home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1077 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2010
| | | | |-+  Videregivende Spil [Leeds Utd]
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Leeds Utd]  (Læst 212200 gange)
Ready123
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende Spil [Leeds Utd]
« Svar #315: 03 Aug 2010, 12:16 »

Kan desværre ikke nå at skrive en update før Torsdag da jeg skal ud og sejle fra Idag og indtil Torsdag så må jeg se om jeg kan nå at få skrevet en update inden Sj smider en:)

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #316: 03 Aug 2010, 12:31 »

Leeds tilbage som stormagt

Liga Cuppen:
Det blev til et nederlag i 4 runde til chelsea efter vi havde spillet os videre i en vanvidskamp mod liverpool, som endte 1-1 og hvor vi gik videre på straffespark. Vi endte med at spille de sidste 10min med 4 mand i undertal efter at 3 af vores spillere måtte smutte tidligere i bad end ventet, da de måtte se det røde kort også Blev Boateng skadet med 10min tilbage af den forlængede spilletid.
Chelsea vandt dog den efterfølgende kamp 2-0

FA Cuppen:
Fik vi desværre kun 4 kampe
Tredje Runde. 3-0 over Rochdale (1x Hol, 2x Canales)
Fjerde Runde. 5-2 over Everton (1x Canales, 2x Hol, 1x Lyons, 1x Lukaku)
Femte Runde. 4-0 over Swansea (2x Hol, 1x Burov, 1x Dobson)
Sjette Runde. 2-0 nederlag til City

Ligaen:
Her er der straks mere som snakken når vi snakker succes.
Her vandt Leeds nemlig mester skabet med 3point mere end Manchester City, da City selv ødelagde det ved at tage 2 Manchester-Derby's itræk tilsidst i sæsonen.
Ligaens topscore blev: Romelu Lukaku med 22 Scoringer
Ligaens assistmaker: Cesc Fabregas og Tom Lyons med 14 Assister.
Årest fodboldspiller i England: Romelu Lukaku
Sæsonens hold blev med 2 Leeds spillere Lukaku og Lyons.

Champions League:
Gruppespillet blev sikkert gået igennem og videre med 5 sejre og 1 nederlag
Guppen endte:
1. Leeds 15point
2. Bayern M. 10point
3. Udinese 8point
4. AZ 1point

Første Knockout runde blev vundet samlet 7-1 over Dynamo Kiev efter en 0-6 sejr i Kiev blev sejren grundlagt.
Kvartfinalen blev vundet samlet 6-2 over Lyon hvor Leeds vandt begge kampe 3-1
Semifinalen blev vundet samlet 8-3 over Ajax hvor holdet vandt 4-1 og 4-2 i disse kampe.
Finalen blev et opgør på Emirates Staduim mod intet mindre end Real Madrid, som vi vandt 1-0 efter en meget lige kamp dog med en fordel til Real Madrid hele 2. halvleg da Boateng fik sit andet gule kort 1min inde i overtiden af første halvleg. Wanye Hennessey lod sig dog ikke pasere så kampen endte 1-0 til Leeds United og de har nu vundet Champions League.
« Seneste Redigering: 05 Aug 2010, 20:36 af Ready123 » Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #317: 03 Aug 2010, 13:27 »

Super Ready123, Jeg er igang med at hentet spillet, men nu skal jeg jo først til at kigge holdet igennem og se hvad der skal ske med formationen og spiller indkøb Opstemt glæder mig til at høre din Update

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #318: 03 Aug 2010, 19:29 »

Jeg har selv spillet videre, kan fortælle at jeg ligger nummer et med 10 point til anden pladsen, jeg har selv spillet 33 kampe, og anden pladsen (Man City) har spillet 34. I Champions League har jeg lige vundet den første kamp i semi finalen 6-0 over Barca Opstemt
Er dog røget ud i begge cups Skuffet

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #319: 04 Aug 2010, 12:25 »

Jeg er kommet rigtig godt igang med vores skønne klub Opstemt Jeg er ved januars transfer vindue, men vil ikke komme med en update før Ready123 har givet sin sidste update Opstemt

Men kan sige jer at det går rigtig godt og har fået tilknyttet nogen rigtig gode spillere Opstemt

Ser frem til at Ready123 får skrevet sin sidste update så jeg kan poste min Opstemt

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #320: 04 Aug 2010, 12:49 »

Jeg ser frem til jer begges updates Smiley

Lyder godt med klubben Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #321: 05 Aug 2010, 10:39 »

Så er sæsonen færdig spillet og er igang med at skrive min update over hele sæsonen, venter dog med at poste den til Ready123 har lagt sin op, for at dem der læser med kan få et bedre indblik i holdet Opstemt

Spillet gøres til at blive sendt videre til muten! Wink

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #322: 05 Aug 2010, 19:12 »

Kommer den update eller hvad Ready?

