|
Fernando
Gæst
|
|
Hej er Huddersfield i starten af anden sæson og er rykket op!  skal jeg sælge Alex smithies for omkring de 10-14 mio. og købe Charles Itandje i stedet for på en fri transfer? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marchang
|
|
Helt klart no deal. du kan få meget mere for ham!
|
|
|
|
|
|
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
No Deal! Sælg ham aldrig! Bliver Englands bedste keeper! 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Zachar
|
|
Navn: Daniel Alves Klub: FC. Barcelona Købe/Sælge: Sælge Køber/Sælger: Man Utd / Man City Beløb: 340 mio. Sæson: 1. Sæson - Vinter Løn: 980.000 pr. uge
??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
emil5417
|
|
Sælg og så hent Diego Renan
|
|
|
|
|
|
Arsenal<3
|
|
|
|
|
Zachar
|
|
Sælg og så hent Diego Renan Tror det bliver lidt svært da han er røget afsted til de evige rivaler fra Real Madrid...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
No Deal! Sælg ham aldrig! Bliver Englands bedste keeper!  Han var utilfreds  så solgte ham for 18 mio. til Dortmund og købte David James 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Navn: Jack Rodwell Klub: Barcelona Købe/Sælge: Købe Beløb: 150.000.000 ( 130.000.000 over 48 måneder) Sæson: Lige startet 10.3.0 Så smutter jeg til årets første træning, håber i vil svare imens 
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
2770-Realfan
|
|
Deal - 150 mio. er en meget pæn pris for ham. Det er ikke for meget, da han er et stort talent, men samtidig er det heller ikke årets røverkøb.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dreamdrea
|
|
Deal - 150 mio. er en meget pæn pris for ham. Det er ikke for meget, da han er et stort talent, men samtidig er det heller ikke årets røverkøb.
hey hva er det for et skin du har som status herinde? jeg sys det er fedt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Navn: Riki Klub: Betis Købe/Sælge: Jeg køber Køber/Sælger: sælgeren er Derpotivo Beløb: 7 mio.  Sæson: 2 Løn: 150.000 skal jeg købe?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arsrea
|
|
Navn: Riki Klub: Betis Købe/Sælge: Jeg køber Køber/Sælger: sælgeren er Derpotivo Beløb: 7 mio.  Sæson: 2 Løn: 150.000 skal jeg købe? Deal, riki er god til de mindre spanske klubber 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Er jo ikke en mindre klub  er lige rykket op! Skal jeg købe Ruben del a red til midtbanen for 22 mio. ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newcastle
|
|
Barca forlanger £100m eller knap 950 mio... deal or no deal? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|