home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1003 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 886537 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #825: 25 Feb 2008, 10:22 »

hehe sry to say it, men det var sku et sjovt mål... sku man ha tippet en formue på....

Ja sjovt men fucking surt for REAL Sur

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #826: 25 Feb 2008, 10:26 »

tjah, er barca fan så mig gør det bestemt ikke noget, men ja må sku være surt for real, bare skidt de ikke har kvaliteten til at kæmpe sig tilbage, men når Bernd Schuster selv siger de har svært ved at komme forbi Getafa så der ikke meget at gøre jo.. tror Barcelona løber med mesterskabet...

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #827: 25 Feb 2008, 10:54 »

Buschaka, ja fint med dig Wink

Et Barcelona mandskab, ville heller ikke kunne kæmpe sig tilbage efter sådan et mål. Det har man set de gange hvor Messi, Ronaldinho eller Puyol har manglet. Medmindre man selvfølgelig bruger hånden til at score (host, Messi Wink). Flere af spillerne var ved at græde bagefter, da det havde været sådan en følelsmæssig bølgetur. Jeg forsvarer ikke at det var en kæmpe bommert, og en særdeles ringe kamp. For det var det. Jeg tror denne situation vil blive brugt fremover. Pludselig har folk indset man bare kan spille bolden igang, også selvom der står ni mand og jubler i den forkerte ende af banen. Jeg synes bare ikke det er fair-play. Lidt ligesom at spille videre selvom modstander mandskabet har en skadet mand liggende på banen. Eller løbende jublende videre, selvom man lige har scoret med hånden. Der mener jeg ikke kun Messi. Det er set andre steder også.

Sur ræv, nu er det nu Schuster virkelig skal vise, hvor god en træner han er. Er han god nok, så holder han Barca på afstand. Real Spillerne skal til at have armene ned, medierne havde nærmest kronet dem som mestre. Den eneste der har holdt gejsten, har været Gago.

Måske er jeg bare skuffet, jeg er i hvert fald ikke taget i skole i dag. Over and out  Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 25 Feb 2008, 10:57 af whitE_ » Logged

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #828: 25 Feb 2008, 10:58 »

jeg siger skam også bare at jeg tror real for det svært nu og jeg ved at Barca har hvad der skal til for at udnytte at real ligger ned...

men god stil med at blive hjemme fra skole, hehe Peace

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #829: 25 Feb 2008, 11:04 »

Buschaka, indeed. Rijkaard har IMO spillet sin rolle, helt rigtigt. Han har underspillet hele sit hold, snakket om at hylde Real når de skulle spille mod hinanden. Han har spillet underdog. Real Madrid er hoppet på den, og har glemt hvilke kræfter det Barcelona hold egentlig besidder. Det er den største bommert de har lavet. Hvis Rijkaard fik ret og Real vandt, så havde han jo haft ret og det havde været meget forventligt. Hvis han til gengæld ikke fik ret, så ville det være en kæmpe sensation. Det er genial brug af medier.

Real Madrid spillerne skal pakkes ind nu, der skal ikke være skyggen af presse omkring dem. Bed spillerne om at blive hjemme en dag. Så kunne de tænke lidt over situationen og komme tilbage igen i morgen. Det var i hvert fald det, jeg ville gøre, hvis jeg var manager i Real Madrid for en dag.   

Ja, man er kun rigtig supporter hvis man er så skuffet, at man bliver hjemme Wink

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #830: 25 Feb 2008, 11:06 »

tjah han ved hvad han laver, heh... men glæder mig til at se hvilken konsekvens det gir real at de tabte igår, pressen skal nok flå dem ved vær given mulighed..

heh kender det godt, gør det samme når BIF taber (hvilket har givet en masse fridage på det sidste desværre)

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #831: 25 Feb 2008, 11:10 »

Citat
heh kender det godt, gør det samme når BIF taber (hvilket har givet en masse fridage på det sidste desværre)

Så skulle du prøve at være AGF'er Opstemt.

Jeg glæder mig også til at se konsekvensen. Jeg håber ikke de smider spillere ud til pressen, hold dem indedøre, hold et møde, et eller andet. Man kan i hvert fald ikke lade det gå lallende forbi. Man må have stoppet den lavine.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #832: 25 Feb 2008, 11:13 »

tror jeg også de gør, schuster er et geni på visse punkter, og han ved hvordan pressen skal håndteres så jeg tror du for ret i at de bliver holdt væk fra pressen og at der kommer til at ske meget i real i løbet af ugen...

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #833: 25 Feb 2008, 11:14 »

Helt sikkert Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #834: 25 Feb 2008, 11:21 »

Hehe, det var et rigtigt Laudrup varemærke, det der med at sætte spillet hurtigt igang, uden tvivl noget de har været obs på til træningen. Selvfølgelig ikke præcis den situation, men det at sætte spillet igang før Real spillerne er klar.

Var det ikke i Brasilien kampen i 98, at Laudrup satte spillet igang på samme måde, hvor det vist også resulterede i mål...

-LFC-
Manager

« Svar #835: 25 Feb 2008, 23:12 »

Jeg kan hverken lide Real eller Barca særlig meget, men jeg håber Real vinder for de har spillet bedre. Det er ikke mange hold der kommer til El Madrigal og vinder 5-0 Wink Skuffet. Alligevel kunne jeg ikke lade være med at grine af Getafes mål i går, det var seriøst nice! Opstemt.

Zone 43
Manager

« Svar #836: 26 Feb 2008, 15:50 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #837: 27 Feb 2008, 14:02 »

Så er der flere rygter.. Angiveligt skulle Roman Pavlyuchenko fra Spartak Moskva være i søgelyset. Der udover kan vi nok ende med at få en brasser eller to til sommer. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #838: 01 Mar 2008, 16:18 »

http://blogs.telecinco.es/mundial/post/2008/02/29/cerezo-se-devuelve-calderain

Det udvikler sig til en farce (Cerezo havde en realtrøje på i løbet af ugen..)

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #839: 01 Mar 2008, 22:33 »

yes 5 points forespring til braca igen Wink

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010