home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 863 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1000574 gange)
Schytte
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #2130: 12 Nov 2008, 16:36 »

Skadede spillere pr 12. november;
Forsvarsspillere: Miguel Torres, Cannavaro, Pepe (langtidsskadet) Metzelder.
Midtbane: Diarra (langtidsskadet), Robben (langtidsskadet og altid skadet), De La Red (muligvis væk lang tid)
Angreb: Nistelrooy (langtidsskadet)

I alt: 8

Ubrugelige spillere pr 12. november (på CHL og la liga niveau):
Målmand: Dudek
Forsvarsspillere: Salgado, Cannavaro, Heinze, Miguel Torres, Metzelder, (Marcelo atm.)
Midtbane: Javi Garcia. (Til tider Guti)
Angreb: Selvom han er et ikon, er jeg nødt til at sige Raul. Det er på tide at nye spillere (Higuain og måske Bueno) overtager hans rolle.

I alt: 8 (10 med Marcelo og Guti)

Tja det ser jo ikke alt for godt ud, for en klub af Real Madrids størrelse.

Og det her er selvfølgelig et subjektivt indlæg, og hver mand har sin mening Wink

Szczesny
Manager

« Svar #2131: 12 Nov 2008, 16:55 »

Kongesønnen var vel den eneste der holdt niveau igår og lavede da også hattrick. Det kan godt være at hans betydning for holdet ikke er så stor som den har været, men derfor er der nu ingen grund til at kalde ham ubrugelig - jeg bliver næsten harm Peace

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #2132: 12 Nov 2008, 17:00 »

Nu er jeg ikke Real-fan, men det var sgu på tide han fik det ultimatum! Det kører da ikke specielt godt. Rullende Øjne

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #2133: 12 Nov 2008, 17:08 »

Kongesønnen var vel den eneste der holdt niveau igår og lavede da også hattrick. Det kan godt være at hans betydning for holdet ikke er så stor som den har været, men derfor er der nu ingen grund til at kalde ham ubrugelig - jeg bliver næsten harm Peace

Han er mere eller mindre ubrugelig i højere niveau, nu skal vi jo lige tænke på, at Real Union nok ikke er den sværeste modstander for Raul. Desuden var hans første mål kæmpe fejl af deres målmand. Anyways, synes at når man sidder med Higuain, Nistelrooy, Raul og Saviola, ville jeg aldrig tøve med at vælge de to førstnævnte

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #2134: 12 Nov 2008, 17:09 »

Det dummeste real kunne gøe lige nu er at fyre Berndt Schuster. Godt nok kører spillet slet ikke og egentlig heller ikke resultaterne, men holdet er med i ligaen, de er med i CL og Copa del Rey er helt ligegyldig. Skal selvfølgelig ikke sidde og forsvare noget, for det har været pisse ringe, men det bliver endnu mere ringe hvis man nu går ud og fyre træneren, så kommer vi tilbage til det Madrid for tre år siden hvor der var 3-4 trænere på en sæson. Forsæt med Schuster og se hvordan sæsonen går, og hvis det ikke bliver bedre jamen så skal han da selvfølgelig fyres også får vi en ny træner til sommer som så har hele sommeren til at skabe et nyt hold, det er mit råd. Men at fyre Schuster nu så går det hele galt vil jeg tro :=)

Hala Madrid!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #2135: 12 Nov 2008, 17:17 »

Tror bare ikke Schuster er god nok som træner, og godt nok er vi med i CHL, men vi så jo hvordan det gik mod Juventus. Desuden får jeg indtrykket af schuster, han ikke har forstand på mandskabsbehandling (senest Ramos), og han har svært ved at begå sig i medierne.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2136: 12 Nov 2008, 17:20 »

På den ende side:
Det ville være totalt åndsvagt at skifte træner midt i en sæson, bare fordi det kører dårligt i nogle kampe. Schuster har skreget efter forstærkninger, men uduelige Mijatovic (og Calderón) har ikke skaffet ham noget brugbart. Bl.a. var han meget opstemt på at hente Garay allerede i denne sæson. Set i bakspejlet ville han have været en vigtig brik i denne sæson, sådan som vores forsvar spiller.
Samtidig har Schuster også været utrolig uheldig med skader (især i defensiven).

På den anden side:
Schusters taktiske erfaring er simpelthen så ringe, at man i næsten hver kamp kan finde en handling (eller mangel på samme), der sætter ham i dårligt lys. Desuden spiller vi ikke ligefrem prangende fodbold.
Tilmeld står er der en ledig træner på markedet med navnet JUÀNDE RAMOS! Han fejlede fuldstændigt i Tottenham, men spørgsmålet er, om det var hans manglende evner der gjorde udslaget, eller om spansk fodbold bare passer bedre til ham.

