home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 1338 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 193 194 [195] 196 197 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002344 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #2910: 17 Dec 2008, 18:17 »

Synes at Higuain negligeres en smule i denne tråd. Desuden er Nistelrooy jo snart 'over the hill' og det bliver meget svært for ham at komme tilbage fra hans knæskade, tror jeg.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2911: 17 Dec 2008, 18:35 »

Jeg er heller ikke sikker på vi får Nistelrooy at se i den hvide trøje igen - desværre. Jeg kunne godt forestille mig han ryger tilbage til Holland til sommer, og vi køber en Benzema eller en anden god angriber. Og så tror jeg Higuain sagtens kan være fremtidens mand på stjernespækket Real Madrid-hold.

Vuelve la ilusión

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2912: 17 Dec 2008, 20:56 »

Benzema og Ronaldo til sommer vil være intet mindre end verdensklasse.

Førstenævnte følger jeg mig meget sikker på med følgende ting taget i betragtning.

1) Benzema: Jeg vil spille for Real Madrid. Jeg har lovet min mor, at jeg en dag vil spille der, og jeg ønsker at holde mit løfte. Jeg føler, at jeg dag for dag kommer tættere på.
2) Benzema har fortalt Lyons præsident, at Real Madrid er den eneste klub, han vil til.
3) Lyons præsident har lovet ham, at de vil sælge ham næste sommer, hvis der kommer et godt bud.
4) Real Madrid er interesseret i ham og har forhandlet med Lyon i 1½ måned.

Det er alt sammen noget, jeg har læst i spanske medier.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2913: 17 Dec 2008, 20:59 »

Benzema og Ronaldo til sommer vil være intet mindre end verdensklasse.

Førstenævnte følger jeg mig meget sikker på med følgende ting taget i betragtning.

1) Benzema: Jeg vil spille for Real Madrid. Jeg har lovet min mor, at jeg en dag vil spille der, og jeg ønsker at holde mit løfte. Jeg føler, at jeg dag for dag kommer tættere på.
2) Benzema har fortalt Lyons præsident, at Real Madrid er den eneste klub, han vil til.
3) Lyons præsident har lovet ham, at de vil sælge ham næste sommer, hvis der kommer et godt bud.
4) Real Madrid er interesseret i ham og har forhandlet med Lyon i 1½ måned.

Det er alt sammen noget, jeg har læst i spanske medier.

Nu skal man jo ikke tro på alt hvad man læser i de spanske medier, men tror og håber du har ret. Benzema vil være et rigtig godt køb for Real, både på grund af hans glimrende teknik men også hans målfarlighed som jeg tror tilpasser sig Reals spilletid fantatisk.

Vuelve la ilusión

verdenskrig
Manager

« Svar #2914: 17 Dec 2008, 21:32 »

Og samtidig pga at han er en vaskeægte fissefod, som INTET kan når holdet møder en smule modgang...

Dermed sagt passer han vel også kun perfekt til Real, for spillere som kan det på reals hold, kan tælles på få hænder Peace Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #2915: 17 Dec 2008, 21:34 »

Kan du ikke sige noget positivt, VK?

Jeg synes det ville være klasse med Benzema i RM, tror dog ikke der er plads til ham lige pt. Tror ikke at Raul eller Nistelrooy vil finde sig i at sidde på bænken ret længe, og med Huntelaar til januar skal en af de tre jo være bænket, hvis man ikke vælger at spille med 3 angribere. Der skal sælges hvis der skal være plads til Benzema Wink!

Don Abramovich
Manager

« Svar #2916: 17 Dec 2008, 21:42 »

Og samtidig pga at han er en vaskeægte fissefod, som INTET kan når holdet møder en smule modgang...

Dermed sagt passer han vel også kun perfekt til Real, for spillere som kan det på reals hold, kan tælles på få hænder Peace Wink
Hvad skulle det til for??

Bemzema er helt sikkert en klasse angriber der vil supplere Higuain og Huntelår i fremtiden. Nu må vi se om RvN kommer tilbage fra has skade. Hvis ikke - så siger jeg deal!  Peace

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #2917: 17 Dec 2008, 21:48 »

Bemzema er helt sikkert en klasse angriber der vil supplere Higuain og Huntelår i fremtiden. Nu må vi se om RvN kommer tilbage fra has skade. Hvis ikke - så siger jeg deal!  Peace

De skal nok først, hvis de vil have Benzema, tænke på de økonomiske. Aulas vil have over en milliard for ham. Wink

...meeeen han fås nok noget billigere.

verdenskrig
Manager

« Svar #2918: 17 Dec 2008, 21:50 »

Mener du da ik jeg har ret Rullende Øjne ?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don Abramovich
Manager

« Svar #2919: 17 Dec 2008, 21:52 »

De skal nok først, hvis de vil have Benzema, tænke på de økonomiske. Aulas vil have over en milliard for ham. Wink

...meeeen han fås nok noget billigere.
Taget Ronaldos indlæg i betragtning, så tror jeg godt vi kan komme ned under en milliard.

Mener du da ik jeg har ret Rullende Øjne ?
Nej.

verdenskrig
Manager

« Svar #2920: 17 Dec 2008, 21:54 »

Og hvorfor mener du ikke det Smiley?

Cool

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #2921: 17 Dec 2008, 21:57 »

Taget Ronaldos indlæg i betragtning, så tror jeg godt vi kan komme ned under en milliard.
Nej.

Muligvis, men jeg synes ikke han er en milliard værd. crazy

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2922: 17 Dec 2008, 21:59 »

Muligvis, men jeg synes ikke han er en milliard værd. crazy

Ingen fodboldspiller i verden er en milliard værd. Hverken Messi eller Ronaldo, selv de garanteret ikke kan købes for det under.

Vuelve la ilusión

Don Abramovich
Manager

« Svar #2923: 17 Dec 2008, 22:01 »

Du kan da tydeligt se, at Real sagtens kan klare modstand? Real har haft modstand før, tilbage i 04/05 og indtil de vandt mesterskaberne de seneste to sæsoner. Det er vel et godt bevis på at de kan klare modstand? Eller? At de nu igen er på vej, efter deres down periode så man jo ogsy tydeligt mod Zenith og til dels mod Barca. Så nej, det synes jeg overhovedet ikke man kan sige.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #2924: 17 Dec 2008, 22:01 »

Ingen fodboldspiller i verden er en milliard værd. Hverken Messi eller Ronaldo, selv de garanteret ikke kan købes for det under.

Det er rigtigt nok. Men hvis en spiller skulle være en milliard værd, så er det en af de to. Smiley

Sider: 1 ... 193 194 [195] 196 197 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010