|
michaelk
|
|
Det klart VdV bliver solgt. Så mangler vi stadig en. Her tænker jeg måske at Miguel Torres kan smutte, men at vi samtidig får en tilbagekøbsklausul.
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
Schytte
|
|
Real - Rosenborg kl 10 i aften. Kommer desværre ikke i TV, men muligt at se på nettet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Hvis man har en bruger på bwin.com kan man se kampen ved live-stream helt gratis og lovligt.
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
dkzxphilip
Lilleputspiller
|
|
tak knudsen 
|
|
|
|
|
|
REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! JEG ER REAL MADRID FAN TIL JEG DØR! 
|
|
|
|
dkzxphilip
Lilleputspiller
|
|
er der ikke et andet sted man kan se kampen uden man skal oprette bruger og alt muligt?
|
|
|
|
|
|
REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! REAL MADRID! JEG ER REAL MADRID FAN TIL JEG DØR! 
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Jo, men det er på sider og metoder som ikke må nævnes på denne hjemmeside 
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
dkzxphilip
Lilleputspiller
|
|
okay.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vuson
|
|
hej Madridistas... Nogen som kender en hjemmeside hvor man kan købe rigtig billige flybilletter til Madrid. det skal helst være enkeltbilletter så jeg selv kan vælge hvornår jeg vil rejse derned, og tilbage igen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vuson
|
|
Er der nogen som har Carnet Madridista?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CR9
|
|
Jeg modtog mit Hala Madrid med posten i dag!!  Er Carnet Madridista.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jonas_real
Lilleputspiller
|
|
hva kanal spiller de på i aften?
|
|
|
|
|
|
yees fuld ild real madrid duer;)
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Er der nogen som har Carnet Madridista?
Desværre, men får det snart da jeg meldte mig ind i Real Madrid fanklub for en måned siden  hva kanal spiller de på i aften?
Prøv at kigge lidt længere oppe på denne side 
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
hej Madridistas... Nogen som kender en hjemmeside hvor man kan købe rigtig billige flybilletter til Madrid. det skal helst være enkeltbilletter så jeg selv kan vælge hvornår jeg vil rejse derned, og tilbage igen.
fodboldrejser.dk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Hvis man har en bruger på bwin.com kan man se kampen ved live-stream helt gratis og lovligt.
Har heldigvis en bruger, men kan ikke finde hvor man ser kampen derinde. Kan du ikke lige hurtigt forklare hvordan man gør?  EDIT: Undskylder for 2 indlæg i træk. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fulham FC
|
|
Når du er logget ind, går du ind under sport. Herefter vælger du fodbold, ovre i højre side er der en livesektion, her trykker du på Realkampen og så skulle du gerne kunne se kampen. Det er ihvertfald sådan jeg plejer at gøre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|