home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:48:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 647 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FMFreaks FC Kamprum FIFA10
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 380 Udprint
Forfatter Emne: FMFreaks FC Kamprum FIFA10  (Læst 198770 gange)
Swizz CataR
Manager

Sv: FMFreaks FC Kamprum
« Svar #915: 22 Jun 2010, 20:19 »

Nu har jeg givet HansenLFC besked på hvorfor tråden er blevet flyttet. Smiley

Helt som BB 88 påpeger, så er "kvaliteten" af de mange indlæg i denne tråd ikke til at ligge i baren, men derimod til at ligge i børnehaven. Hvorvidt folk kigger i børnehaven eller baren er intet argument for, hvor denne tråd bør ligge, og tråden vil derfor under ingen omstændigheder blive flyttet tilbage på det grundlag Smiley

Jeg håber dog på vejene af Crewet, at I vil lade være med at tage flytningen som om det er gjort for at være onde mod jer - Det er simpelthen under vores værdighed. Derimod er det blot et spørgsmål om at placere tråden korrekt, hvilket nu er tilfældet Wink

Fortsat godt spil I har gang i Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

HansenLFC
Gæst

« Svar #916: 22 Jun 2010, 20:53 »

Jeg vil ikke tabe denne kamp uden at give modstand. Dette er ikke henvendt til dig Swizz CataR, men alletiders du vil give svar.

Jeg undre mig meget over den tråd er flyttet. Da Niklas lavede denne klub for omkring et halv år siden, samlede det mange i starten og døde ud. Vi har så stille og roligt spillet denne klub op, og har vel nået højtepunktet inden for den sidste uges tid. Med mange nye tilmeldinger, mange flere spillere klar sammetid og meget højere nivaeu i kampene. Fremtiden ser meget meget sort ud, som jeg ser det ihvertfald. Men jeg kan virkelig ikke se hvordan dette bliver et problem efter et halvt år.

Jeres argument er der flyver for mange beskeder over tastaturet uden ordenlig indhold. Kan tildels give jer ret. Der vil flyve mange beskeder ud med "Gør nu lige det, istedet for det der" men sådan er det jo også på et fodboldhold, som dette jo er bare i et spil. Men vi bruger jo netop tråden som kamprum. Med holdstilling inden kampen, kritik og muligheder i pausen. Efter kampen ser vi tilbage på hvad som gik godt og skidt og ser hurtigt frem mod næste kamp.

Jeg kan slet ikke forstå at det kan irritere jer at der disse beskeder. Man bestemmer jo helt selv hvilke emner man vil klikke på og hvad man ikke gider læse. "I" kan jo heller ikke bestemme hvad butikkerne skilter med på gaden, men i kan forholde jer til om det er noget i gider se nærmere på eller om det er noget i læser og går videre.

Der findes også mange flere tråde i baren som slet ikke høre til der, hvis denne tråd ikke gør. Som jeg skrev på forinden, "Odds tråden" der går det hele ud på at vise frem hvad man har lavet og alle slutter af med at skrive, hvad synes i om den og går den hjem? Der er satme meget debat i at skrive "Hej lille Lars, din kupon tror jeg på". Konsol tråden som også findes inde i baren, er ikke kommet op på samme højder som inden siden fik slettet indhold, men indenda var det jo fuldstændig det samme, hvor man skrev frem og tilbage med kampensforløb og hændelser. Der var ikke rødt kort der og du fik et billigt straffe osv.... Eller alle Johns + flere`s fifa turneringer som har virket ligesom vores kamptråd.

:S

Folk som ikke spiller med + admins. Undre sig nok over hvorfor jeg ser så stort et problem i det her.
Det er ikke over placeringen som sådan, hvis i mener vi er barnlig eller hvad man skal ligge i ordet børnehave så fred være med det. Men mange følger "seneste aktive emner" i toppen af skræmen når de klikker rundt her på siden. Jeg ved ikke af hvilken grund at børnehaven ikke må ses? Når folk ikke er vænnet til at kigge i denne tråd, så bliver det mere end svært at logge nye til og få gamle spillere med igen da de ikke ved at den er placeret her og at det bliver vist i toppen.

Folk kommer ikke steder de ikke kommer normalt. Folk handler ind de samme steder, køber tøj de samme sted, ser fodbold de samme steder. Folk er rutine præget og det ændre man altså ikke lige sådan.

