home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 454 455 [456] 457 458 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 975008 gange)
Snons
Reserveholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6825: 07 Aug 2009, 14:26 »

Hvad nummer tror i han får? Hvis man går ud fra dette:
1 Casillas · 2 Arbeloa · 3 Pepe · 4 Sergio Ramos · 5 Gago · 6 Lass · 7 Raúl · 8 Kaká · 9 Ronaldo · 10 Sneijder · 11 Robben · 12 Marcelo · 13 Adán · 14 Guti · 15 Drenthe · 16 Diarra · 17 Negredo · 18 Albiol · 19 Benzema · 20 Higuaín · 21 Metzelder · 22 Torres · 23 Granero · 24 Garay · 25 Dudek · (stadig med Nistelrooy og van der Vaart udenfor truppen)

Måske en 10er, efter som Sneijder trods alt er en af dem der rygtes væk på det kraftigste.
Alonso har haft nummer 14 både på landsholdet og i Liverpool, men tager vi rygnummeret fra Guti, som jo trods alt er en klubmand?
16 og 17 kan man også overveje, men hvis Nistelrooy kommer igen ser jeg ham i 17.
Et salg af Robben ville åbne op for nummer 11 men skal det evt. gives til en anden, så Alonso får et helt nyt nummer?

Jeg overvejer i hvert fald at få ham på trøjen i år. Men det er vel bare at vente og se...

Real Madrid <3

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6826: 07 Aug 2009, 15:23 »

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #6827: 07 Aug 2009, 18:03 »

I må vel ikke skrive hvor man kan se kampen i nat ?

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #6828: 07 Aug 2009, 18:27 »

I må vel ikke skrive hvor man kan se kampen i nat ?

Retningslinjerne frabeder links, der omhandler noget ulovligt - end ikke noget i gråzonen.

Indlæg med links til streams er før blevet slettet, og jeg tror ikke der bliver ændret på det i dag.
Så hvis det er sådan noget du er ude i, så skal det ikke foregå vha. FmFreaks forum.

Real Madrid <3

zafirsimon
Reserveholdsspiller

« Svar #6829: 07 Aug 2009, 19:03 »

Hvad nummer tror i han får? Hvis man går ud fra dette:
1 Casillas · 2 Arbeloa · 3 Pepe · 4 Sergio Ramos · 5 Gago · 6 Lass · 7 Raúl · 8 Kaká · 9 Ronaldo · 10 Sneijder · 11 Robben · 12 Marcelo · 13 Adán · 14 Guti · 15 Drenthe · 16 Diarra · 17 Negredo · 18 Albiol · 19 Benzema · 20 Higuaín · 21 Metzelder · 22 Torres · 23 Granero · 24 Garay · 25 Dudek · (stadig med Nistelrooy og van der Vaart udenfor truppen)

Måske en 10er, efter som Sneijder trods alt er en af dem der rygtes væk på det kraftigste.
Alonso har haft nummer 14 både på landsholdet og i Liverpool, men tager vi rygnummeret fra Guti, som jo trods alt er en klubmand?
16 og 17 kan man også overveje, men hvis Nistelrooy kommer igen ser jeg ham i 17.
Et salg af Robben ville åbne op for nummer 11 men skal det evt. gives til en anden, så Alonso får et helt nyt nummer?

Jeg overvejer i hvert fald at få ham på trøjen i år. Men det er vel bare at vente og se...

Er Drenthe ikke skiftet på en lejeaftale?

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #6830: 07 Aug 2009, 19:14 »

Nej han er ikke.. Han har gjort det godt i opstarten og er med stor sandsynlighed i truppen i næste sæson..

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6831: 07 Aug 2009, 19:20 »

Artikel om Xabi Alonso

Enjoy folkens  Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #6832: 07 Aug 2009, 22:27 »

Kunne man, på baggrund af denne artikel, forestille sig denne start 11 i aften:
Casillas
Arbeloa - Albiol - Pepe - Torres
Ronaldo - Xabi - Lass - Kaká
Benzema - Raúl/Higuain/Negredo

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #6833: 07 Aug 2009, 22:39 »

AS mener at vide at Drenthe starter som venstre back og Miguel Torres i den anden side. Og så debut til Xabi Og kaká, som får selvskab af Lass på midtbanen. Og så med Raúl, CR9 og Benzema i ront.

- Denne holdopstilling minder utrolig meget om barcas. Man vil gerne ha to offensive backs og to spillende midtstoppere. Og på midten er vores Yaya så Lass, imens Xabi skal agere Xavi og Kaká får vel så en Iniesta-lignende rolle. I front kunne man vel godt bruge lidt ekstra speed istedet for raul, som man kunne udskifte med Granero, Robben eller Pipita, for at ligne barcas spillerre.

Men en interressant holdopstilling til i nat. Jeg er dog ikke så glad for at Drenthe skal spille. Selvom jeg mange gange har det hyggeligt med at se ham spille. For han har sgu noget vildskab, men ellers kan han absolut intet. Ingen gang kaste indkast, og det er derfor forståeligt at publikum buerh af ham. Men han har tilgengæld vundet meget sympati med hans figth og vildskab, selvom jeg ikke syntes det er nok til at spille i verdens største, og bedste fodboldklub anno 2009.

HALA MADRID

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #6834: 07 Aug 2009, 22:44 »

Hvis i gerne vil spille som Barca, hvorfor fik i så ikke Rijkaard som træner Peace?

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #6835: 07 Aug 2009, 22:53 »

Fordi Pelle er bedre?

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #6836: 07 Aug 2009, 23:06 »

Det bliver skam dejligt at se det nye Real Madrid i aften. Nu er truppen klar. Der er selvfølgelig lige et par spillere der skal sælges, men truppen er sådan set klar. Derfor bliver det dejligt at se dem i aften, med dem som skal tørne ud for Real Madrid i denne sæson.

Hala Madrid!

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #6837: 07 Aug 2009, 23:21 »

Fordi Pelle er bedre?
Enig !  Hævet Øjenbryn

GhettoKlinac
Gæst

« Svar #6838: 07 Aug 2009, 23:28 »

Fordi Pelle er bedre?

Pellegrini vs Rijkaard? ..  Thumbs Up

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #6839: 07 Aug 2009, 23:29 »

AS mener at vide at Drenthe starter som venstre back og Miguel Torres i den anden side. Og så debut til Xabi Og kaká, som får selvskab af Lass på midtbanen. Og så med Raúl, CR9 og Benzema i ront.

- Denne holdopstilling minder utrolig meget om barcas. Man vil gerne ha to offensive backs og to spillende midtstoppere. Og på midten er vores Yaya så Lass, imens Xabi skal agere Xavi og Kaká får vel så en Iniesta-lignende rolle. I front kunne man vel godt bruge lidt ekstra speed istedet for raul, som man kunne udskifte med Granero, Robben eller Pipita, for at ligne barcas spillerre.

Men en interressant holdopstilling til i nat. Jeg er dog ikke så glad for at Drenthe skal spille. Selvom jeg mange gange har det hyggeligt med at se ham spille. For han har sgu noget vildskab, men ellers kan han absolut intet. Ingen gang kaste indkast, og det er derfor forståeligt at publikum buerh af ham. Men han har tilgengæld vundet meget sympati med hans figth og vildskab, selvom jeg ikke syntes det er nok til at spille i verdens største, og bedste fodboldklub anno 2009.

HALA MADRID

Syntes du ikke lige du skal vente lidt med at udnævne dem til det, hvis du overhovedet kommer til at udnævne det.

Sider: 1 ... 454 455 [456] 457 458 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010