home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  3 Brugere, 948 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 192 193 [194] 195 196 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002394 gange)
motZ
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #2895: 16 Dec 2008, 14:47 »

Så er vi tæt på at få Lassana.
http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=10105

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2896: 16 Dec 2008, 15:30 »

Skulle I købe ham, og give ham alt for mange kampe på bænken kan I godt forberede jer på en dramaserie af større proportioner.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2897: 16 Dec 2008, 15:38 »

Jeg håber sgu ikke, at vi køber Diarra... Så hellere hive en op fra andetholdet i stedet for en halvløsning!!

Og i stedet for at købe en semi-god kant, så kan vi ligeså godt give Palanga chancen!

lacop
Ynglingespiller

« Svar #2898: 16 Dec 2008, 15:53 »

Jeg kan sku heller ikke lige se hvad vi skal bruge diarra til? han har ikke niveau til Real, han har allerede siddet på bænken i Chelsea og Arsenal, jeg tror at han er ligesom Ashley Young falder til sit vanlige niveau om noget tid, han er bare inde i en god stime men jeg tror ikke det forsætter. det er noget lort hvis de begynder at lave desprerasions køb (diarra og ashley young) jeg sys man skal satse på en så god mulige placering i ligaen også hente nogle gode spillere i stedet for nogle semi.

Benzema ville være fantastisk at få, det krydser jeg fingre for hver dag at han kommer , han bliver verdens bedste fodbold spiller endag også er han rimelig aldsidig offensiv spiller.

Er der egentlig nogle nye rygter om silva? eller en forsvarsspiller?

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2899: 17 Dec 2008, 12:04 »

Real Madrids bud på Lassana Diarra er blevet accepteret. 20 mio. euro regner man med. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal sige. Han var ikke god nok til Chelsea eller Arsenal, så ved ikke lige, hvordan han skulle være god nok til Real Madrid. Men lad os se. Måske er han den type, vi mangler. De kalder ham trods alt den nye Makelélé. Jeg ser dog et problem, når Diarra kommer tilbage.

Så skulle Van der Vaart også være sat til salg. Han startede fantastisk, men hans niveau er faldet drastisk, men det gjorde Sneijders niveau jo også efter hans flotte start. Men han er kommet op på et højt niveau igen, så lad os håbe, at Van der Vaart også gør det!

Den bedste nyhed af alle!!!!!

Real Madrid forhandler allerede med Lyon om købet af Benzema, og han har desuden fortalt Lyon, at Real Madrid er den eneste klub, han ønsker at skifte til. Så det ser jo meget lovende ud. Dog kan jeg ikke se, hvordan vi kan have plads til alle de angribere, selvom vi sælger Saviola. Så har vi Rául, Nistelrooy, Huntelaar og Benzema til de to angrebspladser, og alle formodes da at ville starte inde, selvom jeg ser Raúl som den svageste blandt de fire. Nistelrooy er desuden ofte skadet, men er han ikke skadet, så kan man sgu ikke smide ham på bænken. Det samme gælder for Benzema, hvis vi betaler 50 mio. euro for ham.

Men til gengæld har vi et klasseangreb, når Nistelrooy stopper, hvilket må blive om 1½ sæson.

Higuaín, Huntelaar og Benzema. Det er jo verdensklasse. Smiley

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #2900: 17 Dec 2008, 12:10 »

Real Madrids bud på Lassana Diarra er blevet accepteret. 20 mio. euro regner man med. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal sige. Han var ikke god nok til Chelsea eller Arsenal, så ved ikke lige, hvordan han skulle være god nok til Real Madrid. Men lad os se. Måske er han den type, vi mangler. De kalder ham trods alt den nye Makelélé. Jeg ser dog et problem, når Diarra kommer tilbage.

Så skulle Van der Vaart også være sat til salg. Han startede fantastisk, men hans niveau er faldet drastisk, men det gjorde Sneijders niveau jo også efter hans flotte start. Men han er kommet op på et højt niveau igen, så lad os håbe, at Van der Vaart også gør det!

Real Madrid forhandler allerede med Lyon om købet af Benzema, og han har desuden fortalt Lyon, at Real Madrid er den eneste klub, han ønsker at skifte til. Så det ser jo meget lovende ud. Dog kan jeg ikke se, hvordan vi kan have plads til alle de angribere, selvom vi sælger Saviola. Så har vi Rául, Nistelrooy, Huntelaar og Benzema til de to angrebspladser, og alle formodes da at ville starte inde, selvom jeg ser Raúl som den svageste blandt de fire. Nistelrooy er desuden ofte skadet, men er han ikke skadet, så kan man sgu ikke smide ham på bænken. Det samme gælder for Benzema, hvis vi betaler 50 mio. euro for ham.

Men til gengæld har vi et klasseangreb, når Nistelrooy stopper, hvilket må blive om 1½ sæson.

Hvad så med Raul, Nistelrooy, Bueno og Saviola?

maxwell
Ynglingespiller

« Svar #2901: 17 Dec 2008, 12:17 »

Er ikke enig med dig i at Raul er den svageste. Raul er en legende og skal spille fast så længe han kan/vil. Så vil jeg sku skide på vi henter endnu et afdanket hollandsk "talent" som huntelaar vel ikke kan gå under længere og en fransk knægt med storhedsvanvid. han har jo ikke engang haft sit gennembrud endnu, altså Benzema, hvordan vil han kunne forvente at starte inde fra start af, den logik ser jeg ikke. Vil nærmere betegne Benzema som en af de sjældne fremtidsgarderinger Real laver, som så løber ud i sandet, ligesom Robinho, som de aldrig skulle have solgt.. Hvad ville vi ikke have givet for at have ham i startopstillingen i øjeblikket.. dumt dumt..