Mit ønske er som sådan ikke at tråden bliver rykket tilbage, men bare at "børnehaven" ryger op i senest aktive emner. Da det betyder sygt meget at man bliver set der. Så kan i for min skyld holde mig i børnehaven resten af livet 

Men kære admins. Ta det op til overvejelse virkelig. 45 af jeres brugere er medlemmer af denne klub! Kig på hvor dødt det har været idag, iforhold til igår. Det er smadret, godt og grundigt. Hvor tit er i her måske selv ?

FMFreaks FC  - ÆRET VÆRE DIT MINDE

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #917: 22 Jun 2010, 21:32 »

skal vi ikke lige have et par kampe??

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #918: 22 Jun 2010, 21:33 »

Jeg er klar Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #919: 22 Jun 2010, 21:34 »

Når du siger, at "vi" som udenforstående ikke kan sætte os ind i, at det kan være såå vigtigt, så er det korrekt - Jeg kan i hvert fald ikke. Folk som er interesserede I jeres tråd vil nok finde den, ellers må I jo selv informere dem omkring dens nye beliggenhed. Ellers er der jo også en søgefunktion her på siden Smiley

At tråden har været død idag er ikke lig med at den konstant vil være død fremadrettet. Smiley Uden overdrivelse, så smed I cirka små 200 indlæg på 6-7 timer igår (Se side 49 til 61), og så er det ikke længere blot graden af hver indlæg der tages højde for, men så går det virkelig som en tilnærmelse til spam. Smiley

Igen vil jeg gerne fremhæve, at pladceringen af denne tråd såvel som nogen anden, ikke er tiltænkt hvor folk ser tråden. Det kommer an på hvor den hører til, og denne tråd hører til i børnehaven Smiley At den er blevet flyttet, mens andre tråde måske ikke er det kan meget vel også tages som et tegn på, at de mange indlæg de sidste par dage i høj grad har ændret trådens facon Smiley

Så som sagt, jeg tror ikke situationen er helt så slem som du/I gør det til Smiley Lad os nu se Smiley

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #920: 22 Jun 2010, 21:36 »

HansenLFC
Gæst

« Svar #921: 22 Jun 2010, 21:40 »

####Swizz CataR####

Der var god aktivtet igår ja. Men hvordan kan i være utilfredse med det?

Nu spillede vi også fra ca 13 - 3 om natten. Så klart at der har været gang i den. Eftersom der stort set blev spillet hele tiden i det tidsrum.

Hvad er problemet i de mange beskeder? Det stiller jer da på ingen måde i dårligt lys.....

Uforstående er i da ikke alle i crewet, Crazy Poul spiller ofte med, og måske flere...

Jeg vil gerne vide, hvorfor at man ikke vælger at fremhæve tråden i aktive emner øverst? Hvad er forklaringen på at børnehaven ikke må ses?
« Seneste Redigering: 22 Jun 2010, 21:45 af HansenLFC » Logged

GatoGordo
Reserveholdsspiller

« Svar #922: 22 Jun 2010, 21:44 »

ja lad os spille Wink  - synes iøvrigt det er dybt godnat at flytte tråden da folk nok glemmer at den eksisterer, fordi de glemmer og kigge, og så dør den måske lidt langsomt, det var fint nok at flytte den hvis det var de samme 3 der postede men nu kommer der hele tiden nye til, og det gør der måske ikke, lige så snart den bliver flyttet.. - og forstår ikke at nogle posts bliver betragtet som spam ?? - det trods alt nok en af de eneste tråde der holder sig 100 % til emnet og ikke ender i en masse OT ?! - men det jo bare min mening Smiley .. - lang smøre, skal vi spille, er folk friske ? Opstemt

GatoGordo
Reserveholdsspiller

« Svar #923: 22 Jun 2010, 21:45 »

####Swizz CataR####

Nu spillede vi også fra ca 13 - 3 om natten. Så klart at der har været gang i den. Eftersom der stort set blev spillet hele tiden i det tidsrum.

Jeg vil gerne vide, hvorfor at man ikke vælger at fremhæve tråden i aktive emner øverst? Hvad er forklaringen på at børnehaven ikke må ses?
ja at folk er aktive, kan jeg heller ikke se problemet i ?  Huh

HansenLFC
Gæst

« Svar #924: 22 Jun 2010, 21:46 »

Jeg er frisk efter landskampen ... Omkring en halv time ..

