home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Valencia CF-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Valencia CF-tråden  (Læst 54283 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Valencia CF-tråden
« : 08 Jun 2010, 15:46 »

Nå, på med vanten, siden er blevet voldtaget, og den lange Valencia CF-tråd er faldet med, så her er en ny! Den her kunne også være brugt, men den er låst. crazy

Vi har jo lige solgt vores største profil, David Villa, til en unævnelig og helt igennem forfærdelig og irriterende klub, men vi har også selv hentet et par spillere ind. Topal fra Galatasaray er kommet til nok for at erstatte legenden Baraja der takkede af efter 10 sæsoners tro tjeneste, og Ricardo Costa er kommet til på en fri transfer fra Wolfsburg, måske han kan stabilisere vores forsvar? Unge, talentfulde Sofiane Feghouli er også kommet til fra Grenoble på en fri transfer, hvilket må sige at være en helt igennem genial aftale.

På rygtesiden skulle vi være tæt på at få afløst David Villa, med min personlige drømmesigning, Soldado. Han minder en del om Villa da han kom til i sin tid. http://tribalfootball.com/valencia-brink-deal-getafe-striker-soldado-892151

Og Gignac skulle være vores 2. bud, ved ikke rigitg, ser ham lidt som et one-season-wonder, og alt for dyr... http://tribalfootball.com/valencia-rumble-marseille-hopes-smooth-gignac-deal-889431

http://tribalfootball.com/montpellier-midfielder-alberto-costa-desperate-valencia-move-884091 Alberto Costa, midtbane fra overraskelsen Montpellier, kender ham ikke...

Og endelig er Espanyol på vej til at sælge Pareja, og alle forstærkninger i forsvaret ser ud til at kunne bruges pt, tbh crazy http://tribalfootball.com/espanyol-seek-cash-atletico-madrid-valencia-target-pareja-884161

Og nej, tribalfootball er ikke en pålidelig kilde, men nu er det bare lige for at få et par navne på bordet her ved trådens start! Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #1: 10 Jun 2010, 15:27 »

Og så er handlen med Soldado vidst hjemme


Se mere på den officielle, valenciacf.com
« Seneste Redigering: 10 Jun 2010, 15:31 af Ghertesteas » Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #2: 10 Jun 2010, 15:38 »



Fin trøje btw. Han får nr. 9

Udetrøjen er orange, så den må næsten købes med Vicente eller Jordi Alba Smiley
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #3: 10 Jun 2010, 15:42 »

Det er sgu lækkert! Er ikke pjattet med trøjen, men den er ganske fin. Som jeg har skrevet før, så minder Soldado mig om Villa da han kom til klubben i sin tid, han passer glimrende ind. Fantastisk erstatning, jeg mener det er den bedste vi kunne få, hvis vi skal være realistiske, især fordi han minder og Villa og passer ind. Han virker også meget sulten efter succes i Valencia, hvor han også er født. Opstemt
Logged

3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #4: 10 Jun 2010, 16:31 »

Fantastisk signing !!! Jeg har været imponeret af ham i lang lang tid ! , og jeg tror han vil passe helt perfekt som "ene" angriber Wink
Og igen er det jo kun et extra plus at han er født i Valencia !!!

Så lad os alle håbe at Silva bliver ! Så vil det se godt ud i næste sæson Wink
Logged

Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #5: 16 Jun 2010, 15:51 »

Jeg forstår ikke hvorfor Valencia har købt Mehmet Topal fra Galatasaray Opstemt han er så ringe... Valencia kunne sagtens finde andre lang bedre spillere end ham som spiller samme position Opstemt vildt mærkeligt..
Logged

Eagles Fly Alone....

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #6: 16 Jun 2010, 15:57 »

Jeg forstår ikke hvorfor Valencia har købt Mehmet Topal fra Galatasaray Opstemt han er så ringe... Valencia kunne sagtens finde andre lang bedre spillere end ham som spiller samme position Opstemt vildt mærkeligt..

Og nu er du ikke farvet af dine sort/hvide briller?

Jeg mener faktisk at Valencia har lavet en rigtig fornuftig handel i Topal. Han skal nok vise sig at blive en god signing.
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #7: 17 Jun 2010, 01:54 »

Jeg mener stadig de kunne skaffe bedre spiller end ham .. Smiley
Logged

Eagles Fly Alone....

