home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 831 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 885931 gange)
Gaylord
Førsteholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #495: 18 Aug 2007, 14:45 »

Så er truppen til super cup kampen udtaget.

Truppen til morgendagens kamp:
Casillas, Dudek, Salgado, Ramos, Cannavaro, Pepe, Metzelder, Torres, Diarra, Guti, Sneijder, Drenthe, Gago, Baptista, Robinho, Raúl, Van Nistelrooy, Saviola, Soldado.

I øvrigt tror 66% af Marcas læsere ikke på sejr

Hvem f.... skal spiller venstre back?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #496: 18 Aug 2007, 14:46 »

Mit gæt er venstrebacken Torres Peace

Fjogh
Ynglingespiller

« Svar #497: 18 Aug 2007, 14:49 »

Torres har gjort det i træningskampene.

Og hvad mener i om bestyrelsens planer, om at droppe Robben, og byde 37 mio. euro plus Cicinho, for Antonio Puerta og Daniel Alvés?

Begge tiltænkt pladser som henholdsvis venstre og højre back. Puerto er nok mere vant på venstre kanten, men så skal drenthe længere ned på banen, eller en højrefods venstre back.

Jeg selv synes godt om ideen. Robben er alligevel kronisk skadet. Dog synes jeg ikke en løsning med Puerto, Drenthe eller Torres på backen er optimal + man sprænger transfer transfermarkedet med det beløb  Tunge
« Seneste Redigering: 18 Aug 2007, 14:53 af Fjogh » Logged

¡Hala Madrid!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #498: 18 Aug 2007, 14:52 »

Synes at Alves er en dårlig back, han er meget mere en wing, for hans defensive kvalier er ikke gode Peace
Tilgengæld er han en af Europas bedste wings. Altså, jeg mener at han er en weltklasse wing, og en middelmådig bundholds forsvars spiller, så op på wingen med ham Smiley
Puerta kender jeg ikke meget til Smiley
Men som Valencia fan, håber jeg de sætter ham som back, så Villa kan lave samme ydmygende trick på ham, som sidst Valencia mødte Sevilla. Finder lige klippet til jer Opstemt

Her er det: http://www.youtube.com/v/hLyqEXP05mA
 Shockeret funny
« Seneste Redigering: 18 Aug 2007, 14:56 af GHERTESTEAS » Logged

Fjogh
Ynglingespiller

« Svar #499: 18 Aug 2007, 15:03 »

Synes at Alves er en dårlig back, han er meget mere en wing, for hans defensive kvalier er ikke gode Peace
Tilgengæld er han en af Europas bedste wings. Altså, jeg mener at han er en weltklasse wing, og en middelmådig bundholds forsvars spiller, så op på wingen med ham Smiley
Puerta kender jeg ikke meget til Smiley
Men som Valencia fan, håber jeg de sætter ham som back, så Villa kan lave samme ydmygende trick på ham, som sidst Valencia mødte Sevilla. Finder lige klippet til jer Opstemt

Jeg mener tilgengæld at Alves er en af de bedre wing backs til at forsvare. Stadig dårlig, men langt fra den værste.
Faktisk så jeg helst at man brugte Ramos på højrebacken, uheldigvis vil han så mangle i midterfarsvaret, da jeg ikke stoler på Pepe og tysken Metzelder. Torres var også en mulighed på højrebacken. Han dækker ganske udmærket op, og når ja.. så er han eget produkt. Hvis jeg sad på tronen, ville jeg bruge Torres på udebane, mod de større hold, og Alves resten af kampene.

Edit: Lige til en orientering vil jeg tilføje, at Raul starter ude med Sevilla     
« Seneste Redigering: 18 Aug 2007, 15:11 af Fjogh » Logged

¡Hala Madrid!

Don Abramovich
Manager

« Svar #500: 18 Aug 2007, 15:13 »

Græder

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #501: 18 Aug 2007, 15:15 »

Mit gæt er venstrebacken Torres Peace

Plejer Torres ikke at spiller højre back? Kan godt være at det er mig, som er total fjern...

Fjogh
Ynglingespiller

« Svar #502: 18 Aug 2007, 15:18 »

Plejer Torres ikke at spiller højre back? Kan godt være at det er mig, som er total fjern...

