home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 795 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 998597 gange)
Schytte
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1320: 18 Jul 2008, 13:49 »

Fair nok... Men helt ærlig synes jeg ikke man kan kalde en træner et røvhul fordi han gerne vil holde på verdens måske bedste spiller pt...

Og jeg tror heller ikke du, eller andre RM fan, vil være tilfreds hvis i solgte Casilias, Raul eller hvad de nu hedder, så er jeg ret sikker på at Schuster og resten af ledelsen i RM ville være de største røvhuller i dine øjne, lige meget hvor mange penge i fik ud af det...

For lige at svare på det der, så er ledelsen ikke lige det skarpeste her på jorden i forvejen. Selvfølgelig ville jeg da blive ked af det, hvis de solgte Casillas og Raul... Især fordi Raul har spillet i klubben i så lang tid og er et ikon. Men nu skal du tænke på, at jeg ser Ronaldo sagaen med Real Madrid øjne Wink

Jeg kan virkelig ikke se forskellen? Man sælger ikke sådan lige sin bedste spiller, lige meget om det er en målmand, angriber eller noget andet... Om han koster 1 kr eller 1 mia kr gør ingen forskel...

Tror da nok, at hvis der kom et bud på 1 mia på Casillas eller Robinho eller hvem det nu er, så ville jeg da gerne acceptere det.
« Seneste Redigering: 18 Jul 2008, 13:50 af Schytte » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #1321: 18 Jul 2008, 13:53 »

Jeg kan ikke se problemet i, at Ferguson vil beholde sin, måske, bedste spiller. Alle klubber vil jo holde på deres bedste spillere..

Ja, jeg vil gerne se Ronaldo i den hvide trøje en dag, men hvis Manchester ikke vil sælge ham her og nu, så er det ikke at gøre end at vente til på et senere tidspunkt.. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1322: 18 Jul 2008, 13:55 »

Jeg kan ikke se problemet i, at Ferguson vil beholde sin, måske, bedste spiller. Alle klubber vil jo holde på deres bedste spillere..

Ja, jeg vil gerne se Ronaldo i den hvide trøje en dag, men hvis Manchester ikke vil sælge ham her og nu, så er det ikke at gøre end at vente til på et senere tidspunkt.. Smiley

Nej du kan ikke se problemet fordi du ikke er Real fan  Grin  Men det er bare det han siger, at han "godt kan blive soglt", bare ikke til Real

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1323: 18 Jul 2008, 13:56 »

Hvs i ikke får ham, skal i ikke græde snot! I har stadig klasse spillere på rad og række. Og jeres offensiv er super, med Robben, Sneijder, RobinhoHood, Raul, Nisterooij osv osv Smiley
Nej du kan ikke se problemet fordi du ikke er Real fan  Grin  Men det er bare det han siger, at han "godt kan blive soglt", bare ikke til Real

Jo, det er han Thumbs Up

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1324: 18 Jul 2008, 13:59 »

Hvs i ikke får ham, skal i ikke græde snot! I har stadig klasse spillere på rad og række. Og jeres offensiv er super, med Robben, Sneijder, RobinhoHood, Raul, Nisterooij osv osv Smiley
Jo, det er han Thumbs Up

Så er det da smart han har et juve logo. Okay, well zone, så er vi bare lidt forskellige... Anyways, det lyder bedre hvis det er robinhood Ved godt de er klassespillere, men Ronaldo er stadig lige det niveau højere Smiley Desuden er Robben skadet 60% af tiden, og Raul og Nizzlerooy er ved at være oppe i årene

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1325: 18 Jul 2008, 14:01 »

Så er det da smart han har et juve logo. Okay, well zone, så er vi bare lidt forskellige... Anyways, det lyder bedre hvis det er robinhood Ved godt de er klassespillere, men Ronaldo er stadig lige det niveau højere Smiley Desuden er Robben skadet 60% af tiden, og Raul og Nizzlerooy er ved at være oppe i årene

Han er både Real og Juve fan Rullende Øjne

Ja, men i behøver ikke flere superstjerner, bare nogen i Sniejder klassen ca. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #1326: 18 Jul 2008, 14:03 »

Jeg holder også med Juve.. Smiley

Jeg kan sagtens se det 'problem', som du kommer med, men hvis United ikke vil sælge her og nu, så må vi kigge andre steder hen nu og så hente Ronaldo til Madrid på et senere tidspunkt. Længere er den ikke..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1327: 18 Jul 2008, 14:09 »

Jeg holder også med Juve.. Smiley

Jeg kan sagtens se det 'problem', som du kommer med, men hvis United ikke vil sælge her og nu, så må vi kigge andre steder hen nu og så hente Ronaldo til Madrid på et senere tidspunkt. Længere er den ikke..

Ja, men så ville det da være dejligt at få et endeligt resultat, om han kan komme i denne sæson eller ej. Og bliver desuden snart træt af Calderon, som lover og lover os de bedste spillere, men der sker ikke rigtigt noget (Kaka, Fabregas og Ronaldo). Desuden mangler vi altså en midtbane, for der er tit skader, især hos Robben, og Robinho spiller måske ikke lige 100%, som vi så de sidste kampe, efter han kom tilbage fra hans skade. Og det er jo ikke fordi bambi, aka Drenthe, kan komme ind og spille super godt  funny

Zone 43
Manager

« Svar #1328: 18 Jul 2008, 14:16 »

Calderon bør ikke love Gud og hver mand, hvis han ved, at der chance for, at han ikke kan få dem til.. At vi mangler en mand eller to på fløjene ved jeg godt, men kan vi ikke få Ronaldo, må vi hente en anden Smiley

- Daniel Agger.

Chakana
Manager

« Svar #1329: 18 Jul 2008, 14:16 »

Schytte, så må du vente tålmodigt.
Jeg var selv, utrolig nervøs angående Nasri-handlen.

Smiley

Arsenal Football Club

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1330: 18 Jul 2008, 14:29 »

Calderon bør ikke love Gud og hver mand, hvis han ved, at der chance for, at han ikke kan få dem til.. At vi mangler en mand eller to på fløjene ved jeg godt, men kan vi ikke få Ronaldo, må vi hente en anden Smiley

ja, og håber ikke det ender som sidste år med robben.

Zone 43
Manager

« Svar #1331: 18 Jul 2008, 14:38 »

Robben har da gjort det godt, trods skaderne? Smiley

- Daniel Agger.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1332: 18 Jul 2008, 14:40 »

Robben har da gjort det godt, trods skaderne? Smiley

Ikke det, de købte ham alt for sent og skulle vist give meget mere. Men ja, har været meget glad for, at vi købte Robben trods skaderne. Han kan altså mange vilde ting Opstemt

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1333: 18 Jul 2008, 14:45 »

Chakana
Manager

« Svar #1334: 18 Jul 2008, 14:46 »

Vildt nok!

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010