home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 568 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Award forslags-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Award forslags-tråden  (Læst 119191 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #150: 27 Mar 2011, 14:12 »

Det var også en generelt betragtning, for at få folk til at tænke lidt over det, ikke et forslag til en pris Wink Og nu er det ikke kun i skolen man skal roses Wink
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #151: 27 Mar 2011, 14:16 »

Nej, men der var vel ikke rigtigt brug for mere analogi. Måske jeg skulle have sat et f.eks. op, så folk ikke kunne misforstå det, og tro at det 100% KUN var i skolen man skulle have ros for at forbredre sig.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #152: 27 Mar 2011, 14:23 »

Jeg synes godt man kan anerkende Messi for at have udviklet sig positivt.. Omvendt er det en naturlig udvikling da han ikke rigtig kunne blive dårligere Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #153: 27 Mar 2011, 14:29 »

Ja hurra. Det er da noget de fleste kan, man får da heller ikke en præmie for at gennemføre folkeskolen.

Ja men det kunne Messi så ikke.

Og hvorfor kun kritisere herinde? Er man for fin til netop at se udover sin næsetip når der er en bruger der forbedre sig en del?

Det sidste var ikke tiltænkt dig Enged  Wink

Det er da en underlig tilgang til tingene man har når man kun kan kritisere og nedgøre andre brugere men når de så laver en stor forbedring så er man tavs som graven.
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #154: 27 Mar 2011, 14:40 »

Jeg fik muligvis formuleret mig forkert.
Crewet går jo aldrig ud og direkte kritiserer brugere, og derfor synes jeg ikke at sammenligningen passer. Det har ikke været crewet der har været ude med riven, og derfor kan det ikke være dem der står for at rose ham. Hvis man selv mener, at man har været efter Messi1987, så går man vel også selv ud og siger "hey, du har forbedre dig, godt gået" eller noget i den dur. Det kan ikke være crewets opgave.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #155: 27 Mar 2011, 14:45 »

Hvorfor egentligt ikke? Nu håber jeg ikke det bliver en alt for kedelig pædagogisk diskussion, men det er vel brugerne siden lever af so to speak? I roser folk for at højt niveau, så kan man vel også rose folk for at forbedre sig? Siger ikke det skal være en pris eller noget, måske bare en anerkendelse (hvis der er grund til den vel at mærke).

Igen, bare fordi man ikke har kritiseret nogen, betyder det ikke at man ikke skal rose dem når de tager kritik fra andre til sig Opstemt
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #156: 27 Mar 2011, 14:49 »

Jeg fik muligvis formuleret mig forkert.
Crewet går jo aldrig ud og direkte kritiserer brugere, og derfor synes jeg ikke at sammenligningen passer. Det har ikke været crewet der har været ude med riven, og derfor kan det ikke være dem der står for at rose ham. Hvis man selv mener, at man har været efter Messi1987, så går man vel også selv ud og siger "hey, du har forbedre dig, godt gået" eller noget i den dur. Det kan ikke være crewets opgave.

Problemmet er bare at de rigtig mange der har været efter Messi1987 ikke gør en fløjtende fis når han nu har forbedret sig.

Og det er vel crewets opgave at finde den rette mdr bruger. Og det er vel om noget et skulderklap af få den titel, jeg er ihf lidt stolt over det.
Jeg kender ikke betingelserne for at få den titel, men der er vel flere kriterier end man bare skriver en masse fornuftige indlæg og holder en god tone - for nu at gøre det hele sort og hvidt Wink

Han er heller ikke min favorit, men han skal have min nominering for jeg vil væde næsten hvad som helst på at hvis jeg ikke havde nævnt ham så var der ingen der havde overvejet ham det mindste. Og det er jo nok rert alene om alligevel Wink
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #157: 27 Mar 2011, 14:50 »

Problemmet er bare at de rigtig mange der har været efter Messi1987 ikke gør en fløjtende fis når han nu har forbedret sig.

Det er altid nemmere at pille folk ned og kritisere dem, end at bygge dem op og rose dem, specielt i DK Wink
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #158: 27 Mar 2011, 15:10 »

Hvorfor egentligt ikke? Nu håber jeg ikke det bliver en alt for kedelig pædagogisk diskussion, men det er vel brugerne siden lever af so to speak? I roser folk for at højt niveau, så kan man vel også rose folk for at forbedre sig? Siger ikke det skal være en pris eller noget, måske bare en anerkendelse (hvis der er grund til den vel at mærke).

Igen, bare fordi man ikke har kritiseret nogen, betyder det ikke at man ikke skal rose dem når de tager kritik fra andre til sig Opstemt
Fordi det ikke er det, der er crewets funktion. Som du selv siger, det bliver en pædagogisk diskussion, og dette er ikke en børnehave hvor alle skal tages i hånden. Siden er her ikke for at klappe folk på ryggen. Selvfølgelig er det brugerne der holder siden kørende, fordi uden dem ville siden ikke være her, men vi skal altså heller ikke til at sige "Nej hvor er du dygtig, du har lært at argumentere" eller "Nu kan du lave nutids-r, så får du en hat af papir.".

@JKJ
Du har muligvis ret i at folk ikke lægger mærke til det, men igen, så synes jeg altså ikke at det kan være crewets opgave at gøre brugerne opmærksomme på en troll der ikke er en troll længere.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #159: 27 Mar 2011, 15:15 »

Haha nej har måske udtrykt det forkert, og det er mere en generel diskussion. Men synes da godt crewet kunne anerkende sine brugere endnu mere end man gør Smiley Det handler jo ikke om at det er en børnehave, eller skole, man skal ikke undervise nogen i noget hehe, så ville det blive svært at være crew Peace

Du får det til at lyde som om man skal opsøge brugere og rygklappe dem hele tiden, det siger jeg ikke.

