home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 769 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002288 gange)
vondracek
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #2835: 14 Dec 2008, 18:47 »

Og der med er du enig i at det ikke var ydmygelse, men clinical strikers der var forskellen?

Dermed*

Og btw, så har jeg aldrig været inde på ydmygelse i denne, eller for den sags skyld andre tråde, så hvorfor begynde at blande mig og ydmygelse ind i debatten?

Jeg kom såmænd bare med en konstatering.

Szczesny
Manager

« Svar #2836: 14 Dec 2008, 18:48 »

@ Cesc

Kan godt lide at du siger de mangler bredde som Chelsea - det er en fuldstændig købt bredde for uhyrlige summer, som selv ikke Real har råd til. Så siger du at bredden bli'r bedre ved at bruge ungdomsspillere?? Det forstår jeg slet ikke. Det er nok kun Arsenal og Barcelona - der er to af verdens største talentfabrikker, der kan hive unge med ind omkring holdet i en grad, så det gi'r en bredde.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Szczesny
Manager

« Svar #2837: 14 Dec 2008, 18:51 »

Dermed*

Og btw, så har jeg aldrig været inde på ydmygelse i denne, eller for den sags skyld andre tråde, så hvorfor begynde at blande mig og ydmygelse ind i debatten?

Jeg spurgte stille og roligt om DU, din PERSONLIGE mening dermed var at det ikke var ydmygelse, såmænd Wink

For det kan jeg leve med. Det sjove er at Barcelona-fans snakker som om at de har kørt Real rundt og rullet dem i tjære. I stedet var forskellen at Eto'o og Messi kender deres besøgstid bedre end Drenthe og Palanca!

Cesc
Gæst

« Svar #2838: 14 Dec 2008, 18:52 »

@ Cesc

Kan godt lide at du siger de mangler bredde som Chelsea - det er en fuldstændig købt bredde for uhyrlige summer, som selv ikke Real har råd til. Så siger du at bredden bli'r bedre ved at bruge ungdomsspillere?? Det forstår jeg slet ikke. Det er nok kun Arsenal og Barcelona - der er to af verdens største talentfabrikker, der kan hive unge med ind omkring holdet i en grad, så det gi'r en bredde.

Bredden vil i længden blive bedre ved at sætte ungdomspillere ind. Hvis Palanca (eller hvad han nu hed) får mere og mere spilletid, vil han kunne agere rigtig godt som backup, måske endda være en af kandidaterne til startopstillingen. Jo flere spillere man får ind omkring holdet, jo større bliver bredden. Det siger vidst sig selv...

Hvis en topklub som Real Madrid ikke kan klare skader til én angriber, så er der noget i vejen må man vidst sige. Derfor mangler de bredde, som de nok får med indkøbet af Huntelaar, hvert fald oppe foran.

Szczesny
Manager

« Svar #2839: 14 Dec 2008, 18:57 »

Ja, men synes det er sjovt at du peger på Chelsea, som har købt både start 11 og bredden (stort set) og siger at det skal være som hos dem. Og dernæst at man skal bruge unge spillere som hos Barcelona. Det er måske en idé i denne sæson at "overforbruge" ungdomsspillere, fordi løbet er kørt. Ellers har man jo tidligere set hvad der sker, når man stiller med ungdomsspillere, det har betydet exit for både Real og Villarreal i denne sæson i copa del rey. Det tyder jo på at der ikke er nok der er gode nok til 1.holdet!

vondracek
Gæst

« Svar #2840: 14 Dec 2008, 18:57 »

StormQ:

Real Madrid blev langt fra ydmyget. Trods deres mange skader stod de godt i forsvaret, mens Barca ikke formåede at gøre deres dominans til en overbevisende sejr. Clinical strikers var ikke forskellen, men én af forskellene, ja.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #2841: 14 Dec 2008, 18:59 »

@ ll-Ronaldo-ll og knudsen_0.

Jeg er nødt til lige at slå fast med syvtommersøm, at jeg ikke er Barcafan. Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #2842: 14 Dec 2008, 19:01 »

StormQ:

Real Madrid blev langt fra ydmyget. Trods deres mange skader stod de godt i forsvaret, mens Barca ikke formåede at gøre deres dominans til en overbevisende sejr. Clinical strikers var ikke forskellen, men én af forskellene, ja.

