home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 333 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: VM-Konkurrence
| | | |-+  Infotråd / Snakketråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Infotråd / Snakketråd  (Læst 42799 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #30: 24 Jun 2010, 13:44 »

Point er nu blevet lavet om til 2 point per spørgsmål man får rigtig. Som Southside så rigtig nævner så skaber det også en mere fair konkurrence.

Da jeg lavede point, så tænkte jeg bare at der skulle lige flere point ind i spillet og f.eks er det altid sværere at gætte hvem der scorer først i forhold til at gætte hvem der går videre, derfor jeg valgte at give flere point til den.

Så nu er der ikke så meget at være i tvivl, 2 point per spørgsmål og tak til southside for at nævne hans mening omkring det.
« Seneste Redigering: 24 Jun 2010, 14:30 af BlaZZo » Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #31: 24 Jun 2010, 14:25 »

Point er nu blevet lavet om til 2 point per system. Som Southside så rigtig nævner så skaber det også en mere fair konkurrence.

Da jeg lavede point, så tænkte jeg bare at der skulle lige flere point ind i spillet og f.eks er det altid sværere at gætte hvem der scorer først i forhold til at gætte hvem der går videre, derfor jeg valgte at give flere point til den.

Så nu er der ikkeme så meget at være i tvivl, 2 point per spørgsmål og tak til southside for at nævne hans mening omkring det.
det rart at se du osse kunne se fornuften i det jeg skrev og tog det til efterrtning.
heh lige en rettelse du skriver tak for hans mening, er ikke en han Opstemt

men selv tak
hey forresten ville der være mulighed for dagli opdatering af point efter gruppesspillet? da der er mange point på spil pr. dag
« Seneste Redigering: 24 Jun 2010, 14:30 af southside » Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #32: 24 Jun 2010, 14:39 »

Jeg smider en stilling op i dag. Inden 16:00. Det er de sidste par dags kampe. Så regner jeg med at der kommer endnu en opdatering imorgen aften når hele gruppespillet er færdigspillet.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #33: 25 Jun 2010, 22:53 »

Hey Alle,

Jeg har netop sendt en mail rundt til alle, at de skal huske at smide deres gæt. Der er deadline imorgen kl 16:00 når kampen bliver fløjtet igang.

Så vil jeg samtidig beklage den store tvivl omkring point systemmet i runderne fremover. Det har været irriterrende for både jer og mig, men nu er der fundet et fornuftigt point system som jeg håber alle kan acceptere, ellers er det bare ærgeligt for det bliver ikke lavet om nu.

Nu har jeg fået ændret Point system flere gang og dette bliver den sidste. Jeg har nu fundet frem til en fornuftig point system som gør at både dem der er lidt tilbage i stillingen stadigvæk kan være med om top 3, og samtidig vil det skabe mere spænding i toppen.



Point:
1) 2 point
2) 4 point
3) 3 point
4) 1 point

Bonus point:
Hvis man gætter alle 4 spørgsmål korrekt. Så giver det 4 point i bonus.

Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #34: 25 Jun 2010, 23:55 »

Evt tvivls spørgsmål, så kan folk bare skrive.

Hvis i tror kampen ender uden mål, så skal i selvfølgelig bare skrive ingen mål, og det gælder også omkring første målscorer. Hvis i ikke tror der kommer nogen mål i hele kampen, så skal i også skrive Ingen mål der.
Hvis i tror første mål er i selvmål, så skriver i også bare selvmål, behøves ikke spillerens navn.

Omkring rent mål konkurrencen:
Her gælder rent mål også den forlænget spilletid. Hvis den ender 0-0 i ordinær spilletid, men der bliver scoret i den forlænget, så tæller den naturligvis ikke som rent mål, selvom der ikke gik mål ind efter de første 90mint.

Første målscorer tæller også i den forlænget spilletid, hvis den skulle stå 0-0 efter de første 90minutter.

