home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
12 Apr 2025, 20:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23552
  1 Bruger, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: finanhord
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 948663 gange)
ZaZZal
Reserveholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #165: 16 Maj 2007, 13:42 »

Gider hverken have Kaka eller Robben. Det kunne være dejligt med Cesc, men ham får vi ikke i år i hvert fald..
Men ellers ville jeg gerne have følgende:
- Queresma (staveplade)
- Metzelder selvfølgelig

Og så ved jeg ikke om der er så mange mere, så vil jeg meget hellere have de unge op fra Castilla og gi' dem noget spilletid så de kan udvikle sig Smiley Gider ikke alle de der stjerner Wink

Zone 43
Manager

« Svar #166: 16 Maj 2007, 18:01 »

Fuck, det ville være nice.. Drogba og Ruuuuuuud i front. Higuain, som back-up og Raúl om off. midt. Jo tak Peace

Gider hverken have Kaka eller Robben. Det kunne være dejligt med Cesc, men ham får vi ikke i år i hvert fald..
Men ellers ville jeg gerne have følgende:
- Queresma (staveplade)
- Metzelder selvfølgelig

Og så ved jeg ikke om der er så mange mere, så vil jeg meget hellere have de unge op fra Castilla og gi' dem noget spilletid så de kan udvikle sig Smiley Gider ikke alle de der stjerner Wink

Kaka og Robben ville ellers være nice, at få til Madrid.

Quaremsa ville være fint, men jeg vil tro, at vil bruge noget tid på, at falde til på banen.. Så hellere en C. Ronaldo der, men et skifte nu er tvivlsomt. En anden mulighed er Simao eller Nani, såfremt det skal være Portugal Smiley

Spillere fra Castilla ville være herligt, at se til en gang i mellem. De La Red og Casilla, og hvad de nu hedder.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #167: 16 Maj 2007, 20:02 »

Fuck, det ville være nice.. Drogba og Ruuuuuuud i front. Higuain, som back-up og Raúl om off. midt. Jo tak Peace

Kaka og Robben ville ellers være nice, at få til Madrid.

Quaremsa ville være fint, men jeg vil tro, at vil bruge noget tid på, at falde til på banen.. Så hellere en C. Ronaldo der, men et skifte nu er tvivlsomt. En anden mulighed er Simao eller Nani, såfremt det skal være Portugal Smiley

Spillere fra Castilla ville være herligt, at se til en gang i mellem. De La Red og Casilla, og hvad de nu hedder.
Jeg er bare ikke meget for det med galacticos (staveplade).. Jeg er lidt bange for at vi kommer tilbage til det vi har set de sidste 3 års tid, med at vi køber for mange "stjerner" i stedet for at satse på spillere der passer ind i resten af truppen Smiley

Niko
Gæst

« Svar #168: 16 Maj 2007, 20:09 »

Ej, vi har Fabio Capello, han kan altså et eller andet, med at lave et godt hold. Jeg stoler på ham Wink

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #169: 16 Maj 2007, 20:15 »

Ej, vi har Fabio Capello, han kan altså et eller andet, med at lave et godt hold. Jeg stoler på ham Wink
Det er jeg helt enig i, Capello skal blive ham må de dælme ikke fyre ligesom de gjorde med Del Bosque (Stav??) Han er en af de få trænere i verden der kan styre et hold som Real Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #170: 16 Maj 2007, 20:23 »

Jeg er bare ikke meget for det med galacticos (staveplade).. Jeg er lidt bange for at vi kommer tilbage til det vi har set de sidste 3 års tid, med at vi køber for mange "stjerner" i stedet for at satse på spillere der passer ind i resten af truppen Smiley

Det er rigtigt nok, men som spillet - og resultaterne - har været på det seneste, så bliver det bedre, end det tidligere Galaticos hold. Smiley

Det er jeg helt enig i, Capello skal blive ham må de dælme ikke fyre ligesom de gjorde med Del Bosque (Stav??) Han er en af de få trænere i verden der kan styre et hold som Real Smiley

Da der var tale om fyring af Capello tidl. håbede jeg inderligt, at Del Bosque kom tilbage. Det håber jeg stadig han gør en dag. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #171: 16 Maj 2007, 21:02 »

Det er rigtigt nok, men som spillet - og resultaterne - har været på det seneste, så bliver det bedre, end det tidligere Galaticos hold. Smiley

Da der var tale om fyring af Capello tidl. håbede jeg inderligt, at Del Bosque kom tilbage. Det håber jeg stadig han gør en dag. Smiley
Ja det ser rigtig godt ud lige for tiden Smiley
Det håber jeg også, han er virkelig en klassetræner og jeg tror han kan få Real tilbage til storhedstiden igen Smiley Men indtil han kommer tilbage (Hvis han kommer) så er jeg godt tilfreds med Capello Smiley

motZ
Gæst

« Svar #172: 16 Maj 2007, 21:14 »

Real kan godt gå hen og tage titlen i år.
Vi må jo vente og se. Smiley

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #173: 16 Maj 2007, 21:16 »

Det var en af de største fejl real madrid ledelsen lavede den gang var at fyrer Del Bosque og Hierro efter de jo havde vundet mesterskabet totalt gak

handianden
Reserveholdsspiller

« Svar #174: 16 Maj 2007, 21:19 »

Håber dælme også at Del Bosque kommer tilbage, for han kan finde ud af, at styre de mange stjerner. Smiley

Det med Galacticos, der hvis det endelig skal være, så skal det helst være forholdsvis unge stjerner som C. Ronaldo, Kaka, Fabregas(selvom de ikke virker så sandsynlige lige nu)

Men synes det er fint, at Real er begyndt, at købe unge talenter(Marcelo, Gago og Higuain), og jeg synes bare de skal blive ved med det. Thumbs Up

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #175: 16 Maj 2007, 21:24 »

Er helt enig med dig handianden, de er i gang med en omstillings fase lige nu, så tror om små 2-3 år vil de være dominerende på international plan igen.. Forhåbenligt før  Smiley Smiley

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #176: 17 Maj 2007, 12:07 »

Det var en af de største fejl real madrid ledelsen lavede den gang var at fyrer Del Bosque og Hierro efter de jo havde vundet mesterskabet totalt gak
http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=7880

Det er et rygte, men jeg tror godt det kunne være sandt!

Don Abramovich
Manager

« Svar #177: 17 Maj 2007, 12:25 »

http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=7880

Det er et rygte, men jeg tror godt det kunne være sandt!
Skulle ikke undre mig...

Men vil også sige at når vi ikke kan få Del Bosque, så er Capello en fin erstatning, selvom jeg ikke har været helt tilfreds med nogle af kampene.

Men det jeg synes Real mangler akut, er nok en dygtig fløjspiller, her kunne Jésus Navas, som imponerede mig igår, være en mulighed Smiley

handianden
Reserveholdsspiller

« Svar #178: 17 Maj 2007, 12:38 »

Men det jeg synes Real mangler akut, er nok en dygtig fløjspiller, her kunne Jésus Navas, som imponerede mig igår, være en mulighed Smiley

Han kunne også være en mulighed, og han er stadig ung Thumbs Up

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #179: 17 Maj 2007, 12:57 »

Skulle ikke undre mig...

Men vil også sige at når vi ikke kan få Del Bosque, så er Capello en fin erstatning, selvom jeg ikke har været helt tilfreds med nogle af kampene.

Ja ! Han spillede en rigtig flot kamp Smiley Navas ville være en super god spiller at få fat i ..

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010