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #8: 17 Jun 2010, 02:07 »

Det gør sku næsten ondt at se Soldado i en Valencia trøje Ubeslutsom - Og så for sådan et utroligt ringe beløb Skuffet
- Men held og lykke med ham... - Vi kommer til at savne ham Skuffet
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #9: 17 Jun 2010, 02:11 »

Topal er en udemærket spiller men syntes nu hellere ikke han er god nok til Valencia, dog ved jeg ikke hvad de har betalt for ham.
Logged

FCK

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #10: 17 Jun 2010, 09:16 »

Det ser ud til at være en okay handel Valencia har lavet.
Ifølge Wiki ser hans historik ikke værst ud: http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Soldado

Hvor meget blev Villa solgt for?
Eller er det ikke kommet ud?

Jeg glæder mig personligt til at følge Valencia i næste sæson, og se om de kan danse med de store i La Liga Peace
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #11: 17 Jun 2010, 10:05 »

Det ser ud til at være en okay handel Valencia har lavet.
Ifølge Wiki ser hans historik ikke værst ud: http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Soldado

Hvor meget blev Villa solgt for?
Eller er det ikke kommet ud?

Jeg glæder mig personligt til at følge Valencia i næste sæson, og se om de kan danse med de store i La Liga Peace

Ca. 40 millioner euro.

Jeg er enig. Synes købet af Soldado er godt lavet af Valencia. Smiley
Logged

Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #12: 17 Jun 2010, 20:05 »

Topal er en udemærket spiller men syntes nu hellere ikke han er god nok til Valencia, dog ved jeg ikke hvad de har betalt for ham.

De har købt ham for 5 mio euro ... Syns det er mange penge for en spiller som Topal Opstemt
Logged

Eagles Fly Alone....

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #13: 17 Jun 2010, 20:16 »

De har købt ham for 5 mio euro ... Syns det er mange penge for en spiller som Topal Opstemt

Nu kender jeg ham ikke selv, men tager det helt roligt når en Besiktas fan ikke er imponeret over ham Wink

Som type er han, efter hvad jeg har hørt, en mand der kan passe fint ind som sweeper på midtbanen.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #14: 17 Jun 2010, 20:19 »

På et engelsk forum, har jeg givet disse ideer for den nye sæson. Det handler om de spillere vi har til rådighed - og hvordan de bedst kan udnyttes. Jeg orker ikke lige at oversætte det, men hvis der er et par Valencia fans, så får i den lige her på engelsk Smiley


A sweeper is the key...
...and the key might be this man:



In my head, the key to success for Valencia next season must come from our full backs and defensive midfielder/sweeper. We can, from my point of view, become a great offensive team, while keeping responsible at the back with the player material we have available right now. I know it sounds unrealistic, but hear me out guys.

Now look at this article from, a by the way great website, Zonalmarking.net. It describes how the sweeper is set for a return, and our side is destined to play this formation, with our players at the moment. With the use of Marchena/Albelda (I don’t know Topal, so I’ll leave him out of it for now) we can become a good defense team, while great offensive fullbacks as Miguel and Mathieu will have more freedom.

This starting line-up is just a formation to give you an idea.

This generally shows how I want the players to act during the match. It’s important to notice, that Pablo H./Joaquin and Mata in general has to be inside wingers, which means, that they have to be central and in some matches become more central than others, of course depending on the opponent.

In this tactic Albelda falls back when we build op a attack, since he has no power in offense what so ever. Mathieu and Miguel instead drops forward to support. Ricardo Costa and Dealbert becomes semi left/right back while Albelda becomes sweeper.
Banega is another key. He genereally has to make passes to the sides, while Mata offent has to drop back and help him, while Mathieu attacks the left flank. Silva, Pablo H./Joaquín and Soldado will be the offensive power in this team.

This is the way I in general wants to build up a attack when receiving the ball. The Valencia players are the green/yellow dots:

As you see what happens is the full backs overtake the wings and Albelda falls back. This also makes it a lot easier, for our central defenders, who are not the greatest on the ball, to keep possessions, because Albelda is always free.  The opponents will be confused by our attacking players and the center backs will also get a freer role, since they know Albelda is covering.

If we lose Silva this is still possible - and it might even be better suited with a player containing more defensive power, but of course Silva is the key in attack.

This is in no way inventing the wheel, because we play a little like this at times, but I still think these tweaks can help us in general - especially against sides where we have a lot of possession.

Just my two cents. If I were Unai this would be the football next season. I might even use Jordi Alba full time as left back, since he has the pace to make this great.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010