home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 604 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Award forslags-tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Award forslags-tråden  (Læst 119169 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #135: 27 Mar 2011, 13:41 »

Hvad med nej.

En person - der ikke har været aktiv nok til at vinde - men alligevel har gjort sig fortjent til at blive nævnt, er Plutonium.

Jeg synes da bestemt godt man kan belønne en bruger for hans store forbedrelser her på siden. Han er måske ikke den oplagt vinder men han gør kæmpe store positive fremskridt.

Fordi man har været en troll tidligere så skal man vel ikke straffes for det når man har forbedret sig?
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #136: 27 Mar 2011, 13:42 »

Jeg synes da bestemt godt man kan belønne en bruger for hans store forbedrelser her på siden. Han er måske ikke den oplagt vinder men han gør kæmpe store positive fremskridt.

Fordi man har været en troll tidligere så skal man vel ikke straffes for det når man har forbedret sig?


Men man skal vel heller ikke belønnes for at være gennemsnitlig?
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #137: 27 Mar 2011, 13:46 »

Jeg synes da bestemt godt man kan belønne en bruger for hans store forbedrelser her på siden. Han er måske ikke den oplagt vinder men han gør kæmpe store positive fremskridt.

Fordi man har været en troll tidligere så skal man vel ikke straffes for det når man har forbedret sig?

Og det kan han da få i form af ros, som du giver ham nu. Men ligefrem at gøre ham til månedens bruger, er nok at stramme den. Desuden synes jeg ikke, det ville være fair overfor folk som Hawk og Jakob E, der altid har et højt niveau, men aldrig har vundet.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #138: 27 Mar 2011, 13:48 »

Og det kan han da få i form af ros, som du giver ham nu. Men ligefrem at gøre ham til månedens bruger, er nok at stramme den. Desuden synes jeg ikke, det ville være fair overfor folk som Hawk og Jakob E, der altid har et højt niveau, men aldrig har vundet.

Måske en "Før-syntes-vi-du-var-en-troll-nu-synes-vi-du-er-en-super-duper-ding-dong-dynamo-max-super-fætter" pris? Opstemt
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #139: 27 Mar 2011, 13:51 »

Jeg synes da bestemt godt man kan belønne en bruger for hans store forbedrelser her på siden. Han er måske ikke den oplagt vinder men han gør kæmpe store positive fremskridt.

Fordi man har været en troll tidligere så skal man vel ikke straffes for det når man har forbedret sig?

Fordi man går fra at være fuldkommen væk, til blot at være helt almindelig, så skal man da ikke vinde. I det hele taget bør ens tidligere handlinger ikke have indflydelse på valget af månedens bruger.
Hvis man tager en angriber i PL der har brændt 100 friløbere i januar og februar, ikke har scoret overhovedet og generelt spillet som om han hørte hjemme i serie 6. Hvis den spiller i marts så scorer på de chancer han skal, og måske laver 2-3 mål i den måned, så vinder han jo heller ikke månedens spiller, fordi han har forbedret sig, fordi han er jo stadig bare gennemsnitlig. Hvis han havde scoret 15 mål, så skulle han selvfølgelig vinde, fordi så må han givet vis have været den bedste i den måned.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #140: 27 Mar 2011, 13:51 »

Men man skal vel heller ikke belønnes for at være gennemsnitlig?

Det har jeg ikke sagt.

Jeg siger han kan komme i betragtning fordi hans niveau er højnet ret voldsomt på det seneste og han er ikke den pain in the but og troll som han engang var.

Han er begyndet at kunne se ud over sin egen lille næstetip når det gælder andre klubber og spilelre end Barca og Messi.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #141: 27 Mar 2011, 13:52 »

Jeg synes da bestemt godt man kan belønne en bruger for hans store forbedrelser her på siden. Han er måske ikke den oplagt vinder men han gør kæmpe store positive fremskridt.

Fordi man har været en troll tidligere så skal man vel ikke straffes for det når man har forbedret sig?


Prisen skal dog heller ikke gives til den, der forbedrer sig mest, men til den, der har været den bedste bruger. Det har Messi ikke været i min optik.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #142: 27 Mar 2011, 13:53 »

Jeg synes da bestemt godt man kan belønne en bruger for hans store forbedrelser her på siden. Han er måske ikke den oplagt vinder men han gør kæmpe store positive fremskridt.

Fordi man har været en troll tidligere så skal man vel ikke straffes for det når man har forbedret sig?


Rigtig godt at rose ham, JKJ! Når folk så gøre noget positivt, så skal de også have kredit for det, men en titel til månedens bruger, synes jeg nu ikke hører hjemme.
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #143: 27 Mar 2011, 13:54 »

Det har jeg ikke sagt.

Jeg siger han kan komme i betragtning fordi hans niveau er højnet ret voldsomt på det seneste og han er ikke den pain in the but og troll som han engang var.

Han er begyndet at kunne se ud over sin egen lille næstetip når det gælder andre klubber og spilelre end Barca og Messi.
Ja hurra. Det er da noget de fleste kan, man får da heller ikke en præmie for at gennemføre folkeskolen.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #144: 27 Mar 2011, 13:56 »

Fordi man går fra at være fuldkommen væk, til blot at være helt almindelig, så skal man da ikke vinde. I det hele taget bør ens tidligere handlinger ikke have indflydelse på valget af månedens bruger.
Hvis man tager en angriber i PL der har brændt 100 friløbere i januar og februar, ikke har scoret overhovedet og generelt spillet som om han hørte hjemme i serie 6. Hvis den spiller i marts så scorer på de chancer han skal, og måske laver 2-3 mål i den måned, så vinder han jo heller ikke månedens spiller, fordi han har forbedret sig, fordi han er jo stadig bare gennemsnitlig. Hvis han havde scoret 15 mål, så skulle han selvfølgelig vinde, fordi så må han givet vis have været den bedste i den måned.