Swizz CataR
Manager

« Svar #925: 22 Jun 2010, 21:48 »

####Swizz CataR####

Hvad er problemet i de mange beskeder? Det stiller jer da på ingen måde i dårligt lys.....

Uforstående er i da ikke alle i crewet, Crazy Poul spiller ofte med, og måske flere...

Der er skam intet problem i at I holder høj aktivitet, eller at I holder jer til emnet Smiley Såfremt emnet hører til i børnehaven, så er det dog der det skal placeres. Angående antallet af indlæg refererer jeg dog kun til tiden 19:35 til 2:15 ca Smiley

Hvorfor børnehaven ikke indgår i senest aktive ved jeg desværre ikke, men jeg kunne forestille mig, at det var fordi man mener mange indlæg i børnehaven ikke har den store FM-relevans - Hvilket jo et eller andet sted også er tilfældet her Smiley Ikke at det skal være jer en hindring - det er super dejligt når I finder sammen om noget fælles via sidens forum - men modsat er FM det vigtigste på siden, trods I måske er 50, der også har noget fælles omkring Fifa Smiley

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #926: 22 Jun 2010, 21:51 »

ja at folk er aktive, kan jeg heller ikke se problemet i ?  Huh

Det er jo ikke aktiviteten, der er problemet, men det I/vi skriver.

Ofte bliver, der bare skrevet noget i stil med: "Det var min, jeg skulle have scoret" eller sågar, noget fuldstændigt intet sigende som: "Neeeeej!" eller noget i den stil.

Derfor kan jeg godt forstå, at crewet flytter tråden, da sådanne indlæg ikke hører til på et debatforum. Grunden til, at børnehaven ikke er oppe i "Senest aktive" er, fordi det lige netop er tråde med indhold som denne, der ligger der og derfor ikke hører til på et seriøst debatforum. (Den forklaring har jeg ihf. læst før her på siden.)

Så selvom jeg en gang imellem selv er med, kan jeg godt forstå, at crewet flytter den. Hvis folk vil, så skal de nok finde den, selvom den ligger i børnehaven.

HansenLFC
Gæst

« Svar #927: 22 Jun 2010, 21:54 »

Der er skam intet problem i at I holder høj aktivitet, eller at I holder jer til emnet Smiley Såfremt emnet hører til i børnehaven, så er det dog der det skal placeres. Angående antallet af indlæg refererer jeg dog kun til tiden 19:35 til 2:15 ca Smiley

Hvorfor børnehaven ikke indgår i senest aktive ved jeg desværre ikke, men jeg kunne forestille mig, at det var fordi man mener mange indlæg i børnehaven ikke har den store FM-relevans - Hvilket jo et eller andet sted også er tilfældet her Smiley Ikke at det skal være jer en hindring - det er super dejligt når I finder sammen om noget fælles via sidens forum - men modsat er FM det vigtigste på siden, trods I måske er 50, der også har noget fælles omkring Fifa Smiley

Hvad har odds, tøj, eksame, skole osv. at gøre med FM? Det bliver fremhævet.

Vil mene at fifa høre ind under samme kalogori, som det. Altså baren.

Jeg fatter dog stadigvæk intet!

// Vil godt beklage det er dig som står forskud, efter som du ikke flyttede den !
« Seneste Redigering: 22 Jun 2010, 21:56 af HansenLFC » Logged

Swizz CataR
Manager

« Svar #928: 22 Jun 2010, 22:00 »

Nu vil jeg ikke retfærdiggøre hvorfor hver enkelt tråd ligger som den gør. Men netop som Wicked fremhæver, så er udtrykkene i denne tråd i så lav diskusionsgrad som muligt, hvilket fx ikke er tilfældet i skoletråden i helt samme grad Smiley

Men igen, netop som Wicked også siger, hvis folk gerne vil finde tråden, så gør de også det. Smiley Fifa-trådene har også fået andre afslag tidligere på andre områder, så det er heller ikke fordi de er fredet Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #929: 22 Jun 2010, 22:01 »

# Folk som kommer i baren, er jo ikke videre seriøse ! Baren = Sjov og ballade ..

Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 380 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010