home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
08 Sep 2025, 18:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 797 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Rate mit talent (FM10)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent (FM10)  (Læst 190126 gange)
whale
Gæst

Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #270: 25 Jul 2010, 22:08 »

Nyt talent jeg lige har fået anbefalet i midten af anden sæson! Jeg spiller med Everton.

http://i26.tinypic.com/166j386.jpg

Han skal nok blive til noget

Vanvittigt..

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #271: 25 Jul 2010, 22:44 »

Hej Highbury
Vurderinger er godt sagt.  Wink Jeg har i mange år efterhånden studeret dette spil og ved en del om stats sammensætningen i FM serien. Eftersom jeg ved en masse om stats og spille typer. Spille positioner. Taktiske setups og hvilke mekanismer som indgå i træninger er jeg kommet frem til via en masse tests i årene løb hvad for en type spiller jeg har foran mig. Jeg har nok spillet hen over 2800 kampe på 4 forskellige managerspil og via div "kikkeprogammer" set jeg har nåede mit fulde pot på 200 i mange spil. Nok om det.  Hvordan regner jeg det ud spørg du. Det kræver en forståelse at stats. Har du den vil du selv være i stand til at Regne det ud. Jeg kan gi et eks.
Hvis vi skal ha en ide om niveauet på fart på en spiller. Vil det kræve 2 ting. Acceleration og hurtighed. Vi tag boksspilleren fra sevilla ovenover og siger Acceleration 17 og hurtighed 19. Hvis spilleren havde 20 i begge stats ville hans fart være på 100 % ikk sandt ! Men her har jeg regnet ud at hans fart er på 90 % ved at gange antallet med 100 og dividere med potentialet, hvilket jo er 40. Dvs : 17+19*100/40 = 90%
Nu har jeg samlet en masse viden omkring bevægelsesmøstre i gennem tiderne og ved næsten alt omkring det og laver så en matematisk udregning alt efter position og spiller tyber.
I profillen under roller og pligter vil du se nogle stats blive markeret alt efter pligter. Disse stats lægger jeg sammen på samme måde. Spilleregenskaberne bliver også regnet ud på samme måde. Jeg har samlet 51 forskellige stats sammensætninger som udgør bevægelsesmønstrer og evner. Derud over har jeg brugt hele 09 spillet på at fintune træningen alt efter spillertyper og vil sige med de test jeg har, at det ri det hele taget meget fornuftig ud. Jeg har dog gjordt det ud fra det koncept at jeg kun ønsker at skærpe spidskompetancer i det forskellige niveauer spilleren har, inden for de tekniske træninger Styrke og dødbolde. Dvs en sløv lille spiller bliver i mine træninger aldrig en atletisk monster da jeg ved at styrke træninger er hårdere at opnå end de tekniske træninger. jeg ønsker ikke at pot gå tabt på atletiske stats da det ta lang tid. Disse værdier samt ha kenskab til belastningforholdet gir mig vurderingerne.
Jeg kunne sagtens blive ved  Smiley Jeg synes du skal klø på og jeg vil da gerne gi dig et skub skulle du få brug for det  Smiley og så om 2-3 år så kan du overtag vurderingerne  Wink og jeg kan gå på pension  Cool

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #272: 25 Jul 2010, 22:49 »

Ja han mangler en smule der... også derfor jeg har hang til at bruge ham som MC i stedet for DM... Men tak Wink

Din spiller er bedre som DM  Wink

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #273: 25 Jul 2010, 23:11 »

Din spiller er bedre som DM  Wink

Tja men bruger oftest Garcia, som jeg postede i seneste besked på den plads i stedet. Spiller med Wilson, Garcia og Toukam på midten, og så har det givet de bedste resultater med Garcia bagerst. Men ja du har nok ret.