I kan bare skrive i tråden hvis i har spørgsmål.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #35: 02 Jul 2010, 14:49 »

Så er der lidt over en time til at Kvarfinale tråden låses. Alle dem som har deltageret i gruppespilskampene kan forsat deltage i VM konkurrencen, så dem der ikke har fået smidt deres bud har altså kun lidt over en time til det.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #36: 02 Jul 2010, 16:13 »

Så kan man vel sige at jeg er ude af turneringen, da der af en eller anden grund kun står 1 kamp under mine bud.  ticked off
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #37: 02 Jul 2010, 23:32 »

Hvor glad og stolt jeg er over dagens resultater er ubeskriveligt. Ramte alle fire korrekt i Holland-Brazil, og ramte også 3 ud af 4 her på den sene kamp. Desværre var Forlan lidt for sent ud med sin scoring, men 7/8 er stadig mere end jeg turde drømme om. Fantastisk start på kvartfinalerne Opstemt
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #38: 03 Jul 2010, 11:16 »

mgk-99:
underligt, jeg har ihvertfald ikke redigeret nogen indlæg, så jeg ved ikke hvad der er gået galt.

Som Nibali så rigtig nævner, så har han haft 2 rigtig gode kampe og har også lagt afstand i stillingen, som er opdateret med gårdagens kampe.

I skal samtidig huske på at 4 af bonus spørgsmålene endnu ikke er opdateret, så der er samtidig også point at hente der.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #39: 06 Jul 2010, 18:36 »

Kun 2 timer til deadline på Semifinalen.

Og husk på det kun er brugere som har deltaget i gruppespilskampene som kan deltage. Jeg har sendt privat besked ud til alle som kan deltage.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #40: 08 Jul 2010, 18:49 »

Top 5 efter semifinalen er opdateret:

1) Nibali 130
2) Metsu1 126
3) kanok 115
4) Wicked Sick! 113
5) mandal 111

Bonus spørgsmål der mangler at blive opdateret: (Bliver gjort efter VM er færdig)

Hvilken nation vinder VM2010 ?
Hvilken spiller ender som topscorer ved VM ?
Hvilken nation holder målet rent flest gange under VM ?
Hvor mange mål kommer Messi til at lave for Argentina gennem hele VM ?
Hvilken spiller laver flest mål under VM - Rooney eller Villa ?

Disse 5 spørgsmål mangler at blive opdateret, hver bonus spørgsmål tæller for 4 point. Og der er stadigvæk 2 kampe endnu at gætte.

Så alt kan ske endnu, selvom det ser ud til at 1.pladsen skal findes mellem Metsu1 og Nibali. Der er mere kamp om 3 pladsen, hvor 3 plads vinderen får det her i præmie:
3. plads: 100.000 freak$ - Two And A Half Men - Sæson 1


Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #41: 10 Jul 2010, 19:21 »

Der er omkring en time til at bronze kampen går igang, husk at komme med jeres bud i tråden:

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=26612.from1278761706#new

Eller i Privat besked til mig.

Det er dog kun brugere der har været med til at give bud i gruppespilskampene der kan deltage. Alle dem der kan være med har også modtaget en Privat besked.

Jeg vil ikke være hjemme ved kickoff, men dem der kommer med bud efter deadline og folk der redigere i deres indlæg efter kickoff, de bud vil IKKE blive godkendt.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #42: 12 Jul 2010, 22:20 »

Så har vi den færdige stilling klar til jer, og det var Nibali som løb med den samlede sejr:

Der skulle desværre en lodtrækning til at finde 2 pladsen, og den gik til Metsu1. Crew medlem KrookDale fik en flot 4 plads. Der bliver skrevet til top 3.

Tak til alle for at deltage i VM konkurrencen.

Top 7:

1) Nibali 138
2) Metsu1 134
3) kanok 134
------------------------------------------------------
4) McManaman 126 ( KrookDale (crew) 132 )
5) maUnit 126
6) LosBlancos26 123
7) Jharn 120

Du kan se hvor mange point du fik, under stillingen.

Ris og ros modtages gerne, og input til fremtide lignede konkurrencer modtages også. Der arbejdes heletiden på at forbedre disse slags konkurrencer.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #43: 12 Jul 2010, 22:35 »

Wuhu! Det var hele vejen igennem tæt kamp med Metsu, men jeg er rigtig glad for at være løbet med sejren! Tak for en kanon konkurrence, FmF! Det har i sandhed været en fornøjelse - også fordi jeg har haft heldet på min side Tunge
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Infotråd / Snakketråd
« Svar #44: 12 Jul 2010, 22:41 »

Kæmpe ros til BlaZZo herfra. Det må virkelig være et slavearbejde at tælle alle de point sammen. Både i denne konkurrencen, men også i din Champions-Freak konkurrence. Du får i hvert fald er kæmpe skulderklap af mig.
Du og Søgaard laver altid jeres opgaver, og det har jeg respekt for. Men Søgaard gider vi ikke rose så meget. 
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010