Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23459
0 Brugere, 777 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
scarlett07071
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Real Madrid tråd
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
79
80
[
81
]
82
83
...
664
Forfatter
Emne: Real Madrid tråd (Læst 890257 gange)
CR9
Landsholdsspiller
Sv: Real Madrid tråd
«
Svar #1200:
27 Maj 2008, 22:13 »
Citat af: Djævlen 27 Maj 2008, 22:06
Nej, de er små søde sukkerfeer, der intet gør
Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige, så hold dig væk. Pringao.
Citat af: Xavi_Hernandez 27 Maj 2008, 22:12
Pudser du lige deres glorier? Ingen skyld? Nej, nej.
Samme besked til dig, selvom jeg ikke forventer meget af en Azulgrana.
«
Seneste Redigering: 27 Maj 2008, 22:14 af ll-Ronaldo-ll
»
Real Madrid-nyheder
.
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #1201:
27 Maj 2008, 22:15 »
Citat af: ll-Ronaldo-ll 27 Maj 2008, 22:03
Han har sagt, at han beslutter sin fremtid efter EM. Og det er udelukkende Ronaldos skyld, at Real Madrid fortsat erklærer sig interesseret i ham, idet et NEJ fra Ronaldo ville have lukket sagen for lang tid siden.
United burde hellere tage en snak med Ronaldo i stedet for at tude over, at deres bedste spiller vil væk og give Real Madrid skylden.
Desuden har Real Madrid intet af skylden her, idet det er aviserne, der konstant bliver ved med at spørge ind til sagen. Jeg har snart læst alle Real Madrid-spillere og andre spanske spillere udtale sig om sagen. Deres skyld? Nej. Det er Marcas og AS' skyld.
Det, du læser, er taget ud af en kontekst, så du kan overhovedet ikke regne med det.
Schuster og Calderón kan ikke få skylden for noget.
Jeg skulle lige til at skrive det samme. Jeg har nemlig aldrig hørt Schuster eller Calderon udtale sig om Ronaldo. Jeg har hørt dem udtale at de gerne så Ronaldo på deres hold, men hvem gør ikke det?!
Til gengæld har jeg hørt flere spanske aviser udtale sig om Ronaldos fremtid ved rygter om diverse sindssyge bud på Ronaldo.
Men et "NEJ!" fra Ronaldo vil klart lukke debatten. At han stadig holder et skifte åbent, gør til gengæld ikke mig noget
Vuelve la ilusión
thomasmoll
Landsholdsspiller
«
Svar #1202:
27 Maj 2008, 22:18 »
Det mest latterlige der har været i denne "sag" er at aviserne tror at Ronaldo er Robinho, Ramos og Diarra + 375 mio værd.
De kan få Diarra + 375 milioner.
Men hvis jeg skal bestemme, kan de ikke engang få Robinho for ronaldo, og slet heller ikke Ramos.
Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
«
Svar #1203:
27 Maj 2008, 22:18 »
[quote author=ll-Ronaldo-ll link=topic=2331.msg419050#msg419050 date=1211919194
Citat
Hvad har FCB lige med noget at goere?
Barcá - Més que un club
Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez
AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang
Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!
Djævlen
Gæst
«
Svar #1204:
27 Maj 2008, 22:20 »
Citat af: ll-Ronaldo-ll 27 Maj 2008, 22:13
Undskyld mig, men det eneste du manglede var blot noget sukersødt musik i baggrunden. Indse dog at Real Madrid slet ikke er så uskyldige i den her sag, og det er jo netop derfor der er reelt grundlag for at indgive en klage. Men at du angriber andre på grund af deres tilhørsforhold viser jo alt om hvor højt et niveau du befinder dig på i øjeblikket. :-)
ManUtd83
Manager
«
Svar #1205:
27 Maj 2008, 22:20 »
Citat af: Djævlen 27 Maj 2008, 22:06
Nej, de er små søde sukkerfeer, der intet gør
Citat af: Xavi_Hernandez 27 Maj 2008, 22:12
Pudser du lige deres glorier? Ingen skyld? Nej, nej.
Kunne næppe være mere enig med jeg i to dejlige knægte!
Men hvad synes om slaveri-udtalelsen Real Madrid-fans! Forhold jer nu til det i stedet for at tale udenom.