Men prøv lige at sætte dig i en bruger som Messis situation. Nu er han blevet skudt ned under gulvtæppet rigtig meget (er mit indtryk), med ikke altid lige pæne kommentarer. Så kan man sige at det var han selv ude om osv. men han har så formået at tage den kritik til sig alligevel, hvor usaglig den end måtte have været. Det er sgu ok gjort, og ikke alle forundt at have den evne at være så stædig og ikke bare skride Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #160: 27 Mar 2011, 15:19 »

Det er vel crewets opgave at se hvem der har fortjent denne titel. Jeg kender som sagt ikke kriterierne de går efter men det er vel en anerkendelse at få denne titel.
Og hvorfor ikke give den til en som har forbedret sig?

Hvorfor er det altid de samme der kommer i betragtning, hvorfor ikke give en måske lidt kontroversiel bruger lidt anerkendelse som han altså har fortjent ved den store forbedring han nu engang har gjort herinde.
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #161: 27 Mar 2011, 15:29 »

Det må tilgengæld så være crewets opgave at stoppe den usaglige kritik. Men som du selv siger, så kan man altså også selv være uden om det, og det synes jeg i den grad at Messi1987 har været. Hvis nogen virkelig gør noget godt, så synes at ros er helt på plads, men ros for at være ordinær? Der synes jeg, at man strammer den.

Det er vel crewets opgave at se hvem der har fortjent denne titel. Jeg kender som sagt ikke kriterierne de går efter men det er vel en anerkendelse at få denne titel.
Og hvorfor ikke give den til en som har forbedret sig?

Hvorfor er det altid de samme der kommer i betragtning, hvorfor ikke give en måske lidt kontroversiel bruger lidt anerkendelse som han altså har fortjent ved den store forbedring han nu engang har gjort herinde.
Fordi det er månedens bedste bruger. Jeg har allerede prøvet at forklare det tidligere.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #162: 27 Mar 2011, 15:45 »

Det må tilgengæld så være crewets opgave at stoppe den usaglige kritik. Men som du selv siger, så kan man altså også selv være uden om det, og det synes jeg i den grad at Messi1987 har været. Hvis nogen virkelig gør noget godt, så synes at ros er helt på plads, men ros for at være ordinær? Der synes jeg, at man strammer den.
Fordi det er månedens bedste bruger. Jeg har allerede prøvet at forklare det tidligere.

Kan godt følge dig, hvis handlede om at om rose for at være ordinær. Kunne heller aldrig finde på at rose mine børn for at gøre noget man forventer de bare gør, sådan må det være. Men rosen skulle udelukkende bestå i at have evnen til, specielt i den alder, at kunne modtage kritik, hvor hård og usaglig den end måtte have været, reflektere på den og tage den til sig Wink

Men anywho, det giver ikke rigtig meget mening at snakke videre, vi er allerede langt ude Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #163: 27 Mar 2011, 15:50 »

Ja man skal have ros fra at gå fra at være uden for pædagoisk rækkevide til at være ordinær. Det synes jeg faktisk er et kæmpe skridt i den rette retning og det har været sådan i et stykke tid.

Og det er vel alt andet lige crewet der bestemmer om han er ordinær eller ej.

Jeg mener stadig at JakobE skal have titlen, men Messi1987 har taget et kæmpe skridt i den rette retning og det skal han have ros fra.
Jeg er en af dem der har været efter ham i den grad, men er også stolt nok til at kunne give ham den kredit han fortjener når han har forbedret sig som han har.
Det er der desværre bare ikke så mange andre der kan.
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #164: 27 Mar 2011, 17:33 »

JKJ har da en pointe, i og med, at man ihf. bør anerkende Messi1987 på en eller anden måde. Når man kritiserer folk, bør man anerkende at de tager det til efterretning. Det er imo en af de bedste evner at have, og en af de sværeste af mestre. Men er samtidig enig i, at den der kåret til månedens bruger, er den der har haft det højeste niveau. Men alt afhænger af definitionen på "Månedens bruger". Måske crew skulle lave sådan en til alle månedskåringer, og ligge dem frem til offentlig skue?

Jeg er ikke helt enig i din sidste ide Tunge Men det skyldes udelukkende, at jeg ikke synes man skal belønnes i form af en pris, for at man kan agere ordentligt i en debat Smiley En bruger der er middelmådig og gennemsnitlig fra start, men som pludselig bliver bedre en sine debatter, vil jo sjældent få en pris som denne, netop fordi de ikke fik negativ opmærksomhed i forvejen.

Jeg synes dog at alle skal gøre det en dyd at rose de folk, man mener fortjener ros. Hvis man mener Messixxxx skal have ros, så giv ham den ros. Det kan kun løfte både hans moral, holdning og debatevne fremadrettet. Ved at vise den tillid og ved at give det skulderklap som det er at give en ros direkte, det tror jeg på er en god måde at lede folk på rette vej Smiley Og sådan en gang ros tror jeg hjælper mindst ligeså godt som en pris, hvis nu man kigger i det større perspektiv Smiley ... Vi skulle jo gerne kunne "uddanne" mere end 12 gode debatører pr. år  PeaceTunge
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010