Men det er jo ikke muligt herinde.

Messi1987 vil i stort set alles øjne herinde være en troll og en træls for at sige det på jysk.
Ingener objektive nok til det og alle vel kigge på hans tidligere bedrifter.

Underligt nok så skal Jakob E, ikke fordi jeg er uenig på nogen måde, belønnes med en månedens bruger titel fordi han er blevet bedre til at debattere herinde og også kan se ud over sin Lampard/Chelsea næse.

Hvori er forskellen?

Jeg har jo heller ikke sagt at Messi1987 skal vinde men bare sagt han bør komme i betragtning  Peace
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #145: 27 Mar 2011, 13:58 »

Det har jeg ikke sagt.

Jeg siger han kan komme i betragtning fordi hans niveau er højnet ret voldsomt på det seneste og han er ikke den pain in the but og troll som han engang var.

Han er begyndet at kunne se ud over sin egen lille næstetip når det gælder andre klubber og spilelre end Barca og Messi.

Men det kan jeg også. Må jeg så også gerne bede om en nominering? pft
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #146: 27 Mar 2011, 13:59 »

Men det er jo ikke muligt herinde.

Messi1987 vil i stort set alles øjne herinde være en troll og en træls for at sige det på jysk.
Ingener objektive nok til det og alle vel kigge på hans tidligere bedrifter.

Underligt nok så skal Jakob E, ikke fordi jeg er uenig på nogen måde, belønnes med en månedens bruger titel fordi han er blevet bedre til at debattere herinde og også kan se ud over sin Lampard/Chelsea næse.

Hvori er forskellen?

Jakob E har forbedret sig på et helt andet niveau. Det er jo ikke hans forbedring, men hans nuværende niveau, der er meget højt, der bør belønnes. Messi1987 kommer jo ikke i nærheden af det niveau. Kan du vitterligt ikke se det?
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #147: 27 Mar 2011, 14:02 »

JKJ har da en pointe, i og med, at man ihf. bør anerkende Messi1987 på en eller anden måde. Når man kritiserer folk, bør man anerkende at de tager det til efterretning. Det er imo en af de bedste evner at have, og en af de sværeste af mestre. Men er samtidig enig i, at den der kåret til månedens bruger, er den der har haft det højeste niveau. Men alt afhænger af definitionen på "Månedens bruger". Måske crew skulle lave sådan en til alle månedskåringer, og ligge dem frem til offentlig skue?
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #148: 27 Mar 2011, 14:10 »

Først vil jeg gerne sige tak til Verdenskrig, Hamza, Duff, JKJ og DanielNordentoft, som alle mener jeg er det bedste bud som månedens bruger. Uanset om jeg skulle gå hen at vinde eller ej, så er det en stor ros, som jeg gerne vil takke for.

Det er lidt svær at deltage i denne debat, da jeg selv er en af hovedpersonerne. Det gør ikke noget, andet end at jeg ikke rigtig har nogen mening. Messi1987 har forbedret sig, og det er selvfølgelig positivt. Det tror jeg faktisk de fleste er enige om, mens debatten ligger i, at han ikke kan vinde månedens bruger, ved at have oppet sig på et niveau, der ikke er mere end gennemsnitligt. Men jeg vil ikke komme med nogen mening om, om han fortjener titlen som månedens bruger. Når jeg selv er en af hovedpersonerne i debatten, vil jeg ikke bedømme den anden hovedperson. Det lader jeg jer om. Smiley
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #149: 27 Mar 2011, 14:11 »

Men det er jo ikke muligt herinde.

Messi1987 vil i stort set alles øjne herinde være en troll og en træls for at sige det på jysk.
Ingener objektive nok til det og alle vel kigge på hans tidligere bedrifter.

Underligt nok så skal Jakob E, ikke fordi jeg er uenig på nogen måde, belønnes med en månedens bruger titel fordi han er blevet bedre til at debattere herinde og også kan se ud over sin Lampard/Chelsea næse.

Hvori er forskellen?

Jeg har jo heller ikke sagt at Messi1987 skal vinde men bare sagt han bør komme i betragtning  Peace
For det første, jeg har aldrig sagt at JakobE skal vinde. Ikke at jeg siger, at han ikke skal. Jeg følger simpelthen ikke med nok til at kunne sige det, men jeg følger i hvert fald nok med til at sige, at Messi1987 ikke skal.
Meeen når det så er sagt, så har JakobEs hæmsko lige netop været, at han ikke så andet, men udover det så har han jo altid været en dygtig debattør, og det sidste han har manglet, har så været objektivitet. Om den så er kommet, må jeg indrømme at jeg ikke har lagt mærke til, da jeg generelt ikke følger med i Chelsea-tråden.

At det er svært at få folk til at ændre indtryk af en har du ret i. Men sådan er det her, såvel som det er ude i den virkelige verden. Folk danner sig et indtryk, og det indtryk er svært at få ændret. Det må man bare lære at leve med, og så må man forsøge at ændre sig, hvis man ikke er tilfreds med den respons man modtager.

JKJ har da en pointe, i og med, at man ihf. bør anerkende Messi1987 på en eller anden måde. Når man kritiserer folk, bør man anerkende at de tager det til efterretning. Det er imo en af de bedste evner at have, og en af de sværeste af mestre. Men er samtidig enig i, at den der kåret til månedens bruger, er den der har haft det højeste niveau. Men alt afhænger af definitionen på "Månedens bruger". Måske crew skulle lave sådan en til alle månedskåringer, og ligge dem frem til offentlig skue?
Ja i nogen sammenhænge. Her synes jeg ikke at det er nødvendigt. Det er et forum, ikke en skole.

Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010