home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 736 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002610 gange)
CR9
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #3000: 21 Dec 2008, 20:03 »

Jeg kan virkelig ikke se, hvad vi skal bruge Diarra til? Vi har da allerede nok midtbanespillere? Kunne man så ikke bare ikke havde købt en ordenlig fløj eller back istedet, det ville være så meget bedre end en midtbanespiller..

Nok midtbanespillere...

Hvor mange fysiske defensive midtbanespillere har vi? Diarra og Javí García. Førstenævnte er ude resten af sæsonen og sidstenævnte er ikke god nok.

Så jeg kan sagtens se logikken i købet.

Zone 43
Manager

« Svar #3001: 21 Dec 2008, 20:38 »

Hvis Garcia ikke er god nok, hvorfor sælges eller udlejes han så ikke, det vil da være bedst for begge parter. At han kan dække backpladsen er naturligvis positivt, men jeg ser ham ikke værende andet end reserve - og en dyr en, hvis rygterne taler sandt. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #3002: 21 Dec 2008, 20:42 »

Bare mig eller har vi helt glemt Gago ? eller kan være at jeg har overset at han er skadet ?

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3003: 21 Dec 2008, 20:52 »

Bare mig eller har vi helt glemt Gago ? eller kan være at jeg har overset at han er skadet ?

Han har da overhovedet ikke fysikken.

Hvis Garcia ikke er god nok, hvorfor sælges eller udlejes han så ikke, det vil da være bedst for begge parter. At han kan dække backpladsen er naturligvis positivt, men jeg ser ham ikke værende andet end reserve - og en dyr en, hvis rygterne taler sandt. :-)

Bare fordi, at han ikke er god nok til at være i startopstillingen, kan han så ikke være en god backup? Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #3004: 21 Dec 2008, 20:59 »

Bare fordi, at han ikke er god nok til at være i startopstillingen, kan han så ikke være en god backup? Smiley

Jo da, men at give 150-200 mio for en forventet reserve spillere på en plads, hvor vi er godt besat, er mig lidt af en gåde.. Så hellere forstærke en svag position som f.eks. venstrebacken :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Szczesny
Manager

« Svar #3005: 21 Dec 2008, 21:35 »

150 for Diarra... måske dyrt, men tror på at han vil blive rigtig god, når først han er spillet ind. Derudover, når der er problemer i forsvaret, så kan han træde til på backen.

Tror faktisk også at han kan holde den anden Diarra ude af holdet, hvis han formår at falde ordentligt til. Kom så Real....  Cool

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3006: 21 Dec 2008, 21:40 »

Jo da, men at give 150-200 mio for en forventet reserve spillere på en plads, hvor vi er godt besat, er mig lidt af en gåde.. Så hellere forstærke en svag position som f.eks. venstrebacken :-)

Forventet reservespiller? Hmm.. Det ved jeg nu ikke.. Han har trods alt spillet en hel del landskampe for Frankrig, og han beskrives som mere komplet end Mahamadou Diarra, så måske bliver han vores faste defensive spiller.

HalaMadrid
Lilleputspiller
*

« Svar #3007: 21 Dec 2008, 22:29 »

Hej gutter..

Lidt offtopic, men der er kommet et nyt R. Madrid forum; www.elmadrid.dk

Jeg håber i lige vil tjekke siden ud.. Det skal lige siges at jeg ikke selv ejer siden, men synes det er interessant med et Real Madrid forum, eftersom Madridistas ikke er så godt synes jeg.

God jul! Wink

Mvh.

Real Madrid C.F!

Hala Madrid! - La Leyenda Continúa!

Szczesny
Manager

« Svar #3008: 21 Dec 2008, 23:15 »

Hmm... ja hvis der kommer noget aktivitet kan det da sikkert blive godt, men holder mig dog til madridista !

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

lacop
Ynglingespiller

« Svar #3009: 22 Dec 2008, 11:37 »

Jeg sys sku Diarra er et rigtig godt køb, jeg har også savnet en defensiv fysisk midt som i tiderne med Maklele som opryder, jeg tror L Diarra slår M Diarra af med tiden..! også kan han agere højreback når Ramos er skadet eller som han plejer at være ude med karantæne, så slipper vi for at se på salgado mere Smiley
nu skal de bare hente en venstre back og en højre fløj...
Der går rygter om Lennon og Ashley Young, de har efter min mening ikke niveau til Real men nu har jeg så heller ikke set dem spille så meget..

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3010: 22 Dec 2008, 16:12 »

Nu linkes vi til en serbisk 24-årig wing fra CSKA Moskva.

Det er nok bare et rygte. Lad os håbe det!

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #3011: 22 Dec 2008, 16:14 »

Hvorfor "håber" i det? Vil i helst have talenter, oder was? Smiley

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #3012: 22 Dec 2008, 16:16 »

Sidder lidt med en mærkelig smag i munden over Diarra købet. Det virker lidt som om man har købt ham i panik. Men jeg gir ham gerne chancen, men jeg er nok den første der siger: "Hvad sagde jeg!", hvis han flopper.

Mvh. Krellz - der håber på nogle ordentlige indkøb i vinteren.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3013: 22 Dec 2008, 16:21 »

Hvorfor "håber" i det? Vil i helst have talenter, oder was? Smiley

Fordi at han på ingen måde kan forstærke vores trup, men derimod bare er endnu en breddespiller. Og der er ingen fremtid i ham ment på den måde, at han nok ikke bliver en af verdens bedste.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #3014: 22 Dec 2008, 16:29 »

Fordi at han på ingen måde kan forstærke vores trup, men derimod bare er endnu en breddespiller. Og der er ingen fremtid i ham ment på den måde, at han nok ikke bliver en af verdens bedste.

Aha, på den måde. Men det er jo ikke alle spillere der kan blive en af verdens bedste? Peace

Sider: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010