Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 19:37:52
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23575
0 Brugere, 804 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
datarecovee
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
574
575
[
576
]
577
578
...
664
Forfatter
Emne: Real Madrid tråd (Læst 966943 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
Sv: Real Madrid tråd
«
Svar #8625:
09 Okt 2011, 00:44 »
Citat af: michaelk 01 Okt 2011, 18:37
Når Real Madrid, ligesom Barcelona, spiller 90% af deres kampe hvor modstanderen ikke flytter sig ud fra deres eget målfelt, så hjælper Khedira ike specielt meget, da han er alt for stilestående, det er fint at en af de centrale midtbanespillere egentlig kun ligger på midten, men der har vi allerede Xabi. Coentrao kommer med en masse dybdeløb, så selvfølgelig forstår jeg at Mou bruger ham.
Meget enig med dig, selvom jeg samtidig synes at Khedira er en storslået fodboldspiller.
I øvrigt mener flere store aviser, at Neymar med høj sandsynlighed havner i Madrid til sommer. 430 mio. er der snakke om, hvilket er lidt i overkanten, hvis du spørger mig.
Ja, han kan måske blive verdens bedste, da han besidder fremragende fodboldmæssige kvaliteter, og har et kæmpe potentiale. Dog har han også mangler, og kan måske ikke tilvende sig i Europa, som er set så mange gange før med brasilianske stortalenter.
Hvis han ender i Madrid, så synes jeg at man bør leje ham ud i en halv eller hel sæson, evt. i en lidt mindre spansk klub, netop for at få erfaringen og tilvendingen.
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #8626:
18 Okt 2011, 19:35 »
Kamp i aften mod Lyon.
Lyon er et hold som Madrid efterhånden har mødt en del gang efter hånden, for ikke at underdrive. De har tidligere skabt problemer, men efter sidste års sejr over dem i ottendedelsfinalen tror jeg også på sejr på Bernabeu i aften.
Håber at Mourinho vælger at fortsætte med Higuain på toppen i aften, eftersom han er brændvarm for tiden. Selvom der er kamp igen i weekenden, håber jeg ikke at Higuain bliver sparet.
Alt i alt satser jeg på en 3-1 sejr til Madrid
Zone 43
Manager
«
Svar #8627:
18 Okt 2011, 20:15 »
+1.
Officielt.
Casillas, Arbeloa, Ramos, Pepe, Marcelo, Khedira, Xabi, Di Maria, Özil, Ronaldo, Benzema
Adan, Varane, Callejon, Granero, Kaká, Callejon, Higuain.
Noget skuffende med Higuain på bænken, taget i betragtning af hans vanvittige stime af mål for tiden - 4 kampe, 3 hattricks. Kaká også, han er i den grad på vej fremad ovenpå en skidt og skuffende start. Det må i den grad være vigtigt at sikre sig en hurtig plads videre i CL, og derfor ville de to pynte i start-opstillingen fremfor Di Maria og Benzema. Men okay, der venter vidst stadig en 4-5, inkl. dagens kamp, resten af måneden..
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #8628:
18 Okt 2011, 20:17 »
3-0, Ronaldo, Benzema, Özil
Real Madrid es la vida! Hala Madrid!
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #8629:
18 Okt 2011, 20:19 »
Synes det er syndt de to ikke er med i startopstillingen. Med den form de er inde i for tiden er det da bare med at give dem en masse spilletid og selvtillid så de kan opretholde det. Men Mourinho ved jo sikkert hvad han laver så nu må vi se. Er dog sikker på at de nok skal komme ind. Hvis jeg skulle have lavet en udskiftning på holdet kunne jeg godt have tænkt mig at se Callejon i stedet for Di Maria. Selvom Di Maria havde en god kamp sidste gang synes jeg at han er alt for svingene. Callejon har set rigtig lovende ud i de kampe han har spillet. I hvertfald i mine øjne, så så gerne at han fik mere spilletid.
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #8630:
18 Okt 2011, 20:20 »
Jeg kan simpelthen ikke klare at høre på ekspertene på 3+. De skal altid kritisere Real Madrid, så man tror det er løgn. Ronaldo er et egoistisk svin, og det var han slet ikke i United. Mou har slet ikke styr på holdet. De spiller hverken underholdende eller scorer særlig mange mål. De ved sikkert meget om engelsk fodbold, men deres viden om Real Madrid er godt nok ikke særlig god!
Vi vinder desuden 4-0 idag.
Hala Madrid!
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #8631:
18 Okt 2011, 20:34 »
Citat af: michaelk 18 Okt 2011, 20:20
Jeg kan simpelthen ikke klare at høre på ekspertene på 3+. De skal altid kritisere Real Madrid, så man tror det er løgn. Ronaldo er et egoistisk svin, og det var han slet ikke i United. Mou har slet ikke styr på holdet. De spiller hverken underholdende eller scorer særlig mange mål. De ved sikkert meget om engelsk fodbold, men deres viden om Real Madrid er godt nok ikke særlig god!
Vi vinder desuden 4-0 idag.
Er også godt træt af at høre på det. Det er dog blevet bedre. Det værste var til Zagreb kampen da det var tydeligt at Martin Laursen ikke havde set Super Cup kampene mod Barca. Han kritiserede Madrid for at stille sig defensivt ned mod Barcelona, og at man ikke vandt på det. Det er så pinligt at høre når såkaldte eksperter tydeligvis ikke har fulgt med i de sidste par kampe som det hold de kommenterer har spillet. For synes da ikke at Madrid stiller sig defensivt ned mod Barca mere. Det er blot en ting, men er generelt træt af den kritik der er af Madrid i medierne
Zone 43
Manager
«
Svar #8632:
18 Okt 2011, 21:44 »
Jeg sidder lidt med blandede følelser, her i pausen. Ingen tvivl om det er fortjent at vi er foran, og at det sagtens kunne have været et mål større. Jeg synes at siden godt midtvejs i halvlegen er der ikke skabt mange store chancer, plus at Lyon har haft held med at flytte bolden et godt stykke fremad banen, og potentialt kunne have skabt et par store chancer lig den Gomis havde da han - korrekt - fik sit mål annulleret.
Tilbage det til spil, og de tilhørende store chancer, vi havde i starten af opgøret, så kampen kan lukkes hurtigst mulig så der kan spares kræfter til de to kommende, og vigtige La Liga kampe den næste uge mod Malaga og Villarreal.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #8633:
19 Okt 2011, 13:53 »
En god og solid sejr vi fik hevet hjem igår. Jeg synes vi spiller flot fodbold i store dele af kampen og kontrollerer kampen flot. Jeg er ligeglad, hvad folk siger. At slå Lyon fortæller så meget om vores klasse og ikke bare at Lyon var dårlige. De har altså et hold som ligger i toppen af Frankrig, så at vi udspiller dem og vinder 4-0 på ren cruisecontrol fortæller om hvor meget klasse det her hold har. Jeg synes specielt en Benz gjorde det fantastisk, så nu har vi altså to angribere af højeste kaliber som samtidig er i god form. Marcelo var desuden også outstanding.
Jeg vil mene vi er videre nu. Men vi har altså stadig to svære kampe i Amsterdam og Lyon, så førstepladsen er altså ikke sikret endnu, selvom vi dog er meget bedre end de to hold.
Nu skal der være fokus på to meget svære La Liga kampe. Malaga ude og Villarreal hjemme, det skal nok blive hårdt, men vi skal have seks points ud af de to kampe.
Hala Madrid!
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #8634:
19 Okt 2011, 18:38 »
Kæft hvor synes jeg de spillede godt igår! Ren cruisecontrol og alligvel en 4-0 sejr over et af Frankrigs bedste mandskaber!
Benzema var uhyggeligt god, og det er da noget af en luksus at kunne skifte mellem ham og Higuain. Generelt synes jeg at holdet var godt spillende igår, men synes samtidig at det var tydeligt at de kunne have kørt tempoet et par gear mere op. Fint nok at de sparer kræfter til weekenden, men hvor ville jeg gerne have set hvor meget kampen var endt hvis de havde skruet helt op for tempoet i samtlige 90 minutter
Kampens største skuffelse må være Di Maria, nøj hvor har han et lavt bundniveau! Ingen af hans afleveringer eller driblinger lykkedes og syntes overhovedet ikke han bidrog med noget. Mere spilletid til Callejon tak!
Men alt i alt fantastisk kamp, det skal nok blive godt det her!
En ting der irriterer mig var kommentarerne som værterne fra 3+ kom med efter kampen. Ifølge dem var det jo nærmest ikke Madrid der spillede godt, men Lyon der spillede dårligt. Et andet eksempel var at de roste Barcelona for at holde BATE helt ude af deres kamp. Det giver jo ingen mening? Noget andet der irriterer mig er deres holdning om at Madrid spillerne alle er egoistiske og arrogante spillere der vil det hele selv, specielt Ronaldo var de hårde imod. Synes da at man så holdet spille som et hold samtidig med at alle spillerne jublede sammen, som de påstod at Ronaldo ikke gjorde? Synes da netop at holdet virker meget mere som et hold i år. Kan selvfølgelig bare være min mening, men er efterhånden så træt af at høre dem kommentere Real Madrid kampe!
xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
«
Svar #8635:
20 Okt 2011, 14:20 »
Synes til tider at 3+ værterne burde tage Barca og United brillerne af.
Synes det var en fremragende kamp, men de har altid noget negativt at sige.
Og ja, Di Maria er ALT for svingende.
Hala Madrid!
Zone 43
Manager
«
Svar #8636:
20 Okt 2011, 18:24 »
Jeg kan til dels følge kritikken for Lyon-kampen (selvom de gerne lukker meget lort ud, +1 xxbikbokxx.), for jeg var selv ikke helt imponeret over spillet på den sidste 1/3-del af banen, indtil Higuain og Kaka kom ind. Ronaldo havde, groft sagt, kun sine 1-2 afleveringer med Marcelo, Benzema var skidt til at tæmme bolden og Di Maria klovnede ret så meget i alt hvad han foretog sig. Og det tror jeg også var med at gøre, at Özil havde en af sine mindre gode kampe, groft sagt, for han gjorde det nu ganske godt.