United-styrer
Gæst
«
Svar #1206:
28 Maj 2008, 10:37 »
Citat af: ll-Ronaldo-ll 27 Maj 2008, 22:03
Han har sagt, at han beslutter sin fremtid efter EM. Og det er udelukkende Ronaldos skyld, at Real Madrid fortsat erklærer sig interesseret i ham, idet et NEJ fra Ronaldo ville have lukket sagen for lang tid siden.
United burde hellere tage en snak med Ronaldo i stedet for at tude over, at deres bedste spiller vil væk og give Real Madrid skylden.
Desuden har Real Madrid intet af skylden her, idet det er aviserne, der konstant bliver ved med at spørge ind til sagen. Jeg har snart læst alle Real Madrid-spillere og andre spanske spillere udtale sig om sagen. Deres skyld? Nej. Det er Marcas og AS' skyld.
Det, du læser, er taget ud af en kontekst, så du kan overhovedet ikke regne med det.
Schuster og Calderón kan ikke få skylden for noget.
Siiiikke noget vrøvl. Det er Schuster og Calderón, der konstant forsøger at gøre Ronaldo utilpas via deres udtalelser. Det er umodent og uetisk. Du synes måske også, at slaveriudtalelsen var lige efter bogen?
Citat
Ronaldo har aldrig sagt, at han vil skifte til Real Madrid denne sommer. Han siger gang på gang, at han gerne vil blive i United, men at man aldrig kan stille garantier. Svarer det til at sige, at man vil væk, og giver det Calderon retten til at hævde, at han holdes på OT mod sin vilje? Nej. Men det forhindrer ikke Real i at skabe usikkerhed omkring Ronaldo, og de er gået langt over stregen ved efterhånden mange lejligheder, ikke mindst slaveriudtalelsen og indslaget med Ronaldos mor. Og nu er der jo en grund til, at Marca konstant skriver om sagen. Real dikterer jo nærmest, hvad den avis skal skrive, og langt de fleste af deres artikler indeholder altså endnu et latterligt citat fra en Real-mand.
Citat af: ll-Ronaldo-ll 27 Maj 2008, 22:13
Havde desværre ikke set dette indlæg. Ellers havde jeg ikke gidet at spilde min tid på at skrive ovenstående.
«
Seneste Redigering: 31 Maj 2008, 19:52 af United-styrer
»
zizou e
Ynglingespiller
«
Svar #1207:
31 Maj 2008, 19:11 »
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlaendsk_fodbold/international_fodbold/article1014301.ece
ifølge dette så er Ronaldo i madrid efter em
og denne gang er det ikke en marca historie... men derimod end sand person som kender ronaldo godt som udtaler sig.
glæder mig næsten allerede til EM er slut..
-LFC-
Manager
«
Svar #1208:
31 Maj 2008, 19:17 »
Citat af: zizou e 31 Maj 2008, 19:11
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlaendsk_fodbold/international_fodbold/article1014301.ece
ifølge dette så er Ronaldo i madrid efter em
og denne gang er det ikke en marca historie... men derimod end sand person som kender ronaldo godt som udtaler sig.
glæder mig næsten allerede til EM er slut..
Og nu er artikelen væk, så mon ikke det var endnu et forsøg af Real.
zizou e
Ynglingespiller
«
Svar #1209:
31 Maj 2008, 19:27 »
ups.. forkert link
prøv dette
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article1014301.ece
zizou e
Ynglingespiller
«
Svar #1210:
31 Maj 2008, 19:43 »
Citat af: United-styrer 28 Maj 2008, 10:37
Og nu er der jo en grund til, at Marca konstant skriver om sagen. Real dikterer jo nærmest, hvad den avis skal skrive, og langt de fleste af deres artikler indeholder altså endnu et latterligt citat fra en Real-mand.
