|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Det har du også  .. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Leon Knight  Du ved jeg hader at blive gættet hurtigt, så denne smiley siger vist alt: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
George Best 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
George Best  Nej det er forkert 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Charlton  Et hint ville ikke være dårligt 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Charlton  Et hint ville ikke være dårligt  Nej heller ikke ham.. jamen et hint. Han er kendt for en verdensklasse redning ved VM i Mexico tror det var i 1970  men redning var et hovdestod fra ingen ringer ind Pele  så er der sku flere hint lige nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Ah.. Nu ved jeg det, hvis bare jeg kunne huske navnet.. for fan'.. Edit : Gordon Banks 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Ah.. Nu ved jeg det, hvis bare jeg kunne huske navnet.. for fan'.. Edit : Gordon Banks  Jep det er ingen ringer ind gode gamle Gordon Banks 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Og hvilken redning det var i sin tid   Hvad hedder denne herre  Edit : I tilfælde af at billedet ikke kommer frem så klik her måske det kan hjælpe 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 23 Maj 2006, 19:46 af Zone 43 »
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Har ingen ide overhovedet... ligner noget fra syd america 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Har ingen ide overhovedet... ligner noget fra syd america  Det stemmer, vedkommende er fra Sydamerika. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
er det ikke Juan Pablo Angel ham der spiller eller ihvert fald har spillet i Aston Villa 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Nope. Han spiller vidst stadigvæk i Villa 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelidze90
Gæst
|
|
Ulises De la Cruz 
|
|