home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 746 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 998464 gange)
Schytte
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1290: 17 Jul 2008, 16:17 »

Jeg tror heller han vil til Barca end at blive i Madrid, men tror dog han ryger til England hvis det er Smiley

Han har da udtalt, for ikke så mange dage siden, at hanvil blive i real madrid, hvis han kan få forlænget kontrakten, og ronaldo ikke kommer til madrid. håber virkelig han bliver Skuffet

NichlasKirk
Gæst

« Svar #1291: 17 Jul 2008, 16:20 »

Han har da udtalt, for ikke så mange dage siden, at hanvil blive i real madrid, hvis han kan få forlænget kontrakten, og ronaldo ikke kommer til madrid. håber virkelig han bliver Skuffet
SÅ er han da lidt dobbelt moralsk, hvis han gerne vil forlænge med Madrid, men ikke føler sig værdsat nok og hans agent ham sammen med Man U, Chelski og Barca Smiley

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1292: 17 Jul 2008, 16:25 »

SÅ er han da lidt dobbelt moralsk, hvis han gerne vil forlænge med Madrid, men ikke føler sig værdsat nok og hans agent ham sammen med Man U, Chelski og Barca Smiley

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=776599

Men efter det møde der, så stod der to forskellige ting på diverse sider. Det ene var vist, at robinho utilfreds, og det andet var, at han var tilfreds efter mødet. Men hvis han skifter, er der vel kun et hold... Chelsea

NichlasKirk
Gæst

« Svar #1293: 17 Jul 2008, 16:28 »

Tror også det bliver Chelski, hvis han skifter, men lad os nu se, alt kan ske.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1294: 17 Jul 2008, 16:32 »

Tror også det bliver Chelski, hvis han skifter, men lad os nu se, alt kan ske.

Jeps... men mon ikke også snart Real rører sig på transfermarkedet, så det ikke ender som sidste år. De har trodsalt kun købt Garay, som desuden er udlånt igen, og 3-4 spillere til castilla.

Er der forresten nogen der ved noget om de 2 køb de gjorde i vinterpausen, mener jeg det var. Den ene var Daniel Opare, kan ikke huske hvem den anden var

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1295: 17 Jul 2008, 22:49 »

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=780853

Så er det officielt... men lader til, at man ikke vil af med ham! SÅDAN

Rooland
Manager

« Svar #1296: 17 Jul 2008, 22:54 »

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=780853

Så er det officielt... men lader til, at man ikke vil af med ham! SÅDAN

Jeg håber fandme heller ikke det sker. Vi skal ikke have nogle af jeres, på vores helt nye hold. Der skal ikke være nogle tidligere Real Madrid spillere med til at genrejse Barcelona.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1297: 17 Jul 2008, 22:57 »

Genrejse? skal i så ikke til at købe klassespillere... ved godt i har alves Wink Men var det ikke noget med Real, Barca og Valencia indgik en pagt om ikke at byde på hinandens spillere?

Rooland
Manager

« Svar #1298: 17 Jul 2008, 23:02 »

Genrejse? skal i så ikke til at købe klassespillere... ved godt i har alves Wink Men var det ikke noget med Real, Barca og Valencia indgik en pagt om ikke at byde på hinandens spillere?
u
Det kan jeg ikke huske, men jeg håber at Guardiola kan indse at indkøb fra Real Madrid, så tidligt i sin periode som Barca manager, ikke ville vil gøre ham populær hos mange Barca fans. Det er en utrolig dum måde at starte på.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1299: 17 Jul 2008, 23:04 »

Det kan jeg ikke huske, men jeg håber at Guardiola kan indse at indkøb fra Real Madrid, så tidligt i sin periode som Barca manager, ikke ville vil gøre ham populær hos mange Barca fans. Det er en utrolig dum måde at starte på.

Tjaa, men det ville være ret svært at kritisere ham hvis robinho så gør det pisse godt  funny "F*CK GURDIOLA! HAN KØBTE ROBINHO SOM... har scoret i hver eneste kamp  ticked off

Rooland
Manager

« Svar #1300: 17 Jul 2008, 23:07 »

Tjaa, men det ville være ret svært at kritisere ham hvis robinho så gør det pisse godt  funny "F*CK GURDIOLA! HAN KØBTE ROBINHO SOM... har scoret i hver eneste kamp  ticked off

Det sker aldrig Wink Han er stadig ung, han bukker under for fansenes pres og begynder at spille dårligt. Det er mit gæt. Så skal han også spille VIRKELIG suverænt, før han kan etablere sig som favorit i alle Barca fans hjerter.

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #1301: 17 Jul 2008, 23:11 »

Jeg tror næppe Guardialo bliver ipopulær pga. et evt. robinho-indkøb. Som eller er noget af en and. Robinhos agent bruger det bare som en del af kontraktforhandling erne hvor real så sikkert godt vil have en kæmpe frikøbsklausal, nu hvor barca er ude efter ham, og det vil man i Robinho-lejren kun gå med til hvis man får en mega løn.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1302: 17 Jul 2008, 23:11 »

Det sker aldrig Wink Han er stadig ung, han bukker under for fansenes pres og begynder at spille dårligt. Det er mit gæt. Så skal han også spille VIRKELIG suverænt, før han kan etablere sig som favorit i alle Barca fans hjerter.

Har barca fans hjerte?? ej  Smiley tja tror det er bedst for begge parter, at han bliver i Real

Zone 43
Manager

« Svar #1303: 17 Jul 2008, 23:18 »

Så vil de da ha' én god spiller Wink

Chancen for skifte til Barca er vel lig 0.. Tvivler stærkt på, at han skifter overhovedet denne sommer, men skulle det ske, så bliver det til Chelsea og vi får Ronaldo som afløser Peace

I øvrigt skulle vi være tætte på VdV til en pris á 7 mio euro Shockeret

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1304: 18 Jul 2008, 13:12 »

http://www.goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=781458

Er jeg den eneste der synes Ferguson er en vatp*k?

Sider: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010