home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 549 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Rate mit talent (FM10)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent (FM10)  (Læst 165537 gange)
henssel
Gæst
 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #630: 20 Okt 2010, 19:34 »

@Henssel

Du er på vej  Thumbs Up Skide godt !
Er lige begyndt på et projekt med en af mine unge talenter, ikke den bedste. Men så vil jeg tag et SS af ham hvert år og på den måde danne mig et billede af hans udvikling og hvornår han udvikler sig mest.

Men ville hører om du ikke kunne komme med et forslag til hvordan jeg skal træne ham ?
Så smider jeg bare lige et SS af ham.   
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #631: 21 Okt 2010, 11:48 »

Brandt, godt nok lidt gammel ss af ham, han er fast mand på landsholdet og jagtes konstant af Real Madrid, Barcelona, Chelsea og United.


Jensen, suveræn back jeg hentede som ung i FCN, har udviklet sig ekstremt, han er også kommet på landsholdet, og jagtes også af storklubber hele tiden.



Logged

[Min signatur er for stor]

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #632: 21 Okt 2010, 15:47 »

Hej Thomas.
1. Kommer an på potentialet og afslutningstræninge n. Men er han god til det. Ville jeg prøve at låse ham i den fortrukne evne.
2. Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener omkring sp.2. Men jeg har læst et sted, at man på den måde låser en spillers træning i en retning hvor stats gir en indikation hvad en spiller er god til. Ber du ham at fjerne en fortrukne færdighed. Så stiger stats efter alm træning. Så længe et pot er tilstede og du låser en evne, så sikrer du at han ikke mister den evne. Om så spilleren selv kan se det, det er så et helt andet spørgsmål  Smiley

Hessel kan evt melde tilbage omkring det spørgsmål. Jeg gir bare min vurdering. Om andre kan bruge det. Det er jo op til dem selv.  Smiley

Mvh. Dex

Hej Dexter.
Jeg forstod hvad du mente og tak for info. I spg. 2 mente jeg hvilke attributter der ville "låses", hvis spilleren skal lobbe eller runde målmanden. Var jeg ikke klar over det gjorde - vil da tænke lidt mere på det, når jeg beder spillere om forskellige ting Smiley Tak for hjælpen! Thumbs Up
Logged

Dexter
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #633: 21 Okt 2010, 20:20 »

Hej Dexter.
Jeg forstod hvad du mente og tak for info. I spg. 2 mente jeg hvilke attributter der ville "låses", hvis spilleren skal lobbe eller runde målmanden. Var jeg ikke klar over det gjorde - vil da tænke lidt mere på det, når jeg beder spillere om forskellige ting Smiley Tak for hjælpen! Thumbs Up
Hej T
Jeg er ret sikker på at stats "låses". Det har jeg set på en måde ved at ha prøvet at ændre en træning. Tilbage i 08 havde jeg især mange eksperimenter igang og da jeg ikke har beviser, fandt jeg mere ud af en retningslinie for hvad der gjorde sig gældende. Jeg er klar over det nok ikke helt er det svar du har håbet på. Sorry  Smiley Problemet er i niveauerne. Dvs der er stor forskel i en spiller som spiller for Østerbøwelse FC end en spiller fra Barcelona.  Smiley Men har du først en spiller som har evner og du evt ændre drastisk på træningen, så jeg den gang at det ikke ændrede på hans fortrukne evne. Dette kan være en fordel.
Men for at komme tilbage til udganspunktet. Stats låses dvs. det gør de jo så nok heller ikke. Men De blir aldrig lavere når en spiller har en fortrukne evne. Så "låses" er nok en forkert måde at sige det på.  Smiley
Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

ralmeing
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #634: 30 Okt 2010, 18:55 »

jeg tror jeg har fundet ud af det med hjul-diagrammet, det virker så godt !, mit talent i birkerød udvikler sig hele tiden.
Det er mega fedt!
Logged

patricide
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #635: 04 Nov 2010, 13:41 »

Hej alle..

