home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 820 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1001921 gange)
Lorenzen!
Lilleputspiller
*

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #2730: 13 Dec 2008, 00:16 »

Real Madrid
FC Midtjylland

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #2731: 13 Dec 2008, 11:20 »

Det er godt nok dejligt, håber virkelig han er blevet 100% klar.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #2732: 13 Dec 2008, 11:27 »

Gå væk fra Real Madrid tråden  Sur

Jeg må vel komme med ris, men samtidig er jeg ikke bleg for at rose Real. Jeg håber Juande kan løfte jer op i toppen igen, for de fortjener i faktisk.

Zulue
Manager

« Svar #2733: 13 Dec 2008, 11:35 »

Jeg må vel komme med ris, men samtidig er jeg ikke bleg for at rose Real. Jeg håber Juande kan løfte jer op i toppen igen, for de fortjener i faktisk.

Din besked, med ros til Barcelona udelukkende, hører vel en del mere hjemme i Barcelonatråden som ros til Barca, end ris til Real i Realtråden?
I hvert fald aner jeg ikke hvordan vi står mht. i aften. Nogle, der ved om vi har Robben med? Fint at Sneijder starter, men jeg frygter selvfølgelig også at vi bliver kørt over. Ramos havde fået samlet spillerne til i onsdags, men ved sku ikke om de også er klar på Camp Nou. Forsvaret bliver i hvert fald nød til at komme op i niveau i forhold til sidste kamp i ligaen, for med Messi og Eto mod Salgado og resten, ser det virkelig umuligt ud.

Forresten, hvorfor tror I at Ramos startede med Dudek inde mod Zenit?
Jeg tror - og håber på - at det var fordi, Casillas har haft en downperiode, og for at motivere ham til at komme op på det gamle niveau, bruger han Dudek som middel, redskabet til at få Casillas tilbage på niveauet han havde i hele sidste sæson, hvor han i den grad var verdens bedste målmand, og hvis ikke så i top3 verdens vigtigste spillere. Shockeret

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #2734: 13 Dec 2008, 12:51 »

Tror bare han sparede ham, dels fordi han måske ikke har haft den bedste periode, men også mest fordi, at kampen ikke havde så stor betydninger - ud over moralen selfvølgelig

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2735: 13 Dec 2008, 14:27 »

Det var også bare din negativitet jeg ikke brød mig om, og så var det lidt ment som sjov Wink

Ifølge Madridista er Sneijder med, men starter ikke inde. Iøvrigt er det Sergio Ramos der skal modstå Messi, hvilket jeg egentlig ser fornuftigt nok.
Madridista stiller altså følgende opstilling:
Casillas
Salgado - Metzelder - Cannavaro - Ramos
Gago
Vaart - Guti - Drenthe
Higuain - Raul

Vuelve la ilusión

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2736: 13 Dec 2008, 14:48 »

Ifølge AS starter Sneijder inde, så det er nok bare Madridista.dk, der ikke er opdateret. De henter alle deres nyheder fra Marca og AS nemlig.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2737: 13 Dec 2008, 15:14 »

Ifølge AS starter Sneijder inde, så det er nok bare Madridista.dk, der ikke er opdateret. De henter alle deres nyheder fra Marca og AS nemlig.

Hvor skriver de at han starter inde? Er det ikke bare fordi han er udtaget til kampen? For det skriver Madridista også han er.

Vuelve la ilusión

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2738: 13 Dec 2008, 15:18 »

Din besked, med ros til Barcelona udelukkende, hører vel en del mere hjemme i Barcelonatråden som ros til Barca, end ris til Real i Realtråden?
I hvert fald aner jeg ikke hvordan vi står mht. i aften. Nogle, der ved om vi har Robben med? Fint at Sneijder starter, men jeg frygter selvfølgelig også at vi bliver kørt over. Ramos havde fået samlet spillerne til i onsdags, men ved sku ikke om de også er klar på Camp Nou. Forsvaret bliver i hvert fald nød til at komme op i niveau i forhold til sidste kamp i ligaen, for med Messi og Eto mod Salgado og resten, ser det virkelig umuligt ud.

Forresten, hvorfor tror I at Ramos startede med Dudek inde mod Zenit?
Jeg tror - og håber på - at det var fordi, Casillas har haft en downperiode, og for at motivere ham til at komme op på det gamle niveau, bruger han Dudek som middel, redskabet til at få Casillas tilbage på niveauet han havde i hele sidste sæson, hvor han i den grad var verdens bedste målmand, og hvis ikke så i top3 verdens vigtigste spillere. Shockeret

Robben er ikke udtaget til kampen da han har karantæne. Dommen blev ikke ændret, og det med de selv måtte bestemme hvilken kamp han skulle sidde over til, var en skrøne.

Jeg frygter også vi bliver kørt over, og derfor vil et repsektabelt nederlag faktisk også være acceptabelt i mine øjne. Selvom det aldrig er sjovt at tabe til Barca. Men jeg tror og håber stadig på en lidt heldig 3-2-sejr til de hvide.

Jeg tror egentlig ikke man skal lægge for meget i at Dudek startede mod Zenit. Det er nok et lille signal til Casillas, men mest af alt tror jeg bare det var for at give ham spilletid da kampen jo var ret meget uden betydning. At Dudek så sender en lille hilsen til Casillas ved at stå ganske udmærket og holde buret rent, var jo så bare lige heldigt for ham (;

Vuelve la ilusión

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2739: 13 Dec 2008, 15:40 »

Hvor skriver de at han starter inde? Er det ikke bare fordi han er udtaget til kampen? For det skriver Madridista også han er.

På deres hjemmeside ligesom Marca gør nu også. Madridista.dk er laaaangt bagud som altid!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2740: 13 Dec 2008, 15:42 »

På deres hjemmeside ligesom Marca gør nu også. Madridista.dk er laaaangt bagud som altid!

Huh Det gør de da ikke! De sætter netop sammen startellever som Madridista: SE HER!

Vuelve la ilusión

AFC
Gæst

« Svar #2741: 13 Dec 2008, 15:42 »

Glæder mig ekstremt til i aften. Bliver en brag af en kamp. Barcelona må siges at være godt kørende mod os som er begyndt at starte som det skal. Et forsigtigt bud vil være 1-2 til os.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #2742: 13 Dec 2008, 15:48 »

Jeg tror faktisk også på Jer idag. Odds 5.7 lyder for godt, til at være sandt. Ved at Barca er i omdrejninger, og Real har fået nyt blod til på trænerposten. Jeg tipper sejr til Real Smiley

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #2743: 13 Dec 2008, 15:54 »

Jaunde Ramos sagde, hvis man vil være millionær, så skal man oddse på en sejr til R. Madrid imod Barca. Opstemt

Zulue
Manager

« Svar #2744: 13 Dec 2008, 15:55 »

Tror næppe vi skal regne med at få for meget med i dag, men jeg vil også hellere ikke rigtig vælge at have nogle forventninger til i aften, for jeg tror at vi sagtens kan falde helt igennem, men på den anden side kan vi ligesåvel overraske positivt. Smiley

Sider: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010