home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Rate mit talent (FM10)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent (FM10)  (Læst 165712 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #615: 19 Okt 2010, 20:56 »

Mens jeg venter på de sidste 2 stats  Smiley

Det er altså nogle ret vilde talenter du disker op med, dér HB. .  Smiley

DybdeLiggende Angriber/begge og Targetman/angreb til hovedet: Hans primære våben er noget så simpelt som straffesparket. Den burde gå ind hver gang. Hans høje tekniske niveau ligger på højde med hans indkast. Lidt en spøjs fætter  Wink og så er han ektremt intelligent Thumbs Up Hovedspillet deler så niveau med hjørnesparket. Er godt nok forvirret nu.  Wink og er så han meget offensiv. Det virker lidt som om at fm10 har genereret den spiller, ud fra et lidt mærkeligt koncept. Men hos mig er alt velkommen  Smiley Har et godt langskud, - prøv i den forbindelse at lege lidt med at få bolden til fødderne, når du spiller ham. Træning : Taktik, boldkontrol og afslutninger må være i fokus her.
Hilsen Dex

Mine scouts siger også han er ekstremt intelligent... Men ja en lidt spøjs spiller men han har været suveræn i flere sæsoner, ærger mig meget over jeg ikk hentede ham til At. Madrid med det samme da jeg skiftede, men allerede der var han voldsomt dyr, og min økonomi er først li blevet sådan at jeg kan hente sådan en spiller...

Så henter ham nok som eneste sommer transfer! Opstemt
Logged

Dexter
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #616: 19 Okt 2010, 20:58 »

http://i54.tinypic.com/24lol1w.png

Paul Jatta, han udvikler sig stadig selvom han er 20.

Rate ?? Smiley


Dybdeliggende Playmaker/begge som DM
Boldvindene midtbanespiller/Begge pligter som MC: Hans force er at lukke af for modstandere Smiley hvilket passer fint til hans position. Boldfast spiller med hang til dybe stikninger og så er han holdspiller. Jeg ser en intelligent spiller . En defensiv midt med hang til at rykke frem. Dog skal du selvf. passe på det, når du spiller mere defensivt. Har et godt tempo spil.
Prøv at høre ham om at gå frem så snart chancen byder sig. Så skal du evt ikke tænke mere over det når du spiller ham. . Smiley
Træning :
Styrke 8
Aerobic 5 Du kan nok godt se at denne er noget lav. Jeg beklager. Men hvis min koncept med at dyrke det en spiller allerede er god til, så er det ikke i denne kategori du skal hente det store. .  Græder
Målmand 1
Taktik 14
Bold Kontrol 12
Forsvar 12
Angreb 15
Afslutning 12
Dødbolde 3
Hæv Belastning
Hilsen Dex   
Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Dexter
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #617: 19 Okt 2010, 21:00 »

Mine scouts siger også han er ekstremt intelligent... Men ja en lidt spøjs spiller men han har været suveræn i flere sæsoner, ærger mig meget over jeg ikk hentede ham til At. Madrid med det samme da jeg skiftede, men allerede der var han voldsomt dyr, og min økonomi er først li blevet sådan at jeg kan hente sådan en spiller...

Så henter ham nok som eneste sommer transfer! Opstemt
Noget siger mig du nok finder en bedre spiller inden da  Grin
Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

ralmeing
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #618: 19 Okt 2010, 21:04 »

Dybdeliggende Playmaker/begge som DM
Boldvindene midtbanespiller/Begge pligter som MC: Hans force er at lukke af for modstandere Smiley hvilket passer fint til hans position. Boldfast spiller med hang til dybe stikninger og så er han holdspiller. Jeg ser en intelligent spiller . En defensiv midt med hang til at rykke frem. Dog skal du selvf. passe på det, når du spiller mere defensivt. Har et godt tempo spil.
Prøv at høre ham om at gå frem så snart chancen byder sig. Så skal du evt ikke tænke mere over det når du spiller ham. . Smiley
Træning :
Styrke 8
Aerobic 5 Du kan nok godt se at denne er noget lav. Jeg beklager. Men hvis min koncept med at dyrke det en spiller allerede er god til, så er det ikke i denne kategori du skal hente det store. .  Græder
Målmand 1
Taktik 14
Bold Kontrol 12
Forsvar 12
Angreb 15
Afslutning 12
Dødbolde 3
Hæv Belastning
Hilsen Dex   

mange tak ! DEXTER
Logged

Dexter
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #619: 19 Okt 2010, 21:04 »

@Higbury
Jeg kom til at tænke på at du evt skulle bede ham om at snyde offsiden hos modstanderne.

Bare en tanke. Meld tilbage  Wink
Hilsen Dex
Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #620: 19 Okt 2010, 21:13 »

@Higbury
Jeg kom til at tænke på at du evt skulle bede ham om at snyde offsiden hos modstanderne.