øh... marca er vel en avis som alle andre de skal have læsere, og så er det måske det bedste at skrive artikler om ting som folk intressere sig for eller i det mindste skrive om en klub som har den absolut største fan størrelse især i madrid..
det vel ligesom herhjemme BT og EB skriver også sjældent store artikler om livet i viborg og lyngby og esbjerg.. men hvis der sker noget i Brøndby eller FCK så er det på forsiden.. læsertal er hvad det handler om..
nu skal man heller ikke glemme at Real madrid og Marca ikke just er gode venner efter de havde en større kamp for nogle år siden omkring en artikel som marca havde skrevet..
united fans er vel bare bange for at se at ballet er ovre Ronaldo skal til madrid.. fordi de selv laver lort i det. og ikke kan holde på deres bedste spillere..
og hvad er det da for noget klynkeri med at true Madrid med at klage til FIFA... og så skal vi opføres ordentlig.. haha..
united og ronaldo især har selv været skyld i det her.. de kunne bare have lukket dette rygte for længe siden ved at sige de berømte ord ingen kommentar.. men nej det gjorde de ikke.. de skulle lige lægge mere brænde på bålet.. nu siger jeg ikke at madrid er fuldstændig uskyldige.. men det er dælme ikke kun deres skyld...
United-styrer
Gæst
«
Svar #1211:
31 Maj 2008, 19:47 »
Citat af: zizou e 31 Maj 2008, 19:43
united fans er vel bare bange for at se at ballet er ovre Ronaldo skal til madrid.. fordi de selv laver lort i det. og ikke kan holde på deres bedste spillere..
Nu bliver det for meget. Laver lort i det? Hvad helvede har United gjort forkert?
og hvad er det da for noget klynkeri med at true Madrid med at klage til FIFA... og så skal vi opføres ordentlig.. haha..
Ehhh? United truer med at klage,
fordi
Real opfører sig som et lille barn, der er med mor i supermarkedet og ikke må få slik, og så bare bliver ved med at råbe og skrige.
united og ronaldo især har selv været skyld i det her.. de kunne bare have lukket dette rygte for længe siden ved at sige de berømte ord ingen kommentar.. men nej det gjorde de ikke.. de skulle lige lægge mere brænde på bålet.. nu siger jeg ikke at madrid er fuldstændig uskyldige.. men det er dælme ikke kun deres skyld...
Ronaldo har blot været ærlig. Han vil til Real Madrid en dag, fint, men han har også tilkendegivet, at han meget gerne vil blive i United. Det eneste, han siger, er, at man aldrig kan sige noget med 100 procents sikkerhed, men det er en generel livsfilosofi og ikke kun møntet på denne sag. Men ja, så er det selvfølgelig helt fair, at Real opfører sig, som de gør.
Og at United har skyld i noget er et så latterligt postulat, at jeg næsten ikke engang burde spilde tid på at kommentere det. United har HELE TIDEN sagt, at de under ingen omstændigheder vil sælge Ronaldo. Kan man udtrykke sig mere klart?
zizou e
Ynglingespiller
«
Svar #1212:
31 Maj 2008, 20:07 »
Citat af: United-styrer 31 Maj 2008, 19:47
Nu bliver det for meget. Laver lort i det? Hvad helvede har United gjort forkert?
Hvor giver de ikke bare den kontrakt han vil have og gør ham til den bedst betalte.. som han har fortjent.. og stoppe det rygte.. og måske lære ronaldo lidt om medie verdenen for det er ikke kun den ene misvisende udtalelese han har lavet... han bliver ved og ved.. så skal der altså rodes i det.
Ehhh? United truer med at klage,
fordi
Real opfører sig som et lille barn, der er med mor i supermarkedet og ikke må få slik, og så bare bliver ved med at råbe og skrige.
og så fordi united ikke selv kan klare sig så rende de til deres mor og sladre... real må vel sige hvad de vil. jeg skulle mene at de ikke har brudt nogen regler.. har jeg ret..?
og den seneste med at de vil sætte mandsopdækning på ronaldo under EM, så han ikke skal blive fristet.. selv ferguson vil rejse der ned for at holde ham væk fra madrid.. så er man virkelig bange for noget..
Ronaldo har blot været ærlig. Han vil til Real Madrid en dag, fint, men han har også tilkendegivet, at han meget gerne vil blive i United. Det eneste, han siger, er, at man aldrig kan sige noget med 100 procents sikkerhed, men det er en generel livsfilosofi og ikke kun møntet på denne sag. Men ja, så er det selvfølgelig helt fair, at Real opfører sig, som de gør.
kan kun henvise til at det ikke det samme han siger hver gang.. det virker bare uprofesionelt.. med mindre han vil presse sin egen værdi i vejret..
det ville da have været bedre at han havde sagt "ingen kommentar". hvorfor skal hele verden vide at madrid er hans ynglingsklub.. det kan vel kun sætte rygter igang..