Jo, men i mangel af kvalificerede afløsere for Roberto Carlos, har Tysken flyttet ham mod venstre i træningskampene

Og for lige at runde den med Robben og Puerta af: Real Madrid er nød til at købe en ekstra kant - om det er Robben, Puerta eller Rommedahl er underordnet, da det tilbagevendende lejemål Balboa, ser ud til at have en stjerne hos Schuster. I tilfælde af Robinho eller Drenthe render ind i en skade, vil Balboa højst sandsynligt komme på banen, ligesom ude mod Sevilla. Der var godt nok en joke. Eneste grund til at jeg ikke dømmer ham helt ude er hans efternavn , og et mål mod Cadiz i trofeo ramón de carranza cup     
« Seneste Redigering: 18 Aug 2007, 15:31 af Fjogh » Logged

¡Hala Madrid!

Zone 43
Manager

« Svar #503: 18 Aug 2007, 20:34 »

Drenthe eller Torres Tunge

Dog overrasker det mig lidt, at Marcelo ikke er med, når nu at Pepe har fået EU pas.

Og hvad mener i om bestyrelsens planer, om at droppe Robben, og byde 37 mio. euro plus Cicinho, for Antonio Puerta og Daniel Alvés?

Det lyder fint i mine øre. Dog vil jeg mene, at Puerta skal være fløj/wing også kan man smide Drenthe ned som back Smiley

Bare ærgeligt, at det er Cicinho. Ham ku' jeg sgu godt li' Kys

Mr. indsider viden! Wink

Du kender måske start opstillingen? Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Fjogh
Ynglingespiller

« Svar #504: 18 Aug 2007, 21:45 »

Citat
Mr. indsider viden! Wink

Du kender måske start opstillingen? Rullende Øjne

Dem er der tit ben i dagen før   crazy Men ben er til for at blive brækket  Thumbs Up

Nå, men rygterne går på at Guti starter på bænken i morgen til fordel for sneijder.
Og noget andet tyder på at Raul alligevel er at finde blandt de startene 11. Sidste træning, kørte Schuster en træning for lukkede døre med: Sergio Ramos, Pepe, Cannavaro, Torres, Diarrá, Robinho, Drenthe, Sneijder; Raúl, Van Nistelrooy. Så må i selv gætte jer til startopstilingen.   

Men jeg starter på efterskole i morgen, så jeg må nok hellere lade vær med at tænke mere på kampen, da jeg ikke kan se den  Sur
« Seneste Redigering: 18 Aug 2007, 22:49 af Fjogh » Logged

¡Hala Madrid!

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #505: 18 Aug 2007, 22:54 »

Den opstilling lyder heller ikke helt hen i vejret.. Fortrække selv personligt en sneijder på den lidt offensive midtbane frem for en Guti.. Føler med dig i morgen.. Tror det bliver en 2-0 sejr, med mål af Sneijder og Saviola  Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #506: 19 Aug 2007, 14:35 »

Sergio Ramos, Pepe, Cannavaro, Torres, Diarrá, Robinho, Drenthe, Sneijder; Raúl, Van Nistelrooy. Så må i selv gætte jer til startopstilingen.   

ARGH.. Ingen målmand Ubeslutsom

Wink

Casillas

Ramos - Pepe - Cannavaro - Torres

Diarra - Drenthe

Sniper - Raul - Robinho

Ruuuuud

Sådan tror jeg, at vi stiller op Smiley

edit: http://www.bold.dk/nyt/?vis=72452 Skuffet
« Seneste Redigering: 19 Aug 2007, 14:37 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #507: 19 Aug 2007, 14:36 »

ARGH.. Ingen målmand Ubeslutsom

Hahaha funny funny funny funny
Typisk Real Madid

Ranieri
Gæst

« Svar #508: 19 Aug 2007, 15:20 »

Hvaa' tror i på det idag Real ? Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #509: 19 Aug 2007, 15:23 »

Hahaha funny funny funny funny
Typisk Real Madid

Det er sgu ikke godt.. De vil åbenbart ha' Sevilla til at vinde Skuffet

Hvaa' tror i på det idag Real ? Opstemt

Ja da Smiley

3-1 sejr håber jeg på Smiley

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010