Bare en tanke. Meld tilbage  Wink
Hilsen Dex

Noget siger mig du nok finder en bedre spiller inden da  Grin

Eneste anden spiller jeg ville overveje er en spiller jeg har på landsholdet, og ham har du også set før:


Ellers har jeg selv de resterende spiller i samme klasse... eller li under...

Skal jeg nok bede ham gøre når han er en del af holdet Opstemt Gjorde han desvær mod mig sidst jeg spillede mod Arsenal, der snød han mit ellers velfungerende forsvar... som nu tæller Sakho (som jeg først hentede til Arsenal og nu til At. Madrid)
Logged

Dexter
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #621: 19 Okt 2010, 21:27 »

@HB
Nå ja det er rigtigt. du spiller jo atl. madrid: Glemte det lige. Everton spilleren er ikke helt samme type. Til gengæld har han så meget fysik og tekniske og offensive og fart og langskud og løb med bolden og godt tempo spil og drible kvaliteter at det nok også er lige fedt  Wink Pyha  Cool
Hilsen Mig
Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

henssel
Gæst
 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #622: 19 Okt 2010, 21:27 »

Ved godt de er for gamle til at være talenter men vil gerne vide hvordan jeg skal bruge dem og hvordan jeg kan gør dem bedre  Wink

Stephen Pattison:


Andreas Ackermann:


Rick Roland:


/Henssel Rate  Opstemt
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #623: 19 Okt 2010, 21:32 »

@HB
Nå ja det er rigtigt. du spiller jo atl. madrid: Glemte det lige. Everton spilleren er ikke helt samme type. Til gengæld har han så meget fysik og tekniske og offensive og fart og langskud og løb med bolden og godt tempo spil og drible kvaliteter at det nok også er lige fedt  Wink Pyha  Cool
Hilsen Mig

Han er i hvert fald for vild på landsholdet... og også for everton... tror de gjorde det rigtige ved at købe ham for 410 mio for nogle sæsoner siden...

Ja, tror bar at Chris ville vær bedre at hente til klubben for har små hurtige spillere i forvejen...
Ja spiller med At. Madrid, fandme en nice klub jeg har fået stablet på benene Wink
« Seneste Redigering: 19 Okt 2010, 21:36 af Highbury » Logged

henssel
Gæst
 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #624: 19 Okt 2010, 21:56 »

Ved godt de er for gamle til at være talenter men vil gerne vide hvordan jeg skal bruge dem og hvordan jeg kan gør dem bedre  Wink

Stephen Pattison:


Andreas Ackermann:


Rick Roland:


/Henssel Rate  Opstemt
Logged

Dexter
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #625: 20 Okt 2010, 16:30 »

Ved godt de er for gamle til at være talenter men vil gerne vide hvordan jeg skal bruge dem og hvordan jeg kan gør dem bedre  Wink

Rick Roland:


/Henssel Rate  Opstemt

Jeg snupper Rick Roland.  Thumbs Up Netop fordi jeg igår var inde på intelligens og her er netop den spiller type. Gider du at høre ham om at snyde offside fælden Huh Hvis han er klog nok, siger han Ja  funny Husk at melde tilbage !!!
Men ud over det. En fantastisk spiller. Helt på højde med HB´s  Wink Teknisk, har et fantastisk luft/hovedspil (og nej det er ikke helt det samme)  Smiley og er super offensiv. Straffe sparket. wow  Wink Men du havde jo nævnt at du havde en spiller der var bedre til det  Thumbs Up Langskuddet fejler heller ikke noget og så er jeg særlig begejstret for hans evne i positionsspillet. Du skal lege med DybdeLiggende Angriber og Trequartista. Det første mest som support. Bolde skal mest til hovedet. Selvfølgelig  Smiley Jeg kan blive ved. Boldfast spiller og en fantastisk tempo. Et eks kunne sagtens være hvos du har hans mentalitet på 16, så ville direkte afleveringer kunne ligge tæt på de 2. Det burde gi dig en ide om forholdet. Sku Flot ! Fokus på træningen kan jeg kun se som Boldkontrol pga teknik og 1 berøringer, driblinger og flair og afslutningstræning pga langskuddet og selv samme.
Træning   
Styrke 9
Aerobic 8
Målmand 1
Taktik 16
Bold Kontrol18
Forsvar 10
Angreb 17
Afslutning 18
Dødbolde 7
Hæv Belastning Læg mærke til hans manglede defensive kvaliteter. Gerne en indikation som Trequartista. Benyt dig af det når du spiller hjemme og som support ude. Burde gi lidt forvirring hist og her. Især når han siger ja til offsiden.
Der vil blive krydset fingre herfra  Smiley Flot spiller !
Hilsen Dex
Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

henssel
Gæst
 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #626: 20 Okt 2010, 17:22 »

Patrick Thomas: http://i780.photobucket.com/albums/yy87/Henssel1994/PatrickT.jpg
Skarpretter og skal ha bolden i dybden : Teknisk god spiller. Har et godt indlæg. Faktisk er hans indlæg en smule bedre end hans hjørne fordi driblingerne er så gode. Wink Intelligent spiller. Det næste jeg ser er gode offensive kvaliteter, har et højt luk af niveau og et godt hovedspil. En holdspiller.
En træning kunne se således ud :   
Styrke 9
Aerobic 9
Målmand 1
Taktik 16
Bold Kontrol   16
Forsvar 10
Angreb 17
Afslutning 15
Dødbolde 6
Hæv Belastning   

Kenny McCabe: http://i780.photobucket.com/albums/yy87/Henssel1994/KennyMcCabe.jpg
Igen en skarpretter, men denne gang ligger bolden mere til hovedet - og da, kunne det tænkes at Avanceret Angriber
 var bedre. Da han stadig er ung og begge værdier ligger tæt kan jeg desværre ikke sige hvad der blir hans udvikling. Ekstremt offensiv og har det jeg kalder et positionsspil. Dvs evnen at dukke op det rigtige sted. Det næste jeg ser, - er han er driblestærk og har et godt hovedspil. Igen en intelligent fyr. Jeg ser en 50/50 i den frie rolle. Vil nok ikke spille med fri rolle i defensive setups.
Træning   
Styrke 7
Aerobic 8
Målmand 1
Taktik 13
Bold Kontrol   16
Forsvar 10
Angreb 13
Afslutning 17
Dødbolde 4
Hæv Belastning   

John Bergsma: http://i780.photobucket.com/albums/yy87/Henssel1994/JohnBergsma.jpg
Ser ham som Avanceret Playmaker : Han er så teknisk at jeg tænker han skal runde målmanden og/eller lobbe bolden over ham for på den måde at låse hans træning. hør ham om det. Har et godt langskud og straffe og er en boldfast spiller. Sæt ham på frisparkslisten som nr 1. Der vil blive mål  Thumbs Up Dog må jeg konstatere at han ikke er den mest atletiske fyr.
En Træning   som jeg ser det. .
Styrke 8
Aerobic 8
Målmand 1
Taktik 15
Bold Kontrol   15
Forsvar 14
Angreb 17
Afslutning 17
Dødbolde 7 Frisparket   Thumbs Up
Hæv Belastning


Hej Dexter efter de fantastisk råd vil jeg lige fortælle lidt om deres udvikling, Patrick og Kenny er kommet tættere på en startopstilling hvor de skiftes til at være 3 Angriber  Wink Det eneste der holder dem væk for at være en sikker starter er de 2 bedste angriber i Europa. John Bergsma ligner mere og mere den perfekte midtbane, han styre spillet !!!!

Patrick Thomas: Patrick er den der har udviklet sig klart bedste da han er steget med 35 stats på 1.5 år hvilket er genialt og han steget med 3 i styrke og har taget 3 kg på ( ved ikke om det gør den store forskel ) Mange klubber har været ude efter ham blandt andet Chelsea og Man city men har dog afvist.

Kenny McCabe: Kenny hænger lidt efter Patrick men har fået sit gennembrud på landsholdet hvor han er fast starter (19 kampe 14 kasser for Skotland ) Kenny er steget med 21 stats og har ligesom Patrick taget 3 kg på, kenny har især udviklet sig i afslutninger hvor han nu ligger på de 20.

John Bergsma: John er den der har udviklet sig mindste, han er steget med 19 stats hvilket er rimlig godt klaret når man tænker på hvor gode var i forvejen. Kenny er mange steder blevet bedre hvor han før var 17-18 det er nu laver om til 19, dog lod jeg være med at træne hans frispark da han kun var den 4 bedste så der ligger han stadige på 17. John har siden sidste fået lavet sit antal landskampe om fra 4 til 14 og har laver 4 Kasser  Wink


Stor tak til Dexter for de gode råd  Opstemt
Logged

Dexter
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #627: 20 Okt 2010, 18:31 »

Faktisk Genialt af dig Henssel at du tæller stats og på den måde danner et indtryk af deres udvikling. Det har jeg aldrig tænkt på. Min fokus har bare været at se på bevægelsesmønstrene . Tag du så et før-billede og så sammenligner dem med et nu-billede ?
Hilsen Dex
Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

henssel
Gæst
 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #628: 20 Okt 2010, 19:17 »

Faktisk Genialt af dig Henssel at du tæller stats og på den måde danner et indtryk af deres udvikling. Det har jeg aldrig tænkt på. Min fokus har bare været at se på bevægelsesmønstrene . Tag du så et før-billede og så sammenligner dem med et nu-billede ?
Hilsen Dex
Dette er det første spil jeg gør det i og synes også selv det er genialt, man lærer meget om hvad der er deres styrker er.

Jep det gør jeg  Wink
Logged

Dexter
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent (FM10)
« Svar #629: 20 Okt 2010, 19:28 »

@Henssel

Du er på vej  Thumbs Up Skide godt !
Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010