Og at United har skyld i noget er et så latterligt postulat, at jeg næsten ikke engang burde spilde tid på at kommentere det. United har HELE TIDEN sagt, at de under ingen omstændigheder vil sælge Ronaldo. Kan man udtrykke sig mere klart?
lyder meget klart...men de har vel sat prisen så højt en gang for at skræmme madrid væk, og da de ikke blev det så er de, gået i defensiven. og så har vel en forpligtelse for at deres spillere opføre sig profesionelt, eller gør så at de ikke kan føle sig fristet og det skulle jo ikke være noget problem for "verdens bedste klub" eller hvad?
zizou e
Ynglingespiller
«
Svar #1213:
31 Maj 2008, 20:10 »
Hvor giver de ikke bare den kontrakt han vil have og gør ham til den bedst betalte.. som han har fortjent.. og stoppe det rygte.. og måske lære ronaldo lidt om medie verdenen for det er ikke kun den ene misvisende udtalelese han har lavet... han bliver ved og ved.. så skal der altså rodes i det.
Citat
Ehhh? United truer med at klage, fordi Real opfører sig som et lille barn, der er med mor i supermarkedet og ikke må få slik, og så bare bliver ved med at råbe og skrige.
og så fordi united ikke selv kan klare sig så rende de til deres mor og sladre... real må vel sige hvad de vil. jeg skulle mene at de ikke har brudt nogen regler.. har jeg ret..?
og den seneste med at de vil sætte mandsopdækning på ronaldo under EM, så han ikke skal blive fristet.. selv ferguson vil rejse der ned for at holde ham væk fra madrid.. så er man virkelig bange for noget..
Citat
kan kun henvise til at det ikke det samme han siger hver gang.. det virker bare uprofesionelt.. med mindre han vil presse sin egen værdi i vejret..
det ville da have været bedre at han havde sagt "ingen kommentar". hvorfor skal hele verden vide at madrid er hans ynglingsklub.. det kan vel kun sætte rygter igang..
Citat
lyder meget klart...men de har vel sat prisen så højt en gang for at skræmme madrid væk, og da de ikke blev det så er de, gået i defensiven. og så har vel en forpligtelse for at deres spillere opføre sig profesionelt, eller gør så at de ikke kan føle sig fristet og det skulle jo ikke være noget problem for "verdens bedste klub" eller hvad?
United-styrer
Gæst
«
Svar #1214:
31 Maj 2008, 20:15 »
Citat af: zizou e 31 Maj 2008, 20:07
Hvor giver de ikke bare den kontrakt han vil have og gør ham til den bedst betalte.. som han har fortjent.. og stoppe det rygte..
Han underskrev en femårig kontrakt for et år siden. Hvor ofte er det nødvendigt at forlænge? Så længe vi har ham på kontrakt, kan vi til hver en tid sige nej til hvilket som helst tilbud.
De har måske ikke brudt nogen officielle regler, men de har så sandelig givet afkald på alt, hvad der hedder etik og moral, og hvad angår uskrevne regler i forbindelse med transfers, så har de brudt en del. Tag et nej for et nej og køb Ribéry i stedet. Han er næsten lige så god.
Det har jeg så ikke hørt. Men hvad er der galt med det? Selvfølgelig vil United beholde Ronaldo. Og i disse tider frygter man jo næsten, at Caldéron ville komme og bortføre ham, hvis man slap ham af syne
Selvfølgelig havde det været nemmere, hvis han havde nægtet at kommentere rygterne. Men Ronaldo har nu en gang valgt at sige sandheden, men det er i mine øjne ikke nok til at retfærdiggøre denne opførsel fra Reals side.
Jeg kan ikke helt følge dit argument. Hvornår har vi sat et prisskilt på ham? Og til det andet: Vi er da ikke herrer over, at Ronaldo føler sig fristet af Real Madrid, hvis det er hans personlige yndlingsklub.
Sider:
1
...
79
80
[
81
]
82
83
...
664
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »