home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 949 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 541 542 [543] 544 545 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 883436 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8130: 21 Apr 2011, 00:48 »

KÆFT HVOR ER DET FEDT!!

Endelig! Fantastisk sejr, og Casilias viser endnu engang hvorfor han er verdens bedste målmand! ingen over og ingen ved siden af!
Ronaldo spiller også en helt fantastisk kamp, og selvom Di Maria laver et par fejl arbejder han jo som en sindsyg. Khedira og Pepe spillede også fantastisk inde på midten, og så synes jeg det er fedt at så Sergio Ramos lave de hårde skulder tacklinger og lige markere overfor Barca spillerne! fedt fedt fedt! Smiley

Håber det får alle de mange Barca fans til at falde lidt ned på jorden, men at det heller ikke stiger Reals spillere og fans til hovedet. Der er stadig to vigtige kampe endnu, og de skal bestemt ikke tages forgivet! Smiley

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #8131: 21 Apr 2011, 01:05 »

Fint nok at i vandt kampen, og selvom fodbold går ud på at score mål, så kan der ikke være tvivl om at det Morten Olsen sagde var rigtigt: Det bedste hold tabte.

Det var mine ord .. Godnat ..

Liverpool F.C

Szczesny
Manager

« Svar #8132: 21 Apr 2011, 01:11 »

Fint nok at i vandt kampen, og selvom fodbold går ud på at score mål, så kan der ikke være tvivl om at det Morten Olsen sagde var rigtigt: Det bedste hold tabte.

Det var mine ord .. Godnat ..

Du lytter simpelthen til verdens mest liderlige mand, når du vil høre sandheder. Nok ikke det første sted jeg ville kigge Peace

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8133: 21 Apr 2011, 01:12 »

Fodbold går ud på at vinde, og det gjorde vi i dag. Havde det været fordi barcelona blev snydt, ville det være en katastrofe, men det blev de ikke.

Vi vandt med en mand i undertal og har nu vundet flere turneringer end Barca i år :Q

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zulue
Manager

« Svar #8134: 21 Apr 2011, 01:44 »

Haha hvor er det fantastisk. Jeg vil ikke glæde mig alt for meget over, at vi har vundet pokalen, for hvis vi ryger ud til Barcelona i næste uge, så betyder pokalen nok så lidt. Men det var fantastisk at se holdet spille, især i første halvleg, hvor Barcelona ikke havde et skud som var farligt. Husk nu på, at Pepe også havde et hovedstød der ramte indersiden (!) af stolpen. Var så tæt på at tude på det tidspunkt, men sikke en forvandling af kampen. Barcelona var bedst, klart bedst, og vi fik ikke lukket ned for især Iniesta og Messi, der var lidt for farlige. Igen synes jeg godt nok, at de ikke var helt så farlige oppe foran feltet så mange gange, men selvfølgelig skal de blot bruge én dribletur som den, hvor Messi splitter forsvaret ad og sender Pedro i dybden, men heldigvis var der offside. Endnu engang meget lige fordelt på chancer - ikke spil, men jeg er altså fuldstændig ligemeget. Jo mere Barcelona-fansne prøver at gøre det til et problem, prøver at fremprovokere en diskussion og prøver at sige at 'det er da ikke kongeklubben værdigt at spille med 11 forsvarsspillere' - jo mere, synes jeg det er fantastisk. Barcelona har det tit med at blive lidt for selvglade, og selvom de selvfølgelig har gang i noget af det største i fodboldhistorien, er der ingen grund til den nedlandende attitude overfor alle andre, der blot prøver at vinde kampene. Det gjorde vi i dag, men der er stadig kun spillet 2 ud af 4 - de 2 vigtigste er tilbage, og jeg håber på, at vi kan gå videre. Barcelona er stadig favoritter, især fordi vi slutter på Camp Nou, men der er stadig mulighed for endelig at stå tilbage i CHL-finalen. :-)

God aften! Hala madrid

patrick J
Manager

« Svar #8135: 21 Apr 2011, 01:45 »

Ja det er fedt alle Barca fans, men hold kæft hvor er i klamme at høre på. Ja i havde bolden mest, og tillykke med det. Men formår i at skabe flere chancer end os? Nej det tror jeg da nok ikke lige. Vi havde 12 chancer og i havde 10..Vi havde første halvleg, i havde anden. Vi scorede og vi vandt...Sådan er fodbold, og i kan ikke gå og tro at i er uovervindelige hele tiden...Var lige nødt til at skrive det, da ALLE Barca fans fatter absolut ingenting.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #8136: 21 Apr 2011, 08:37 »

Ja det er fedt alle Barca fans, men hold kæft hvor er i klamme at høre på. Ja i havde bolden mest, og tillykke med det. Men formår i at skabe flere chancer end os? Nej det tror jeg da nok ikke lige. Vi havde 12 chancer og i havde 10..Vi havde første halvleg, i havde anden. Vi scorede og vi vandt...Sådan er fodbold, og i kan ikke gå og tro at i er uovervindelige hele tiden...Var lige nødt til at skrive det, da ALLE Barca fans fatter absolut ingenting.
Enig ! - er efterhånden også blevet træt af Messi, han leger uskyldig konstant. Og Alves piver lige så snart han bliver rørt, mens han selv laver svinestreg, efter svinestreg..

