnu mere med kun 7 point. Vi er svækket til aftenens kamp, men mon ikke vi hiver en smal 1-0 sejr hjem som Zone siger.

vesperGT
Manager

« Svar #3190: 15 Feb 2009, 15:19 »

For det første er det ikke smart at disse folk i andre tråde! Dernæst er din grammatik til grin! Ubeslutsom
Idag skal vi vinde for at kunne jage Barcelona endnu mere med kun 7 point. Vi er svækket til aftenens kamp, men mon ikke vi hiver en smal 1-0 sejr hjem som Zone siger.

Man må da håbe at i vinder jeres 7. (Eller er det 8. kamp) i træk, så i kan lægge noget pres på Barcelona - selvom "presset" stadigvæk ikke vil være så stort!

Skal Huntelaar ikke snart til at score? Smiley

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #3191: 15 Feb 2009, 15:21 »

Jo, har selv oddset på at han scorer i dag. Opstemt Men nu skal vi lige være ærlige og sige at han heller ikke har fået meget spiletid. Jeg kan huske at der kun var en kamp hvor han fik en hel halvleg. Jeg tror og håber på at han kommer i gang snart, meget gerne i aften. Peace

Szczesny
Manager

« Svar #3192: 15 Feb 2009, 15:25 »

Umiddelbart kan jeg ikke se meningen i din første sætning. Der er 10 point op til barcelona i tilfælde af en sejr i aften.

Som nævnt igår, tror jeg på sejren, men det er stadig ikke i denne sæson at vi skal toppe. Det er ihvertfald ikke forventeligt Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #3193: 15 Feb 2009, 15:31 »

Det kunne sagtens være i aften at Huntelaar får hul på bylden, hvilket man kun kan håbe på, nu hvor man sagtens kan forestille sig, at han får chancen fra start. Til gengæld har Sporting revanche til gode fra efterårets kamp og med fire så gode spillere ud, kan vi sagtens komme i problemer i aften.

I øvrigt tror Huntelaar stadig på mesterskabet..
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/spansk/huntelaar-vi-kan-stadig-naa-det

Han ser dog ikke alt for heldig ud på billedet :-)

- Daniel Agger.

Zulue
Manager

« Svar #3194: 15 Feb 2009, 15:50 »

vesper, Huntelaar skal lige spille før han kan score. Wink

Sider: 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010