home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 864 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1000961 gange)
xromand
Ynglingespiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #2295: 16 Nov 2008, 00:12 »

Håber sgu stadig vi får Drogba.

Dasmessi
Gæst

« Svar #2296: 16 Nov 2008, 00:14 »

Håber sgu stadig vi får Drogba.
På en måde håber jeg også vi får Drogba. Han har jo hentydet førhen, at han gerne vil væk, og med Nistelrooy ude nu, så vi bare idag, hvor svært det er, at score.
Drogba har de kvaliteter, en rigtig god angriber skal have.
Målnæse, hovedstærk, og kropsstærk. Det er Drogba. Så kom bare med ham!

søgaard
Gæst

« Svar #2297: 16 Nov 2008, 00:14 »

Tror så godt du kan skære Torres, og Garcia fra pga. talentet eller mangel på samme, og Pepe er 25, De La Red 23 fra som talenter. Jeg giver dig ret i at Barcelona og Real på papiret er cirka lige gode, men ikke lige disse spillere.
I følge www.realmadrid.com, så skulle både Pepe og De La Red være 86'ere og så siger min logik mig, at de ikke kan være henholdvis 25 og 23 Wink At sige at Torres og Garcia ikke har talent er vel en overdrivelse? Eftersom Javi Garcia skulle være landsholdsspiller på U21 og Torres efterhånden har en stor håndfuld kampe på jeres 1. hold.

Lige for at nævne det.
Hvis Real skal finde en ny angriber, hvorfor køber de så ikke bare Agüero fri f.eks.? Opstemt
På et skala fra 1-10, hvor sandsynlig synes du så det er, at Real Madrid køber rivalklubbens stjernefrø fri? Jeg tvivler på, at det overhovedet er inde i tankerne på cheferne hos Real, da klubfølelser er så store dernede, at alt andet er lige meget, og desuden tvivler jeg på, at Agüero tør, at skifte, da hverken Real's fans vil tage godt imod ham, og samtidig vil han blive hadet af Atletico's fans. jeg ville give den en -10.000 Wink

Zulue
Manager

« Svar #2298: 16 Nov 2008, 00:17 »

Den med Torres og håndfuld kampe for førsteholdet tror jeg ikke du skal ligge så meget i. Efter min bedste overbevisning det været mangel på bedre, men .. Garcia synes jeg i de få kampe han har spillet, har leveret forfærdelige præstationer, men det kan være jeg har overset et talent.

Wikipedia sagde Pepe 25 og De La Red 23 .. Det ved jeg sku ikke lige, så.

xromand
Ynglingespiller

« Svar #2299: 16 Nov 2008, 00:17 »

Raul skuffede sgu med den afbræning idag.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2300: 16 Nov 2008, 00:18 »

Jeg synes da, at vi har mange spillere, vi selv har skabt i vores nuværende trup.

Egne rækker:
Javí García, Torres, De la Red, Bueno (B-holdet dog). (Parejo - lejet ud til QPR).

Javí García:
Han har slet, slet ikke imponeret mig endnu.
Torres: Fatter slet ikke, hvorfor han ikke spiller den venstreback i stedet for Marcelo. Jeg tror på hans potentiale, selvom han pt. virker let for lidt at komme forbi.
De la Red: Den mand er bare fantastisk. Han skal nok komme i vores startellever fast inden længe.
Bueno: På vores ungdomshold for 3 år siden scorede han 37 mål i 37 kampe, og han er topscorer på vores B-hold nu. Fantastisk mål i cuppen. Han bør få flere chancer, så vi kan se, hvad han er lavet af.
Parejo: Nåede at score i en træningskamp, før han tog til QPR. Spændende spiller, som godt kan komme tilbage og imponere!
Alipio Duarte Brandao: Netop hentet i Rio Ave. Han er 16 år, så når han kommer op på førsteholdet, vil jeg godt tillade mig at kalde ham vores eget talent. Han lyder også utrolig spændende, og jeg tror næppe, at det er for sjovt, at han har fået mærkatet "The next big thing since Cristiano Ronaldo".

Hentet som talenter:

Gago: Minder lidt om De la Red, og er allerede en uhyre vigtig spiller.
Higuaín: Hans endelig gennembrud kommer i denne sæson. Fast i startelleveren i mange år fremover.

