home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:55:40 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 555 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 291 292 [293] 294 295 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1004000 gange)
Cesc
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4380: 03 Jun 2009, 14:58 »

Jeg synes ikke Vidic ville passe perfekt til Real Madrid, da han ikke er så stærk med bolden for fødderne, plus at det spanske fodbold er baseret på teknik. Bolden er oftest nede på jorden, og han vil blive kørt rundt, da han er en anelse kluntet teknisk i forhold til de mange boldfaste angribere og midtbanespillere rundt omkring i trupperne hos de spanske drenge.

Jeg tror slet ikke på det, og jeg håber heller ikke at han kommer til Real Madrid, selv om han er en af verdens bedste forsvarsspillere, bare ikke til den spanske liga.

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #4381: 03 Jun 2009, 15:05 »

Kaká til Real på mandag

Medierne har seriøst overbevist mig om at han er dér hvor han hører til på mandag ..  Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #4382: 03 Jun 2009, 15:08 »

Indkast.dk er jo rene opfindelser... Tror på ingen måde på det rygte. Ja det ville være kanon at have ham, selvom han nok er for fysisk til Spansk fodbold. Tror bare aldrig at det sker Peace

Ih ja de opfinder selv disse ting... Men så er det jo helt fantastisk at en stor britisk avis som The Independent bringer rygter som en lille dansk site finder på, det er da noget af et skulderklap til indkast.dk...

http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/real-madrid-aim-to-land-manchester-united-star-vidic-1695810.html

Desuden så er det et rygte, 99% eller mere af de rygter der kommer frem er jo kun, ja nemlig, rygter...

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4383: 03 Jun 2009, 15:14 »

Nu kunne man jo også læse i artiklen fra indkast.dk at deres kilde var The Independent.

Angående Vidic er jeg som nogen af jer ikke hundred på at det er en rigtig spiller at få til Real Madrid. Han har helt sikkert klasse, men det kunne godt være at han er for stor fysisk til spansk fodbold. Men jeg er slet ikke overbevist om han ikke kan begå sig, og jeg synes stadig det ville være fantastisk at få sådan en spiller til klubben.

Det der opmundrer mig allermest ved rygtet er at nogen endeligt er begyndt at så på forsvarsspillere til Real Madrid. Det er der vores allerstørste problem har været i år, og samtidigt mister vi Cannavaro og får "kun" Garay ind. Jeg tror simpelthen ikke på at Real kan begå sig på det niveau ledelsen snakker om de vil op på uden forstærkninger til forsvaret.

Vuelve la ilusión

Szczesny
Manager

« Svar #4384: 03 Jun 2009, 15:26 »

Ih ja de opfinder selv disse ting... Men så er det jo helt fantastisk at en stor britisk avis som The Independent bringer rygter som en lille dansk site finder på, det er da noget af et skulderklap til indkast.dk...

http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/real-madrid-aim-to-land-manchester-united-star-vidic-1695810.html

Desuden så er det et rygte, 99% eller mere af de rygter der kommer frem er jo kun, ja nemlig, rygter...

Kære JKJ hvor har jeg skrevet at det var deres egne opfindelser? Ja de har hentet den andetsteds fra, men det er og bli'r - som du selv nævner - en opfindelse

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JKJ
Gæst

« Svar #4385: 03 Jun 2009, 15:36 »

Kære JKJ hvor har jeg skrevet at det var deres egne opfindelser? Ja de har hentet den andetsteds fra, men det er og bli'r - som du selv nævner - en opfindelse

Hvis det nu havde været et direkte link til The Independent tror jeg ikke du havde skrevet det samme... Men de fleste er af de opfattelse at lige så snart indkast har skrevet et eller andet så har de selv fundet på de...

De vidergiver bare et rygte som de endda angiver kilden på også, og der flyver jo rundt med rygter til højre og venstre, ikke mindst om nye spillere til RM pga jeres nye præsident...

Alle de andre rygter hvor linket IKKE har været til indkast.dk har der jo ikke været nogle kommentarer til, så jo det er anderledes når det er indkast.dk!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4386: 03 Jun 2009, 15:41 »

Hvis det nu havde været et direkte link til The Independent tror jeg ikke du havde skrevet det samme... Men de fleste er af de opfattelse at lige så snart indkast har skrevet et eller andet så har de selv fundet på de...

