home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 372 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Leeds United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Leeds United  (Læst 21994 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #30: 10 Jun 2010, 15:20 »

Det er fandme flot, hvme venter i semifinalen? Smiley
Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #31: 10 Jun 2010, 16:19 »

Så er jeg også startet med Leeds, er igang med af rydde op i truppen har solgt Grella, og Andy Robinson, og er igang med af sæge nogle flere. Jeg har hentet Van Der Meyde på en fri tranfers jeg ville bruge ham på venstrekanten også er jeg tæt på en lejeaftale med John Fleck Smiley
Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #32: 10 Jun 2010, 16:21 »

argh så afviser Fleck ):
Logged

FCK

JesperMuller
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #33: 10 Jun 2010, 16:36 »

køb yannis tafer eller edison cavani, de bomber for viiiildt!!! Thumbs Up Grin Opstemt
Logged

Glory, Glory Man United <3 !! Grin
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- Oh, United we love you!

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #34: 10 Jun 2010, 16:41 »

køb yannis tafer eller edison cavani, de bomber for viiiildt!!! Thumbs Up Grin Opstemt

Tror jeg sku ikke bliver så nemt, er i første sæson Smiley
Logged

FCK

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #35: 10 Jun 2010, 17:58 »

Tafer og Cavani er nok lige svære nok at få første sæson. Men vil mene at hvis du lejer Harewood så er du godt dækket ind i angrebet. Er nået til Februar og har lige rundet de 85 mål så at komme op på de hundrede burde ikke være umuligt Smiley
Prøv at vent med at leje John Fleck til januar transfervinduet. Kunne heller ikke få ham i sommerens vindue men havde succes i januar. 8 mål i 5 kampe. Han har bestemt været det værd!
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #36: 10 Jun 2010, 17:59 »

Harewood afviste mig også, men har lejet Andy Carrol og han startede med af lave hattrick i første kamp Smiley
City har lige købt Fleck desværre så han bliver nok lidt svær af leje.
Logged

FCK

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #37: 10 Jun 2010, 18:00 »

Så går det også nok haha Wink
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Leeds United
« Svar #38: 10 Jun 2010, 18:13 »

Harewood afviste mig også, men har lejet Andy Carrol og han startede med af lave hattrick i første kamp Smiley
City har lige købt Fleck desværre så han bliver nok lidt svær af leje.
Det tror jeg nødvendigvis ikke at han. Jeg tror ikke at City kommer til at bruge ham meget og han så bliver sat tilgængelig til udlån.
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #39: 10 Jun 2010, 18:22 »

det er så rigtig, men nu må jeg se jeg har ikke brug for en angriber lige nu og jeg ville nåde sælge en af dem jeg har Smiley
Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #40: 10 Jun 2010, 19:12 »

Så er jeg nået 1.September.
Jeg har fået en fin start, jeg starter med af vinde 4-0 derefter 5-1 så kommer der så en dum 0-0'er mod Wycombe som jeg skulle havde vundet, men ellers går det fint.

Her er lige nogle screenshot's

Ligaen: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/mmc89720.png
Spillerstatisk: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/JqO89819.png
Taktik: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/u5P89852.png
Tranfers: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/p5G89872.png
« Seneste Redigering: 10 Jun 2010, 19:14 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #41: 10 Jun 2010, 19:34 »

Er der nogle der kan anbefale at hente Van Der Meyde og bruge ham på en højre kant?Smiley.
eller evt. hente en anden.. har 1.9 mio.

Hvis du lige er startet kan du jeg kun anbefale af gøre det, han er jo på fri tranfers Smiley
ellers se om du kan leje Barazite fra Arsenal.
Logged

FCK

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #42: 10 Jun 2010, 20:22 »

Alt for fedt der er så meget gang i en masse Leeds-spil!

Jeg spiller selv med Leeds og er nået til 2014 og er i gang med min 3 sæson i Premier League. Hvis det kunne have interesse vil jeg meget gerne skrive lidt om hvilke handler jeg har lavet og hvilke tanker jeg har gjort mig. Men hvis ikke det har interesse, så gider jeg da ikke bruge tid på at skrive det Smiley
Logged

Vuelve la ilusión

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #43: 10 Jun 2010, 21:27 »

I første sæson valgte jeg at gemme mit transferbudget da jeg mente truppen generelt var stærk nok. Derfor blev der kun handlet frie transfers hvor jeg fik lokket veteranen Christian Vieri til som backup for Becchio og Beckford, samt Michael Ball som blev en stjerne i League 1. Derudover hentede jeg Richards Hughes til den defensive del af midtbanen, samt Carl Robinson fra Toronto for sølle 180k. Til vinter i første sæson brugte jeg så penge, hele 15 mio på en upcomming star, Jonjo Shelvey, der er fast mand for mig i 2014.
Førstepladsen i League 1 var intet problem og blev vundet med 14 point ned til nummer to.

