home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 725 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 999694 gange)
Schytte
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1770: 02 Sep 2008, 20:09 »

Tror næppe vi køber en stor spiller til januar, da denne ikke kan være med i CHL. Ajax er dog ikke med, så ved ikke, om UEFA-fodbold er nok til at blokere Huntelaars deltagelse i Champions League.

Mht. Casillas og Nistelrooy:
Casillas: Dudek var klasse i træningskampene, så jeg er overhovedet ikke nervøs. Og hvor ofte bliver Casillas alligevel skadet? Aldrig.

Nistelrooy: Jeps, det vil være noget lort, hvis han bliver skadet. Det vil faktisk koste os en del point, men tror nok vi skal klare den alligevel, medmindre vi snakker over 3 måneder.

Jeg er langt fra sikker, men er der ikke et nyt registreringsvindue (eller hvad det hedder) efter Januar-vinduet? Og så er jeg da også sikker på, at vi ikke får nogen spiller(e) til januar... hvor mange gange har Calderon holdt det han har sagt? Smiley

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #1771: 02 Sep 2008, 22:15 »

Jeg er langt fra sikker, men er der ikke et nyt registreringsvindue (eller hvad det hedder) efter Januar-vinduet? Og så er jeg da også sikker på, at vi ikke får nogen spiller(e) til januar... hvor mange gange har Calderon holdt det han har sagt? Smiley

Der er et nyt registreringsvindue, men spillere, der har deltaget i CHL for et andet hold, må ikke registreres. Det udelukker så stort set alle mulige Real-forstærkninger, MEDMINDRE de godt må have spillet UEFA-Cup fodbold. Så har vi alligevel Huntelaar og Villa.  Wink

Zone 43
Manager

« Svar #1772: 03 Sep 2008, 14:06 »

Langtidskontrakt til Ramos Thumbs Up

Lækkert, at så vigtig, og loyal, en spiller forlænger kontrakten med så mange år. Desuden er jeg glad for, at Citys bud på RvN blev afvist, da vi så virkelig ville have manglet noget offensiv kræft oppe foran. :-)

RvN
Robben - Raúl - VdV
Gago - Guti

Således kunne jeg godt forestille mig, at vores offensiv vil se ud - ihf. indtil vinduet åbner igen. Ganske vidst kan vi bruge en Higúain på VdVs plads, men jeg ser ham som en supersub atm.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #1773: 04 Sep 2008, 15:57 »

Langtidskontrakt til Ramos Thumbs Up

Lækkert, at så vigtig, og loyal, en spiller forlænger kontrakten med så mange år. Desuden er jeg glad for, at Citys bud på RvN blev afvist, da vi så virkelig ville have manglet noget offensiv kræft oppe foran. :-)

RvN
Robben - Raúl - VdV
Gago - Guti

Således kunne jeg godt forestille mig, at vores offensiv vil se ud - ihf. indtil vinduet åbner igen. Ganske vidst kan vi bruge en Higúain på VdVs plads, men jeg ser ham som en supersub atm.
Byt om på kanterne - så skulle den gerne være der! Måske en Diarra i stedet for Guti hvis vi spiller mod Barcelona eller Sevilla... eller et tredje offensivt hold!

RvN
VdV - Raúl - Robben
Gago - Guti

Real Madrid <3

Enzozidane
Gæst

« Svar #1774: 06 Sep 2008, 08:20 »

Yoggidk
Gæst

« Svar #1775: 06 Sep 2008, 08:55 »

Byt om på kanterne - så skulle den gerne være der! Måske en Diarra i stedet for Guti hvis vi spiller mod Barcelona eller Sevilla... eller et tredje offensivt hold!

RvN
VdV - Raúl - Robben
Gago - Guti

Nej da, Robben skal være i venstre side Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #1776: 06 Sep 2008, 10:41 »

Personligt har jeg opgivet Mijatovic for længst og vil håbe at klubben smider ham på porten, da han er alt for magtliderlig. Hvad med en dedikeret sportsdirektør der  arbejder efter trænerens interesser? Det andet er fandme for meget børnhave!   Kan godt forstå hvis Schuster er ved at køre sur i det, men håber at han bliver!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

motZ
Gæst

« Svar #1777: 06 Sep 2008, 18:54 »

Real Madrid får ny bus.

Enzozidane
Gæst

« Svar #1778: 08 Sep 2008, 07:42 »

Det er vell ikke akuratt en slik buss folk tar til skolen.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #1779: 08 Sep 2008, 09:04 »

Den ser godt nok lækker ud man.

motZ
Gæst

« Svar #1780: 09 Sep 2008, 17:58 »

Så er Champions League truppen udtaget.

Målmænd: Casillas, Dudek, Codina, Felipe Ramos, Adán.
Forsvar: Ramos, Salgado, Pepe, Cannavaro, Metzelder, Heinze, Marcelo, Torres, Velayos, Mateos.
Midtbane: Gago, Diarra, Javi García, De la Red, Guti, Van der Vaart, Robben, Drenthe, Sneijder, Mosquera.
Angreb: Raúl, Van Nistelrooy, Higuaín, Saviola, Alberto Bueno.

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #1781: 09 Sep 2008, 21:18 »

Så er Champions League truppen udtaget.

Målmænd: Casillas, Dudek, Codina, Felipe Ramos, Adán.
Forsvar: Ramos, Salgado, Pepe, Cannavaro, Metzelder, Heinze, Marcelo, Torres, Velayos, Mateos.
Midtbane: Gago, Diarra, Javi García, De la Red, Guti, Van der Vaart, Robben, Drenthe, Sneijder, Mosquera.
Angreb: Raúl, Van Nistelrooy, Higuaín, Saviola, Alberto Bueno.
Det bliver spændende at se om de 6 Castilla-spillere får en halv kamp eller to. Men det er da en stærk trup - som altid Wink

Real Madrid <3

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1782: 09 Sep 2008, 21:22 »

Hvis Real vinder på ligaen og CHL, står hver spiller til at få 7.7 mil ifølge marca.... ikke værst Opstemt

Chakana
Manager

« Svar #1783: 09 Sep 2008, 21:24 »

Vidste ikke at trupperne udtog så mange målmænd!
Eller er det bare jer, som er lidt specielle? Rullende Øjne

Arsenal Football Club

Zone 43
Manager

« Svar #1784: 09 Sep 2008, 21:28 »

Det er ikke kun os. PSV, Barca, Marseille, Man United og sikkert mange flere har også udtaget mange keepere :-)

EDIT: Nyeste rygte er Podolski, som ang. skulle skifte til vinter for 150 mio Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 09 Sep 2008, 21:30 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010