home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 991 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  "Sådan er min dag gået"-tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: "Sådan er min dag gået"-tråden  (Læst 95936 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #120: 30 Aug 2010, 20:52 »

Tre timers skole fra 10-13. Hurtigt overstået. Siden har den faktisk bare stået på afslapning/lavet ingenting. Ser dog ud til, jeg har ødelagt min computer. Meget bittert! Nyder udsigten til en fridag i morgen. Smiley

02 pga. computeren.

cityfan00
Gæst

« Svar #121: 30 Aug 2010, 21:00 »

Det' mandag! Behøver jeg at sige mere?..

02

Zone 43
Manager

« Svar #122: 30 Aug 2010, 21:05 »

Uden specialt meget søvn i nat, havde jeg frygtet lidt, det ville blive en lang dag nede i biksen. Heldigvis fløj dagen afsted, og min 9-16 vagt var ovre. Herefter stod den på en lille shoppe tur i Fields, hvor jeg bl.a. fik købt mig en ny MP3'er og den nyeste udgave af Basserne. Thumbs Up

Om lidt vil jeg så game videre i Mafia 2. Klasse spil. Intet mindre. Dejlig stille og rolig dag, taget i betragtning det er mandag. Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #123: 30 Aug 2010, 21:10 »

op kl 7 i skole til 15.40 på arbejde fra 16-24 hjemme 01 i seng 02 op imorgen igen 07 samme rutine ka tak

Thaurat al Shabab

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #124: 30 Aug 2010, 21:31 »

Skole, arbejde, lektier - 02

@ cityfan00

Lige til din signatur; Kanyes nye album kommer ikke til at hedde Good Ass Job, men Dark Twisted Fantasy Smiley

Gungner
Gæst

« Svar #125: 30 Aug 2010, 21:46 »

Op kl 07, arbejde og så hjem og slappe af, hehe...

men imorgen er det lønningsdag! Peace Der skal vist lige købes et par ps3 spil

Legenden
Manager

« Svar #126: 30 Aug 2010, 22:16 »

Havde fri de to først timer, så mødte først kl. 10:05. Det viste sig så, at min lærer i finasering også var syg, så vi havde lige to fri timer igen. Så fik vi endelig lærer, og der havde vi engelsk. Der lavede vi intet, udover at spille lidt TrackMania. Så følte egentlig, at det var fuldstændig ligegyldigt at tage i skole i dag, men det var da meget sjovt.

Herhjemme har jeg bare lavet lidt lektier og slappet lidt af. Har da også fået løbet 6 km. her til aften.

Får løn i morgen... Nå nej, jeg har ikke noget arbejde Skuffet

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst

« Svar #127: 30 Aug 2010, 22:17 »

Er der også kommet -2 nu i skolen ?

søgaard
Gæst

« Svar #128: 30 Aug 2010, 22:26 »

Stille og rolig dag fra min side.

Har endnu ikke fået et job efter jeg stoppede på gymnasiet, så min dag startede ved 10-tiden, da jeg vågnede af en lastbil bakkede udenfor og dermed bippede ret højt. Efter det, så skulle jeg først ringe til min læge, som åbenbart havde ferie. Derefter til ørelægen, som åbenbart heller ikke gad at arbejde, så jeg må vente til næste uge med at få aftalt en tid hos ham, samt få fornyet en recept, som jeg egentlig ikke rigtig kan vente med.

Derefter gik dagen med lidt oprydning i lejligheden samt at se lidt fjernsyn. Her til aften skulle jeg over til en kammerat og hans kæreste, hvor der blev serveret aftensmad, hvorefter det var hjem igen, da de begge skulle i skole i morgen og derved skulle have lavet lektier inden de gik i seng. Nu sidder jeg med FM åbnet og gamer lidt, mens fjernsynet kører i baggrunden.

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #129: 30 Aug 2010, 22:27 »

Er der også kommet -2 nu i skolen ?

Det var ikke et minus Tunge

HansenLFC
Gæst

« Svar #130: 30 Aug 2010, 22:33 »

Det var ikke et minus Tunge

Hehe okay, så jeg med igen  Opstemt ... Synes bare lige, at jeg så -2 et andet sted også...

Men der sker så meget med den skala ... Så blev nød til at høre...

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #131: 30 Aug 2010, 22:39 »

Stille og rolig dag i skolen med dansk og matematik, og fri 11.30.
Derefter oppe i det lokale center og købe en cola, og derefter hjem og sove lidt og slappe af inden jeg skulle til kamp for mit hold BK Friheden. Vi mødte Viby, hvor kampen endte 5-5. Vi fortjente dog at vinde kampen, så lidt ærgeligt. Men det positive var da en assist og en kasse fra min side af.

absalonsen
Gæst

« Svar #132: 30 Aug 2010, 22:55 »

Havde fri de to først timer, så mødte først kl. 10:05. Det viste sig så, at min lærer i finasering også var syg, så vi havde lige to fri timer igen. Så fik vi endelig lærer, og der havde vi engelsk. Der lavede vi intet, udover at spille lidt TrackMania. Så følte egentlig, at det var fuldstændig ligegyldigt at tage i skole i dag, men det var da meget sjovt.

Herhjemme har jeg bare lavet lidt lektier og slappet lidt af. Har da også fået løbet 6 km. her til aften.

Får løn i morgen... Nå nej, jeg har ikke noget arbejde Skuffet

Jeg gætter på handelsskole? TrackMania lyder bekendt.. Wink

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #133: 30 Aug 2010, 23:12 »

Jeg gætter på handelsskole? TrackMania lyder bekendt.. Wink

Ved ikke hvad fagene hedder på HG, men det kan ikke være HH med faget finansiering - medmindre man har det som valgfag, og da NJ er 17, er han ikke 3. års endnu. Jah, de kalder mig Inspector Gadget ude i byen. Men man kan vel argumentere for at handelsskolen = HG og Handelsgym. = HH. Så min besked er egentlig ligegyldig, da du har ret. Men nu hvor jeg er igang...

.. bør Peggle også nævnes i sammenhæng med handelsskole. Sammen med Bubble Trouble 1 og 2, Ski Run, tetris, Gratis-ting.dk, Miniclip, Mousebreaker, Astro.dk, Dolphin Olympics 2, Teagames.com, Blooms, Tower Defence...

Glemte jeg nogen?  - årh ja, den gode skoletid  Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 30 Aug 2010, 23:14 af Njaourinho » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #134: 30 Aug 2010, 23:27 »

Ved ikke hvad fagene hedder på HG, men det kan ikke være HH med faget finansiering - medmindre man har det som valgfag, og da NJ er 17, er han ikke 3. års endnu. Jah, de kalder mig Inspector Gadget ude i byen. Men man kan vel argumentere for at handelsskolen = HG og Handelsgym. = HH. Så min besked er egentlig ligegyldig, da du har ret. Men nu hvor jeg er igang...

.. bør Peggle også nævnes i sammenhæng med handelsskole. Sammen med Bubble Trouble 1 og 2, Ski Run, tetris, Gratis-ting.dk, Miniclip, Mousebreaker, Astro.dk, Dolphin Olympics 2, Teagames.com, Blooms, Tower Defence...

Glemte jeg nogen?  - årh ja, den gode skoletid  Rullende Øjne

Har godt nok spillet mange af dem der Grin

Men du mangler onemorelevel.com Smiley

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010