home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 850 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 998519 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1305: 18 Jul 2008, 13:18 »

http://www.goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=781458

Er jeg den eneste der synes Ferguson er en vatp*k?

Og det er han fordi?? Jeg synes ikke lige at der står noget der kan føre til den konklution...

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1306: 18 Jul 2008, 13:21 »

Og det er han fordi?? Jeg synes ikke lige at der står noget der kan føre til den konklution...

"Cristiano Ronaldo told Alex Ferguson that he wants to go to Real Madrid while the Scot reacted by claiming he join anyone but the Spanish giants in their secret meeting in Portugal last weekend, it has been revealed."

JKJ
Gæst

« Svar #1307: 18 Jul 2008, 13:28 »

"Cristiano Ronaldo told Alex Ferguson that he wants to go to Real Madrid while the Scot reacted by claiming he join anyone but the Spanish giants in their secret meeting in Portugal last weekend, it has been revealed."

Og det gør ham til et røvhul at han ikke vil sælge sin største stjerne til RM??

Det kan man vist kun påstå hvis man har farvede briller, for jeg kan altså ikke se noget forkert i den udtalelse...

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1308: 18 Jul 2008, 13:30 »

Og det gør ham til et røvhul at han ikke vil sælge sin største stjerne til RM??

Det kan man vist kun påstå hvis man har farvede briller, for jeg kan altså ikke se noget forkert i den udtalelse...

well han vil gerne afsted.. og ferguson er så bange for, at manchester ikke kan klare sig uden, og det så vi jo også da han var skadet..

edit: desuden var det indlæg med linket egentlig til real madrid fans... ikke til andre

JKJ
Gæst

« Svar #1309: 18 Jul 2008, 13:33 »

well han vil gerne afsted.. og ferguson er så bange for, at manchester ikke kan klare sig uden, og det så vi jo også da han var skadet..

Så han er altså et røvhul fordi han ikke vil sælge Ronaldo fordi de ikke kan klare sig uden ham?? Det kan godt være det er mig der ikke forstår det men det lyder vel meget logisk...

Desuden klarede de sig jo ganske godt i sidste sæson med eller uden Ronaldo...

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1310: 18 Jul 2008, 13:34 »

Så han er altså et røvhul fordi han ikke vil sælge Ronaldo fordi de ikke kan klare sig uden ham?? Det kan godt være det er mig der ikke forstår det men det lyder vel meget logisk...

Desuden klarede de sig jo ganske godt i sidste sæson med eller uden Ronaldo...

Da Ronaldo var skadet, klarede de sig da ikke specielt godt. Og der kunne man se, hvor meget han betød for holdet

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #1311: 18 Jul 2008, 13:37 »

edit: desuden var det indlæg med linket egentlig til real madrid fans... ikke til andre

Prøv med et rent Madrid fora i stedet for Wink

Omkring Ronaldo, så er det da klart at Fergie ikke vil sælge verdens pt bedste fodboldspiller. Bare fordi han gerne vil til Real Madrid og skaber sig, betyder det da ikke at han skal væk fra United. Hvis Casillias sagde han ville til Inter og begyndte at brokke sig over, at han ikke måtte komme afsted, skulle han så bare sælges? Selvom han nok er verdens bedste keeper

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #1312: 18 Jul 2008, 13:38 »

Da Ronaldo var skadet, klarede de sig da ikke specielt godt. Og der kunne man se, hvor meget han betød for holdet

men alligevel gennem bankede de Arsenal 4-1 uden Ronaldo på banen!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1313: 18 Jul 2008, 13:38 »

Prøv med et rent Madrid fora i stedet for Wink

Omkring Ronaldo, så er det da klart at Fergie ikke vil sælge verdens pt bedste fodboldspiller. Bare fordi han gerne vil til Real Madrid og skaber sig, betyder det da ikke at han skal væk fra United. Hvis Casillias sagde han ville til Inter og begyndte at brokke sig over, at han ikke måtte komme afsted, skulle han så bare sælges? Selvom han nok er verdens bedste keeper

Ja hvis han ville, og der kom et højt bud... Men det her er en Real Madrid tråd, så regnede jeg med, at jeg kunne få svar fra nogle, der er Madrid fans?