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #323: 05 Aug 2010, 20:37 »

There you are skulle bare lige spise først den blev lidt kortere end de andre men manglede lige lysten til at skrive mere lige nu men nu er den der Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #324: 05 Aug 2010, 20:41 »

Jamen så er det jo min tur til at ligge min update op!! I kan godt glæde jeg har aldrig prøvet noget så sindssygt som den sæson jeg lige har haft med Leeds Opstemt

whale
Gæst

« Svar #325: 05 Aug 2010, 20:44 »

I klarer det sgu godt. Glæder mig til updaten Sj1986.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #326: 05 Aug 2010, 21:03 »

Leeds United - Verdens bedste hold

Forord:
Efter Ready123 fantastiske sæson hvor han både vandt PL og CL og holdet spillede op til sit bedste,
var det en stor udfordring for mig at overtage holdet og videreføre de succesfulde resultater.

Jeg valgt at forsætte med den 433 formation som Ready123 havde indført på holdet og
jeg kan godt sige med det samme, det er en af de bedste formation jeg længe har oplevet i FM.
Jeg har aldrig oplevet et hold skabe så mange chance og samtidige lukke rigtig flot af i forsvaret.
Kan fortælle at i ligaen formåede vores hold at score lige præcis 100 mål og kun lukke 26 mål ind.

Det største problem da jeg overtog holdet var helt klart vores økonomi, et minus på hele 220 mio. DKK
var en stor mundfuld for en ny manager at tage sig af, heldigvis kom vores bestyrelsesformand
klubben til undsætning og skaffede klubben en kapital indsprøjtning på hele 450 mio. DKK. Så var stilen
ligesom lagt og klubben valgte at give mig et transfer budget selvom økonomien ikke var den bedste,
hele 462 mio. DKK
fik jeg at købe ind for.

Indkøb:   
Stuart Greenwood – Racing Santander – 130 mio. DKK - http://i33.tinypic.com/54cgt0.jpg
Cosimo Maggioni – Empoli – 3.5 mio. DKK - http://i37.tinypic.com/a15p1v.jpg
Arie Homan – FC Groningen – 2.1 mio. DKK - http://i35.tinypic.com/dxe5o0.jpg
Antony Johnson – West Ham – 25 mio. DKK - http://i33.tinypic.com/e5i3uu.jpg
Jose Ramon Mendez – Deportivo – 18 mio. DKK - http://i37.tinypic.com/nwd5bb.jpg
Jabu Mhlongo – Shakhtar – 112 mio. DKK - http://i36.tinypic.com/29o321c.jpg
Marco Verratti – Lecce – 150 mio. DKK - http://i37.tinypic.com/2nlh8n9.jpg
Nana Benson – Rosenborg – 24 mio. DKK - http://i38.tinypic.com/10ft0zp.jpg
Marciano Schaus – Tottenham – 9 mio. DKK - http://i34.tinypic.com/2hhnd38.jpg

I alt: 475 mio. DKK

Salg:
Gary Cahill – Lyon – Fri Transfer
Wayne Hennessey – Fri Transfer
Tom Griggs – Fri Transfer
Max Gradel – Real Madrid – 72.5 mio. DKK
Claudiano – Shakhtar – 167 mio. DKK
Peter Borsos – Atalanta – 80 mio. DKK

I alt: 320 mio. DKK

Premier League:
Leeds havde en fuldstændig fantatisk sæson i PL denne sæson. Vi dominerede sæson fra start til slut.
Det hold der kom nærmeste på at fra vriste os titlen var Man City som sluttede hele 18 point efter os.
Vi gik ubesejret igennem ligaen med 28 sejrer og 10 uafgjorte kampe og en målscore på +74.

Der var en par gange undervejs vi var ved at snuble mod nogen små hold, men var heldige lige til sidst
at hive en uafgjort hjem i stedet for et nederlag. Der var blandt andet et kamp mod Wolves vores vi er
presset i bund hele kampen, hvor Canales tager chancen langt udefra og banker bolden faldt ned i det
ene hjørne så vi skaffe et 1-1 resultat i stedet for et nederlag.

