home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 775 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 886317 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #690: 25 Dec 2007, 17:38 »

Ja man kan sige meget om Real men de kan fandeme grave sig ned, når de er kommet foran 1-0. Flot destruktivt spil.

Zone 43
Manager

« Svar #691: 26 Dec 2007, 12:59 »

Så fik vi lige sat en TYK STREG under, at vi er SPANIENS BEDSTE HOLD!

Hørt! Dejligt med sådan en julegave Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #692: 26 Dec 2007, 13:30 »

Ja man kan sige meget om Real men de kan fandeme grave sig ned, når de er kommet foran 1-0. Flot destruktivt spil.

real spillede da en flot kamp.. og da kun positivt at se at de nu også kan finde ud af at forsvare sig... og de havde mange gode kontrastød desværre var de bare ineffektive når de kom op foran målet..

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #693: 26 Dec 2007, 14:07 »

real spillede da en flot kamp.. og da kun positivt at se at de nu også kan finde ud af at forsvare sig... og de havde mange gode kontrastød desværre var de bare ineffektive når de kom op foran målet..

Han skrev jo også, at det var flot og destruktivt - med så mange offensive kræfter, må man da i hvert fald sige, at det er imponerende at spille sådan. \o/

ManUtd83
Manager

« Svar #694: 26 Dec 2007, 17:30 »

Ja det var ikke nødvendigvis negativt jeg mente det faktisk. Det er bestemt ikke en nem opgave at ødelægge Barcelonas spil så groft som de gjorde, så jeg synes det var en flot præstation - specielt set i lyset af Barca's offensiv. I de kampe er det kun pointene der gælder, og selvom det ikke var kønt fik Real Madrid alle 3. Tillykke Smiley.

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #695: 26 Dec 2007, 17:56 »

Jeg synes ellers det var en fantastisk præstation af Real med kønt spil en gang imellem.. Og nu fører vi med 7 point, så bliver julen lige den tand bedre.

Zone 43
Manager

« Svar #696: 29 Dec 2007, 01:29 »

Så rygtes Benzema og Ben Arfa til os.. Mon det kan betyde et farvel til f.eks. Drenthe, Soldado og Saviola, såfremt handlerne kommer til at ske? Et andet spørgsmål vil så være, hvor meget spilletid de to vil få..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hallas
Gæst

« Svar #697: 29 Dec 2007, 01:35 »

Hvis de komer til klubben får de vel for det meste cup-kampe på førsteholdet. Ingen kan jo pille Raul af, og tror da heller ikke de vil spare Van Nistelrooy. Soldado, som aldrig spiller, rygtes jo allerede væk, og hverken Drenthe eller Saviola har fået meget spilletid, så mon ikke vi ser en eller flere af dem blive solgt?

Zone 43
Manager

« Svar #698: 29 Dec 2007, 01:59 »

Drenthe skal vidst lejes ud til en hollandsk klub, menes jeg at have set.. Soldado, Saviola og Dudek kunne jeg godt forestille mig forsvandt.. Men det vil vel så kun gavne Benzema' chance for spilletid?

- Daniel Agger.

-LFC-
Manager

« Svar #699: 29 Dec 2007, 02:04 »

Ja det var ikke nødvendigvis negativt jeg mente det faktisk. Det er bestemt ikke en nem opgave at ødelægge Barcelonas spil så groft som de gjorde, så jeg synes det var en flot præstation - specielt set i lyset af Barca's offensiv. I de kampe er det kun pointene der gælder, og selvom det ikke var kønt fik Real Madrid alle 3. Tillykke Smiley.
Det var ikke Real Madrid der der ødelagde, det var Pepe, han sad totalt på samtlige Barcelonas spillere. Flot sejr til Real og målet var sq flot.

Hallas
Gæst

« Svar #700: 29 Dec 2007, 02:19 »

Drenthe skal vidst lejes ud til en hollandsk klub, menes jeg at have set.. Soldado, Saviola og Dudek kunne jeg godt forestille mig forsvandt.. Men det vil vel så kun gavne Benzema' chance for spilletid?

Ja, når de vælger at spare Raul og van Nistelrooy må han jo, hvis han kommer til klubben, få nogle chancer. Raul og van Nistelrooy er jo de eneste sikre deciderede central-angribere, der bruges på toppen, så når de spares må han vel få chancen, men det bliver helt klart i de mindre-prioterede kampe, medmindre han spiller utrolig godt. Men som indskifter i CL- og Ligakampe, vil han måske nok blive brugt. Han har jo vidst gjort det godt i Lyon.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #701: 29 Dec 2007, 22:11 »

Skal Drenthe udlejes ??
Tror også at Saviola og Dudek smutter, men jeg ved sgu ikke med Soldado

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #702: 29 Dec 2007, 22:16 »

Jeg håber de udlejer Soldado og Drenthe, men de skal ikke sælge dem.. Dudek og Saviola kan de til gengæld sende på porten med det samme.. Ellers forstår jeg ikke helt de vil have Ben Arfa og Benzema, helt bestemt store talenter men ikke nogle spillere Real har brug for lige her og nu.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #703: 29 Dec 2007, 22:19 »

Nej vil også blive meget meget skuffet , hvis de køber dem, hvilket jeg ikke tror de gør.

lauritse
Reserveholdsspiller

« Svar #704: 29 Dec 2007, 22:40 »

Jeg håber at Soldado smutter, og at Real henter Benzema. Raul og Nistelrooy er jo begge på den forkerte side af 30 s:

GF <3

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010