home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 430 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  rugekasse klub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: rugekasse klub  (Læst 14590 gange)
Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: rugekasse klub
« Svar #30: 14 Jun 2010, 16:10 »

Du kan ansøge om en rugekasse klub under bestyrelsen, bestyrelsen kan enten sige ja eller nej, hvis de siger ja går der en uge eller to. bestyrelsen finder så nogle klubber som kunne være interessante for din klub, der er tit tre klubber at vælge mellem, og du kan anbefale en af de klubber til bestyrelsen, og den klub vil så være din rugekasseklub, hvis det ovenfor ikke gav mening håber jeg dette gjorde Smiley
Den del kendte jeg godt til, men det er hvis man selv vil vælge en klub at anbefale og ikke at bestyrelsen finder nogle klubber jeg kan anbefale.

Hvis du har været i klubben i nogle år, og klaret dig godt, og bestyrelsen tror på at du ved bedst hvilken rugekasseklub du skal have, så da du anmoder om en rugekasseklub, og de siger ja, så kommer er sådan noget om at de har sagt ja, og så er der noget du kan trykke på hvor du så vælger en klub.
Måske lidt indviklet, er ikke så god til og forklare, håber du forstår Thumbs Up.
Så i stedet for når bestyrelsen har sagt ja og vil finde nogle rugekasseklubber jeg kan anbefale, så kommer det i stedet frem at jeg selv kan vælge mellem alle de mindre klubber, og de har så ikke taget nogle rugekasseklubber frem som jeg OGSÅ kan anbefale?
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: rugekasse klub
« Svar #31: 14 Jun 2010, 17:14 »

Så i stedet for når bestyrelsen har sagt ja og vil finde nogle rugekasseklubber jeg kan anbefale, så kommer det i stedet frem at jeg selv kan vælge mellem alle de mindre klubber, og de har så ikke taget nogle rugekasseklubber frem som jeg OGSÅ kan anbefale?
Ja, sådan nogenlunde.
Logged

Kolo Abib Touré

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: rugekasse klub
« Svar #32: 14 Jun 2010, 17:25 »

Okay. Så det er ikke noget man tager fejl af?
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

-Wilshere-
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: rugekasse klub
« Svar #33: 10 Maj 2011, 16:44 »

Jeg spiller med Arsenal i 2. sæson, og har en del spillere på reserveholdet, som jeg gerne vil have udlejet så de kan udvikle sig yderligere. Som i tidligere versioner af dette spil, anmoder jeg bestyrelsen om at finde en rugekasse klub til mig.

Det svarer de efter kort tid på, og kommer med 3 muligheder, hvilke jeg dog afslår alle sammen. Efterfølgende forventede jeg egentlig at de ville søge videre, men der er intet sket, og jeg kan ikke længere anmode bestyrelsen om at finde en egnet klub. Er der andre der har oplevet dette?

Jeg har overvejet at jeg formentlig bare skal vente til den nye sæson, men ville helst gerne have det ordnet inden det næste transfervindue, da jeg syntes at talenterne fortjener at komme ud og få lidt fast spilletid, samt udvikle sig så de måske kan blive en del af holdet efter sæsonen - eller sælges videre.

Er der nogle muligheder for selv at vælge fra hvilken nation man ønsker klubben kommer, kunne godt tænke mig enten Holland, Belgien eller Frankrig, da klubberne ikke er bange for at bruge de unge spillere.

Hvis nogle har lidt info på dette, ville jeg sætte stor pris på et hurtigt svar.

Jeg ser nu at jeg har postet det i FM10 tråden, men jeg spiller FM11. Sorry.
« Seneste Redigering: 10 Maj 2011, 16:49 af -Wilshere- » Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010