home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 632 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 218 219 [220] 221 222 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1005244 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #3285: 22 Feb 2009, 01:32 »

Hmm det lød ret troværdigt.. Det er lige før jeg vil gå og glæde mig til transfer-vinduet, hvis det da er sandt, for så mangler man u en PÆN del af deres hold Opstemt

Indtil det begynder, for så skal vi igen stå model til Rick Perrys syge satanistiske tanker Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3286: 22 Feb 2009, 01:43 »

Haha okay dine facts virker meget overbevisende, så jeg vælger at tro på dig. Smiley Siden Ronaldo får nummer 9, så er det vel også stortset sikkert, at "Den Lille Kanin" forlader klubben. Smiley

Tjaeh, nu kunne han jo få et andet nummer, som Helguera fik det  Wink
Men han har ingen fremtid i klubben, så der hersker vist ikke tvivl om, at han forlader Real Madrid til sommer.

Nu vi snakker transfers, så er der også en anden opmundrende "nyhed", og den handler om Karim Benzema.

Real Madrid skulle nemlig være langt henne i forhandlingerne med Lyon, mens forhandlingerne med Benzema blot vil være en formalitet, når vi når så langt. Real Madrid er nemlig hans yndlingsklub, hvilket det har været, siden han var lille. Det har jeg set ham udtale til Marca  Smiley

Når det så er blevet officielt, hvem der stiller op til præsidentvalget til sommer, vil de blive konfronteret med aftalen med Ronaldo og Benzema-forhandlingerne. Hvis alle præsidenterne reagerer positivt på handlerne, vil Real Madrid hurtigst muligt lukke forhandlingerne med Man. Utd. og Lyon, så spillerne kan være i Madrid så tidligt som muligt.

Zulue
Manager

« Svar #3287: 22 Feb 2009, 01:46 »

Det er nu rart, med så mange storspillere, hvis yndlingsklub har været Real Madrid hele deres liv og derfor vil dertil! Wink

Don Abramovich
Manager

« Svar #3288: 22 Feb 2009, 01:49 »

Hold kæft, vores hold bliver godt nok rimelig crazy næste sæson Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #3289: 22 Feb 2009, 01:51 »

Tjaeh, nu kunne han jo få et andet nummer, som Helguera fik det  Wink
Men han har ingen fremtid i klubben, så der hersker vist ikke tvivl om, at han forlader Real Madrid til sommer.

Nu vi snakker transfers, så er der også en anden opmundrende "nyhed", og den handler om Karim Benzema.

Real Madrid skulle nemlig være langt henne i forhandlingerne med Lyon, mens forhandlingerne med Benzema blot vil være en formalitet, når vi når så langt. Real Madrid er nemlig hans yndlingsklub, hvilket det har været, siden han var lille. Det har jeg set ham udtale til Marca  Smiley

Når det så er blevet officielt, hvem der stiller op til præsidentvalget til sommer, vil de blive konfronteret med aftalen med Ronaldo og Benzema-forhandlingerne. Hvis alle præsidenterne reagerer positivt på handlerne, vil Real Madrid hurtigst muligt lukke forhandlingerne med Man. Utd. og Lyon, så spillerne kan være i Madrid så tidligt som muligt.
Han har ellers ikke virket afvisende overfor Barcelonas interesse.. Peace

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3290: 22 Feb 2009, 01:57 »

Han har ellers ikke virket afvisende overfor Barcelonas interesse.. Peace

Hvis Barcelona kommer med et tilbud og Real Madrid ikke gør, så vælger han nok også dem, da hans drøm er spansk fodbold, men hvis begge giver ham tilbud, så er jeg ikke i tvivl om, at han vælger Real Madrid. Ribéry har for nyligt også sagt, at hans favoritklub er Real Madrid, men han afviser da heller ikke andre klubber.  Wink

Hvis Florentino Pérez stiller op og vinder, hvilket alt tyder på, han gør, hvis han stiller op, så vil han angiveligt udpege Zidane som ambassadør, hvilket vil bringe Ribéry og Benzema endnu tættere på klubben. Om det så bliver Ribéry eller Ronaldo ved jeg så ikke, men noget siger mig, at vi får et spændende transfervindue til sommer.

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #3291: 22 Feb 2009, 13:34 »

Klik

Håber ikke at Perez kommer hvis han virkelig vil gøre det der. ^^  ticked off ticked off

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3292: 22 Feb 2009, 13:54 »

Jep. CR7 og Alex Ferguson har lavet en aftale, så han kan skifte til sommer, og Real Madrid har også en aftale med CR7. Ronaldo har desuden fået patent på brandet CR9 i Portugal, fordi han får nummeret 9 i Real Madrid. Han kan af gode grunde ikke få nummer 7, som tilhører en vis Raúl.

