home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 1270 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1000616 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #2145: 12 Nov 2008, 19:50 »

Metz er da ikke skadet? :-)

Imo skulle tysken have chancen året ud, for at se, om han kan ændre de negative resultater til positive. Kan han ikke det, er der én vej, og det er ud. Så kan jeg håbe, at Capello hentes tilbage eller en Ramos eller Del Bosque :-D
Den eneste af de 3 der er realistisk er vel Juande Ramos? Såvidt jeg ved så får Capello en kongeløn hos England og vil næppe vende tilbage efter den behandling han har fået... Peace Del Bosque har vel også en mere interessant stilling.. Peace

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #2146: 12 Nov 2008, 20:04 »

Pinligt at man ryger ud til et lorte hold vil jeg bare sige..
Hehe tjaa Del Bosque er spansk landstræner - ain't gonna happen,
Capello tager aldrig tilbage til R. Madrid - tror jeg simpelthen ikke på også tror jeg ik R. Madrid er villige til at betale ham det han får af FA Wink
Juande Ramos - hvis I ansætter ham så vil jeg bare sige: Må GUD være med jer !! Wink

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #2147: 12 Nov 2008, 20:05 »

Metz er da ikke skadet? :-)

Imo skulle tysken have chancen året ud, for at se, om han kan ændre de negative resultater til positive. Kan han ikke det, er der én vej, og det er ud. Så kan jeg håbe, at Capello hentes tilbage eller en Ramos eller Del Bosque :-D

Metzelder fik en ankelskade, men tror ikke det var så alvorligt

Zone 43
Manager

« Svar #2148: 12 Nov 2008, 20:08 »

Den eneste af de 3 der er realistisk er vel Juande Ramos? Såvidt jeg ved så får Capello en kongeløn hos England og vil næppe vende tilbage efter den behandling han har fået... Peace Del Bosque har vel også en mere interessant stilling.. Peace

Well, det er nu også mere ønsketæning fra min side med Del Bosque og Capello. Men med dagens teknologi burde det ikke være umuligt for dem, at passe begge jobs :-)

Metzelder fik en ankelskade, men tror ikke det var så alvorligt

Arh damnit! Fanden tage alle de skader! Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2149: 12 Nov 2008, 21:12 »

Nå, jeg er nået frem til min konklusion om Schuster-sagen:
Han skal blive. Jeg er overbevist om, at en fyring på ingen måde vil gavne Real Madrid. Schuster har sine svagheder, men hvem har ikke det? Jeg er sikker på, at Real Madrids forsvar vil komme op i omdrejninger, når Pepé kommer tilbage, og Ramos kommer i gang, hvilket han snart må gøre!!! Lad os håbe, at Schuster har hjerne nok til at sætte Torres på venstrebacken nu, da han er skadesfri. Han kan umuligt gøre det dårligere end Marcelo og Heinze.

Offensivt spiller vi ikke kønt for tiden, men vi scorer alligevel en masse kasser. Nistelrooy er ude i et par måneder, hvilket er ret skidt. Men kunne være spændende at smide Bueno på bænken til hver kamp for så at prøve ham noget mere af. Hellere ham end Saviola.

For lige at samle op:
En ny venstreback + Garay - hurtigst muligt - vil gøre Schusters arbejde meget nemmere. Jeg er sikker på, at vi kan hive en titel mere hjem, hvis der kommer nogle forsvarsforstærknin ger til januar, eller vi er mere heldige mht. skader.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2150: 12 Nov 2008, 21:17 »

Forresten..

"Mi hermano me dijo hace tiempo: ´Un día jugarás en el Real Madrid´. Soy feliz porque se ha cumplido".

Alipio Duarte Brandao. Han lyder virkelig som et klassekøb for fremtiden. Han er målfarlig, ekstremt hurtig og kun 16 år. I et interview på RM's hjemmeside siger han, at hans idoler i Real Madrid er Raúl og Pepé, mens hans største idol er Ronaldo fra Brasilien.

Han skal spille på vores Castilla-hold trods sin unge alder. Spændende, spændende!

DavidMadsen
Manager

« Svar #2151: 12 Nov 2008, 21:31 »

Offensivt spiller vi ikke kønt for tiden, men vi scorer alligevel en masse kasser. Nistelrooy er ude i et par måneder, hvilket er ret skidt. Men kunne være spændende at smide Bueno på bænken til hver kamp for så at prøve ham noget mere af. Hellere ham end Saviola.
Hvad så med Higuain som gør det fantastisk?
Jeg synes derimod også, at Saviola er bedre end Bueno. Men tror også at Bueno bliver en god spiller.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2152: 12 Nov 2008, 21:38 »

Hvad så med Higuain som gør det fantastisk?
Jeg synes derimod også, at Saviola er bedre end Bueno. Men tror også at Bueno bliver en god spiller.

