home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 409 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 41401 gange)
Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #15: 12 Jun 2010, 18:35 »

Ville hører om der var nogen som ville læse med på en blog om det Islandske landshold Wink

Skriv om Randers i stedet, Petur  Wink Så kan den jo kun blive en succes  Tunge
Logged

:-)

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtiddige blogs
« Svar #16: 12 Jun 2010, 18:41 »

Jeg vil absolut have interesse i Leeds. Smiley

Jeg har også spekuleret lidt i Lyngby eller Hobro, så vil gerne lige høre hvad I synes jeg skal vælge, og så en lille begrundelse? Peace

Jeg ville være begejstret, hvis du kom med en Lyngby-blog. Både fordi det er den klub jeg holder med, og så fordi jeg selv har et fremragende spil med dem, hvor jeg snart har færdigspillet min niende sæson i klubben. Det er yderst underholdende at spille med dem, og jeg kan klart anbefale det!
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #17: 13 Jun 2010, 17:11 »

Nu hvor VM feberen raser, pønser jeg lidt på at starte en landsholdsblog om England... Ville der være interesse for det?
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

dida
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #18: 13 Jun 2010, 18:01 »

Nu hvor VM feberen raser, pønser jeg lidt på at starte en landsholdsblog om England... Ville der være interesse for det?
Jeg vil med glæde følge med Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #19: 13 Jun 2010, 19:38 »

VM kører for fuld tryk i Sydafrika og derfor får det mig mere og mere til, at begynde på en VM blog. Jeg har ikke prøvet det før og jeg ved ikke hvilket hold det skal være med, men ville der være interesse for det?
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #20: 13 Jun 2010, 19:46 »

VM kører for fuld tryk i Sydafrika og derfor får det mig mere og mere til, at begynde på en VM blog. Jeg har ikke prøvet det før og jeg ved ikke hvilket hold det skal være med, men ville der være interesse for det?
Uruguay Thumbs Up
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #21: 13 Jun 2010, 19:49 »

Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #22: 13 Jun 2010, 19:56 »

VM kører for fuld tryk i Sydafrika og derfor får det mig mere og mere til, at begynde på en VM blog. Jeg har ikke prøvet det før og jeg ved ikke hvilket hold det skal være med, men ville der være interesse for det?
Ja helt sikkert. Du har jo et fint niveau i dine blogs, og du er god til det grafiske, så kom da endelig med en. Holdet kunne måske være Holland? Gode spillere på hver position, og en virkelig lækker offensiv.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #23: 13 Jun 2010, 19:59 »

Miy bud er Argentina, da de har gode spillere og dermed et godt hold, som er outsidere til Vm titlen og du kan dermed vinde med dem, chancen er der ihvertfald...

Vh.Blackstone
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #24: 19 Jun 2010, 14:52 »

Hello!

Jeg vil meget gerne have en sommerblog stablet på benene, og jeg har et par synsvinkler i kikkerten. Den ene går på, at der intet fiktion er, men at jeg bare skriver om savet som det er. Den anden idé vil være fyldt med fiktion, og baseret på noget hooliganisme...

Hvad hælder i mest til af de to ting? Smiley
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #25: 19 Jun 2010, 15:04 »

Hello!

Jeg vil meget gerne have en sommerblog stablet på benene, og jeg har et par synsvinkler i kikkerten. Den ene går på, at der intet fiktion er, men at jeg bare skriver om savet som det er. Den anden idé vil være fyldt med fiktion, og baseret på noget hooliganisme...

Hvad hælder i mest til af de to ting? Smiley

Hooliganisme for sure Thumbs Up.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #26: 19 Jun 2010, 16:46 »

Du skal virkelig være sikker på den med hooliganisme. For den er fanme svær at holde igang hele tiden. Jeg har selv forsøgt det - og ved en anden også forsøgte - og det er ikke nemt Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #27: 19 Jun 2010, 16:57 »

Du skal virkelig være sikker på den med hooliganisme. For den er fanme svær at holde igang hele tiden. Jeg har selv forsøgt det - og ved en anden også forsøgte - og det er ikke nemt Smiley

Det er også lige præcis dét, der holder mig tilbage. Det bliver fandme svært at forny sig med nye historier flere sæsoner i træk...
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #28: 21 Jun 2010, 00:14 »

Så holdte det sku ikke længere. Efter for et godt stykke tid siden at have annonceret at der snart ville komme en ny blog fra mig, gik det hele ligesom i stå. Slutningen af 1g, kæresten og alt det der nu skulle passes opslugte tiden, men nu, nu er der kommet lidt tid til overs. Ferien er over os, ihvertfald nogle af os, og derfor blev FM fundet frem og lysten til at skrive taget alvorligt. Jeg er derfor glad for at sige at introen til min kommende blog netop er blevet skrevet. Jeg glæder mig til at dele mit eventyr med Jer, og håber at I vil komme til at nyde turen Smiley

- The Red
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

GFK
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #29: 21 Jun 2010, 22:29 »

Hej drenge

Nu er jeg her igen.

Efter forskellige blog forsøg, har jeg indtil videre måtte indse at jeg endnu ikke havde tålmodigheden og måske også evnerne til at holde en blog kørende i alt for lang tid. Men alligevel har det at blogge fanget mig og jeg har fået værdifuld erfaring, jeg helt sikkert kan drage nytte af og jeg har da også lært forskellige redskaber til at holde motivationen og  dampen oppe.

Derfor er mit spørgsmål til jer:

Er folk klar til at give mig endnu en chance til at afprøve mine ydmyge blog evner
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010