home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 819 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 999962 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1890: 19 Okt 2008, 21:05 »

Pepe er ved at spille sig op til en verdensklasseforsva rsspiller, hvilket også hans nominering til Den Gyldne Bold viser. Han spillere mere og mere sikkert, og spillede en rigtig god kamp i går mod Atletico. Et fantastisk køb Real har gjort sig der, og han bliver guld værd for dem.

Cannavaro er en meget undervurderet spiller for Real. Læg lige mærke til hvor godt vores defensiv har kørt siden han kom tilbage fra sin skade, og i går var ingen undtagelse. At holde spillere som Agüero og Forlan fra egentlige chancer i en hel kamp på deres hjemmebane, er en fantastisk flot beskæftigelse. Et 5-tal er fuldstændigt ubegribeligt dårligt bedømt.

På Real Madrid's nuværende hold har jeg 3 hadespillere, som de skal se at komme af med hurtigst muligt. Gabriel Heinze, Metzelder og Drenthe. Sidstnævnte kan simpelthen ikke andet end at løbe relativt hurtigt og skyde langt over mål. At det var ham der blev nedlagt i feltet kan vi kune takke Heitinga for, men Drenthe spillede af helved til - som altid!

Til sidst vil jeg sige at vires upcoming star i Marcelo er begyndt at vise flot rutine og prængende angrebsspil, og jeg håber og tror på vi har en ny Roberto Carlos der. Efter en mildest talt elendig sidste sæson, er han begyndt at spille mere sikker i forsvaret. Hvor jeg dog inderligt håber han hurtigst muligt kan slå Heinze af den venstreback, så vi slipper for at se på argentinerens elendige forsvarsspil og ikke-eksisterende angrebsspil.

Vuelve la ilusión

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #1891: 19 Okt 2008, 21:17 »

Både Cannavaro og Pepe spillede en gude kamp og hvis man ikke kan se det, så vil jeg næsten kalde en blind. De holder jo aguero og Forlan fuldkommen væk fra chancer. Jeg mener angreb spillet var godt, men forsvaret som sikrede sejren på solidt godt spil.
Drenthe laver en god ting ud af ti. Det er så også den ting der afgør kampen, nemlig da han får straffe, men ellers spiller han en amatør kamp. Det eneste der er godt ved Drenthe er hans hurtighed, som også er rigtig god, og hans gejst til de andre når han kommer ind, ellers laver han bare fejl på fejl, og jeg må indrømme, at jeg synes ikke han skal være real madrid spiller ret meget længere. Men fantastisk indsats af Real og vi viser endnu engang at vi er Spaniens bedste hold.

Hala Madrid!

Zone 43
Manager

« Svar #1892: 19 Okt 2008, 21:18 »

Nistelrooy: Han scorede jo, det er jo det han skal. Han scorede også et andet mål, som var helt korrekt. Dommeren valgte så at dømme offside. ticked off Nistelrooys tackling var helt uacceptabelt, det var helt klart rødt kort der imo. 8/10

Jeg ville give et 9-tal her. Ruud var her, der og alle vegne inden han - fuldt fortjent - så rødt. Ærgeligt at dommertrioen valgte at underkende to scoringer til os, som der ellers burde have været dér. Fantatisk at vi ikke bliver straffet for de fejl.

På Real Madrid's nuværende hold har jeg 3 hadespillere, som de skal se at komme af med hurtigst muligt. Gabriel Heinze, Metzelder og Drenthe. Sidstnævnte kan simpelthen ikke andet end at løbe relativt hurtigt og skyde langt over mål. At det var ham der blev nedlagt i feltet kan vi kune takke Heitinga for, men Drenthe spillede af helved til - som altid!

Er enig her, selvom jeg ikke vil kalde dem hade spillere. Heinze er så elendig, at man skulle tro, det var løgn. At han ikke blev solgt i sommers er/var noget af et selvmål.. Metz og Drenthe ser jeg som fine reserver atm., der skal dog ikke være nogen tvivl om, at jeg gerne så en anden mand end Drenthe som reserve. Mon ikke at han lejes ud til vinter eller næste sæson? I sure hope so.. Metz er en fin reserve - indtil Garay og Agger kommer til ;-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #1893: 19 Okt 2008, 21:24 »

Cannavaro er alt for svingende i hans præstationer. Bare se sisdte kamp mod Espanyol, da spillede han også ringe. En klub som Real Madrid skal ikke have en spiller, man ikke kan regne med. Derfor er det meget godt, at Garay kommer til klubben i næste sæson. Opstemt

Giver dig ret i at Metzelder skal sælges, da han alt for ofte er skadet. Hienze både ja og nej. hvis bare han kan blive lidt mindre aggrasiv. Så er han åltså meget god. Drenthe skal blive i Real Madrid, som du siger han kan løbe hurtigt. Han skal bare have lidt mere spilletid, så vil han blive meget god. Han kom jo ind istedet for en Raul, der var helt væk fra kampen, på det tidspunkt.

Har ikke skrevet noget om Pepe og Marcelo. Der jeg giver dig ret i det, som du siger om dem.

EDIT _.
« Seneste Redigering: 19 Okt 2008, 21:34 af Taha » Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #1894: 19 Okt 2008, 21:27 »

Nistelrooy SKAL ikke være her og der og alle vegne. Han SKAL blive op på toppen.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #1895: 19 Okt 2008, 21:34 »

Cannavaro er alt for svingende i hans præstationer. Bare se sisdte kamp mod Espanyol, da spillede han også ringe. En klub som Real Madrid skal ikke have en spiller, man ikke kan regne med. Derfor er det meget godt, at Garay kommer til klubben i næste sæson. Opstemt

Giver dig ret i at Metzelder skal sælges, da han alt for ofte er skadet. Hienze både ja og nej. hvis bare han kan blive lidt minde aggrasiv. Så er han åltså meget god. Drenthe skal blive i Real, som du siger han kan løbe hurtigt. han skal bare have lidt mere spilletid, så vil han blive meget god. Han kom jo ind istedet for en Raul, der var helt væk fra kampen, på det tidspunkt.