Til købet har Real Madrid foreløbigt sat 70 mio. euro til side i El Banco de Santander (Santander-banken), som skal finansiere købet af CR7.

Alt peger i retning af, at Ronaldo står på Real Madrids holdkort til næste sæson.

Jeg har læst præcist det samme som dig på Madridista, men af en eller anden grund er jeg ikke nær så positivt indstillet om at Ronaldo kommer til Madrid til sommer. Måske fordi intet af det er reelle realiteter men egentlig kun rygter? Så vidt jeg er orienteret af det Marca eller AS der har skrevet disse, og derfor vil jeg ikke lægge aaaalt for meget i det. Ronaldo og Benzema ville være sindssyge at få i Real til sommer, men at gå så langt som at sige at skiftene er totalt sikre er måske lige at stramme den lidt?

Vuelve la ilusión

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3293: 22 Feb 2009, 13:57 »

Klik

Håber ikke at Perez kommer hvis han virkelig vil gøre det der. ^^  ticked off ticked off

Selvfølgelig sælger han ikke så mange spillere og bestemt ikke Raúl. Det er noget nonsens at tro. Pérez kender godt Raúls værdi i Madrid, og hans indtog vil ikke ændre hans rolle i klubben.

Dog vil jeg sige, at der skal 4-6 ud af klubben til sommer.

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #3294: 22 Feb 2009, 14:06 »

Ja, der er jeg enig med dig. Heinze blandt de første i hvert fald.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3295: 22 Feb 2009, 14:07 »

Måske fordi intet af det er reelle realiteter men egentlig kun rygter?

Det er til dels korrekt. Aftalen mellem CR7 og Ferguson samt aftalen mellem CR7 og Real Madrid kan ikke dokumenteres. Dog kan det dokumenteres, at CR7's agent, Jorge Mendes, har sikret ham patent på CR9 i Portugal.

Men noget der undrer mig er også, at Ronaldo, efter at have snakket med Ferguson, pludselig udtalte, at han ville blive i United, efter at han i mange uger talte for det modsatte. Ifølge aviserne skulle aftalen mellem CR7 og Ferguson have været sat i stand netop under den samtale, hvilket passer meget i mit hoved, da det ville være godt for begge parter:
Ferguson ville ikke tabe ansigt efter gentagende gange at have udtalt, at Ronaldo ikke skulle nogle steder, mens Ronaldo ville få sit længe ønskede skifte til Madrid næste sommer.

Jeg tror på det, men lad os se, hvad der sker.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #3296: 22 Feb 2009, 14:10 »

Hvordan ser det egentligt ud med trænernavne i præsidentvalgkampen? Er der nogen der ønsker at beholde Juande Ramos?

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3297: 22 Feb 2009, 14:16 »

Hvordan ser det egentligt ud med trænernavne i præsidentvalgkampen? Er der nogen der ønsker at beholde Juande Ramos?

Faktisk har jeg ikke hørt noget nyt overhovedet, men hvis Juande Ramos fortsætter som han får dem til at spille nu, håber og tror jeg på han bliver. Ellers har der været meget snak om Wenger fra Arsenal som det helt store bud til posten. Men vores defensiv har været intet mindre end fantastisk under Ramos, og når man har offensive kvaliteter som Real har, så kan man heller ikke undgå at score. Altså, man vinder kampene Wink

Vuelve la ilusión

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #3298: 22 Feb 2009, 14:21 »

Faktisk har jeg ikke hørt noget nyt overhovedet, men hvis Juande Ramos fortsætter som han får dem til at spille nu, håber og tror jeg på han bliver. Ellers har der været meget snak om Wenger fra Arsenal som det helt store bud til posten. Men vores defensiv har været intet mindre end fantastisk under Ramos, og når man har offensive kvaliteter som Real har, så kan man heller ikke undgå at score. Altså, man vinder kampene Wink

Well, jeg har ikke set jeres kampe, men jeg har hørt, at spillet til tider har været mere destruktivt end smukt..? Passer det? I går skulle I dog have spillet fantastisk..

Yea, men da Juande blev ansat, var der jo kun tale om, at kontrakten skulle forlænges, hvis det blev til pokaler - holdet det stadig stik?

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3299: 22 Feb 2009, 14:23 »

Juan Villalonga og Florentino Pérez forventes at stille op, mens Eugenio Martínez Bravos deltagelse skulle være så godt som sikker, men man ved slet ikke endnu, hvad de forskelliges præsidentkandidatur er kommer til at indeholde. Derfor kan man intet sige om hverken spillere eller trænere, men Carlo Ancelotti skulle angiveligt være Pérez' førstevalg.

I mine øjne skal vi dog beholde Ramos. Han gør det glimrende indtil videre. Men det kan nå at ændre sig endnu.

Sider: 1 ... 218 219 [220] 221 222 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010