Så er det store spørgsmål bare: Kan de slå igennem på førsteholdet?!

xromand
Ynglingespiller

« Svar #2301: 16 Nov 2008, 00:23 »

Vi kunne godt brugne nogen flere unge telneter, som vi kan udvikle, lulinha, neymar, gerson, osv

DavidMadsen
Manager

« Svar #2302: 16 Nov 2008, 00:23 »

På en måde håber jeg også vi får Drogba. Han har jo hentydet førhen, at han gerne vil væk, og med Nistelrooy ude nu, så vi bare idag, hvor svært det er, at score.
Drogba har de kvaliteter, en rigtig god angriber skal have.
Målnæse, hovedstærk, og kropsstærk. Det er Drogba. Så kom bare med ham!
Jeg synes Drogba ville være en skod-handel.
Fordi Real Madrid i forvejen har så mange gamle spillere.
Godt nok er han en okay spiller, men jaaae.
(Det fremstår ikke så tydeligt at jeg som United fan hader Drogba.)

På et skala fra 1-10, hvor sandsynlig synes du så det er, at Real Madrid køber rivalklubbens stjernefrø fri? Jeg tvivler på, at det overhovedet er inde i tankerne på cheferne hos Real, da klubfølelser er så store dernede, at alt andet er lige meget, og desuden tvivler jeg på, at Agüero tør, at skifte, da hverken Real's fans vil tage godt imod ham, og samtidig vil han blive hadet af Atletico's fans. jeg ville give den en -10.000 Wink
Derfor har han stadig en frikøbsklausul i sin kontrakt, som gør at det er en mulighed.
« Seneste Redigering: 16 Nov 2008, 00:25 af DavidMadsen » Logged

xromand
Ynglingespiller

« Svar #2303: 16 Nov 2008, 00:25 »

En adebayor kunne vi også bruge.

Dasmessi
Gæst

« Svar #2304: 16 Nov 2008, 00:26 »

Det kan godt være Drogba er 30, ja, men han præsterer sku noget godt fodbold. Hvem siger vi tegner en langtidskontrakt med ham?

søgaard
Gæst

« Svar #2305: 16 Nov 2008, 00:27 »

Den med Torres og håndfuld kampe for førsteholdet tror jeg ikke du skal ligge så meget i. Efter min bedste overbevisning det været mangel på bedre, men .. Garcia synes jeg i de få kampe han har spillet, har leveret forfærdelige præstationer, men det kan være jeg har overset et talent.

Wikipedia sagde Pepe 25 og De La Red 23 .. Det ved jeg sku ikke lige, så.
Football Manager siger også 25 og 23 Tunge Det må være hjemmesiden der snyder Wink Real Madrid er europas svar på Kina under OL, bare modsat, her gør de spillerne yngre end de er Wink
Det kan godt være Drogba er 30, ja, men han præsterer sku noget godt fodbold. Hvem siger vi tegner en langtidskontrakt med ham?

Det ville være spildte kræfter og penge, at hente en Drogba, som næppe er billig, for en enkelt sæson eller to. For selvom han ikke har vist topniveau i et stykke tid, så får I ham nok ikke med rabat.

Jeg synes i stedet, at Real burde vente til vinter, og se, hvem der har været i topform, og hente person, selvfølgelig med den betingelse, at man er sikker på det er ikke er en døgnflue, for at hente en halvskadet Drogba, der er i dårlig form vil ikke være en god handel for nogen af parterne. Drogba ville få mere ud af, at være i Chelsea, hvor trænerne kender ham, og Real vil blot få en ny løntung spiller, som sidder alt for meget på bænken og når han endelig kommer ind, scorer han ikke pga. manglende form.
« Seneste Redigering: 16 Nov 2008, 00:31 af Søgaard » Logged

motZ
Gæst

« Svar #2306: 16 Nov 2008, 00:28 »

Jeg synes da, at vi har mange spillere, vi selv har skabt i vores nuværende trup.

Egne rækker:
Javí García, Torres, De la Red, Bueno (B-holdet dog). (Parejo - lejet ud til QPR).

Javí García:
Han har slet, slet ikke imponeret mig endnu.
Torres: Fatter slet ikke, hvorfor han ikke spiller den venstreback i stedet for Marcelo. Jeg tror på hans potentiale, selvom han pt. virker let for lidt at komme forbi.
De la Red: Den mand er bare fantastisk. Han skal nok komme i vores startellever fast inden længe.
Bueno: På vores ungdomshold for 3 år siden scorede han 37 mål i 37 kampe, og han er topscorer på vores B-hold nu. Fantastisk mål i cuppen. Han bør få flere chancer, så vi kan se, hvad han er lavet af.
Parejo: Nåede at score i en træningskamp, før han tog til QPR. Spændende spiller, som godt kan komme tilbage og imponere!
Alipio Duarte Brandao: Netop hentet i Rio Ave. Han er 16 år, så når han kommer op på førsteholdet, vil jeg godt tillade mig at kalde ham vores eget talent. Han lyder også utrolig spændende, og jeg tror næppe, at det er for sjovt, at han har fået mærkatet "The next big thing since Cristiano Ronaldo".