ved godt mange ikke kigger i fm 2010 tråden, men vil dog lige dele denne skønne dreng med jer.. er kun et par sæsoner henne i et city save og stødte på denne franske spiller som jeg bare måtte have.. Wink

Lidt surt når FM 11 kommer imorgen og bliver nødt til at glemme alt om ham, men indtil kan jeg lige nå at prøve ham og håbe han "dukker op" i den nye spil  Opstemt

Har aldrig set SÅ sygt et talent..!!!!! han er kun 14.. Grin

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/RGy74082.jpg
Logged

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #636: 04 Nov 2010, 14:13 »

F*ck han er vild!
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #637: 04 Nov 2010, 14:40 »

Hej alle..

ved godt mange ikke kigger i fm 2010 tråden, men vil dog lige dele denne skønne dreng med jer.. er kun et par sæsoner henne i et city save og stødte på denne franske spiller som jeg bare måtte have.. Wink

Lidt surt når FM 11 kommer imorgen og bliver nødt til at glemme alt om ham, men indtil kan jeg lige nå at prøve ham og håbe han "dukker op" i den nye spil  Opstemt

Har aldrig set SÅ sygt et talent..!!!!! han er kun 14.. Grin

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/RGy74082.jpg


 Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

Hold da kæft, han er sindssyg!!!!

Han har allerede niveauet til at starte inde i topklubber, og så er han kun 14, hvilket er det samme som mig!!!!

Damn, kan godt se, at du er lidt ærgerlig, over han først kommer nu Wink
Logged

Creative
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #638: 04 Nov 2010, 14:41 »


 Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

Hold da kæft, han er sindssyg!!!!

Han har allerede niveauet til at starte inde i topklubber, og så er han kun 14, hvilket er det samme som mig!!!!

Damn, kan godt se, at du er lidt ærgerlig, over han først kommer nu Wink

Det er jo absurd. 14 år gammel Opstemt Opstemt
Hvordan ser han så ud når han er 24 år. crazy crazy
Logged

patricide
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #639: 04 Nov 2010, 15:12 »

Håber bare han bliver 10-15 cm højere og så lidt bedre i det mentale og lidt andre stats.. Wink

men ja han gik direkte ind på 1. holdet og regner ham som fast "mand" Opstemt
Logged

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #640: 04 Nov 2010, 15:20 »

Det jo nærmest ulækkert så god han er ! Opstemt
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

patricide
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #641: 04 Nov 2010, 15:39 »

Det jo nærmest ulækkert så god han er ! Opstemt
Jaa får det også dårligt af at tænke på det.. Tunge


Der gik sørme ikke lang tid..  Opstemt Opstemt

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/nD381451.jpg
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #642: 04 Nov 2010, 16:20 »

Hej alle..

ved godt mange ikke kigger i fm 2010 tråden, men vil dog lige dele denne skønne dreng med jer.. er kun et par sæsoner henne i et city save og stødte på denne franske spiller som jeg bare måtte have.. Wink

Lidt surt når FM 11 kommer imorgen og bliver nødt til at glemme alt om ham, men indtil kan jeg lige nå at prøve ham og håbe han "dukker op" i den nye spil  Opstemt

Har aldrig set SÅ sygt et talent..!!!!! han er kun 14.. Grin

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/RGy74082.jpg
I hvilken klub købte du ham i? Smiley
Logged

FMFreaks inside you.

patricide
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #643: 04 Nov 2010, 17:14 »


Citat
I hvilken klub købte du ham i?
i saint-etienne til den nette sum af 26 mill.. Opstemt Opstemt Takker mine dejlige scouts.. Thumbs Up Thumbs Up

bliver min bedste investering EVER..!! der er 16 gode år til han bliver 30 og så kan man sikkert sælge ham for 400-500 mill... men oplever nok ikk dette da man nok stopper med spillet imorgen.. Wink
Logged

NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #644: 04 Nov 2010, 17:29 »

HAR ALDRIG SET ET SÅ VILDT TALENT, OG SÅ 14 ÅR Opstemt

da jeg lige viste det til mine venner, faldt kæben også bare lige ned på gulvet. Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010