Juánde Ramos? Jeg tror ikke, det ville være en dårlig løsning.

søgaard
Gæst

« Svar #2137: 12 Nov 2008, 17:26 »

Jeg sidder et eller andet sted og fryder mig over jeres kritik af Schulster.. Det er typisk Real Wink I har aldrig kunne holde på jeres trænere der skaber succes. For at nævne et par stykker: Del Bosque, Capello og nu Schulster? Ja vist, var spillet under Capello ikke flot fodbold, men I vandt da mesterskabet? Schulster har skaffet jer mesterskabet sidste sæson, og I er vel ikke ude af kampen i år?
En klub bør ikke skifte træner blot fordi det ikke kører for dem i nogle få kampe... Ja, I har tabt nogle kampe i CL og Pokalen, men I er trods alt stadig godt med i Liga og bør vel også gå videre i CL, så Schulster bør blive fyret fordi I har tabt 4-5 betydningsfulde kampe? Man kan ikke vinde alt hvert år, og måske kan det blive til en fordel for jer, at I ikke har pokalen at tænke på, da der måske ikke behøves så mange spillere i bredden. For de spillere har I måske ikke helt endnu. Nogle spillere er ved at være "Over the Hill" mens andre bør have et år eller to før de kan gå ind i ligasammenhæng.

Men at fyre en træner pga. af nogle få problemer i løbet af et par uger, så ville samtlige klubber have fyret deres manager i løbet af en sæson.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #2138: 12 Nov 2008, 17:32 »

Jeg sidder et eller andet sted og fryder mig over jeres kritik af Schulster.. Det er typisk Real Wink I har aldrig kunne holde på jeres trænere der skaber succes. For at nævne et par stykker: Del Bosque, Capello og nu Schulster? Ja vist, var spillet under Capello ikke flot fodbold, men I vandt da mesterskabet? Schulster har skaffet jer mesterskabet sidste sæson, og I er vel ikke ude af kampen i år?
En klub bør ikke skifte træner blot fordi det ikke kører for dem i nogle få kampe... Ja, I har tabt nogle kampe i CL og Pokalen, men I er trods alt stadig godt med i Liga og bør vel også gå videre i CL, så Schulster bør blive fyret fordi I har tabt 4-5 betydningsfulde kampe? Man kan ikke vinde alt hvert år, og måske kan det blive til en fordel for jer, at I ikke har pokalen at tænke på, da der måske ikke behøves så mange spillere i bredden. For de spillere har I måske ikke helt endnu. Nogle spillere er ved at være "Over the Hill" mens andre bør have et år eller to før de kan gå ind i ligasammenhæng.

Men at fyre en træner pga. af nogle få problemer i løbet af et par uger, så ville samtlige klubber have fyret deres manager i løbet af en sæson.

Helt enig i dit indlæg mht. at det er typisk Real Madrid at fyre deres træner pga. nogle dårlige kampe. Især Capello - han vandt mesterskabet, men blev dog fyret.
     Jeg vil sige at hvis Real Madrid ikke går videre i Champions League, kan man snakke om en fyring. Men det er helt klart typisk Real Madrid måde at snakke om fyring allerede nu.

-LFC-
Manager

« Svar #2139: 12 Nov 2008, 17:49 »

Er det ikke noget med, at Capellos statistik i Real Madrid er 2 mesterskaber i 2 sæsoner og 2 fyringer? Peace

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #2140: 12 Nov 2008, 17:50 »

Nu skal du ikke sige I, for Real Madrid fans kan godt have forskellige meninger. Jeg havde intet mod Capello, for han vandt kampene, ikke med pænt spil, men de blev vundet. Jeg mener bare, at Schuster ikke har det, der skal til for at være træner for sådan en klub (endnu).

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2141: 12 Nov 2008, 17:55 »

Det har noget at gøre med, at Real Madrid er verdens mest unikke klub, hvilket sætter højere krav end alle andre steder. Vi er nede i en bølgedal, og Schuster virker bare ikke som manden, der kan løse dette. Selv sidste sæson påpegede mange, at Schuster var uduelig pga. to ting:

- Hans håndtering af pressen og spillere.
- Hans manglende taktiske forståelse.

Der er så to løsninger. Enten kan det være, at Schuster kan lære af sine fejl og blive en bedre manager. Ellers kan man konkludere, at han simpelthen ikke er egnet nok til at styre verdens største klub. Og hvorfor så vente sæsonen ud med at finde en ny træner?

Zulue
Manager

« Svar #2142: 12 Nov 2008, 18:15 »

Seahawk, du skal ikke søge om det herinde Smiley Der er et forum med en tilpassende tråd til disse formål.

@Schuster-diskussionen.
Jeg kan ikke rigtigt sige så meget til at folk er sure, men det dummeste ville da nok være at fyre Schuster. Vi mangler 1-2 verdensklassespille re og så har vi altså virkelig et godt hold, som jeg er sikker på, at Schuster nok skal trylle rundt med. Smiley

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #2143: 12 Nov 2008, 18:20 »

Jeg synes heller ikke vi skal fyrer schuster. Men vi skal også tænke på at vi har over et halvt hold der er skadet, hvad kan man forvente ? de spillere vi har nu er jo ikke spillet sammen, det hold vi havde inden alle vores stjerner blev skadet var spillet sammen.

Jeg synes vi skal give schuster en chance og lade ham prøve at løse det her problem. 

Men hvis vi rygere længere og længere ned i tabellen, synes jeg godt man kan begynde at snakke fyring.

Zone 43
Manager

« Svar #2144: 12 Nov 2008, 19:44 »

Skadede spillere pr 12. november;
Forsvarsspillere: Metzelder.

Metz er da ikke skadet? :-)

Imo skulle tysken have chancen året ud, for at se, om han kan ændre de negative resultater til positive. Kan han ikke det, er der én vej, og det er ud. Så kan jeg håbe, at Capello hentes tilbage eller en Ramos eller Del Bosque :-D

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010