Hala Madrid!

Jonathangeek
Juniorspiller
**

« Svar #8137: 21 Apr 2011, 10:43 »

Nogle grunde til at jeg ikke bliver barca fan:

1) Valdes nakke er meget underligt udformet. Man skulle tro at han stadig var baby, og at hans hoved aldrig udviklede sig videre.
2) Dani Alves. Han laver selv svinestreger, men når der sker nogle små ting ved ham, så piver han
3) Jeg har absolut ingen respekt for de andre i Barca. Et godt eksempel hvorfor, kunne være i lørdags opgør der endte 1-1. Da Ronaldo scorer på straffe spar, så begynder Villa, Pedro, Messi og Alves at pive til dommeren, og spille svinsk.
4) Pinto er jeg ved at brække mig over, så grim han er.

La Decima

Zulue
Manager

« Svar #8138: 21 Apr 2011, 10:43 »

Hvis jeg nu må sige en eneste spiller i Barcelona, jeg ikke synes er værdig, så må det nu engang være Busquets - der GANG på fucking gang filmer, smider og vrider sig som om han har fået en sten i hovedet, ligger og piver, og når dommeren så ikke rigtig gør noget, har han intet problem med at tage et lynhurtigt frispark. Alle andre spillere er konkurrencespillere, det er klart at det koger over for nogle frem for andre, men i Real Madrid har vi ligeså mange, der udefraset er irriterende fodboldspillere. Pepe, Arbeloa og så videre - det skal alle hold have, ligesom Barca har Dani Alves med flere, men jeg synes at Busquets går over stregen.

Selvfølgelig er han en dygtig fodboldspiller, ingen tvivl om det.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #8139: 21 Apr 2011, 10:55 »

Nogle grunde til at jeg ikke bliver barca fan:

1) Valdes nakke er meget underligt udformet. Man skulle tro at han stadig var baby, og at hans hoved aldrig udviklede sig videre.
2) Dani Alves. Han laver selv svinestreger, men når der sker nogle små ting ved ham, så piver han
3) Jeg har absolut ingen respekt for de andre i Barca. Et godt eksempel hvorfor, kunne være i lørdags opgør der endte 1-1. Da Ronaldo scorer på straffe spar, så begynder Villa, Pedro, Messi og Alves at pive til dommeren, og spille svinsk.
4) Pinto er jeg ved at brække mig over, så grim han er.

Det var da godt nok nogle fesne grunde. At nogle spillere er grimme? Give me a fucking break. Jeg kan se at du er Real Madrid-fan, og dermed undrer det mig at du skriver nogle grunde til at du ikke blive Barcelona-fan. For det første burde det slet ikke være et tema, men når du nu endelig skal skrive det, så undrer jeg mig meget over at det alt sammen handler om deres spillere. Hvad så hvis de spillere du beskriver skifter væk, og de får nogle federe spillere? Bliver du så fan af dem. Bare rolig, jeg hader også Barcelona utrolig meget, men det er også af lidt andre grunde.

Philips
Gæst

« Svar #8140: 21 Apr 2011, 11:40 »

Nu er det besemt jeg er blevet Real Madrid fan. Det har i lang tid været sådan at jeg har været FCN fan og godt kunne lide Real Madrid, men efter Ronaldos mål og jeg har bestiilt min første Rmadrid trøje er jeg overbevist
HALA MADRID
« Seneste Redigering: 21 Apr 2011, 11:51 af Philips » Logged

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #8141: 21 Apr 2011, 11:53 »

Jeg sad og så kampen i går sammen min nabo som også er Real fan (jeg har opdraget ham ordentligt) han er 98'er og er selv 93'er og da Ronaldo scorede, stod vi og viftede med vores Real trøjer Peace

Tidligere: Baloo38

Jonathangeek
Juniorspiller
**

« Svar #8142: 21 Apr 2011, 12:05 »

Det var da godt nok nogle fesne grunde. At nogle spillere er grimme? Give me a fucking break. Jeg kan se at du er Real Madrid-fan, og dermed undrer det mig at du skriver nogle grunde til at du ikke blive Barcelona-fan. For det første burde det slet ikke være et tema, men når du nu endelig skal skrive det, så undrer jeg mig meget over at det alt sammen handler om deres spillere. Hvad så hvis de spillere du beskriver skifter væk, og de får nogle federe spillere? Bliver du så fan af dem. Bare rolig, jeg hader også Barcelona utrolig meget, men det er også af lidt andre grunde.
Det var lidt en spøg... Men en seriøs grund er noget med at de sidder så meget på bolden at det kan blive kedeligt. Hvis de sad på bolden og fik chancer, mere end de gør nu, så ville det være okay. Men når Real for bolden så er der jo en chance med det samme? Det er det jeg syntes er kedeligt ved Barca.

La Decima

Seller95
Manager

« Svar #8143: 21 Apr 2011, 12:07 »

Jeg kan ikke lide Barca alene af den grund at Messi1987 er fan af dem... Thumbs Up

Arsenal <3

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #8144: 21 Apr 2011, 12:09 »

Jeg kan ikke lide Barca alene af den grund at Messi1987 er fan af dem... Thumbs Up

Ja tænk en dreng kan gøre så meget ;-)

Sider: 1 ... 541 542 [543] 544 545 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010