Hentet som talenter:

Gago: Minder lidt om De la Red, og er allerede en uhyre vigtig spiller.
Higuaín: Hans endelig gennembrud kommer i denne sæson. Fast i startelleveren i mange år fremover.

Så er det store spørgsmål bare: Kan de slå igennem på førsteholdet?!

Bueno og Parejo tror jeg vil få mere spilletid om nogle år.
Alipio tror jeg kan udvikle sig rigtig meget og blive en fast mand i startopstillingen om nogle år.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #2307: 16 Nov 2008, 00:30 »

Ronaldo, hvis du samligner vores talenter med Barcas. Så ser Barcas meget stærkere ud. Men meget godt, at Real er bygendt at købe talenterne i et meget ungt alder (Alipio og Opare).

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #2308: 16 Nov 2008, 00:30 »

Syntes sgu snart barcelona har overtaget vores evne, til at udvikle kæmpe talenter .. :S

Hvad er det for noget vrøvl? Halvdelen af Barca's førsteholdstruppe er fra egne rækker. Blandt de første 11 er Valdes, Puyol, Pique, Xavi, Iniesta, Busquets og Messi at finde hovedparten af tiden, hvorimod man i Real Madrid 'kun' har Casillas, Guti & Raul.

Det har Real Madrid ikke? På papiret, så har Real da nok det stærkeste hold, men formår bare ikke at spille sammen. Det bliver selvfølgelig trænerens skyld, da det er nemmere, at fyre ham end 11 spillere (og væsentlig billigere Wink ) Men din kommentar er da noget så åndssvag som den kan være, kom med nogle argumenter, så vil jeg hellere end gerne tage diskussionen op med dig, men at sige Guardiola har spillerne til det, og hentyde at Real ikke har det, er da en gang vrøvl.

Det har da intet med stillingen at gøre.

Virkeligheden er, at vi har mange flere kvalitetsspillere end jer. Cannavaro ville være vores 35. valg nede i forsvaret, Heinze og Marcelo burde finde sig en anden sportsgren, Gago og Diarra skriger af desperation, Guti kan åbenbart kun spille godt i 2. halvleg, Robben har glasben, Raul bliver dårligere for hver dag, Higuain er en middelmådig spiller, Nistelrooy har vel max et år tilbage. Drenthe, Miguel Torres, Salgado og hvad jeres reserver ellers hedder er heller ikke ligefrem imponerende.

Hvis vi tager udgangspunkt i, at startsopstillingern e er:
Valdes; Abidal, Puyol, Marquez, Dani Alves; Touré, Xavi, Busquets; Iniesta, Eto'o & Messi
Casillas; Heinze, Pepe, Cannavaro, Ramos; Gago/Diarra, van der Vaart; Robben, Raul, Sneijder; Nistelrooy

Og vi skulle kombinere os til et hold, så ville det i mine øjne munde ud i:
Casillas; Abidal, Pepe, Puyol, Dani Alves; Touré, Xavi, van der Vaart; Iniesta, Eto'o og Messi

Det vil sige Casillas, Pepe og van der Vaart ville være de eneste repræsentater for Real Madrid. Dani Alves vs Ramos og Touré vs Gago/Diarra kan diskuteres, men virkeligheden er, at Real Madrid stadig ville have færre repræsentater.

Bænkene/reserverne er vel:
Dudek
Marcelo, Metzelder, Salgado, Miguel Torres
Drenthe, Guti, Gago/Diarra, de la Red, Javi Garcia
Higuain, Bueno, Saviola

Pinto/Jorquera
Caceres, Sylvinho, Pique, Milito
Hleb, Keita, Gudjohnsen, Victor Sanchez
Henry, Bojan, Pedro

Eller opstillet på en anden måde:

Dudek vs Pinto/Jorquera
Marcelo vs Sylvinho
Metzelder vs Milito
Miguel Torres vs Pique
Salgado vs Caceres
Drenthe vs -
de la Red vs Gudjohnsen
Gago/Diarra vs Keita
Guti vs Hleb
Javi Garcia vs Victor Sanchez
Higuain vs Henry
Bueno vs Pedro
Saviola vs Bojan

de La Red kunne Barca vel godt bruge... Smiley

Smiley

xromand
Ynglingespiller

« Svar #2309: 16 Nov 2008, 00:31 »

Nævn 5angribere vi kan bruge?

Sider: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010