home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:34:00 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:23:12 Bubbles Blogkonkur... #10 - Danish Viking Wa...
I går kl. 20:09:51 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  2 Brugere, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132800 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  '8' Vejen mod toppen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: '8' Vejen mod toppen  (Læst 9259 gange)
dida
Gæst
 
'8' Vejen mod toppen
« : 08 Jun 2010, 10:30 »



-Intro-
00.00.00
Hjerteligt velkommen til min nye blog her på Fmfreaks. Efter min gamle om Aarhus Fremad blev slettet. Jeg kan lige hurtigt informere om, at det lykkedes for mig at sikre direkte oprykning foran FC Hjørring. Desværre blev det hele jo slette som de fleste nok ved, men skrivelysten er stadig meget stor, og derfor har jeg nu valgt at skrive en ny blog. Jeg havde skrevet i ”Fremtidige blogs tråden”, at det vil blive en blog om Leeds, men det blev det ikke alligevel, da jeg ikke syntes om det hold alligevel. Derfor har jeg valgt et nyt hold, som jeg dog ikke vil afsløre endnu, men i må gerne gætte på holdet, og billedet kan nok godt hjælpe lidt. Jeg vil skrive ligesom i Aarhus Fremad bloggen, så det er der ikke noget nyt i.

Jeg vil ligge høj vægt på både det grafiske og det skriftlige. Jeg vil især komme med mange billeder fra selve byen, da det er en utrolig smuk by. Jeg regner med en lang og god blog, og håber der er mange der vil følge med.

« Seneste Redigering: 22 Jun 2010, 22:41 af dida » Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' Vejen mod toppen
« Svar #1: 08 Jun 2010, 10:39 »

Gætter på PSG Smiley
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' Vejen mod toppen
« Svar #2: 08 Jun 2010, 11:12 »

Jeg håber på Paris FC  Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '1' Vejen mod toppen
« Svar #3: 08 Jun 2010, 11:12 »

eller Paris FC Peace

too slow  Forlegen
Logged

dida
Gæst
 
Sv: '1' Vejen mod toppen
« Svar #4: 08 Jun 2010, 13:52 »

Mange tak for de mange bud Smiley jeg kan sige så meget at det rigtige bud er kommet, men hvem det bliver må i vente til i aften, når jeg engang får fri fra arbejde, med at finde ud af (;
Logged

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '1' Vejen mod toppen
« Svar #5: 08 Jun 2010, 14:04 »

det er da 100% paris fc
Logged

dida
Gæst
 
Sv: '1' Vejen mod toppen
« Svar #6: 08 Jun 2010, 14:33 »

det er da 100% paris fc
Nu må vi se Smiley
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: '1' Vejen mod toppen
« Svar #7: 08 Jun 2010, 20:56 »

Jeg håber på Paris FC  Smiley
Enig. Smiley Klart det sjoveste at høre om. Wink
Logged

dida
Gæst
 
Sv: '1' Vejen mod toppen
« Svar #8: 08 Jun 2010, 22:34 »

Enig. Smiley Klart det sjoveste at høre om. Wink
går i gang med at skrive en update nu, hvor jeg afsløre hvilken pariser klub det er Smiley
Logged

dida
Gæst
 
Sv: '1' Vejen mod toppen
« Svar #9: 08 Jun 2010, 23:22 »



-Ny start i Paris-
24.06.2009
Der var i dag indkaldt til pressemøde, i den østlige del af Paris. Det var fodboldklubben Paris FC, som havde indkaldt til pressekonference. Efter sigende, skulle de have planlagt at fyrre deres nuværende manager Jean-Luc Vannuchi. Pressemødet skulle foregå på Stade Charléty. Der var dog ikke ankommet så mange journalister op. Nu ligger klubben også kun i Championnat National, så der er ikke den helt store interesse i klubben. Selvom klubben i år har 40 års jubilæum, så har de aldrig vundet den bedste liga i Frankrig, og deres bedste placering nogensinde var da de i år 1973 endte på en 12. plads i Ligue 1.

Ligesom alle rygterne havde fortalt os, så var det en fyring der var under opsejling i FC Paris. Da manager Jean-Luc Vannuchi og bestyrelses formanden Guy Cotret trådte ind i presselokalet, var det ikke ligefrem det sædvanlige smilende og galde ansigt de to herre havde taget på, men et mere bedrøvet og nedtrykt ansigt. Allerede da viste man godt hvad der skulle ske. Den første der tog ordet var formanden Guy Cotret.

-” Jeg er meget ked af at vi i dag må sige farvel til Jean-Luc Vannuchi. Han har blot været i klubben et lille halvt år, og det er derfor heller ikke på grund af resultaterne at vi i dag har valgt at sige farvel til Jean-Luc Vannuchi. Grunden er derimod at vi fra dags dato har valgt at lægge vores strategi om. Vi går nu ikke bare efter at være et hold i den tredje bedste række i Frankrig. Vi vil op og ligge i den bedste række, og vi vil op og vinde den. Ikke nok med det, men vi vil også satse på franskespillere og have et holde der som minimum består af 75 % franskmænd. Selvom Vannuchi er en god, ung og talent fuld manager, har vi alligevel valgt at fyre ham. Vi føler at når vi her efter 40 års eksistens, vælger at ligge strategien om, så skal vi da også have en ny manager.” Berettede bestyrelsesformand Guy Cotret.   