Edit: Namork I dag kl. 13:37:17 ...  Blæret

JKJ
Gæst

« Svar #1314: 18 Jul 2008, 13:39 »

Alligevel vandt de både CL og PL... det er da meget godt klaret i min bog...

Men du svarer ikke på hvorfor du synes han er et røvhul fordi han vil bholde sin stjernespiller?? Imo lyder det jo ganske logisk...

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #1315: 18 Jul 2008, 13:40 »

Ja hvis han ville, og der kom et højt bud... Men det her er en Real Madrid tråd, så regnede jeg med, at jeg kunne få svar fra nogle, der er Madrid fans?

Så hvis der kom et bud på 350 mio for Iker, så ville du ikke have noget imod at sælge, selvom det er utopi at tro, at i kunne få en bedre keeper?

Selvom det er en Real Madrid tråd (Underforstået at man diskutere Real her), så er der stadig mange andre som snakker med her. Jeg kunne nok starte en tråd om Værløse, men så kunne jeg lige så stille sidde og skrive med mig selv.

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1316: 18 Jul 2008, 13:42 »

Alligevel vandt de både CL og PL... det er da meget godt klaret i min bog...

Men du svarer ikke på hvorfor du synes han er et røvhul fordi han vil bholde sin stjernespiller?? Imo lyder det jo ganske logisk...

Okay, nu er jeg jo Real Madrid fan... Så derfor TÆNKER JEG SOM EN (og kom bare med alle jeres sjove jokes nu).. For mig er han et røvhul for ikke at ville sælge ham... FORDI JEG ER REAL MADRID FAN!! Jeg vil gerne se Ronaldo i en hvid trøje, med real logo, ergo er han - efter min mening - et røvhul.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1317: 18 Jul 2008, 13:44 »

Så hvis der kom et bud på 350 mio for Iker, så ville du ikke have noget imod at sælge, selvom det er utopi at tro, at i kunne få en bedre keeper?

Selvom det er en Real Madrid tråd (Underforstået at man diskutere Real her), så er der stadig mange andre som snakker med her. Jeg kunne nok starte en tråd om Værløse, men så kunne jeg lige så stille sidde og skrive med mig selv.

Ja ved godt der er andre her der snakker, men ville gerne skrive det til Real Madrid fans -.- Og det med Casillas, selvfølgelig ville jeg da ikke sælge ham for 350, men når man snakker om 700-800 mil er det jo lidt noget andet.

JKJ
Gæst

« Svar #1318: 18 Jul 2008, 13:45 »

Okay, nu er jeg jo Real Madrid fan... Så derfor TÆNKER JEG SOM EN (og kom bare med alle jeres sjove jokes nu).. For mig er han et røvhul for ikke at ville sælge ham... FORDI JEG ER REAL MADRID FAN!! Jeg vil gerne se Ronaldo i en hvid trøje, med real logo, ergo er han - efter min mening - et røvhul.

Fair nok... Men helt ærlig synes jeg ikke man kan kalde en træner et røvhul fordi han gerne vil holde på verdens måske bedste spiller pt...

Og jeg tror heller ikke du, eller andre RM fan, vil være tilfreds hvis i solgte Casilias, Raul eller hvad de nu hedder, så er jeg ret sikker på at Schuster og resten af ledelsen i RM ville være de største røvhuller i dine øjne, lige meget hvor mange penge i fik ud af det...

JKJ
Gæst

« Svar #1319: 18 Jul 2008, 13:47 »

Ja ved godt der er andre her der snakker, men ville gerne skrive det til Real Madrid fans -.- Og det med Casillas, selvfølgelig ville jeg da ikke sælge ham for 350, men når man snakker om 700-800 mil er det jo lidt noget andet.

Jeg kan virkelig ikke se forskellen? Man sælger ikke sådan lige sin bedste spiller, lige meget om det er en målmand, angriber eller noget andet... Om han koster 1 kr eller 1 mia kr gør ingen forskel...

Sider: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010