home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 709 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 890238 gange)
zizou e
Ynglingespiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1215: 31 Maj 2008, 20:26 »

Han underskrev en femårig kontrakt for et år siden. Hvor ofte er det nødvendigt at forlænge? Så længe vi har ham på kontrakt, kan vi til hver en tid sige nej til hvilket som helst tilbud.

De har måske ikke brudt nogen officielle regler, men de har så sandelig givet afkald på alt, hvad der hedder etik og moral, og hvad angår uskrevne regler i forbindelse med transfers, så har de brudt en del. Tag et nej for et nej og køb Ribéry i stedet. Han er næsten lige så god.

Det har jeg så ikke hørt. Men hvad er der galt med det? Selvfølgelig vil United beholde Ronaldo. Og i disse tider frygter man jo næsten, at Caldéron ville komme og bortføre ham, hvis man slap ham af syne Wink

Selvfølgelig havde det været nemmere, hvis han havde nægtet at kommentere rygterne. Men Ronaldo har nu en gang valgt at sige sandheden, men det er i mine øjne ikke nok til at retfærdiggøre denne opførsel fra Reals side.

Jeg kan ikke helt følge dit argument. Hvornår har vi sat et prisskilt på ham? Og til det andet: Vi er da ikke herrer over, at Ronaldo føler sig fristet af Real Madrid, hvis det er hans personlige yndlingsklub.
for et år siden var han ikke verdens bedste... der var hans kontrakt vel fair.. men det har vel også en eller anden signalværdi at han skriver under igen og dermed understreger at han ikke vil væk.. han har jo også sagt efter chl. finalen at han ville skrive under på en ny kontrat inden for en uge.. men hvor er den blevet af..

kan ikke helt se hvad real har gjort forkert de har vel bare sagt hver gang at ronaldo vil være en fremragende tilføjelse eller noget i den stil hver gang.. det må man vel gerne.. men igen de kunne måske også bare have sagt de berømte ord "no coments". måske svært når verdens bedste fodbold spiller sige jeg vil gerne spille i jeres klub. og han altid virker usikker om hans fremtid

hehe.. så kunne man måske diskutere om de var på kant med loven Peace selvom en frivillig bortfølelse vel ikke er en forbrydelse Opstemt Wink

hvis du sad i Real madrids formandsstol og ronaldo sagde jeg vil spille hos dig.. ville du så sige: okay fint vil jeg ikke gøre noget ved...

Niko
Gæst

« Svar #1216: 21 Jun 2008, 11:44 »

(Keder mig lidt)

Hvor meget synes i at Real Madrid skal give for ham? Jeg vil mene at de ikke skal sende nogen spillere med, men udnytte deres mange penge. Ronaldo kan godt enemand hæve hele Real Madrid et par takker. Hvad med jer?

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #1217: 21 Jun 2008, 11:45 »

Den kunne laves bedre  Cesc Wink

Mac
Ynglingespiller

« Svar #1218: 21 Jun 2008, 12:14 »

Hudfarven i ansigtet passer ikke til armene Skuffet
Ellers fedt lavet.

motZ
Gæst

« Svar #1219: 22 Jun 2008, 11:39 »

Synes ikke det er et godt køb af Real hvis de f.eks sender Ramos, Sneijder, Robinho osv. den anden vej sammen med en stor bunke penge.

Zone 43
Manager

« Svar #1220: 22 Jun 2008, 11:42 »

Synes ikke det er et godt køb af Real hvis de f.eks sender Ramos, Sneijder, Robinho osv. den anden vej sammen med en stor bunke penge.

Enig, så hellere undvære Ronaldo Smiley

Skal man tro Nani' udtalelser, så skifter Ronaldo:
"Tabet af Cristiano Ronaldo vil være et stort tab for United. I den portugiske lejr fortalte Cristiano os, at han har truffet sin beslutning og vil have en ny udfordring," siger Nani.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

motZ
Gæst

« Svar #1221: 22 Jun 2008, 11:47 »

Hellere punge ud med en sum penge end at sende det halve af holdet den anden vej.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #1222: 29 Jun 2008, 17:48 »

Jeg kan sagtens undvære Ronaldo, hvis alternativet er at vi skal sende Ramos, Sneijder og Robinho den anden vej.
Hvis jeg skal være helt ærligt, vil jeg faktisk ikke bytte bare ÉN eneste spiller af dem jeg har nævnt for Ronaldo, kan godt være Ronaldo er bedre, men tror sku ikke det gør den store forskel om det er Robinho eller Ronaldo, Sneijder eller Ronaldo.. og Ramos bliver STOR i fremtiden, meget større end han er lige pt.