White and Royal
AGF
Real Madrid

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2902: 17 Dec 2008, 12:19 »

Det er jo altid rart at der sker noget, omend det er synd at Benzema nok ryger til jer. Har du i øvrigt et link til alt dette?

Tilgengæld forstår jeg godt, jeres holdninger til Diarra. Jeg ser ikke, hvorledes han skal kunne hjælpe Real Madrid udover lidt ekstra bredde, men i mine øjne er niveauet ikke dertil - og slet ikke når den rigtige Diarra kommer tilbage.

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #2903: 17 Dec 2008, 13:17 »

Fornemmer helt klart at Diarra er et panik køb, lidt lige som den gang hvor vi købte Cassano som kun blev en stor skuffelse..
Jeg er dog utrolig glad for at høre Benzema's umelding da jeg er stor fan af ham.. Til #Maxweel, hvor mange kampe har du set med lyon siden du har den holdning omkring ham?

Szczesny
Manager

« Svar #2904: 17 Dec 2008, 13:21 »

Må erklære mig uenig. Jeg tror på at Diarra (Lassana) nok skal blive en succes i Real Madrid. Det var han også blevet i Arsenal, var det ikke fordi de vandt hele tiden i den periode han var der. Arsenal har ikke haft mere brug for en som ham end de har nu og se hvordan det går dem. Lidt som det går Real. Det tager måske lidt tilvænningstid, men kan ikke se ham som andet end en gevinst.

Huntelaar er jeg ikke helt tilfreds med købet af. Slet ikke hvis man derefter går ud og henter Benzema. Mijatovic tag dig nu sammen din store selvfede klovn!!!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

maxwell
Ynglingespiller

« Svar #2905: 17 Dec 2008, 13:23 »

Fornemmer helt klart at Diarra er et panik køb, lidt lige som den gang hvor vi købte Cassano som kun blev en stor skuffelse..
Jeg er dog utrolig glad for at høre Benzema's umelding da jeg er stor fan af ham.. Til #Maxweel, hvor mange kampe har du set med lyon siden du har den holdning omkring ham?
Jeg ser deres cl kampe, men må indrømme jeg ikke har set deres liga kampe. Han har ikke imponeret mig mere end så mange andre har, ja han er da god, men spørgsmålet er om han er det Real har brug for lige nu. For mig at se er de ved at lave en typisk fejl ved at købe for mange angribere bare fordi at de lige melder sig ledige til indkøb. Hvad med en højre fløj? er det ikke mere hvad Real har brug for, vi har jo købt Huntelaar nu.....

White and Royal
AGF
Real Madrid

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #2906: 17 Dec 2008, 13:28 »

Kan godt følge dig omkring den højre fløj, hellere få en ordentlig spiller til den position så som en Navas, Silva, men en Arshavin ville jeg heller ikke have noget i mod selvom man ikke rigtig har set ham på det niveau over længere tid..
Synes nu umildbart Benzema er god nok, nogle af hans mål har høj klasse også ligger han nr. 2 på den franske topscorer liste med 9 kasser i 18 kampe, vil sige at det er godkendt

-LFC-
Manager

« Svar #2907: 17 Dec 2008, 13:39 »

Er ikke enig med dig i at Raul er den svageste. Raul er en legende og skal spille fast så længe han kan/vil. Så vil jeg sku skide på vi henter endnu et afdanket hollandsk "talent" som huntelaar vel ikke kan gå under længere og en fransk knægt med storhedsvanvid. han har jo ikke engang haft sit gennembrud endnu, altså Benzema, hvordan vil han kunne forvente at starte inde fra start af, den logik ser jeg ikke. Vil nærmere betegne Benzema som en af de sjældne fremtidsgarderinger Real laver, som så løber ud i sandet, ligesom Robinho, som de aldrig skulle have solgt.. Hvad ville vi ikke have givet for at have ham i startopstillingen i øjeblikket.. dumt dumt..
Hvad snakker du om? Benzema en fransk knægt med storhedsvanvid og uden gennembrud? Huh Godt nok det værste lort jeg har hørt i et stykke tid. Han scorede 26 mål i 47 kampe i sidste sæson. Og det er sgu ikke dumme mål han scorer, de er ret flotte et par af dem endda. Huntelaar er hverken afdanket eller et talent, men han har været satans farlig i Holland, hvilket du ikke kan benægte. Om han så er ligeså farlig i Spanien, hvor de forskellige forsvar, er noget bedre end dem man har i Holland, må vi få at se.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #2908: 17 Dec 2008, 15:35 »

Zone 43
Manager

« Svar #2909: 17 Dec 2008, 17:25 »

Ronaldo til sommer vil være alt, alt, alt for lækkert! Forhåbenlig er han, at finde i den hvide trøje efter denne sæson.. Diarra, og Johnson som Ramos også skulle have et godt øje til, håber jeg bliver i det engelske. Især Diarra til den pris, som nævnes. Vi har jo allerede 4-5+ mand til de 2-3 pladser, når alle mand er klar?!
Benzema vil også være et nice køb. Ham, Nistelrooy, Raúl og Huntelaar til angrebet, så bliver det altså ikke mere klasse! Cool

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 192 193 [194] 195 196 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010