Kan godt li' det matematiske system i det du laver, dejligt simpelt og nemt at sætte i system nu du forklarede det, li en opgave for en (fremtidig) ingeniør Wink.
Men self tæller erfaringen en hel del, den må jeg jo så bar oparbejde Smiley

Men tja du kan se de andre jeg postede i forrige besked... Synes jeg har været nogenlunde heldig, men dog har de rige klubber snuppet de stærkeste angribere, og mit gamle Arsenal hold vil ikk slippe de talenter jeg hentede til den klub... Viera er stædig Wink

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #274: 25 Jul 2010, 23:13 »

Nyt talent jeg lige har fået anbefalet i midten af anden sæson! Jeg spiller med Everton.

http://i26.tinypic.com/166j386.jpg

Han skal nok blive til noget
Hvis jeg må foreslå denne træning ?!
Træning   
Styrke   7
Aerobic   7
Målmand   1
Taktik   16
Bold Kontrol   17
Forsvar   10
Angreb   17
Afslutning   14
Dødbolde   6
Hæv Belastning
Grunden til angreb er hans afleveringer og grunden til boldkontrol er i samme niveau er hans flair men at driblinger fatisk trækker den ned. Taktik er høj fordi han allerede er en klog spiller. .  Smiley
Hilsen Dex   

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #275: 25 Jul 2010, 23:14 »

Det er klassespillere du disker op med der... Absolut  Thumbs Up

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #276: 25 Jul 2010, 23:20 »

Takker.. Er specielt glad for Sanders, han er ved at blive helt fantastisk... Han laver noget genialt de gange Aguero ikke tryller... Men kun Shin og Wilson der har kostet meget... resten har jeg hentet billigt..

blomvikings
Manager

« Svar #277: 25 Jul 2010, 23:21 »

Jeg vil prøve med din træning for at se hvordan den fungerer. Har btw lige skrevet kontrakt med ham.
Så må vi se, tror du han har potentialet til noget helt stort?

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #278: 26 Jul 2010, 14:08 »

Takker.. Er specielt glad for Sanders, han er ved at blive helt fantastisk... Han laver noget genialt de gange Aguero ikke tryller... Men kun Shin og Wilson der har kostet meget... resten har jeg hentet billigt..
jeg må kikke dem igennem. Men først i morgen  Smiley

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #279: 26 Jul 2010, 15:17 »

jeg må kikke dem igennem. Men først i morgen  Smiley

helt i orden, men der var ikke derfor jeg henviste til dem, bar en generel kommentar jeg var ude efter Wink ..  Ærger mig bar over at Wilson og Paz ikke kunne blive registreret til CHL, min trup er i forvejen smal, og det gør det kun værre..

Har brugt Toukam mere som DM, for at se om det gav nogle ændringer, og hans rating er gået opad, så du havde ret i at han nok var bedst der...  Thumbs Up

Rotten007
Lilleputspiller
*

« Svar #280: 26 Jul 2010, 18:15 »

Halløjsovs.

Har lige en spiller I meget gerne må rate! er selv glad for ham, og han har faktisk spillet fast for mit unitedhold trods sin meget unge alder og han har faktisk gjort det mere end okay. så vil bar gerne høre vurderingen fra nogle sindsyge freaks Wink

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/EZc60837.png

Derudover har han 14 i teknik og 7 i uden bold.. lidt irriterende er der et rullegardin, men ka ikk lave et ss hvis jeg spiller i fuld skærm

På forhånd tak
« Seneste Redigering: 26 Jul 2010, 18:16 af Rotten007 » Logged

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #281: 26 Jul 2010, 18:57 »

Central Midtbanespiller         
Forsvar75,5
Support75,5
Angreb75,5
Dybdeliggende Playmaker         
Forsvar78,5
Support81,0
Boldvindene midtbanespiller         
Forsvar68,0
Support66,5
Felt til Felt Midtbanespiller         
Support75,3
Avanceret Playmaker         
Support76,0
Angreb77,0