Forsvaret og midtbanen gjorde det de skulle, holde Lyon fra de store chancer, og det gjorde de. Casillas rørte dårligt bolden, nuff said. Det gav også plads til Marcelo og Arbeloa, der begge havde en stor kamp, såvel defensivt som offensivt, specialt Arbeloa var jeg ret imponeret af, han lavede dårligt én eneste fejl. Fantatisk reserve vi har der.
Til gengæld var ret så skuffet over Lyon, de hverken ville eller gad forsøge på noget som helst. Jovist fik de rykket deres presspil højere op på banen i godt og vel de sidste 20-25 minutter af første halvleg, men det var så det. Ingen opdækning og vel ingen afslutninger, udover det anulleret mål? Og med tanke på at de har fem fantatisk offensive spillere i Gomis, Bastos, Briand, Gourcuff(stav) og Källström, så var det virkelig en skuffende og pinlig optræden for dem. Zagreb og Ajax forsøgte at skabe og præge kampen i deres retning, og det var sådan jeg forventede Lyon ville gøre det, fremfor at ligne 11 dyre træningskegler.
- Daniel Agger.
xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
«
Svar #8637:
22 Okt 2011, 20:30 »
Så fører 3-0 mod Malaga.
Tror at sejren er hjemme, vi skal dog ikke blive for selvsikre.
Dejligt at se CR7 score 2 mål allerede nu.
EDIT: CR7 har nu lavet 3 kasser.
«
Seneste Redigering: 22 Okt 2011, 20:39 af xxbikbokxx
»
Hala Madrid!
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #8638:
31 Okt 2011, 10:34 »
Under Reals forholdsvist kedelige kamp i lørdags, kom jeg lige til at gøre mig nogle tanker om truppen fremover, og dem skal i da ikke snydes for:
- På trods af at Sergio Ramos er verdens bedste højreback (objektivitet mangler nok, men så i hvert fald top 3), så er han bare endnu bedre i centerforsvaret. Jeg ser absolut ingen problemer i at Carvalho bliver ældre og ældre, når vi har Ramos der spiller en centerback så fremragende, og en Varane der ingen fejl laver når han spiller.
- Marcelo er verdens bedste venstreback. Han ligner mere og mere den Roberto Carlos vi har manglet. Fantastisk i offensiven, og han har forbedret sine mangler defensivt markant, så han slet ikke falder igennem som han gjorde tidligere. Jeg ser ingen over - ingen ved siden af.
- Kaka er tilbage! Han ligner bare mere og mere den mand der tryllede i Milan, og han begynder nu at betale hans fyrstelige transfersum tilbage på banen. Vi har savnet ham så umådeligt, og han bliver meget vigtigt hvis vi skal tage de store pokaler i denne sæson.
- Higuaín og Benzema kommer aldrig til at være på banen på samme tid. Og det er ganske enkelt en uholdbar situation. Lige nu ser det ganske godt ud med to vanvittigt formstærke angribere, men i længde bliver en af dem træt af at rotere i angrebet, når man er god nok til at spille fast. Jeg så meget meget gerne at det kunne komme til at fungere med dem begge to på samme tid, men til det er de ganske enkelt for ens. Det er jo ikke lige frem fordi de er Marcena-Toft-forskellige. På et tidspunkt - til sommer eller næste sommer - er vi nødt til at skille os af med en af dem. Til den tid håber jeg vi får en rigtig god sum penge for ham, og så håber jeg det bliver Benzema der smutter. Higuain har været hos os længst, og kæmpet sig til pladsen som starter - han fortjener det.
That's it, enig/uenig?
Vuelve la ilusión
Zone 43
Manager
«
Svar #8639:
01 Nov 2011, 20:34 »
Helt enig, omend jeg gerne så Higuain og Benzema fortsætte i mange år endnu, så længe begge kan accepterer rotationsmodellen som nu. Og hvad angår midterforsvaret så fortsæt bare med Ramos og Pepe, de har vist sig overlegne i høj grad, og med en ung Varane og en rutineret Carvalho som reserver, kan man også sende Albiol videre, og så afløse ham med en ung højreback, der kan agerer reserve for Arbeloa, som jeg på det seneste, specialt i Lyon-kampen, var imponeret af.
Og 6 sejre i 6 kampe, og en målscore på 20-1 siger det meget godt.
Desværre er Marcelo, Kaká og Arbeloa blevet småskadet og ikke udtaget til kampen i morgen, mod Lyon, ligeledes sidder Sahin og Carvalho ude. Og så er det ellers en trup der ligner sig selv, hvor Granero, Albiol samt Meijas og Carvajal fra ungdomsholdet er med.
Casillas; Ramos, Varane, Pepe, Coentrao; Khedira, Xabi; Di Maria, Özil, Ronaldo, Benzema.
- Daniel Agger.
Sider:
1
...
574
575
[
576
]
577
578
...
664
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »