home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 840 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1000659 gange)
Dasmessi
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #2160: 13 Nov 2008, 17:00 »

Hvorfor Gago ?
Hov, en fejl fra mig af. Undskyld!

Zulue
Manager

« Svar #2161: 13 Nov 2008, 17:00 »

Hvorfor ud med Marcelo, hvorfor Gago? Villa er det eneste jeg beder om, men det er så tilgengæld også pretty important hvis holdet skal fungere.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2162: 13 Nov 2008, 17:06 »

Hvis vi skal købe Villa, så har vi jo allerede tabt sæsonen. Vi skal have en angrebsforstærkning i januar!

Zone 43
Manager

« Svar #2163: 13 Nov 2008, 17:12 »

En venstreback, Garay, 1-2 fløje og en angriber. Det må vel være det, vi skal handle i januar måned? :-)

Wtf?!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

derjanse
Lilleputspiller
*

« Svar #2164: 13 Nov 2008, 17:16 »

De har rigeligt med små angriber, syntes de skal satse og købe Ronaldo tilbage:D ellers vil en Luis Fabiano være nice.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #2165: 13 Nov 2008, 17:19 »

Villa til Real madrid. Og så længe Schuster er træner?..jeg tvivler. Schuster har kritiseret Villa for at mangle ambitioner da han valgte at skrive en ny kontrakt med Valen frem for et skifte til Real Madrid.

Tror istedet at Real til Janur vil gå efter følgende angribere:

Mario Gomez: han er ung og bevægelig. Især bevægeligheden har vi manglet i front. Det er vel kun Robben og higuain dder står for den. Men Robben er ofte skadet. Iøvrigt taler Mario også glimrende spansk og vil derfr tilpasse sig holdet nemmere.

Klaas-jan Huntelaar: Hvis Schuster ikke mener at der mangler bevægelighed i angrebsspilet og han søger en Nistelrooy type, så er svaret Huntelaar. Han haar vist at han kan score mål på samlebånd i Æresdivisionen. Men også i La liga? Han er desuden udnævnt til den næste Marca van Basten, og er vel også en interessant spiller.

Karim Benzema: Urealist. Var vel nok første tanke der strejfede mig. Hvorfor skulle Lyon sælge deres unge stjernefrø midt inde i sæsonen? Desuden har Lyon en glimrende sportsdirektør som forstår at sælge priser til gode priser (eks. Essien, Diarra). Benzema kan også kun blive bedre og vil så stige i værdi. han kan heller ikke benyttes i Champions League da han allerrede har repræsenteret Lyon. Det ville omvendt heller ikke overraske mig at vores kærre Mijatovic ville forsøge sig med svimlende summer, for fremtidens stjerne, ligesom han forsøgte med CR7.

Yoggidk
Gæst

« Svar #2166: 13 Nov 2008, 17:21 »

Tevez: Meget bevægelig, og har set sig utilfreds med en bænkplads.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #2167: 13 Nov 2008, 17:29 »

Carlos Tevez ryger næppe til Madrid i Januar. Men man skal aldrig sige aldrig. og hvis Frazer Cambell imponere i Spurs og vender tilbage til ManU så er det åbenlyst at Tevez  skal kifte.
Og så er et sommer-skifte til Real Madrid muligt. Ikke før!

Zone 43
Manager

« Svar #2168: 13 Nov 2008, 17:42 »

Tevez: Meget bevægelig, og har set sig utilfreds med en bænkplads.

Ifl. nedenstående artikel, så synes Tevez ikke utilfreds ;-)

http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=91500

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

motZ
Gæst

« Svar #2169: 13 Nov 2008, 18:17 »

Schuster skulle være meget tæt på en fyreseddel hvis Real ikke formår at vinde på lørdag mod Valladolid.

Pressen mener at Miguel Ángel Portugal er udset til at være afløseren men også Juande Ramos kunne være en mulighed.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #2170: 13 Nov 2008, 18:21 »

Yderligere nævnes Roberto Mancini også. tvivler på at der kommer  en defensiv træner, så ham vil jeg næsten allerrede afskrive

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #2171: 13 Nov 2008, 18:23 »

De siger Laudrup på onside Opstemt

maaahhh-h-h-h

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #2172: 13 Nov 2008, 18:26 »

Onsige påpeger kun at der er rygter om en Schuster-afgang hvis holdet taber lørdag. Laurdrup nævnes i artiklen kun som en af andre kandidater!

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2173: 13 Nov 2008, 20:48 »

AS har den perfekte januar-løsning.

Han spiller i Genoa, er lejet ud fra Zaragoza og hedder.... Diego Milito...

Han har haft stor succes i La Liga med Zaragoza, og det burde ikke være svært at hente ham. Han er boksspiller og minder på mange måder om Nistelrooy.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2174: 13 Nov 2008, 20:50 »

Karim Benzema: Urealist. Var vel nok første tanke der strejfede mig. Hvorfor skulle Lyon sælge deres unge stjernefrø midt inde i sæsonen? Desuden har Lyon en glimrende sportsdirektør som forstår at sælge priser til gode priser (eks. Essien, Diarra). Benzema kan også kun blive bedre og vil så stige i værdi. han kan heller ikke benyttes i Champions League da han allerrede har repræsenteret Lyon. Det ville omvendt heller ikke overraske mig at vores kærre Mijatovic ville forsøge sig med svimlende summer, for fremtidens stjerne, ligesom han forsøgte med CR7.

Karim Benzema skulle angiveligt have udtalt, at han gerne ville væk fra Lyon efter denne sæson: for at tørne ud i Barcelona eller Real Madrid..

Link: http://tv2sport.dk/node/20823
« Seneste Redigering: 13 Nov 2008, 20:55 af JosepGuardiola » Logged

Sider: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010