Central Midtbanespiller         
Forsvar78,0
Support78,0
Angreb78,0
Dybdeliggende Playmaker         
Forsvar83,5
Support84,0
Boldvindene midtbanespiller         
Forsvar73,5
Support70,5
Felt til Felt Midtbanespiller         
Support77,1
Avanceret Playmaker         
Support75,5
Angreb75,0

Kantspiller         
Support78,0
Angreb78,0
Inderste Angriber         
Support75,0
Angreb75,5
Avanceret Playmaker         
Support76,5
Angreb75,5
Defensiv Wing         
Support78,0
Angreb78,0

Jeg har valgt at ligge OMC positionen op på denne spiller da jeg synes at hans stats ligger bedre der end som kant. Men er han din bedste kant, så fortsætter du selvfølgelig med det  Smiley Gi en melding!
Inderste Angriber         
Support82,5
Angreb82,5
Offensiv Midtbanespiller         
Support84,0
Angreb86,0
Avanceret Playmaker         
Support83,5
Angreb84,5
Trequartista         
Angreb86,0

DybdeLiggende Angriber         
Support69,0
Angreb67,5
Avanceret Angriber         
Angreb69,5
Targetman         
Support66,0
Angreb69,0
Skarpretter         
Angreb76,0
Komplet Angrebsspiller         
Support69,3
Angreb69,3
Defensiv Angriber         
Support64,0
Angreb62,0
Trequartista         
Angreb65,5

Central Forsvar         
Forsvar78,5
Stopper76,3
Opbakker76,3
Boldspillene forsvarsspiller         
Forsvar74,6
Stopper73,3
Opbakker73,3
Begrænset Forsvar         
Forsvar82,5
Stopper78,1
Opbakker78,1
Kik lidt på procenterne og prøv det af. Gi gerne en tilbagemelding. Det lærer jeg også af  Smiley
Hilsen Dex

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #282: 26 Jul 2010, 18:59 »

Altså, ingentvivl om det er et stort talent, bare ikke til Premier League, ihvertfald ikke efter min mening.
Som moderne og komplet back mangler han en del, specielt dribling, samt et par mentale skils.
Men helt sikkert en okay back :-)

[Min signatur er for stor]

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #283: 26 Jul 2010, 19:06 »

Jeg vil prøve med din træning for at se hvordan den fungerer. Har btw lige skrevet kontrakt med ham.
Så må vi se, tror du han har potentialet til noget helt stort?

JA  Wink Du skal spille ham til hovedet. Han er den der type, som spiller med ryggen til målet.

DybdeLiggende Angriber         
Support   81,0
Angreb   77,0
Avanceret Angriber         
Angreb   75,5
Targetman         
Support   73,5
Angreb   77,0
Skarpretter      
Angreb   66,5
Komplet Angrebsspiller         
Support   72,8
Angreb   72,8
Defensiv Angriber         
Support   70,0
Angreb   67,5
Trequartista   
Angreb   77,5
Hilsen Dex

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #284: 26 Jul 2010, 19:23 »

Kik lidt på procenterne og prøv det af. Gi gerne en tilbagemelding. Det lærer jeg også af  Smiley
Hilsen Dex

Ud fra tallene så ser det ud som om jeg har spillerne til at ha tre dybdeliggende playmakere. Wilson, Toukam og Garcia...  Rullende Øjne

Har oftest brugt Paz som højrekant eller boks, da jeg ikk spiller med OCM i min taktik særligt ofte. Men han spiller OCM når jeg bruger den plads.

Men har brugt Sanders mest på kanten, sidste sæson sikrede han mig både Chl og Pokal ved at score som den eneste i finalerne.. Han er stadig ved at udvikle sig Smiley

Mas er for det meste kun indskifter, har jo Aguero til at ligge og lave mål på samlebånd.. Og har også en erfaren herre, Milevsky, som kæmper med om at få plads i angrebet... han har da også kvitteret med 15 mål i 8(11) ligakampe.

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 44 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010