Af vigtigt sejrer gennem sæson kan der nævnes en 4-0 sejr over Man City i anden spillerunde og en
vigtigt 1-0 sejr over samme City hold midt i sæsonen. Sæsonen blev også sluttet af på en god måde
da vi i de sidste 2 kampe i ligaen slog både Man Utd og Arsenal begge to med 3-1.

Champions League:
Da grupperne blev trukket ventede jeg det værste at vi skulle være uheldig at trække nogen
af de store hold så vi allerede ville få det svært i gruppe spillet, men sådan skulle det ikke gå,
for med en gruppe bestående af CSKA Moscow, Rosenborg og FC RB Salzburg var det nærmeste
en walkover i gruppe spillet. Det blev da også til 5 sejrer og 1 uafgjort og en målscore på +13.

I første knockout runde ventede Real Sporting S.A.D fra Spanien og over de 2 kampe var der ingen
tvivl om hvilket hold der var stærkest. Første kamp i Spanien blev sikkert vundet 2-0 hvilket var et
rigtig godt udgangs punkt på hjemmekampen på Ellend Road. Hjemmekampen blev da også vundet
med 2-1 og Leeds var klar til Kvartfinalen.

I kvartfinalen trak vi Udinese og første kamp skulle spille på hjemmebane, og det blev en
magt demonstration fra første fløjt og da kampen var slut stod der 4-1 på måltavlen.
Anden kamp i Italien var dog en mere jævnbyrdig affære, og vi skulle helt hen i 81 spille minut
før kampens eneste mål faldt da Udineses højre fløj Mario Balotelli efter et hjørnespark valgt at
spænde ben for Greenwood og dommeren dømte straffespark til Leeds, som Lukaku sikkert
omsatte til en 1-0 sejr.

I semifinalen ventede det hidtil sværeste hold da vi trak At. Madrid. Igen skulle vi starte hjemme
på Elland Road og foran et udsolgt stadion viste Leeds igen hvorfor bookmakerne havde valgt dem
 som favoritter til at vinde Champions League i denne sæsonen. Alt Madrid blev sendt hjem med
et 3-0 nederlag og kampen i Spanien lignede efter alt at dømme da også en nem affære.
At Madrid overraskede dog Leeds fra første fløjt og kom hurtigt foran 1-0 og havde chancer til
endnu flere mål. Men efter chokket viste Leeds igen at man kan regne med dem som favoritter
og vendte hurtigt kampen og var foran 2-1 til der manglede 13 min. Af kampen hvor At. Madrid
dog fik udlignet til 2-2. Men Leeds var dog stadig klar til Finalen.

I Finalen ventede så stor magten fra Italien A.C Milan. Kampen skulle spille på Stadio Della Alpi i Turin
hvilket vil sige at Milan stort set var på hjemmebane. Kampen startede da også på Milans præmisser
hvilket betød at de var meget i boldbesiddelse til at starte med. Men som kampen skred frem fik
Leeds mere og mere styr på nerverne og på deres bold omgang. Efter en kedelig første halvleg uden
de store mål chancer gik begge hold til pause uden at have scoret. Anden halvleg var da også
kun 5 min gammel da Burov modtager bolden og af dribler Jose Vincente i Milans forsvar hvilket
giver Burov frit løb mod Milans mål, Vincente er dog nødsaget til at trække i nødbremsen og
dommer giver ham direkte rødt kort. Efter 53 min. Får Leeds indkast i venstre side, Dodô kaster
bolden frem mod Lukaku som tager bolden ned med brystet, han spiller bolden frem mod Burov,
som tæmmer bolden og kigger op og finder en helt fri Canales på midten. Canales kigger op og
ser Greenwood i dybte og spiller en smuk aflevering til ham og Greenwood tager bolden til sig og
banker den ind bag Milans målmand som bare kan stå og kigge på hans forsvars spillere der
ligner trænings kegler. Efter 1-0 målet går Milan helt ned og resten af kampen står der Leeds på,
efter 63 min. Kombinere Leeds sig igen flot igennem Milans forsvar, Canales modtager bolden
uden for feltet og rykker fri af sin markering og tager et træk ind i feltet og afsluttet resolut og
banker bolden ind bag Milans målmand til slut resultatet 2-0 og får anden år i træk kan Leeds
løfte Champions League pokalen.

Carling Cup:
Den lille cup turnering i England var intet problem at vinde, nem lodtrækning hele vejen
igennem gjorde at alle vores reservere spillere kunne klare denne opgave.

Vi kom ind i CC i 3 runde og trak Carlisle som nem blev vundet 4-0.
 I 4 runde trak vi Birmingham fra 1 division og den kamp blev vundet nemt med 4-0.

