home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 922 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 863940 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1410: 04 Aug 2008, 22:51 »

Jo, selvfølgelig så jeg hævntacklingen, og det var da stupidt - men så vidt jeg så, var den knap så voldsom, knap så vedhængende og hurtigt overstået. Diaby hænger ved og nærmest vrider Sneijders ben rundt.

Desuden har jeg ikke megen sympati for Diaby i forvejen. Wink
Logged

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1411: 04 Aug 2008, 23:01 »

Selv jeg som Real-fan kan godt se og forstå arsenal-fansenes  holdning omkring Sneijders skade. Jeg så kampen, men kan ikke helt huske episoden. Og det kan jo også sagtens tænkes at Sneijder ikke gik helthjærte ind i tacklingen, og når der så er en der går ind med 117%, så kan det nemt komme til at se voldsomt ud.

Guti´s tackling husker jeg tilgængæld tydeligt. Og den vere havde svært ved at se. Derefter blev Sneijder så skadet. Sneijder som ar klart tl rødt. Forinde tacklingen var Arsenal blevet tildelt et klart straffespark, som Guti og andre Madrid-spillere ikke kunne mene burde dømmes. Derefter blev Sneijder skadet. Sneijder som er en vigtig spiller for R. Madrid. Og det tog hårdt på spillerne. Tacklingen så som mange har skrevet herinde voldsom ud, og så vidt jeg husker fik Diaby ikke en advarsel, hvilket også gik Guti på nerverne. Derfor kogede hans temperament over og han laver endnu en sindsyg tackling hvor han mister hovedt, som han har gjordt så mange gange før. Der er ingen tvivl om at det var til direkte rødt. For ligemeget hvor dårligt du føler dig behandlet på en fodboldbane er det aldrid iorden at hævne sig, som Guti gjorde!
Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1412: 05 Aug 2008, 00:51 »

Du kan se den på forsiden her:

www.realmadrid.com
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1413: 05 Aug 2008, 01:44 »

Jo, selvfølgelig så jeg hævntacklingen, og det var da stupidt - men så vidt jeg så, var den knap så voldsom, knap så vedhængende og hurtigt overstået. Diaby hænger ved og nærmest vrider Sneijders ben rundt.

Desuden har jeg ikke megen sympati for Diaby i forvejen. Wink

Han gik med dupperne forrest, og viste med tydelighed at tacklingen var en dårlig måde at brokke sig til dommeren!
Haha, nej.. Diaby vred ikke hans ben rundt, for det skete på et splitsekund, så det kan du ikke sige.
Hvorfor har du ikke sympati for Diaby, det må du lige forklare..
Logged


Arsenal Football Club


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1414: 05 Aug 2008, 02:25 »

Du kan da se, at han først går ind i tacklingen, fanger Sneijders ben og derefter vrider det rundt Shockeret
Sympati er vist ikke noget jeg kan forklare, blot noget jeg ikke føler Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1415: 05 Aug 2008, 02:34 »

Virkelig, virkelig trist med Sneijder. Mon VdV skal afløse ham på den position indtil han er klar igen? Det er vel stort set den eneste plads, hvor han kan bide sig fast fra start med undtagelse af, at der skulle salg, skader e.l. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1416: 05 Aug 2008, 02:57 »

Du kan da se, at han først går ind i tacklingen, fanger Sneijders ben og derefter vrider det rundt Shockeret
Sympati er vist ikke noget jeg kan forklare, blot noget jeg ikke føler Wink

Han vrider det bestemt ikke rundt.. Det er kun Roy Keane der kan finde på at smadre andres ben med vilje!
Det kunne måske se sådan ud, men det var ikke hans intention..
« Seneste Redigering: 05 Aug 2008, 02:59 af NicolasFelipe » Logged


Arsenal Football Club


CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1417: 05 Aug 2008, 11:53 »

Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1418: 05 Aug 2008, 11:56 »

Nja, alle udtalelser er fra anonyme kilder. Du ser ikke en eneste udtalelse fra Ronnie. Jeg tror ikke på alle disse artikler; ser dem bare som billige måder at skaffe læsere.
Logged


thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1419: 05 Aug 2008, 13:15 »

Er enig med Søren91, jeg tror ikke på noget i denne sag mere, før det står på Real Madrids eller Manchesters hjemmeside. Det er utroligt at de stadig bliver ved med at lave nyheder om det, tror folk har fået nok af det...
Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1420: 08 Aug 2008, 01:08 »

Så har Salgado lige fået rødt kort.
Logged


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1421: 08 Aug 2008, 01:38 »

sagde inden kampen, at sneglen aka salgado ville være så dårlig... så fik han da lige rødt efter 20 minutter... Men robinho ser ud til at rulle lidt, og glæder mig til at se VdV i aktion
Logged


CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1422: 08 Aug 2008, 01:38 »

Synes ikke, jeg så Robinho særlig meget i første halvleg... Og så kom vi endda bagud også ;S
Logged


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1423: 08 Aug 2008, 01:42 »

i forhold til hvad robinho har lavet af finter de seneste kampe, har han spillet den bedste kamp i år :S men men men det forsvar sejler da.
Logged


CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1424: 08 Aug 2008, 01:48 »

Ja, forsvaret er ikke optimalt ;S

Glæder mig til at se Van der Vaart Opstemt
Logged


Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 664 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010