Har ikke skrevet noget om Pepe og Marcelo. Der jeg giver dig ret i det, som du siger om dem.

Drenthe skal ikke ha et eneste minuts spilletid mere så han kan lave mere lort i den. Han kan virkelig ik andet end at løbe hurtigt, og det er begrænset hvor ung og talentfuld han er mere. Så ung er han altså heller ik, så han kan nå at udvikle sig.

Jeg siger det igen: Cannavaro er en meget vigtig spiller for os. Han skal bestemt ikke undervurderes, og husk på det ikke er lang tid siden han blev kåret som verdens bedste. Han er muligvis gammel, men hans sikkerhed på banen er fantastisk. Og det er jo også grundet Cannavaros alder man har hentet Garay, som så først kommer til sommer.
Man kunne jo tage et kig på statistikken for at se hvor vigtig Cannavaro er. Da han var skadet lukkede vi en helved masse mål ind, og da han kom tilbage fra skaden har vores defensiv være virkelig sikker.

Heinze er så uhyggeligt dårlig at han burde sælges til Tottenham, så han kan rende rundt og være dårlig sammen med dem. Jeg har stortset ikke set ham lave noget godt for Real endnu.

Jeg ved godt du ik skrev noget om Pepe og Marcelo, det var bare lige min egen lille vurdering af dem Wink

Vuelve la ilusión

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #1896: 19 Okt 2008, 21:35 »

Cannavaro kunne jo slet ikke følge med Aguero, han dækkede ham meget dårligt. Drenthe kom ind og gav friskhed til holdet. Smiley

Synes slet ikke, at Cannavaro blev overmatchet. Agüero kom ikke frem til noget særligt hos Cannavaro. Eller er det bare mig, der husker dårligt.  Skuffet

Men Drenthe er dårlig, synes jeg.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #1897: 19 Okt 2008, 21:39 »

Synes slet ikke, at Cannavaro blev overmatchet. Agüero kom ikke frem til noget særligt hos Cannavaro. Eller er det bare mig, der husker dårligt.  Skuffet

Men Drenthe er dårlig, synes jeg.

Du husker helt perfekt. Drenther sutter maks, og Cannavaro spillede godt Peace

Vuelve la ilusión

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #1898: 19 Okt 2008, 21:41 »

jeg er 100% enig med dig knudsen  Cool

Hala Madrid!

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #1899: 19 Okt 2008, 21:45 »

Jeg gentager igen Cannavaro er alt for svingende, når han spiller for Real. Når Hienze er med bliver der faksitsk heller ikke scoret så mange på Real.
Synes også i undervurderer Drenhte for meget, han skal bare have chancen. Robinho og Higuan spillede heller ikke så godt i deres første sæsoner.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #1900: 19 Okt 2008, 21:48 »

Jeg gentager igen Cannavaro er alt for svingende, når han spiller for Real. Når Hienze er med bliver der faksitsk heller ikke scoret så mange på Real.
Synes også i undervurderer Drenhte for meget, han skal bare have chancen. Robinho og Higuan spillede heller ikke så godt i deres første sæsoner.

Jeg er i chok over hvordan vi kan se de samme Real-kampe! Du ser vel kampene?

Vuelve la ilusión

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #1901: 19 Okt 2008, 21:50 »

Ja det gør jeg. Hver en har jo sin egen mening. Smiley

« Seneste Redigering: 19 Okt 2008, 21:58 af Taha » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #1902: 19 Okt 2008, 22:38 »

Drenthe skal ikke ha et eneste minuts spilletid mere så han kan lave mere lort i den. Han kan virkelig ik andet end at løbe hurtigt, og det er begrænset hvor ung og talentfuld han er mere. Så ung er han altså heller ik, så han kan nå at udvikle sig.

Jeg siger det igen: Cannavaro er en meget vigtig spiller for os. Han skal bestemt ikke undervurderes, og husk på det ikke er lang tid siden han blev kåret som verdens bedste. Han er muligvis gammel, men hans sikkerhed på banen er fantastisk. Og det er jo også grundet Cannavaros alder man har hentet Garay, som så først kommer til sommer.
Man kunne jo tage et kig på statistikken for at se hvor vigtig Cannavaro er. Da han var skadet lukkede vi en helved masse mål ind, og da han kom tilbage fra skaden har vores defensiv være virkelig sikker.

Heinze er så uhyggeligt dårlig at han burde sælges til Tottenham, så han kan rende rundt og være dårlig sammen med dem. Jeg har stortset ikke set ham lave noget godt for Real endnu.

Jeg ved godt du ik skrev noget om Pepe og Marcelo, det var bare lige min egen lille vurdering af dem Wink
Jeg takker mange gange for, at i købte ham så han ikke røg til Liverpool. funny Tunge

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #1903: 20 Okt 2008, 17:07 »

Så er der Champions Leage i morgen, Opstemt Real Madrid skal spille imod Juventus. Tror i at Real har en god chance for at vinde i Italien. ?

jimmi90
Førsteholdsspiller

« Svar #1904: 20 Okt 2008, 17:29 »

en uafgjort ville helle ikke være dårligt på udebane mod juventus men på den anden side har juventus ikke fået en så god start på sæson så det er muligt at få sejr ude det store besvær Opstemt

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Sider: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010