I kvartfinalen stod vi over for Cheltenham som ikke engang spiller i nogen division i England
også den kamp blev vundet med 4-0.

I semifinalen fik vi dog lidt modstand da vi trak Aston Villa, første kampe på Villa Park endte 0-0
og i andet opgør på Elland Road vandt vi en kneben 1-0 sejr og vi var klar til finalen.

I finalen trak vi Tottenham som lå i midten af PL på det tidspunkt, så hvis du ville vinde en pokal
 og ud i Europa så skulle de vinde her. Tottenham pressede da også godt på og vi måtte ud i
forlænget spilletid for at Leeds kunne sikre sig en 2-1 sejr og dermed pokalen.

FA Cup:
Den store cup turnering i England, igen trådte vi ind i 3 runde og der trak vi Chesterfield
og sikkert blev slået ud med en 4-1 sejr.
I 4 runde stod vi over for Hull og igen var der ingen problemer og vi vandt 3-1.

I 5 runde trak vi så Exter og er uden for divisions systemet i England, Exter blev sendt hjem fra Elland Road
med et knusende 9-0 nederlag.

I 6 runde fortsatte denne nemme lodtrækning og vi skulle op i mod Coventry fra 1 division som
blev slået med 2-0.

Semifinalen bød så på en PL hold hvor Everton stod over for os, og denne kampe viste sig at
blive en slem en for Everton som blev besejret med 6-0.

I finalen skulle vi så møde Stoke, finalen blev vundet på sikker vis med 2-0  og Leeds spillerne
kunne igen løfte en pokal.

Afslutning på sæsonen:
Jeg kan lige så godt sige det med det samme, jeg har aldrig nogensinde opleveret sådan en god sæson
som denne jeg lige har spillet med vores Leeds hold. Jeg formåede at gå ubesejret igennem alle turneringer,
jeg tabte ikke en kamp gennem hele sæsonen
, det havde jeg aldrig troet jeg skulle prøve, men med en
fantastisk taktik og et flok sultende spiller, formåede vi at vinde i alt 7 pokal hvis man tæller alle de
turneringer med som vi deltog i dvs. Premier League, Champions League, FA Cuppen,
Carling Cuppen, FA Community Shield, UEFA Super Cup og FIFA Club World Cup.
Alle vores spiller har være fantastiske der er selvfølgelige nogen der har skilt sig mere ud end andre,
der i blandt kan nævne følgende:

Igor Akinfeev – i 57 kampe lukkede han kun 34 mål ind og holdte cleen sheet hele 28 gange
gennem sæsonen. En Gns. bedømmelse på 7.04

Robbie McDowall – Sikker forsvars styrmand, i 46 kampe fik han kun 5 gule kort og ingen røde
og hans Gns. Bedømmelse lå på 7.26 for alle turneringer.

Franco Zuculini – Vores styremand på midtbanen, spillede i alt 49 kampe, scorede 2 mål
og lagde op til 13 mål. En Gns. Bedømmelse på 7.08 over hele sæsonen.

Sergio Canales – Vores offensive kreatør, spillede 53 kampe og scorede 20 mål og
lagde også op til 20 mål. En Gns bedømmelse på 7.25 over hele sæsonen

Stuart Greenwood – Ny indkøbet, havde ikke forventet at han skulle være andet end backup,
men de gange han startede viste han var hurtigt at han var en fremtidens mand. 33 mål i 62 kampe
over hele sæsonen er rigtig flot, når det er han første sæson i klubben. En Gns bedømmelse på 7.40.

Romelu Lukaku – Vores store stjerne! 46 mål i 55 kampe, topscore i CL.
Aldrig har jeg set sådan et pragt eksemplar af en angriber. Fuldstændig fantastisk!! Og en Gns.
Bedømmelse på 7.55.

Vil i have flere screenshots så skriv Smiley

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #327: 05 Aug 2010, 21:09 »

Selvom jeg ikke spiller med i denne klub vil jeg bare sige. WTF!!! Opstemt Det jo bindegalt det der! Opstemt

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #328: 05 Aug 2010, 21:22 »

Selvom jeg ikke spiller med i denne klub vil jeg bare sige. WTF!!! Opstemt Det jo bindegalt det der! Opstemt

Ja det er helt sindssygt!! har aldrig prøvet noget lignede Opstemt

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #329: 05 Aug 2010, 21:30 »

@SJ

Kunne man få lov til at se et SS af taktikken, og kunne du evt. lægge den op?

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010