Det lyder alt sammen meget spændende med FC Paris’s nye start, og vi må da håbe at de får succes med deres nye projekt. Der er i hvert fald ingen tvivl om at grundlagt for at skabe et nyt fransk stor hold er optimalt. De har et super flot stadion, men plads til hele 20.000 tilskuere. Derudover har de en ganske fin økonomi, og faktisk er de den anden rigeste klub i Championnat national. Målet om at der som minimum skal være 75 % franskmænd i klubben lyder også meget spændende, og der er da ingen tvivl om at det sikkert vil lokken flere franskmænd ud på FC Paris’s stadion Stade Charléty. Først skal de dog have fat i en ny manager, før de kan begynde den lange rejse op gennem rækkerne. 
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '2' Vejen mod toppen
« Svar #10: 09 Jun 2010, 13:59 »

Spændende - jeg er fast læser.
Jeg spillede selv med Paris FC i FM2008, så jeg glæder mig til at følge med i bloggen Smiley
« Seneste Redigering: 09 Jun 2010, 14:03 af Brodtgaard » Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '2' Vejen mod toppen
« Svar #11: 09 Jun 2010, 14:01 »

nice blog, fint layout også godt skriftligt.
Logged

FCK

dida
Gæst
 
Sv: '2' Vejen mod toppen
« Svar #12: 09 Jun 2010, 21:02 »

Spændende - jeg er fast læser.
Jeg spillede selv med Paris FC i FM2008, så jeg glæder mig til at følge med i bloggen Smiley
dejligt du følger med Smiley håber også på et spændende spil, og indtil videre er det meget interessant.
nice blog, fint layout også godt skriftligt.
mange tak for kommentaren og rosen Smiley håber du vil følge med Smiley
Logged

dida
Gæst
 
Sv: '2' Vejen mod toppen
« Svar #13: 10 Jun 2010, 12:23 »



-Ny manager fundet-
01.07.2009

Otte dage efter at Paris FC, valgte at fyre deres tidligere manager Jean-Luc Vannuchi, har de nu fundet deres nye manager. Derfor havde de igen i dag valgt at indkalde til pressemøde i Stade Charléty. Denne gang var der dog en del flere journalister der var mødt op, da sidste uges pressemøde havde skabt en del opmærksomhed, og der var mange der syntes det lød utroligt spændende med deres fremtidsplaner om at blive det bedste hold i Frankrig og om at have et hold, som minimum består af 75 % franskmænd. Nu har de så fundet deres nye
 
manager, som skal føre dem til tops i Frankrig.

Som sagt er den nye manager nu blevet fundet, og her er valget faldet på den uerfarende og ukendte Hugo Gourcuff. Han har tidligere været manager for et hold i de lavere rækker, hvor han har gjort det meget godt, men han har aldrig været manager for et hold, som ligger så højt i rækkerne som Paris FC. Hugo Gourcuff er 39 år og kommer fra Frankrig. Derudover er der sikkert mange der ville kunne huske ham for hans lange karriere på det franske landshold, hvor han nåede 73 kampe. Nu skal han så til at slå sine folder i Paris FC, og fører dem op igennem rækkerne, og skab et vinderhold. Der venter en stor opgave for Hugo Gourcuff.

-” Det er mig en kæmpe ære at blive ansat som manager her i FC Paris. Jeg syntes det er et meget spændende projekt de har gang i, og jeg vil med glæde være en del af det hele. Jeg har selv et meget stort nationalt hjerte, og elsker alt hvad der er fransk. Derfor syntes jeg også ideen om at vores hold som minimum skal bestå af 75 % franskmænd er kanon, og jeg glæder mig virkelig til at skabe dette nye storhold, som formentlig skal bliv et af de største hold i hele Frankrig. Jeg er allerede blevet taget godt i mod her i FC Paris, og alt er i den skønneste orden.” Fortalte Hugo Gourcuff.

Der ligger nu en meget stor opgave forud for Hugo Gourcuff. Han er en meget spændende manager, som vi somsagt ikke kender så meget til. jeg tror dog godt han kunne gå hen og være den rette for FC Paris, og måske endda manden der kan fører dem til tops i Frankrig. I hvert fald har han taget det hele stille og roligt og virker meget afklaret med det hele og det er i hvert fald et meget godt tegn.


Hugo Gourcuff
« Seneste Redigering: 10 Jun 2010, 12:32 af dida » Logged

dida
Gæst
 
Sv: '3' Vejen mod toppen
« Svar #14: 10 Jun 2010, 13:40 »

Det skal lige siges at Hugo Gourcuff aldrig har spillet for landsholdet i virkeligheden, og at han er en spiller jeg selv har opdigtet Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010