Okay, så er vi enige Peace

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #2843: 14 Dec 2008, 19:02 »

Dem der siger at Barcelona spillede Real Madrid ud af banen, ved ikke noget om fodbold. Barca spillede bolden rundt, uden at komme frem til noget. Puyol kørte bolden frem og spillede den tilbage igen. Sådan var kampens billed. Til at starte med startede Barca bedst, så mener jeg Real Madrid blev bedst da de stod stabilt og spillede fint kontra. Starten af 2. helveg synes jeg Real forsatte og holdte styr på Barca, de fik chancer til Palanca, og en til Higuain. Til sidst satte Barca dog et godt pres på, og var bedst til sidst. De formåede så at udnytte deres chancer i forhold til Real, og der var de bedre. Jeg mener dog, hvis Robben og Van Nistelrooy var med, så var der tre point til Real Madrid da Robben havde tørret Dani Alves, og Van Nistelrooy havde udnyttet chancerne supleret bedre med Raul og Higuain.

Hala Madrid!

Szczesny
Manager

« Svar #2844: 14 Dec 2008, 19:04 »

Hehe... det lyder godt nok lidt søgt michaelk Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #2845: 14 Dec 2008, 19:34 »

Det lyder ærlig talt barnligt det der michaelk. Du siger at Real Madrid havde vundet hvis Arjen Robben og Ruud Van Nistelrooy var med, og det lyder mest af alt som om at du bare er bitter over dit holds nederlag til en på dagen bedre modstander. Real Madrid spillede sig ikke frem til det helt store, kun de chancer man vel næsten er sikker på at få i hver kamp. Jeg synes ikke pt. at nogen af Real Madrid spillerne gjorde det godt, og de virkede i det meste af kampen som et hold der var tvunget til at tage point. De spillede langsomt, og med stor nerve. Barcelona derimod strålede i meget at kampen af selvtillid, og de lavede fikse ting, som vi ikke har set i lang tid.

Jeg sidder ikke og siger at Real Madrid er dårligere end Barcelona, for det synes jeg faktisk ikke de er. I må dog bare erkende at det ikke kører for jer i øjeblikket, og det går stik modsat for Barcelona, som efterhånden har fundet nogle af de gamle takter igen. En del af at være en rigtig fan er vel også at kunne erkende et nederlag. Det er selvfølgelig helt fint at bitche over et nederlag, eller en uafgjort, i timerne efter, men det er simpelthen for mærkeligt at sige, at Barcelona kun vandt fordi Arjen Robben og Ruud Van Nistelrooy ikke er med. Hvordan kan du vide at Robben ville tørre Daniel Alves, som i øvrigt er en fantastisk back. Jeg mener ikke at Robben har været godt spillende siden sin ankomst, og jeg tror slet ikke at han har niveauet til at udspille en spiller, som Alves, der uden tvivl er fyldt med selvtillid i øjenblikket. Faktum er at Barcelona i øjeblikket spiller på et helt andet plan end Madrid, og det må i bare acceptere.

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #2846: 14 Dec 2008, 19:45 »

Nå ja. Lige som sidste gang, hvor vi burde have vundet 7-0, men kun vandt 4-1?

Havde vi haft Messi med der.. Såååå...

Er det ikke det i bruger som undskyldning?

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2847: 14 Dec 2008, 19:46 »

@Newton Heath
Det lyder som om, at du overhovedet ikke har fulgt med i spansk fodbold de seneste måneders tid.

"De spillede langsomt, og med stor nerve. Barcelona derimod strålede i meget at kampen af selvtillid, og de lavede fikse ting, som vi ikke har set i lang tid."

Det er da klart, at RM prøvede at pille tempoet ud af kampen med de spillere, de stillede med. Lavede fikse ting, som vi ikke har set længe? De spillede en af de dårligste kampe i meget lang tid.

"Jeg mener ikke at Robben har været godt spillende siden sin ankomst, og jeg tror slet ikke at han har niveauet til at udspille en spiller, som Alves."

Robben spiller da fantastisk, når han endelig er klar. Han har uden tvivl klassen til at køre Alvés rundt på røv og albuer, og jeg er også sikker på, at vi får det at se i næste kamp på Bernabéu.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2848: 14 Dec 2008, 19:48 »

Havde vi haft Messi med der.. Såååå...

Er det ikke det i bruger som undskyldning?

Messi var med, så jeg ved ikke lige, hvor godt et argument det er.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #2849: 14 Dec 2008, 19:49 »

Messi var med, så jeg ved ikke lige, hvor godt et argument det er.

Det er vidst 4-1 nederlaget han tænker på. Wink

Sider: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010