home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 741 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002594 gange)
Marchena
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #2985: 20 Dec 2008, 22:09 »

Hold da kæft en svinestreg af Albiol, han skulle være smidt ud. Palanca blødte jo vildt

Hehe elskede Palencas reaktion da han så han blødte - så blev han satme gal hehe..

Nå men tillykke med sejren idioter Wink

Ærgerligt Marchena ikke kan holde sig i skindet noget mere, ellers kunne det måske have været en anden kamp, men sådan er det jo. Glæder mig til jeres hold spiller offensivt bold igen så vi kan få lov til at have en mere underholdene kamp næste gang på mestalla...

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

SoAP
Gæst

« Svar #2986: 20 Dec 2008, 22:15 »

Men Liverpool har verdens bedste fans, det ved enhver da. De har også mange spillere som knokler røven ud af bukserne, men det hjælper dem bare ikke videre.
Liverpool har ikke de bedste fans, bare fordi de kan synge en sang. Det er der mange der kan , og IMO synes jeg Celtic fansne synger YNWA bedre.

Zone 43
Manager

« Svar #2987: 20 Dec 2008, 23:06 »

Vi burde og skulle have lavet flere mål, ingen tvivl om det. Men når det er sagt, så er det sgu lækkert med sejr og at vi dertil holder nullet er jo kun fantatisk.. Thumbs Up

Nu skal der 'bare' fortages et par ændringer, gerne inden januar måned. En back og en fløj er ønsket her..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #2988: 21 Dec 2008, 01:06 »

Prøv at tæl hvor mange spillere Real Madrid har skadet, og du vil finde ud af det - Ramos, Pepe, Sniejder, Diarra og Nistelrooy er bare et par stykker  Tunge
Derudover, mener jeg ikke Salgado og Drenthe, ivørigt ligesom dig, men heller ikke Metzelder har klassen, til at repræsentere et så stort hold, som Real Madrid jo er. Guti har også spillet elendigt på det seneste, og jeg vil vove den påstand, at han er et overstået kapitel i Madrid næste år.
- Var det dét, som du gerne ville have uddybet?

Jamen på trods af at de spillere er ude med skader stiller vi jo stadig med et bedre hold end Valencia overhovedet er i stand til? Og bare et par stykker? Du mangler vel bare De La Red, så har du nævnt hele skadeslisten. Metzelder har spillet med høj klasse i de kampe han har været med i, så ham kan man ikke nævne som et svagt punkt. Guti er, efter min mening, stadig en klasse spiller og selvom han måske har haft et par middelmådige kampe, så er han stadig en vigtig brik for holdet i denne sæson. Så nej desværre, jeg føler ikke det blev uddybet med noget relevant...

alek9000
Manager

« Svar #2989: 21 Dec 2008, 01:13 »

Hehe elskede Palencas reaktion da han så han blødte - så blev han satme gal hehe..

Nå men tillykke med sejren idioter Wink

Ærgerligt Marchena ikke kan holde sig i skindet noget mere, ellers kunne det måske have været en anden kamp, men sådan er det jo. Glæder mig til jeres hold spiller offensivt bold igen så vi kan få lov til at have en mere underholdene kamp næste gang på mestalla...
Ja for fanden. Han blødte da også helt vildt  Shockeret

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #2990: 21 Dec 2008, 01:49 »

Hvis du kigger på de to seneste kampe mod nummer 1 og 2 i ligaen så har Metzelder da bevist han har klassen

Det synes jeg nu ikke  Thumbs Up

Meztelder er noget under "Real-klassen" IMO.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #2991: 21 Dec 2008, 11:40 »

Heldigt for Real, at Marchena UFORTJENT blev smidt ud, i det Robben stort set løber lige ind i ham. Men anyways var Robben - IGEN - the one and only. Han er bare klasse. Men man venter jo desværre bare på han bliver skadet igen....

AFC
Gæst

« Svar #2992: 21 Dec 2008, 13:26 »

Hvad skete der egentlig med Palenca?

Zone 43
Manager

« Svar #2993: 21 Dec 2008, 17:12 »

Metz skal en tur på operationsbordet med en brækket næse..

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/spansk/real-vil-have-wenger

Jeg så nu hellere, at man gav Ramos en længere kontrakt end til sommer. Han virker som den rette tbh :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

AFC
Gæst

« Svar #2994: 21 Dec 2008, 17:35 »

Uha. Den er tricky. Er Arsenalfan og Real Madrid i øvrigt. Det ville skade mit Arsenal hjerte lidt, hvis Wenger skiftede til Real Madrid. Jeg har kæmpe stor sympati for den mand. Godt nok lagde han ikke så godt ud med Arsenal i denne sæson, men jeg har altid haft sympati for ham. Det ville nok være lidt surt hvis han skiftede til Real Madrid. Jeg så nu hellere Real beholdte Ramos. Han gør det jo fint.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #2995: 21 Dec 2008, 17:41 »

Hvad skete der egentlig med Palenca?

Han fik en albue i baghovedet, damn det blødte

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2996: 21 Dec 2008, 19:34 »

Så er det officielt:

Lassana Diarrá skifter til Real Madrid.

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #2997: 21 Dec 2008, 19:40 »

Den handel er på højde med Cassano i sin tid Skuffet nogle der har film eller billeder af det? kan ikke rigtig finde det Smiley
dejligt og se Van der vaart i aktion igen, en skam han ikke fik den klasse kasse Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #2998: 21 Dec 2008, 19:45 »

Jeg kan virkelig ikke se, hvad vi skal bruge Diarra til? Vi har da allerede nok midtbanespillere? Kunne man så ikke bare ikke havde købt en ordenlig fløj eller back istedet, det ville være så meget bedre end en midtbanespiller..

- Daniel Agger.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2999: 21 Dec 2008, 19:49 »

Diarra kan jo også bruges som back Wink et eller andet sted tror jeg det er fornuftigt nok. Han er kun 23 år, talentet har han jo.. en fin back-up spiller. Måske fordi man frygter for de la Red eller hvordan?

Sider: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010