home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:22:25 BelthazorDK Omklædning... Hvem skal i være i FM-19?
I dag kl. 00:17:29 BelthazorDK Omklædning... FM19: Sjove/Interessan...
I går kl. 21:59:42 Fidjof Omklædning... Spørgsmåltråden
I går kl. 21:14:26 Jason Todd Baren 100 film du skal se fø...
I går kl. 20:11:03 dunner87 Omklædning... Så er betaen igang!
I går kl. 17:21:54 Khaine Omklædning... Folkets mening om de f...
I går kl. 16:22:21 Frederik.Mrck Fodbold Brøndby IF tråden
Antal Registrerede Brugere: 20977
  2 Brugere, 159 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jason Todd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 657 658 [659] Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 441332 gange)
Batigol
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9870: 10 Okt 2018, 11:32 »

<a href="https://www.youtube.com/v/mk6iGfD2aAc" target="_blank">https://www.youtube.com/v/mk6iGfD2aAc</a>

Det er en meget sjov video, men for det første kan man lave en lignende video med så mange andre spillere og klubber. For det andet, hvor var Ronaldo så da Real skulle reddes i efteråret 2017? Han var til stede, på banen og endda oftest i feltet, men han scorede bare ikke. Han kunne ikke redde dem, før end ligaen allerede var tabt. Og det er faktisk meget symptomatisk for hans tid i Real, der resulterede i to ligatitler ud af ni mulige. Ikke nogen imponerende høst, for en spiller der ellers skulle forestille sig at redde sit hold, hver gang de er i problemer; det lader i hvert tilfælde til at være den historie, du søger at fortælle os.

Nu kommer du sikkert om lidt, og fortæller mig at det er en holdindsats at spille fodbold, men så undrer det mig altså gevaldigt, at Ronaldo skal have så meget kredit når det lykkedes, men så lidt af skylden når det mislykkedes. Din tankegang lader til at være, at når Real tabte var det aldrig Ronaldos skyld, men når Real vandt var det som regel primært på grund af Ronaldo.

Se non è vero, è ben trovato.

RedFan_98
Lilleputspiller
*

« Svar #9871: 10 Okt 2018, 12:30 »

Jeg tror, jeg har givet op. Kan simpelthen ikke bruge mere energi på dårlig argumentation og usaglige begrundelser, som Arberg kommer med. Melder mig ud.

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Arberg
Lilleputspiller
*

« Svar #9872: 10 Okt 2018, 13:26 »

Ronaldo var også med til at tabe sidste sæson, ja. Men Real er blevet et dårligere hold uden deres superstjerne, især fordi de ingen erstatning har hentet.

Batigol
Manager

« Svar #9873: 10 Okt 2018, 13:53 »

Ronaldo var også med til at tabe sidste sæson, ja. Men Real er blevet et dårligere hold uden deres superstjerne, især fordi de ingen erstatning har hentet.

Det har været et spørgsmål om marginaler indtil videre. I sidste sæson vandt Real syv af deres 10 første kampe i La Liga og Champions League. I denne sæson har de vundet 5. I begge sæsoner har de spillet to uafgjort. I sidste sæson var flere af Reals sejre i de føromtalte kampe på et enkelt mål. I denne sæson har flere af nederlagene været på et enkelt mål. I sidste sæson havde Real Madrid langt flere forskellige målscorere i de første ti Liga og CL kampe. 12 - hvilket inkluderer et selvmål - for at være helt præcist. I denne sæson er kun syv spillere kommet på tavlen. Bale og Benzema har begge scoret fire mål i de føromtalte kampe i denne sæson. I sidste sæson scorede Ronaldo fem i de første ti i ligaen og Europa. På hjemmebane gør Real det i øvrigt markant bedre i denne sæson, end de gjorde i starten af sidste sæson. Det er et spørgsmål om marginaler. Når det kommer til stykket, var Reals sæsonstart i sidste sæson omtrent ligeså dårlig, som denne sæsonstart har været for dem. Og det havde Ronaldo ikke ændret på, hvis man skal bruge sidste sæsons oplevelse til noget som helst.

Se non è vero, è ben trovato.

Sider: 1 ... 657 658 [659] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010