home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 508 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 200 201 [202] 203 204 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002621 gange)
CR9
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #3015: 22 Dec 2008, 16:37 »

Aha, på den måde. Men det er jo ikke alle spillere der kan blive en af verdens bedste? Peace

Så har de ingenting at gøre i Madrid pt.  Smiley

fc-hansen
Manager

« Svar #3016: 22 Dec 2008, 17:07 »

Til skeptikerne, jeg tror i undervurderer Diarra meget.....

har fulgt ham(og porthsmouth) gennem en længere periode, og syntes han er en lysende stjerne. hårdtarbejdende a H' til. Fantastisk stærk i duelspillet, en rigtig oprydder, som hvis han bliver lagt ldt ansvar på, spillemæssigt også sagtens kan være med på dette niveau. Nej, jeg tror at om 3 år, vil i kalde dette et "Røverkøb", for selvom mange ikke tror det, har han et potentiale til at blive verdens bedste på hans position, syntes jeg Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

AFC
Gæst

« Svar #3017: 22 Dec 2008, 17:10 »

Enig med Fc-hansen. Har også fulgt ham lidt i Portsmouth FC og syntes også han er en hård fyr som arbejder sindsygt på den centrale midtbane.

-LFC-
Manager

« Svar #3018: 22 Dec 2008, 17:26 »

Han ligner lidt Claudé Makelele både i udseende og statur, men jeg tvivler på, at han er bare halvt så god. Godt nok har han været forbi både Arsenal og Chelsea, men ligeså snart han ikke fik spilletid tudede han jo og ville videre. Godt nok har jeg ikke set ham i Portsmouth, så der må være noget i ham siden Real køber ham. Eller?

motZ
Gæst

« Svar #3019: 22 Dec 2008, 17:57 »

Nu meldes Wigans ecuadorianske fløj, Antonio Valencia som et indkøb til fløjen og han menes at koste 15 mill. €.
Håber virkelig dette kun er et rygte, for han har da slet ikke niveauet til Real?  Huh

-LFC-
Manager

« Svar #3020: 22 Dec 2008, 18:03 »

Man kunne spørge om hvor Reals ambitioner er henne? Tunge

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #3021: 22 Dec 2008, 18:17 »

Man kunne spørge om hvor Reals ambitioner er henne? Tunge

Haha, jeg tænkte det samme. Jeg vil ikke håbe at Real har ambitioner om at vinde noget som helst i år, for ellers bliver de da godt nok taget i røven Grin

Og når man til dette spørgsmål:
Men det er jo ikke alle spillere der kan blive en af verdens bedste? Peace

Får dette svar:
Så har de ingenting at gøre i Madrid pt.  Smiley

Så virker det lidt som om det faktisk bliver taget i røven. Wink

Don Abramovich
Manager

« Svar #3022: 22 Dec 2008, 18:30 »

Det er jo et rygte. Der er ingen der siger han skifter. Der kommer mange rygter omkring en så stor klub, som Real Madrid - nogle er sande, men størstedelen er det rene fup. Aviserne skal jo have noget at skrive om..

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #3023: 22 Dec 2008, 18:36 »

Det er jo et rygte. Der er ingen der siger han skifter. Der kommer mange rygter omkring en så stor klub, som Real Madrid - nogle er sande, men størstedelen er det rene fup. Aviserne skal jo have noget at skrive om..

For mit, og måske også LFC's, vedkommende, sætter vi ikke spørgsmålstegn ved rygtet, men om det at han siger "...niveauet til Real." Smiley

Men ja, der er mange rygter, og det er ikke kun for Real's vedkommende, men også for alle andre storklubber. Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #3024: 22 Dec 2008, 18:41 »

For mit, og måske også LFC's, vedkommende, sætter vi ikke spørgsmålstegn ved rygtet, men om det at han siger "...niveauet til Real." Smiley

Men ja, der er mange rygter, og det er ikke kun for Real's vedkommende, men også for alle andre storklubber. Smiley
Så vidt jeg kan læse, sætter I spørgsmålstegn ved Reals ambitioner udfra rygtet om Valencia. Men hvorfor gøre det, hvis du alligevel ved, at han ikke skifter - og det bare er fup?

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #3025: 24 Dec 2008, 12:18 »

God jul til alle madridistas Wink

motZ
Gæst

« Svar #3026: 24 Dec 2008, 12:28 »

Glædelig jul skal også lyde herfra.

Og med det vil jeg også lige sige at det var da heldigt at den handel røg i vasken:
 http://www.bold.dk/nyt/Sensationel-Real-Madrid-handel-roeg-i-vasken

Zone 43
Manager

« Svar #3027: 24 Dec 2008, 13:33 »

Haha, hvad sker der med rygterne for tiden? Pennant, Valencia og ham der fra CSKA. Hvem bliver den næste, som rygtes til os? Gamsten? Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #3028: 24 Dec 2008, 16:37 »

Haha, hvad sker der med rygterne for tiden? Pennant, Valencia og ham der fra CSKA. Hvem bliver den næste, som rygtes til os? Gamsten? Grin

ticked off hmmmm så mangler vi bare at Real sættes i forbindelse med David Nielsen og mon ikke også Thomas Graversen kommer retur  Grin

Læste at Ramos ville hente en reserve spiller fra Tottenham Zokora eller noget lignende - hmmm hvad med at hente nogle talenter når nu ikke stjernerne kan købes - det  virker godnat at hente marginal spillere.... men indtil nu holder jeg hovedet koldt..... der er altid mange rygter om nye spillere... det er bare lidt sjovere når der er tale om C.Ronaldo fremfor Pennant - håber stadig på at Madrid henter Villa i Valencia det er der perspektiv i v Thumbs Up
« Seneste Redigering: 24 Dec 2008, 17:16 af DeBuur » Logged

YNWA

motZ
Gæst

« Svar #3029: 24 Dec 2008, 16:59 »

Det skulle ikke undre mig hvis han kom frem som et emne til fløjen.

Sider: 1 ... 200 201 [202] 203 204 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010