I Championship skulle jeg gerne opruste mig så jeg kunne komme direkte op i Premier League, selvom det var et højt mål. Jeg gik derfor amok i frie transfer-spillere hvor Amr Zaki, Levan Mchedlidze, Manuele Blasi, Emad Meteeb, Hamed Namouchi og Botía blev hentet. Derudover også Sime Vrsaljko blev hentet for 5,5 mio og Dusan Kuciak som første målmand for 15 mio.
Sæsonen gik over alt forventning og jeg sikrede mig oprykning til Premier League ved en førsteplads (!). Alle nyindkøbene viste faktisk sit værd, men især Levan Mchedlidze var genial. Ham, Blasi og Botía spiller stadig for mig.

I min første sæson i Premier League håbede jeg på en midterplacering og der skulle igen oprustes. Jeg fik ikke held til en masse frie transfers, men jeg fik en god slat penge som jo skulle bruges. Først blev newgen forsvarsspilleren Vlajko Stojic hentet, hvorefter newgen højrekanten Bonique kom til klubben for hhv. 3,75 og hele 130 mio. Freddy Adu blev også hentet da han var sat til salg for sølle 4 mio. Jeg manglede også en venstreback, så Dossena blev hentet i Napoli for 15 mio, og han har gjort det fremragende. Til sidst blev Adam Johnson sat til salg i City for 19 mio og jeg slog til, og indtil videre har han gjort det fremragende. Første sæson gik rigtig godt, og jeg sikrede mig plads i Europa League med en 6. plads.

Mit mål var nu at komme i Champions League, og heldigvis kom jeg også det med en fornem 4. plads. Dette var dels på grund af at mine unge spillere blev ældre og bedre, men igen også pga. mine dejlige nyindkøb: Først Nicolás Otamendi fra Schalke for 90 som er verdensklasse, dernæst newgen angriberen Lee Connor for 23 mio. Så manglede jeg en reservemålmand og Brad Jones kom til på fri. Jeg manglede også klasse på den defensive del af midtbanen så Gojko Kacar blev hentet for 82,5 mio og han har været genial. Til sidst måtte jeg slippe hele 90 mio kr. for en 16 årig højreback jeg havde forelsket mig i, Fabrice Orsoni.

Op til min nuværende sæson ville jeg gerne etablere mig som tophold, hvilket er lykkes for mig, da jeg ligger på en fornem andenplads på dags dato d. 2. marts. Op til sæsonen fik jeg hentet en ny målmand, nemlig Ryan Lowe, som jeg måtte slippe 150 mio for i Chelsea, men han har gjort det fantastisk. Dernæst fik jeg hapset Daniel Sturridge på fri transfer, som har været en fantastisk reserveangriber, som er gået hen og blevet min topscorer. Mit tredje og sidste indkøb blev transferrekord med 177,5 mio. Spilleren var Romelu Lukaku.

Allerede nu har jeg hentet 3 spillere på fri transfer der kommer til sommer. Hatem Ben Arfa skal være kant- og off midt-reserve fordi Jonjo Shelvey ikke helt har leveret i denne sæson. Dernæst def midten Anthony Annan som i alle kender, og til sidst er newgen def midten Vladyslav Gostev som jeg måtte slippe 43 mio for. Derfor håber jeg bredden på holdet er forbedret til næste sæson, noget der klart har været et problem ved at holde fast i toppen.

Til sidst kan jeg lige fortælle jeg har skaffet den første ordentlige pokal, nemlig League Cup-pokalen da West Bromwich blev slået i finalen! Nu håber jeg bare at jeg snart kan skaffe klubben en Premier League-titel inden for en overskuelig fremtid. Ungdommen er der i hvert fald, så det er bare at udvikle!
Logged

Vuelve la ilusión

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #44: 10 Jun 2010, 21:57 »

Hvis du kun er i første sæson, så burde du kunne klare dig uden de store indkøb. Især i centerforsvaret. Til højrebacken kan jeg varmt anbefale Sime Vrsaljko. Han er klasse!
Logged

Vuelve la ilusión

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010