Zulue
Manager

« Svar #1223: 29 Jun 2008, 17:53 »

Kan ikke se, hvorfor vi ikke kan bytte Ronaldo for Robinho. Ronaldo har da en væsentligt højere klasse, og ikke kun præsterer i glimt ligesom Robinho. Ronaldo laver 50 sæsonmål, imod Robinhos +-5 - det er altså en klar forstærkning. Jeg er åbenbart en af de få, der er meget interesserede i at få Ronaldo til klubben - selvfølgelig ikke for alt, men for mere, end hvad mange af jer andre, lyder til at være. Kan ikke se, hvor vi kan forstærke os mere, og selv hvis vi bruger omkring 750.000.000 for Ronaldo, burde der stadig være penge til en ny midterforsvar, en ny offensiv midtbane etc. Smiley

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #1224: 29 Jun 2008, 17:56 »

Kan ikke se, hvorfor vi ikke kan bytte Ronaldo for Robinho. Ronaldo har da en væsentligt højere klasse, og ikke kun præsterer i glimt ligesom Robinho. Ronaldo laver 50 sæsonmål, imod Robinhos +-5 - det er altså en klar forstærkning. Jeg er åbenbart en af de få, der er meget interesserede i at få Ronaldo til klubben - selvfølgelig ikke for alt, men for mere, end hvad mange af jer andre, lyder til at være. Kan ikke se, hvor vi kan forstærke os mere, og selv hvis vi bruger omkring 750.000.000 for Ronaldo, burde der stadig være penge til en ny midterforsvar, en ny offensiv midtbane etc. Smiley
Så du vil gerne have at vi bruger et millardbeløb 2 år i træk?
Jeg ser allerede enormt potentiale i vores hold, og jeg mener ikke vi trænger til forstærkninger lige pt.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1225: 29 Jun 2008, 17:58 »

Vil da mene, at Ronaldo er den mest brandede ( Er det et ord?) spiller i hele værden, og Real vil tjene enormt mange penge på ham, ligesom med Bechkam, så helt mange penge mister de ikke, og Ronaldo scorer som sagt også meget mere end Robinho og Robben.

19-18!

Zulue
Manager

« Svar #1226: 29 Jun 2008, 17:58 »

Nej, jeg vil gerne have, at vi er med i kampen om Champions League, og hvis det indebærer Ronaldo frem for Robinho, er jeg da et glad menneske. Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #1227: 29 Jun 2008, 18:03 »

Jeg er bange for, at det går Ronaldo ligesom det gjorde med Beckham.. Lige pludselig kommer han ned blandt alle stjernerne, og er ikke "the one" længere, og får ikke 90 minutter i hver kamp, og derved mister han måske noget af glansen, som han har i Manchester for tiden, hvor han netop er "stjernen" og blev ikke skiftet ud mange gange i løbet af sæsonen.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #1228: 29 Jun 2008, 18:11 »

Jeg er bange for, at det går Ronaldo ligesom det gjorde med Beckham.. Lige pludselig kommer han ned blandt alle stjernerne, og er ikke "the one" længere, og får ikke 90 minutter i hver kamp, og derved mister han måske noget af glansen, som han har i Manchester for tiden, hvor han netop er "stjernen" og blev ikke skiftet ud mange gange i løbet af sæsonen.

Hvad er det for nogle stjerner, du snakker om?

søgaard
Gæst

« Svar #1229: 29 Jun 2008, 18:16 »

Hvad er det for nogle stjerner, du snakker om?
Han kommer til og dele pladsen på kanten med en Robinho, Robben, Sneijder, måske endda også en Baptista og Higuain (Hvis altså Real ikke bytter nogle af de nævnte med Ronaldo), og disse spillere skriger jo også langt væk af startplads. Og hvis du har 3-5 spillere til at dele den ene kant, mens en spiller sidder tungt på den anden kant, det passer ikke rigtig sammen...

Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010