De vidergiver bare et rygte som de endda angiver kilden på også, og der flyver jo rundt med rygter til højre og venstre, ikke mindst om nye spillere til RM pga jeres nye præsident...

Alle de andre rygter hvor linket IKKE har været til indkast.dk har der jo ikke været nogle kommentarer til, så jo det er anderledes når det er indkast.dk!

Ja, det er anderledes, og det er fordi indkast.dk udelukkende - set udefra, kender ikke deres interne politik - går efter meget, meget usandsynlige, men dog opsigtsvækkende, rygter. Det virker som om al logisk sans er slået fra, og man blot trykker dem, der sælger; desværre skal de bare ikke sælge noget som helst. Smiley Personligt benytter jeg kun indkast.dk for at blive underholdt. Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #4387: 03 Jun 2009, 15:48 »

Fuldstændig enig med Pep... Bruger ikke selv indkast.dk mere, så den nuværende kvalitet kan jeg ikke kommentere, men da jeg i sin tid brugte den, var det hele skamløst overdrevet. Jeg indrømmer gerne at mange af de tidligere nævnte rygter virker usandsynlige, men der har da i det mindste været mere i dem, end blot vejret som bevægegrund for et skifte Opstemt

Rooland
Manager

« Svar #4388: 03 Jun 2009, 15:55 »

Ehm, det kan så være mig der er langsom, men der står i Independent at deres kilde er Belfast Telegraph, så jeg kan ikke lige se hvordan Indkast.dk kommer ind i sagen?

Nå, men man kan vel kun sige tillykke med Kaká, da både agenten, klubberne og spillerne selv har sagt ja og så skulle pressemødet komme mandag. Hvis resten af jeres ønsker går sådan ender i jo med et skræmmende hold.

Szczesny
Manager

« Svar #4389: 03 Jun 2009, 16:03 »

Ehm, det kan så være mig der er langsom, men der står i Independent at deres kilde er Belfast Telegraph, så jeg kan ikke lige se hvordan Indkast.dk kommer ind i sagen?

Nå, men man kan vel kun sige tillykke med Kaká, da både agenten, klubberne og spillerne selv har sagt ja og så skulle pressemødet komme mandag. Hvis resten af jeres ønsker går sådan ender i jo med et skræmmende hold.

Artiklen i Independent er identisk med den i BT. Indkast kopierer den så, men jeg synes bare det er åndssvagt at bevægegrunden for et skifte er at Vidic' kone ikke kan finde sig til rette. De har altså boet der et stykke tid nu. Jeg tænker bare hvor tynd en tråd noget skal hænge i før man kigger kritisk på det man copy/paster?

Ja nu må vi se med Kaka - han skal nok blive et interessant bekendtskab skulle han ankomme.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4390: 03 Jun 2009, 17:49 »

http://elmadrid.dk/index.php/news-mainmenu-76/23-rygter/110-madrid-journalist-kaka-handlen-er-lukket

Her bliver der svaret pænt præcist på alle de spørgsmål, vi alle har undret os over.

Velkommen Kaká!

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #4391: 03 Jun 2009, 17:58 »

Ja.. Jeg har også selv lige set nyheden.. Det glæder mig meget, og tror stærkt at det er rigtigt..

Det er for fedt !!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4392: 03 Jun 2009, 18:01 »

Jamen det må betegnes som et spændende køb Smiley Gad vide hvad man skal give for ham?

Og lige et spørgsmål: Hvorfor var det han ikke kom til Real i sin tid da han så skiftede til Milan? Er han ikke Real-fan?

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #4393: 03 Jun 2009, 18:03 »

Jeg tror de giver omkring 63 mio Euro..

Det andet spørgsmål kan jeg kun give et bud på.. Efter min mening var han ikke serlig kendt/god da han skiftede til Milan.. Eller er jeg helt ude i hampen ?

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4394: 03 Jun 2009, 18:12 »

Jamen det må betegnes som et spændende køb Smiley Gad vide hvad man skal give for ham?

Og lige et spørgsmål: Hvorfor var det han ikke kom til Real i sin tid da han så skiftede til Milan? Er han ikke Real-fan?

64-65 mio. euro er journalistens bud.

Sider: 1 ... 291 292 [293] 294 295 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010