Hvad med ham? Han er jo allerede i starteren sammen med Raúl.

Saviola må selvfølgelig betegnes som bedre end Bueno pt., men jeg ser et klart større potentiale i Bueno end i Saviola. Da Bueno spillede for vores Juvenil-hold (ungdomshold) som 17-årig scorede han 37 mål i 37 kampe, og han er pt. topscorer for Castilla. Hans mål i går var desuden klasse, så synes helt klart, at han skal have flere chancer.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #2153: 12 Nov 2008, 21:56 »

Ville være klasse at få spillet Higuain og Bueno mere og mere sammen, eftersom de sikkert skal overtage fra Raul og Nistelrooy.

Zone 43
Manager

« Svar #2154: 12 Nov 2008, 22:04 »

For lige at samle op:
En ny venstreback + Garay - hurtigst muligt - vil gøre Schusters arbejde meget nemmere. Jeg er sikker på, at vi kan hive en titel mere hjem, hvis der kommer nogle forsvarsforstærknin ger til januar, eller vi er mere heldige mht. skader.

For ej, at glemme en fløj eller to. Der ser vi godt nok tynde ud, nu hvor Glasben er ude nok en gang..

Nu skal vi på hesten igen, ovenpå et par knap så velspillet kampe.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #2155: 12 Nov 2008, 22:41 »

Cannavaro, Marcelo/Heinze, Robben, Raul & Nistelrooy skal erstattes/suppleres. Markedet for venstrebacks er ret begrænset, hvorimod i det centrale forsvar får I Garay tilbage, mens der også er flere interessante spillere rundt omkring, som burde være mulige at hente. På kanterne kostede klubbens arrogance så Robinho, hvilket er dybt idiotisk, og det bliver svært at finde en virkelig dygtig erstatning. Oppe i front burde det tilgengæld være nemmere, men det er samtidig også positionen med de helt dyre navne, så det må I jo rode og fedte rundt med.

I skal have nogle stærkere individualister, hvis I vil spille flot igen. Real Madrid har langt fra spillet godt i mange år efterhånden, hvor Casillas og random mål i den anden ende har været kendetegnende. Sneijder, van der Vaart, Nistelrooy osv. er dygtige spillere og kan skaffe resultater, men det er langt fra Zidane, Figo & Ronaldo-fodbold.

Real Madrid kunne bruge Lavezzi, Ribery og Benzema imo. Men det ville nok koste utroligt meget. Heldigvis.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2156: 12 Nov 2008, 22:56 »

Hvis vi lige tager sommeren 2009, så håber jeg på noget á la:

Ud: Heinze, Metzelder, Drenthe (evt. udlån) og Saviola.

Ind: Venstreback (hvem?!), Garay, Ronaldo/Silva/Ribéry/Arshavin, Villa/Benzema.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2157: 13 Nov 2008, 16:49 »

Så skete det værste, der kunne ske:

Van Nistelrooy será baja ocho meses

Nistelrooy er ude i 8 måneder!

Vi har desperat brug for en angrebsforstærkning til januar.. Huntelaar eller Benzema? Tror næppe, at vi er så heldige.

Dasmessi
Gæst

« Svar #2158: 13 Nov 2008, 16:54 »

Ikke godt med Nistelrooy, men vi så jo hvor godt Higuian gjorde det. Så mon ikke han lever op til det, indtil Raul vender tilbage.
Dem jeg syntes skal ud er:
Saviola og Metzelder. Der på den plads, kunne vi godt bruge Garay til forsvaret.
Dem jeg tror der kommer ind, eller håber der kommer ind er:
David Villa og David Silva.
Begge spillere meget energiske, og passer perfekt til holdet.
Btw. Schunster fyring på vej?
« Seneste Redigering: 13 Nov 2008, 17:00 af Dasmessi » Logged

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #2159: 13 Nov 2008, 16:58 »

Ikke godt med Nistelrooy, men vi så jo hvor godt Higuian gjorde det. Så mon ikke han lever op til det, indtil Raul vender tilbage.
Dem jeg syntes skal ud er:
Saviola, Metzelder og Gago. Der på den plads, kunne vi godt bruge Garay til forsvaret og den defensive ved jeg så ikke lige.
Dem jeg tror der kommer ind, eller håber der kommer ind er:
David Villa og David Silva.
Begge spillere meget energiske, og passer perfekt til holdet.
Btw. Schunster fyring på vej?

Hvorfor Gago ?

Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010